Newsgroups: alt.language.urdu.poetry
Date: Fri, 28 May 2021 21:14:50 -0700 (PDT)
Subject: aHwaal-e-waaqa,ee!
From: sarwar...@yahoo.com (Sarwar A. Raz)
 by: Sarwar A. Raz - Sat, 29 May 2021 04:14 UTC

yaaraan-e-meHfil: aaj kal Faiz Ahmad "Faiz" kee Ghazal par maZmoon likh rahaa hooN aur jo waqt bachtaa hai us meN ALUP meN aap ke Khutoot se seekh rahaa hooN. bohat lut'f aa rahaa hai. Naseer SaaHeb ke sawaal jitne dilchasp haiN utne hee un ke jawaab bhee dilchasp haiN. mustaqbil meN agar Zaroorat meHsoos huyee to maiN bhee is daryaa meN utarne kee koshish karooN gaa. ek nihaayat mufeed baat jo mujhe maloom huyee woh Arooz kee us class kaa Zikr thaa jis ke ustaad Irfan SaaHeb the. afsos keh tab maiN yahaaN nah thaa. Arooz kaa maiN puraanaa t'aalib-e-ilm hooN. isee shauq meN is par ek kitaab maiN ne bhee likhee hai jo Hind/Pak donoN jagah chhap chukee hai aur bohat maqbool rahee hai. Irfan SaaHeb se guzaarish hai keh agar un kee koyee kitaab Arooz par hai to woh kaise HaaSil kar saktaa hooN aur agar woh asbaaq kee shakl meN hai to kyaa asbaaq PDF meN mujh ko mil sakte haiN? jawaab kaa muntazir rahooN gaa. shukriya!

Re: aHwaal-e-waaqa,ee!

<c9e5c66d-2e4f-45df-9867-66db000ac477n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/arts/article-flat.php?id=1147&group=alt.language.urdu.poetry#1147

Newsgroups: alt.language.urdu.poetry
Date: Sat, 29 May 2021 07:53:34 -0700 (PDT)
Subject: Re: aHwaal-e-waaqa,ee!
From: zbi...@yahoo.com (Zoya)
 by: Zoya - Sat, 29 May 2021 14:53 UTC

On Friday, May 28, 2021 at 11:14:51 PM UTC-5, Sarwar A. Raz wrote:
> yaaraan-e-meHfil: aaj kal Faiz Ahmad "Faiz" kee Ghazal par maZmoon likh rahaa hooN aur jo waqt bachtaa hai us meN ALUP meN aap ke Khutoot se seekh rahaa hooN. bohat lut'f aa rahaa hai. Naseer SaaHeb ke sawaal jitne dilchasp haiN utne hee un ke jawaab bhee dilchasp haiN. mustaqbil meN agar Zaroorat meHsoos huyee to maiN bhee is daryaa meN utarne kee koshish karooN gaa. ek nihaayat mufeed baat jo mujhe maloom huyee woh Arooz kee us class kaa Zikr thaa jis ke ustaad Irfan SaaHeb the. afsos keh tab maiN yahaaN nah thaa. Arooz kaa maiN puraanaa t'aalib-e-ilm hooN. isee shauq meN is par ek kitaab maiN ne bhee likhee hai jo Hind/Pak donoN jagah chhap chukee hai aur bohat maqbool rahee hai. Irfan SaaHeb se guzaarish hai keh agar un kee koyee kitaab Arooz par hai to woh kaise HaaSil kar saktaa hooN aur agar woh asbaaq kee shakl meN hai to kyaa asbaaq PDF meN mujh ko mil sakte haiN? jawaab kaa muntazir rahooN gaa. shukriya!

Sarwar sahib,

aadaab,

aap Faiz kii ghazal par mazmuun likh rahe haiN? How exciting! We need it to convince your friend Dr Sohail Maqbool that Faiz belongs in his list of all time great Urdu poets, nazm or ghazal, either genre.

And yes, in your absence, Irfan Abid sahib has been very kind in restarting the Arooz lessons on Alup. Raj Kumar sahib has also been generously supplementing those for us. Nagesh sahib and I have especially benefited from these tutorials.
When you had first posted the Alup Arooz series a few years ago, we had several other active group members. However, as you know, I could not participate fully back then due to my baby's serious illness.

Irfan sahib's lessons is one of the best things that happened to me in 2020. While studying those, I actually printed out your old lectures, and Vasmi sahib's English translation. Your and Irfan sahib's notes, along with RK sahib's guidance, have really helped clarify the basic concepts of baHr and vazn for me. Perfect use of my pandemic confinement! Thank you all. :)

Sarwar sahib, you had given me a hard copy your book on Arooz many years ago. I need to find it in my collection of books. I know Irfan sahib has written several articles on this topic, I think he should consider putting them together as a short book, at least an e-book. That will be very useful resource for a lot of students of the craft.

It is wonderful to have you back on Alup. Praying for your good health and continued participation here.

Your student for life,

_______Zoya

Re: aHwaal-e-waaqa,ee!

<4d2c5e97-7008-4629-ab24-4e724d53411dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/arts/article-flat.php?id=1153&group=alt.language.urdu.poetry#1153

Newsgroups: alt.language.urdu.poetry
Date: Sun, 30 May 2021 10:27:43 -0700 (PDT)
From: irfanal...@gmail.com (Irfan Abid)
 by: Irfan Abid - Sun, 30 May 2021 17:27 UTC

On Saturday, May 29, 2021 at 12:14:51 AM UTC-4, Sarwar A. Raz wrote:
> yaaraan-e-meHfil: aaj kal Faiz Ahmad "Faiz" kee Ghazal par maZmoon likh rahaa hooN aur jo waqt bachtaa hai us meN ALUP meN aap ke Khutoot se seekh rahaa hooN. bohat lut'f aa rahaa hai. Naseer SaaHeb ke sawaal jitne dilchasp haiN utne hee un ke jawaab bhee dilchasp haiN. mustaqbil meN agar Zaroorat meHsoos huyee to maiN bhee is daryaa meN utarne kee koshish karooN gaa. ek nihaayat mufeed baat jo mujhe maloom huyee woh Arooz kee us class kaa Zikr thaa jis ke ustaad Irfan SaaHeb the. afsos keh tab maiN yahaaN nah thaa. Arooz kaa maiN puraanaa t'aalib-e-ilm hooN. isee shauq meN is par ek kitaab maiN ne bhee likhee hai jo Hind/Pak donoN jagah chhap chukee hai aur bohat maqbool rahee hai. Irfan SaaHeb se guzaarish hai keh agar un kee koyee kitaab Arooz par hai to woh kaise HaaSil kar saktaa hooN aur agar woh asbaaq kee shakl meN hai to kyaa asbaaq PDF meN mujh ko mil sakte haiN? jawaab kaa muntazir rahooN gaa. shukriya!

muhtaram Sarwar sb, aadaab arz hai!

kitaab likhne kii na to Khaaksaar ke paas qaabiliyyat hai, na fursat. idhar udhar se jo thoRaa bahut seekhaa hai, is mehfil meN ahbaab kii Khidmat meN apne Khutuut ke zarii'e pesh kar detaa huuN. jis class kaa aap ne zikr kiyaa hai us kaa link haazir hai: https://groups.google.com/g/alt.language.urdu.poetry/c/f_CRVD_Pw4E/m/ARxV-7vsAQAJ jaisaa ki maiN ne is laRii kii shuruu'aat meN arz kiyaa hai, ye silsilaa is savaal se shuruu'a huaa thaa ki qadiim Hindustani shaa'irii meN kin Urdu bahuur kaa iste'maal huaa hai. ye zaruurii thaa ki is savaal kaa javaab dene se pehle Urdu bahuur kaa ihaatah kar liyaa jaaye. maze kii baat ye hai ki bunyaadii savaal kaa javaab dene kii naubat hii nahiiN aayii. :) aap se guzaarish hai ki is laRii par ek nazar DaaleN. is meN aap ko koii nayii baat to Khair shaayad hii nazar aaye, haaN agar kahiiN koii Khamii ho to nishaan.dahii farmaayeN taaki ahbaab ke saath saath meraa bhii kuchh bhalaa ho jaaye.

Faiz kii Ghazal par aap ke mazmuun kaa intizaar rahegaa.

niyaazmand,
Irfan :Abid:

Re: aHwaal-e-waaqa,ee!

<b5bd8c7f-7fab-4a90-8b71-6b4be94a8364n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/arts/article-flat.php?id=1156&group=alt.language.urdu.poetry#1156

Newsgroups: alt.language.urdu.poetry
Date: Sun, 30 May 2021 11:00:03 -0700 (PDT)
From: sarwar...@yahoo.com (Sarwar A. Raz)
 by: Sarwar A. Raz - Sun, 30 May 2021 18:00 UTC

On Sunday, May 30, 2021 at 12:27:44 PM UTC-5, Irfan Abid wrote:
> On Saturday, May 29, 2021 at 12:14:51 AM UTC-4, Sarwar A. Raz wrote:
> > yaaraan-e-meHfil: aaj kal Faiz Ahmad "Faiz" kee Ghazal par maZmoon likh rahaa hooN aur jo waqt bachtaa hai us meN ALUP meN aap ke Khutoot se seekh rahaa hooN. bohat lut'f aa rahaa hai. Naseer SaaHeb ke sawaal jitne dilchasp haiN utne hee un ke jawaab bhee dilchasp haiN. mustaqbil meN agar Zaroorat meHsoos huyee to maiN bhee is daryaa meN utarne kee koshish karooN gaa. ek nihaayat mufeed baat jo mujhe maloom huyee woh Arooz kee us class kaa Zikr thaa jis ke ustaad Irfan SaaHeb the. afsos keh tab maiN yahaaN nah thaa. Arooz kaa maiN puraanaa t'aalib-e-ilm hooN. isee shauq meN is par ek kitaab maiN ne bhee likhee hai jo Hind/Pak donoN jagah chhap chukee hai aur bohat maqbool rahee hai. Irfan SaaHeb se guzaarish hai keh agar un kee koyee kitaab Arooz par hai to woh kaise HaaSil kar saktaa hooN aur agar woh asbaaq kee shakl meN hai to kyaa asbaaq PDF meN mujh ko mil sakte haiN? jawaab kaa muntazir rahooN gaa. shukriya!
> >
> muhtaram Sarwar sb, aadaab arz hai!
>
> kitaab likhne kii na to Khaaksaar ke paas qaabiliyyat hai, na fursat. idhar udhar se jo thoRaa bahut seekhaa hai, is mehfil meN ahbaab kii Khidmat meN apne Khutuut ke zarii'e pesh kar detaa huuN. jis class kaa aap ne zikr kiyaa hai us kaa link haazir hai: https://groups.google.com/g/alt.language.urdu.poetry/c/f_CRVD_Pw4E/m/ARxV-7vsAQAJ jaisaa ki maiN ne is laRii kii shuruu'aat meN arz kiyaa hai, ye silsilaa is savaal se shuruu'a huaa thaa ki qadiim Hindustani shaa'irii meN kin Urdu bahuur kaa iste'maal huaa hai. ye zaruurii thaa ki is savaal kaa javaab dene se pehle Urdu bahuur kaa ihaatah kar liyaa jaaye. maze kii baat ye hai ki bunyaadii savaal kaa javaab dene kii naubat hii nahiiN aayii. :) aap se guzaarish hai ki is laRii par ek nazar DaaleN. is meN aap ko koii nayii baat to Khair shaayad hii nazar aaye, haaN agar kahiiN koii Khamii ho to nishaan.dahii farmaayeN taaki ahbaab ke saath saath meraa bhii kuchh bhalaa ho jaaye.
>
> Faiz kii Ghazal par aap ke mazmuun kaa intizaar rahegaa.
>
> niyaazmand,
> Irfan :Abid:
Dear Nagesh: namas kaaraa!
Over many years of absence I have lost track of using ALUP. Sorry about that. I am really glad to be back and look forward to getting to know everyone anew. I have not been idle these years. Have written a few books and articles. I want to be active here especially and am trying to find my bearings afresh. I am sure you and others will help me in the process. Thanks for your kind words.

Raz

Re: aHwaal-e-waaqa,ee!

<1c90cc1f-0b43-4fe4-a2e4-41b87b8de635n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/arts/article-flat.php?id=1181&group=alt.language.urdu.poetry#1181

Newsgroups: alt.language.urdu.poetry
Date: Tue, 1 Jun 2021 14:43:50 -0700 (PDT)
From: sarwar...@yahoo.com (Sarwar A. Raz)
 by: Sarwar A. Raz - Tue, 1 Jun 2021 21:43 UTC

On Sunday, May 30, 2021 at 1:00:04 PM UTC-5, Sarwar A. Raz wrote:
> On Sunday, May 30, 2021 at 12:27:44 PM UTC-5, Irfan Abid wrote:
> > On Saturday, May 29, 2021 at 12:14:51 AM UTC-4, Sarwar A. Raz wrote:
> > > yaaraan-e-meHfil: aaj kal Faiz Ahmad "Faiz" kee Ghazal par maZmoon likh rahaa hooN aur jo waqt bachtaa hai us meN ALUP meN aap ke Khutoot se seekh rahaa hooN. bohat lut'f aa rahaa hai. Naseer SaaHeb ke sawaal jitne dilchasp haiN utne hee un ke jawaab bhee dilchasp haiN. mustaqbil meN agar Zaroorat meHsoos huyee to maiN bhee is daryaa meN utarne kee koshish karooN gaa.. ek nihaayat mufeed baat jo mujhe maloom huyee woh Arooz kee us class kaa Zikr thaa jis ke ustaad Irfan SaaHeb the. afsos keh tab maiN yahaaN nah thaa. Arooz kaa maiN puraanaa t'aalib-e-ilm hooN. isee shauq meN is par ek kitaab maiN ne bhee likhee hai jo Hind/Pak donoN jagah chhap chukee hai aur bohat maqbool rahee hai. Irfan SaaHeb se guzaarish hai keh agar un kee koyee kitaab Arooz par hai to woh kaise HaaSil kar saktaa hooN aur agar woh asbaaq kee shakl meN hai to kyaa asbaaq PDF meN mujh ko mil sakte haiN? jawaab kaa muntazir rahooN gaa. shukriya!
> > >
> > muhtaram Sarwar sb, aadaab arz hai!
> >
> > kitaab likhne kii na to Khaaksaar ke paas qaabiliyyat hai, na fursat. idhar udhar se jo thoRaa bahut seekhaa hai, is mehfil meN ahbaab kii Khidmat meN apne Khutuut ke zarii'e pesh kar detaa huuN. jis class kaa aap ne zikr kiyaa hai us kaa link haazir hai: https://groups.google.com/g/alt.language..urdu.poetry/c/f_CRVD_Pw4E/m/ARxV-7vsAQAJ jaisaa ki maiN ne is laRii kii shuruu'aat meN arz kiyaa hai, ye silsilaa is savaal se shuruu'a huaa thaa ki qadiim Hindustani shaa'irii meN kin Urdu bahuur kaa iste'maal huaa hai. ye zaruurii thaa ki is savaal kaa javaab dene se pehle Urdu bahuur kaa ihaatah kar liyaa jaaye. maze kii baat ye hai ki bunyaadii savaal kaa javaab dene kii naubat hii nahiiN aayii. :) aap se guzaarish hai ki is laRii par ek nazar DaaleN. is meN aap ko koii nayii baat to Khair shaayad hii nazar aaye, haaN agar kahiiN koii Khamii ho to nishaan.dahii farmaayeN taaki ahbaab ke saath saath meraa bhii kuchh bhalaa ho jaaye.
> >
> > Faiz kii Ghazal par aap ke mazmuun kaa intizaar rahegaa.
> >
> > niyaazmand,
> > Irfan :Abid:
> Dear Nagesh: namas kaaraa!
> Over many years of absence I have lost track of using ALUP. Sorry about that. I am really glad to be back and look forward to getting to know everyone anew. I have not been idle these years. Have written a few books and articles. I want to be active here especially and am trying to find my bearings afresh. I am sure you and others will help me in the process. Thanks for your kind words.
>
> Raz
biraadaram Irfan SaaHeb: aadaab!
aap ne durust likhaa keh maiN apnee yeh Ghazal ALUP par lagaa chukaa hooN. aap logoN ko yaad rahee to yeh masarrat kaa maqaam hai. "hamaare bhee haiN mehrbaaN kaise kaise!" is Ghazal ko aap par dobaarah musa;llat' karne kee paadaash meN ek nisbata" ba'd kee Ghazal pesh kar rahaa hooN. is meN ek aadh din lag saktaa hai. aap logoN kee raaye kaa intizaar rahe gaa. du,aa-e-Khair kaa t'aalib hooN.

Raz