Rocksolid Light

Welcome to novaBBS (click a section below)

mail  files  register  newsreader  groups  login

Message-ID:  

Brain off-line, please wait.


interests / soc.culture.polish / Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to samo ?

SubjectAuthor
* Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to samo ?a a
`* Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to saa a
 `- Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to saa a

1
Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to samo ?

<54d42131-f521-4b57-851b-962b52011bc1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=11934&group=soc.culture.polish#11934

  copy link   Newsgroups: soc.culture.polish
X-Received: by 2002:a05:620a:f81:: with SMTP id b1mr3165742qkn.275.1631387642837;
Sat, 11 Sep 2021 12:14:02 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a05:6902:566:: with SMTP id a6mr2422189ybt.163.1631387642561;
Sat, 11 Sep 2021 12:14:02 -0700 (PDT)
Path: i2pn2.org!i2pn.org!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 11 Sep 2021 12:14:02 -0700 (PDT)
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.62.79; posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
NNTP-Posting-Host: 46.134.62.79
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <54d42131-f521-4b57-851b-962b52011bc1n@googlegroups.com>
Subject: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to samo ?
From: manta1...@gmail.com (a a)
Injection-Date: Sat, 11 Sep 2021 19:14:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 204
 by: a a - Sat, 11 Sep 2021 19:14 UTC

Co tydzień musze czytać omletowe kókis,
100 stron tekstu podstępnego,
żeby porównywac wersje, aktualizacje, listy partnerów niezaufanych, innych, potrzeba całego tygodnia czasu

Jak nie znacie to posłuchajta:
__
Ustawienia zaawansowane
Informacje ogólne
Przetwarzanie danych osobowych
Podstawy prawne przetwarzania danych przez Wydawcę (Uzasadniony Interes Administratora)
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich

Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje mogą być przechowywane na urządzeniu użytkownika lub udostępniane na nim w przedstawionych użytkownikowi celach.
Wybór podstawowych reklam

Reklamy mogą być wyświetlane w oparciu o oglądaną treść, używaną aplikację, przybliżoną lokalizację lub typ urządzenia.
Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam

Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych reklam, które są dla użytkownika istotne.
Wybór spersonalizowanych reklam

Spersonalizowane reklamy mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
Tworzenie profilu spersonalizowanych treści

Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych treści, które są dla użytkownika istotne.
Wybór spersonalizowanych treści

Spersonalizowane treści mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
Pomiar wydajności reklam

Można zmierzyć wydajność i efektywność reklam, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
Pomiar wydajności treści

Można zmierzyć wydajność i efektywność treści, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców

Badania rynku mogą być wykorzystywane w celu uzyskania dalszych informacji na temat odbiorców, którzy odwiedzają strony/aplikacje i oglądają reklamy.
Opracowywanie i ulepszanie produktów

Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych produktów.
Zgody dla Partnerów
Cele
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich

Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje mogą być przechowywane na urządzeniu użytkownika lub udostępniane na nim w przedstawionych użytkownikowi celach.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Wybór podstawowych reklam
Nieaktywna
UIA

Reklamy mogą być wyświetlane w oparciu o oglądaną treść, używaną aplikację, przybliżoną lokalizację lub typ urządzenia.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
Nieaktywna
UIA

Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych reklam, które są dla użytkownika istotne.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Wybór spersonalizowanych reklam
Nieaktywna
UIA

Spersonalizowane reklamy mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
Nieaktywna
UIA

Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych treści, które są dla użytkownika istotne.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Wybór spersonalizowanych treści
Nieaktywna
UIA

Spersonalizowane treści mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Pomiar wydajności reklam
Nieaktywna
UIA

Można zmierzyć wydajność i efektywność reklam, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Pomiar wydajności treści
Nieaktywna
UIA

Można zmierzyć wydajność i efektywność treści, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
Nieaktywna
UIA

Badania rynku mogą być wykorzystywane w celu uzyskania dalszych informacji na temat odbiorców, którzy odwiedzają strony/aplikacje i oglądają reklamy.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Opracowywanie i ulepszanie produktów
Nieaktywna
UIA

Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych produktów.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Cele specjalne
Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i usuwanie błędów

Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Techniczne dostarczenie reklam lub treści

Urządzenie użytkownika może odbierać i wysyłać informacje, które umożliwiają przeglądanie reklam i treści oraz reagowanie na nie.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Funkcje
Dopasowanie i połączenie źródeł danych offline

Dane ze źródeł danych offline mogą być łączone z aktywnością użytkownika online w ramach realizacji co najmniej jednego celu.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Łączenie różnych urządzeń

Różne urządzenia mogą być określane jako należące do użytkownika lub jego gospodarstwa domowego do realizacji co najmniej jednego celu.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Odbieranie i wykorzystywanie automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji

Urządzenie może się odróżniać od innych urządzeń w oparciu o informacje, które automatycznie przesyła, takie jak adres IP lub typ przeglądarki.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Funkcje specjalne
Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych
Nieaktywna

Dokładne dane geolokalizacyjne użytkownika mogą być wykorzystywane na potrzeby realizacji jednego albo większej liczby celów. Oznacza to, że lokalizacja użytkownika może być dokładna do kilku metrów.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji
Nieaktywna

Urządzenie użytkownika można zidentyfikować na podstawie skanu unikalnej kombinacji cech urządzenia.
Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
Pokaż listę Zaufanych Partnerów
Wstecz

=====

Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to samo ?

<0392ddcb-4729-47ab-b77e-c3c1f47e180bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=11935&group=soc.culture.polish#11935

  copy link   Newsgroups: soc.culture.polish
X-Received: by 2002:ac8:7a98:: with SMTP id x24mr3278687qtr.265.1631387922567;
Sat, 11 Sep 2021 12:18:42 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:b782:: with SMTP id n2mr5064029ybh.159.1631387921831;
Sat, 11 Sep 2021 12:18:41 -0700 (PDT)
Path: i2pn2.org!i2pn.org!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 11 Sep 2021 12:18:41 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <54d42131-f521-4b57-851b-962b52011bc1n@googlegroups.com>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.62.79; posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
NNTP-Posting-Host: 46.134.62.79
References: <54d42131-f521-4b57-851b-962b52011bc1n@googlegroups.com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0392ddcb-4729-47ab-b77e-c3c1f47e180bn@googlegroups.com>
Subject: Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to sa
mo ?
From: manta1...@gmail.com (a a)
Injection-Date: Sat, 11 Sep 2021 19:18:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 777
 by: a a - Sat, 11 Sep 2021 19:18 UTC

On Saturday, 11 September 2021 at 21:14:03 UTC+2, a a wrote:
> Co tydzień musze czytać omletowe kókis,
> 100 stron tekstu podstępnego,
> żeby porównywac wersje, aktualizacje, listy partnerów niezaufanych, innych, potrzeba całego tygodnia czasu
>
> Jak nie znacie to posłuchajta:
> __
> Ustawienia zaawansowane
> Informacje ogólne
> Przetwarzanie danych osobowych
> Podstawy prawne przetwarzania danych przez Wydawcę (Uzasadniony Interes Administratora)
> Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
>
> Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje mogą być przechowywane na urządzeniu użytkownika lub udostępniane na nim w przedstawionych użytkownikowi celach.
> Wybór podstawowych reklam
>
> Reklamy mogą być wyświetlane w oparciu o oglądaną treść, używaną aplikację, przybliżoną lokalizację lub typ urządzenia.
> Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
>
> Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych reklam, które są dla użytkownika istotne.
> Wybór spersonalizowanych reklam
>
> Spersonalizowane reklamy mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
>
> Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych treści, które są dla użytkownika istotne.
> Wybór spersonalizowanych treści
>
> Spersonalizowane treści mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> Pomiar wydajności reklam
>
> Można zmierzyć wydajność i efektywność reklam, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> Pomiar wydajności treści
>
> Można zmierzyć wydajność i efektywność treści, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
>
> Badania rynku mogą być wykorzystywane w celu uzyskania dalszych informacji na temat odbiorców, którzy odwiedzają strony/aplikacje i oglądają reklamy.
> Opracowywanie i ulepszanie produktów
>
> Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych produktów.
> Zgody dla Partnerów
> Cele
> Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
>
> Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje mogą być przechowywane na urządzeniu użytkownika lub udostępniane na nim w przedstawionych użytkownikowi celach.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Wybór podstawowych reklam
> Nieaktywna
> UIA
>
> Reklamy mogą być wyświetlane w oparciu o oglądaną treść, używaną aplikację, przybliżoną lokalizację lub typ urządzenia.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
> Nieaktywna
> UIA
>
> Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych reklam, które są dla użytkownika istotne.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Wybór spersonalizowanych reklam
> Nieaktywna
> UIA
>
> Spersonalizowane reklamy mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
> Nieaktywna
> UIA
>
> Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych treści, które są dla użytkownika istotne.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Wybór spersonalizowanych treści
> Nieaktywna
> UIA
>
> Spersonalizowane treści mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Pomiar wydajności reklam
> Nieaktywna
> UIA
>
> Można zmierzyć wydajność i efektywność reklam, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Pomiar wydajności treści
> Nieaktywna
> UIA
>
> Można zmierzyć wydajność i efektywność treści, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
> Nieaktywna
> UIA
>
> Badania rynku mogą być wykorzystywane w celu uzyskania dalszych informacji na temat odbiorców, którzy odwiedzają strony/aplikacje i oglądają reklamy.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Opracowywanie i ulepszanie produktów
> Nieaktywna
> UIA
>
> Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych produktów.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Cele specjalne
> Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i usuwanie błędów
>
> Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Techniczne dostarczenie reklam lub treści
>
> Urządzenie użytkownika może odbierać i wysyłać informacje, które umożliwiają przeglądanie reklam i treści oraz reagowanie na nie.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Funkcje
> Dopasowanie i połączenie źródeł danych offline
>
> Dane ze źródeł danych offline mogą być łączone z aktywnością użytkownika online w ramach realizacji co najmniej jednego celu.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Łączenie różnych urządzeń
>
> Różne urządzenia mogą być określane jako należące do użytkownika lub jego gospodarstwa domowego do realizacji co najmniej jednego celu.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Odbieranie i wykorzystywanie automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji
>
> Urządzenie może się odróżniać od innych urządzeń w oparciu o informacje, które automatycznie przesyła, takie jak adres IP lub typ przeglądarki.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Funkcje specjalne
> Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych
> Nieaktywna
>
> Dokładne dane geolokalizacyjne użytkownika mogą być wykorzystywane na potrzeby realizacji jednego albo większej liczby celów. Oznacza to, że lokalizacja użytkownika może być dokładna do kilku metrów.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji
> Nieaktywna
>
> Urządzenie użytkownika można zidentyfikować na podstawie skanu unikalnej kombinacji cech urządzenia.
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> Wstecz
>
> =====
Dziwne że TVN dopisano na końcu listy zaufania

Ustawienia zaawansowane
Nasi Zaufani Partnerzy
Poniżej znajduje się lista podmiotów, którym możesz wyrazić zgodę opisaną w poprzednim oknie. Dzięki tej zgodzie możliwe będzie lepsze dopasowania treści i reklam prezentowanych przez naszych Zaufanych Partnerów do Twoich zainteresowań. Jeśli nie wyrażasz zgody danemu Zaufanemu Partnerowi kliknij poniżej w „Zmień ustawienia Zaufanych Partnerów” i odznacz wybraną opcję.Zmień ustawienia Zaufanych Partnerów
Partner
Nextclick
QUISMA
Appodeal
Adomik
AdOcean Ltd
Way2Traffic
AdCarousel
Intelliad
Quartic
BBElements
Webadgency
Turn Inc.
Novem
Zanox
e-webtrack.net
Afilo
IMRWorldwide
OptimiseMedia
Allegro
Contextual
Flite
Adexa
Ustat
Effnet
Adblade
Adbrain
AdGear Technologies Inc.
TruEffect
Freewheel
A9
Walmart Inc
ALC
Casale Media
Connexity LLC
Pulsepoint
AddThis, Inc
Conversant CRM
MEC SP. Z O.O
AdPilot
Adobe Media Optimizer
Xaxis, Inc
Causal Impact
Infectious Media
Adelphic LLC
Conversant Ad Server
Rocket Fuel Inc.
Centro, Inc.
ScaleOut Inc.
Platform360
Clearstream.TV, Inc
Plan Blue Ltd
Tremor Video

Click here to read the complete article

Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to samo ?

<214cf6bf-04ee-45de-b7d9-3b207988c0fen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=11936&group=soc.culture.polish#11936

  copy link   Newsgroups: soc.culture.polish
X-Received: by 2002:ac8:4c9c:: with SMTP id j28mr3217826qtv.224.1631388143441;
Sat, 11 Sep 2021 12:22:23 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:2ccf:: with SMTP id s198mr4813223ybs.452.1631388143128;
Sat, 11 Sep 2021 12:22:23 -0700 (PDT)
Path: i2pn2.org!i2pn.org!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 11 Sep 2021 12:22:22 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <0392ddcb-4729-47ab-b77e-c3c1f47e180bn@googlegroups.com>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.62.79; posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
NNTP-Posting-Host: 46.134.62.79
References: <54d42131-f521-4b57-851b-962b52011bc1n@googlegroups.com> <0392ddcb-4729-47ab-b77e-c3c1f47e180bn@googlegroups.com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <214cf6bf-04ee-45de-b7d9-3b207988c0fen@googlegroups.com>
Subject: Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to sa
mo ?
From: manta1...@gmail.com (a a)
Injection-Date: Sat, 11 Sep 2021 19:22:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 794
 by: a a - Sat, 11 Sep 2021 19:22 UTC

On Saturday, 11 September 2021 at 21:18:43 UTC+2, a a wrote:
> On Saturday, 11 September 2021 at 21:14:03 UTC+2, a a wrote:
> > Co tydzień musze czytać omletowe kókis,
> > 100 stron tekstu podstępnego,
> > żeby porównywac wersje, aktualizacje, listy partnerów niezaufanych, innych, potrzeba całego tygodnia czasu
> >
> > Jak nie znacie to posłuchajta:
> > __
> > Ustawienia zaawansowane
> > Informacje ogólne
> > Przetwarzanie danych osobowych
> > Podstawy prawne przetwarzania danych przez Wydawcę (Uzasadniony Interes Administratora)
> > Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
> >
> > Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje mogą być przechowywane na urządzeniu użytkownika lub udostępniane na nim w przedstawionych użytkownikowi celach.
> > Wybór podstawowych reklam
> >
> > Reklamy mogą być wyświetlane w oparciu o oglądaną treść, używaną aplikację, przybliżoną lokalizację lub typ urządzenia.
> > Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
> >
> > Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych reklam, które są dla użytkownika istotne.
> > Wybór spersonalizowanych reklam
> >
> > Spersonalizowane reklamy mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> > Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
> >
> > Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych treści, które są dla użytkownika istotne.
> > Wybór spersonalizowanych treści
> >
> > Spersonalizowane treści mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> > Pomiar wydajności reklam
> >
> > Można zmierzyć wydajność i efektywność reklam, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> > Pomiar wydajności treści
> >
> > Można zmierzyć wydajność i efektywność treści, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> > Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
> >
> > Badania rynku mogą być wykorzystywane w celu uzyskania dalszych informacji na temat odbiorców, którzy odwiedzają strony/aplikacje i oglądają reklamy.
> > Opracowywanie i ulepszanie produktów
> >
> > Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych produktów.
> > Zgody dla Partnerów
> > Cele
> > Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
> >
> > Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje mogą być przechowywane na urządzeniu użytkownika lub udostępniane na nim w przedstawionych użytkownikowi celach.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Wybór podstawowych reklam
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Reklamy mogą być wyświetlane w oparciu o oglądaną treść, używaną aplikację, przybliżoną lokalizację lub typ urządzenia.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych reklam, które są dla użytkownika istotne.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Wybór spersonalizowanych reklam
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Spersonalizowane reklamy mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Profil może być zbudowany na temat użytkownika i jego zainteresowań, co pozwoli na pokazywanie spersonalizowanych treści, które są dla użytkownika istotne.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Wybór spersonalizowanych treści
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Spersonalizowane treści mogą być wyświetlane użytkownikowi na podstawie jego profilu.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Pomiar wydajności reklam
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Można zmierzyć wydajność i efektywność reklam, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Pomiar wydajności treści
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Można zmierzyć wydajność i efektywność treści, które użytkownik widzi lub na które reaguje.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Badania rynku mogą być wykorzystywane w celu uzyskania dalszych informacji na temat odbiorców, którzy odwiedzają strony/aplikacje i oglądają reklamy.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Opracowywanie i ulepszanie produktów
> > Nieaktywna
> > UIA
> >
> > Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do ulepszania istniejących systemów i oprogramowania oraz opracowania nowych produktów.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Cele specjalne
> > Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i usuwanie błędów
> >
> > Dane użytkownika mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Techniczne dostarczenie reklam lub treści
> >
> > Urządzenie użytkownika może odbierać i wysyłać informacje, które umożliwiają przeglądanie reklam i treści oraz reagowanie na nie.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Funkcje
> > Dopasowanie i połączenie źródeł danych offline
> >
> > Dane ze źródeł danych offline mogą być łączone z aktywnością użytkownika online w ramach realizacji co najmniej jednego celu.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Łączenie różnych urządzeń
> >
> > Różne urządzenia mogą być określane jako należące do użytkownika lub jego gospodarstwa domowego do realizacji co najmniej jednego celu.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Odbieranie i wykorzystywanie automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji
> >
> > Urządzenie może się odróżniać od innych urządzeń w oparciu o informacje, które automatycznie przesyła, takie jak adres IP lub typ przeglądarki.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Funkcje specjalne
> > Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych
> > Nieaktywna
> >
> > Dokładne dane geolokalizacyjne użytkownika mogą być wykorzystywane na potrzeby realizacji jednego albo większej liczby celów. Oznacza to, że lokalizacja użytkownika może być dokładna do kilku metrów.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji
> > Nieaktywna
> >
> > Urządzenie użytkownika można zidentyfikować na podstawie skanu unikalnej kombinacji cech urządzenia.
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów IAB
> > Pokaż listę Zaufanych Partnerów
> > Wstecz
> >
> > =====> Dziwne że TVN dopisano na końcu listy zaufania
>
>
> Ustawienia zaawansowane
> Nasi Zaufani Partnerzy
> Poniżej znajduje się lista podmiotów, którym możesz wyrazić zgodę opisaną w poprzednim oknie. Dzięki tej zgodzie możliwe będzie lepsze dopasowania treści i reklam prezentowanych przez naszych Zaufanych Partnerów do Twoich zainteresowań. Jeśli nie wyrażasz zgody danemu Zaufanemu Partnerowi kliknij poniżej w „Zmień ustawienia Zaufanych Partnerów” i odznacz wybraną opcję.Zmień ustawienia Zaufanych Partnerów
> Partner
> Nextclick
>
> QUISMA
>
> Appodeal
>
> Adomik
>
> AdOcean Ltd
>
> Way2Traffic
>
> AdCarousel
>
> Intelliad
>
> Quartic
>
> BBElements
>
> Webadgency
>
> Turn Inc.
>
> Novem
>
> Zanox
>
> e-webtrack.net
>
> Afilo
>
> IMRWorldwide
>
> OptimiseMedia
>
> Allegro
>
> Contextual
>
> Flite
>
> Adexa
>
> Ustat
>
> Effnet
>
> Adblade
>
> Adbrain
>
> AdGear Technologies Inc.
>
> TruEffect
>
> Freewheel
>
> A9
>
> Walmart Inc
>
> ALC
>
> Casale Media
>
> Connexity LLC
>
> Pulsepoint
>
> AddThis, Inc
>
> Conversant CRM
>
> MEC SP. Z O.O
>
> AdPilot
>
> Adobe Media Optimizer
>
> Xaxis, Inc
>
> Causal Impact
>
> Infectious Media
>
> Adelphic LLC
>
> Conversant Ad Server
>
> Rocket Fuel Inc.
>
> Centro, Inc.
>
> ScaleOut Inc.
>
> Platform360
>
> Clearstream.TV, Inc
>
> Plan Blue Ltd
>
> Tremor Video
>
> Vizury Interactive Solutions Pvt. Ltd.
>
> Ve
>
> Wayfair LLC
>
> HRB Digital LLC.
>
> BitPlaces GmbH
>
> Branch Metrics, Inc.
>
> Crashlytics Inc
>
> Instabug Inc.
>
> Pushwoosh Inc.
>
> Media Intelligence Platform
>
> MoPub
>
> Applovin
>
> Tealium Inc.
>
> Adorika.com
>
> Datarino Sp. z o. o.
>
> Convertiser
>
> Chartbeat inc
>
> Insider
>
> Intredo
>
> Convoke
>
> OneMarket
>
> 1Advertising Global
>
> Accordant Media
>
> Adcrowd BV
>
> AdDaptive Intelligence
>
> Addoox
>
> Adtegrity
>
> Advance International Media
>
> Affiperf
>
> Akamai
>
> AMNET
>
> Aunica
>
> Batch Media
>
> Bidsopt
>
> C3 Metrics
>
> Cadreon
>
> Trans Union
>
> Carat
>
> Clinch
>
> DatMean
>
> Dealer Dot Com Inc
>
> Dstillery, Inc.
>
> eBay
>
> ebuilders
>
> EQ Works
>
> esome advertising technologies GmbH
>
> Essence Digital
>
> ESV
>
> Evidon
>
> Exact Drive
>
> Experian
>
> eyeReturn
>
> GroovinAds
>
> gskinner
>
> Hivewyre
>
> Impact
>
> Intelligent Optimisations
>
> IntentIQ LLC OpenRTB
>
> Liquidm
>
> Madison Logic, Inc.
>
> Marin Software
>
> Match2One
>
> Vlassis Digital
>
> Mediacom
>
> Mediaocean
>
> Navegg
>
> Netflix
>
> Netmining
>
> Netscore
>
> Omnicom
>
> PadSquad
>
> Pocketmath Pte Ltd
>
> Predictive
>
> Redview Media
>
> Resonate
>
> ReverbNation
>
> Valued Opinions
>
> Scenestealer
>
> Sociomantic
>
> Splicky
>
> Thunder
>
> True Ultimate Standards Everywhere Inc.
>
> Turbobytes
>
> TVTY SA
>
> Varick Media Management
>
> Viant
>
> Virtual Minds
>
> Vodafone GmbH
>
> wpp
>
> Yieldr UK
>
> ZMS
>
> Zypmedia OpenRTB
>
> LinkedIn Corporation
>
> Media 4U
>
> eGentic
>
> Wletoto
>
> Newrelic
>
> PHD Media Direction
>
> p2media
>
> Stepstone
>
> Islay
>
> Adello Group AG
>
> DigiTrust / IAB Tech Lab
>
> AdTiming Technology Company Limited
>
> Duplo Media AS
>
> Myntelligence S.r.l.
>
> hbfsTech
>
> HIRO Media Ltd
>
> pilotx.tv
>
> Ströer Mobile Performance GmbH
>
> Totaljobs Group Ltd
>
> Little Big Data sp.z.o.o.
>
> ZighZag
>
> SmartyAds Inc.
>
> X-Mode Social, Inc.
>
> RUN, Inc.
>
> CHEQ AI TECHNOLOGIES LTD.
>
> News and Media Holding, a.s.
>
> Capitaldata
>
> WebMediaRM
>
> Intercept Interactive Inc. dba Undertone
>
> TTNET AS
>
> No Fluff Jobs
>
> ABTSHIELD
>
> Facebook
>
> Inis
>
> TradeTracker
>
> Clickonometrics
>
> GFK
>
> Netsales
>
> Digital Control GmbH &amp; Co. KG
>
> Moat
>
> Hurra
>
> Adtank
>
> Getintent USA, inc.
>
> Atlas
>
> Youtube, LLC
>
> Accenture.com
>
> Adnow
>
> affilinet
>
> Cloudflare
>
> Cybba, Inc.
>
> Digitize New Media Ltd
>
> Drawbridge, Inc.
>
> iotec global Ltd.
>
> YellowHammer Media Group
>
> dunnhumby Germany GmbH
>
> Bonprix
>
> Freshmail
>
> Intent Media, Inc.
>
> Vdopia DBA Chocolate Platform
>
> PulsePoint, Inc.
>
> Purch Group, Inc.
>
> Admotion SRL
>
> realzeit GmbH
>
> Switch Concepts Limited
>
> Parsec Media Inc.
>
> LEMO MEDIA GROUP LIMITED
>
> RevLifter Ltd
>
> Turbo
>
> Greenhouse Group BV (with its trademark LemonPI)
>
> Impression Desk Technologies Limited
>
> Maytrics GmbH
>
> Confiant Inc.
>
> Beemray Oy
>
> FORTVISION
>
> Thirdpresence Oy
>
> Sellpoints Inc.
>
> Ligatus GmbH
>
> IgnitionOne
>
> Rockerbox, Inc
>
> RTK.IO, Inc
>
> Research Now Group, Inc
>
> Intowow Innovation Ltd.
>
> Sanoma Media Finland
>
> Collective, Inc. dba Visto
>
> RockYou, Inc.
>
> TimeOne
>
> R-TARGET
>
> Qwertize
>
> Video Media Groep B.V.
>
> Vuble
>
> Linicom
>
> My6sense Inc.
>
> Somo Audience Corp
>
> Mobusi Mobile Advertising S.L.
>
> Whenever Media Ltd
>
> Webedia
>
> Yormedia Solutions Ltd
>
> Bidmanagement GmbH
>
> LeftsnRight, Inc. dba LIQWID
>
> Avazu Inc.
>
> IgnitionAi Ltd
>
> R-Advertising
>
> Mobile Journey B.V.
>
> Publishers Internationale Pty Ltd
>
> Adimo
>
> ADRINO Sp. z o.o.
>
> PREX Programmatic Exchange GmbH&amp;Co KG
>
> Ad Unity Ltd
>
> Social Tokens Ltd.
>
> CerebroAd.com s.r.o.
>
> Oracle AddThis
>
> PurposeLab, LLC
>
> Schibsted Product and Tech UK
>
> LotaData, Inc.
>
> Cablato Limited
>
> Accelerize Inc.
>
> Shopstyle
>
> nugg.ad GmbH
>
> Fidzup
>
> Uprival LLC
>
> Densou Trading Desk ApS
>
> PUB OCEAN LIMITED
>
> Illuma Technology Limited
>
> Tunnl BV
>
> Leiki Ltd.
>
> LBC France
>
> StartApp Inc.
>
> Colpirio.com
>
> Join
>
> Adprime Media Inc.
>
> D-Edge
>
> Alive & Kicking Global Limited
>
> Schibsted Norge AS
>
> TVN S.A.
Jak łatwo zauważyć lista partnerów niezaufanych i zaufanych do każdego rodzaju szpiegotronowania jest inna i jest ich pewnie ponad 100


Click here to read the complete article

interests / soc.culture.polish / Re: Jak wyciąć omletowy kókis - co tydzień to samo ?

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor