From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Ryszard Czarnecki powitany na meczu siatkarzy
Date: Sat, 11 Sep 2021 22:41:33 +0200
 by: boukun - Sat, 11 Sep 2021 20:41 UTC

Reakcja fanów była jednoznaczna

Ryszard Czarnecki jest kandydatem na stanowisko prezesa PZPS. Polityk
PiS pojawił się na trybunach podczas meczu 1/8 finału mistrzostw Europy
siatkarzy, jednak takiej reakcji fanów na swoją osobę nie mógł się
spodziewać. To nie było miłe przywitanie.

Jak przystało na mecz 1/8 finału mistrzostw Europy 2021 siatkarzy,
podczas starcia Polski z Finlandią na trybunach nie zabrakło wielu
znaczących gości. Trzech z nich specjalnie zostało zaprezentowanych w
trakcie pierwszego seta przez spikera.

O ile Renato Arena i Mirosław Przedpełski (obaj z ramienia CEV) spotkali
się z gromkimi brawami, tak trzeci z przedstawionych gości został
przywitany potężną salwą gwizdów. Ten wątpliwy zaszczyt spotkał
potencjalnego kandydata na prezesa PZPS - Ryszarda Czarneckiego.

https://sportowefakty.wp.pl/siatkowka/959870/ryszard-czarnecki-powitany-na-meczu-siatkarzy-reakcja-fanow-byla-jednoznaczna

zulew 6 min
Ta przedziwna kariera powoli się kończy.

ark123 26 min
Czy ten prominentny działacz parti prawdziwych, uczciwych polaków oddał
już 100 tys euro które zajumał z parlamntu europejskiego za pomocą
fikcyjnych wydatków?

Re: Ryszard Czarnecki powitany na meczu siatkarzy

<d1506e43-aa2b-4552-bcee-46d33688504an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=11958&group=soc.culture.polish#11958

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 11 Sep 2021 22:16:23 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sun, 12 Sep 2021 05:16 UTC

sobota, 11 września 2021 o 22:41:36 UTC+2 boukun napisał(a):
> [...]
> Czy ten prominentny działacz parti prawdziwych, uczciwych polaków oddał
> już 100 tys euro które zajumał z parlamntu europejskiego za pomocą

Jak Rysiu na prezesa PZPS, to kto na prezesa PZPR*?

____________
* Polskiego Związku Piłki Ręcznej, a nie nadwiślańskich zjednoczonych laburzystów, w razie wątpliwości.

Re: Ryszard Czarnecki powitany na meczu siatkarzy

<shkaam$1n9e$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=11961&group=soc.culture.polish#11961

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 12 Sep 2021 09:30:30 +0200
 by: boukun - Sun, 12 Sep 2021 07:30 UTC

W dniu 12.09.2021 o 07:16, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jak Rysiu na prezesa PZPS, to kto na prezesa PZPR*?

Rysiu, to człowiek znikąd, jak Sikorski i Rostowski, MI6 Secret Service.

interests / soc.culture.polish / Ryszard Czarnecki powitany na meczu siatkarzy