From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Sterczewski:_W_grę_Łukaszenki_gra_polski_rz
ąd
Date: Sun, 12 Sep 2021 09:09:14 +0200
 by: boukun - Sun, 12 Sep 2021 07:09 UTC

Granicy Polski da się bronić nie łamiąc praw człowieka. Stan wyjątkowy
to akt tchórzostwa rządu - mówi dla Magazynu WP poseł Franek Sterczewski.

Gdy pierwsi uchodźcy pojawili się w Usnarzu Górnym przy granicy z
Białorusią, rozpoczął się kryzys. Na granicy zjawiło się wielu polityków
od prawa do lewa, ale najdłużej pozostał tam wybrany z list KO poznański
działacz społeczny Franek Sterczewski. Nagranie, na którym poseł ucieka
przed strażnikami granicznymi podczas próby dostarczenia uchodźcom
jedzenia, pokazały media na całym świecie. W Polsce działania posła
wzbudziły krytykę zarówno ze strony rządu, jak i części opozycji. Gdy
władze wprowadziły stan wyjątkowy, Sterczewski musiał wyjechać z Usnarza.

https://wiadomosci.wp.pl/sterczewski-w-gre-lukaszenki-gra-polski-rzad-6680714926160704a

Pytanie
08-09-2021
A nielegalne przekraczanie granic jest zgodne z prawem?

Misiek
08-09-2021
Dlaczego posłowie opozycji są tacy głupi? Przecież każdy wie że nie
brudzi się do własnego gniazda, a oni z uporem maniaka to robią zamiast
wspierać to niszczą Polskę. A później wszyscy zdziwieni że Polacy muszą
znosić zabory i wojny. Właśnie przez takich głupich polityków którzy
jedynie potrafią negować i się wymądrzać.

Zarząd PiS
08-09-2021
Dziękujemy zalansowanie tego mądrego inaczej. Dzięki temu Polacy wiedzą
co myśleć o powrocie króla europy

Re: Sterczewski: W grę Łukaszenki gra polski rząd

<96418da9-7eb9-4a5d-8bae-d7fd85a92585n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=11966&group=soc.culture.polish#11966

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 12 Sep 2021 02:26:08 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Sterczewski:_W_grę_Łukaszenki_gra_polski_rząd
From: christop...@robak.co.uk (fatso)
 by: fatso - Sun, 12 Sep 2021 09:26 UTC

Przerazajaca jest ta nieznajomosc historii. Wszak Rzeczpospolita No 1 upadla nie z powodu jakichs "zaborow" ale rozpadla sie sama niczym dojrzala purchawka. Sprzedajni poslowie-jurgeltnicy. Tepy i wsteczny Kosciol Katolicki. Demokracja szlachecka doprowadzona do absurdu. Brak awansu spolecznego. Czy mam dalej wymieniac?

Re: Sterczewski: W grę Łukaszenki gra polski rząd

<anfi+xquqr2s0ff-l9c0@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=11967&group=soc.culture.polish#11967

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Sterczewski: W grę_Łukaszenki gra polski
rząd
Date: Sun, 12 Sep 2021 09:49:43 +0000 (UTC)
sha1:R971v1wkPqAf513CpvxnHX5r/Oo=
 by: A. Filip - Sun, 12 Sep 2021 09:49 UTC

fatso <christopher@robak.co.uk> pisze:
> [...]
> Kosciol Katolicki. Demokracja szlachecka doprowadzona do absurdu. Brak
> awansu spolecznego. Czy mam dalej wymieniac?

No jak ta podła Targowica śmiała nie wspierać konstytucji uchwalonej
"w warunkach zamachu stanu"? Jak Konstytucja 3 Maja ma być
"niepokalanie poczęta" to Zamach Majowy robi się wporzo, a Stan Wojenny
staje się "nie taki znów zły".

Kto gra ostro niech nie skamle jak przegra.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Bogatemu to i byk się ocieli. (Przysłowie polskie)

interests / soc.culture.polish / Re: Sterczewski: W grę Łukaszenki gra polski rząd