From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Policja_polska,_ja_pierdolę
Date: Mon, 13 Sep 2021 22:48:35 +0200
 by: boukun - Mon, 13 Sep 2021 20:48 UTC

https://www.o2.pl/informacje/dramatyczne-sceny-w-katowicach-policjanci-komentuja-interwencje-6682793707752416a

maT
5 min. temu
kiedys popierałem policję ale po ich covidowych wybrykach nie mam dla
nich szacunku za grosz .

marianescu
11 min. temu
"Zła prasa"? Ponoszą konsekwencje bezczelnego łamania prawa gdy zimą
okupowali wejścia do lokali gastronomicznych i dyskotek. Nakładali
mandaty które potem sądy umarzali, ba - informowani o tym, lakonicznie
odpowiadali: "to dowiedzie pan/pani swojej niewinności w sądzie.

wojtek
12 min. temu
koń by się uśmiał

Adrian
13 min. temu
Jak to powiedział Maliniak, jeszcze nikt nie zginął ... ;)

Vincent
13 min. temu
Co by się stało gdyby? Nic by się nie stało. Ostatnie trzy dekady
pokazały że policjanci w ogóle nie są karani za krzywdy jakie robią
obywatelom a jeśli sprawy nie da się zamieść pod dywan to te kary są
śmieszne

Re: Policja polska, ja pierdolę

<04f0f541-a4e9-4f9a-897c-d8f323f390een@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12121&group=soc.culture.polish#12121

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 13:55:29 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Policja_polska,_ja_pierdolę
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 13 Sep 2021 20:55 UTC

On Monday, 13 September 2021 at 22:48:36 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
> pokazały że policjanci w ogóle nie są karani za krzywdy jakie robią
> obywatelom a jeśli sprawy nie da się zamieść pod dywan to te kary są
co jade zatankować na stację, to stoi patrol przy drodze i mnie kontrolują
ile tankowań, tyle kontroli
a wybieram tę samoobsługę bo gdy tankowałem na Kerfuże, to dym szedł z rury, moc słaba i duże spalanie, a nie lałem Diesla do benzyniaka

interests / soc.culture.polish / Re: Policja polska, ja pierdolę