From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Niemieckie_szpitale_rekrutują_na_proteście_medy
ków. "2700 euro, po co czekać na decyzję rzą
du"
Date: Tue, 14 Sep 2021 01:09:14 +0200
 by: boukun - Mon, 13 Sep 2021 23:09 UTC

Przedstawiciel niemieckich szpitali przejechał 500 km na protest medyków
w Warszawie, aby zagospodarować "wkurzenie pielęgniarek" i znaleźć
chętnych do pracy w Berlinie. W rozmowie z WP przekonuje, że polski rząd
szybko nie zadba o podwyżki, więc po co czekać... - Ja mógłbym to tak
zorganizować, że w marcu 2022 roku zaczyna się pracę za 12 tys. zł -
proponuje.

https://wiadomosci.wp.pl/niemieckie-szpitale-rekrutuja-na-protescie-medykow-2700-euro-po-co-czekac-na-decyzje-rzadu-6682752621632480a

Super
wczoraj (15:20)
pamiętam jak na mównicy PIS krzyczał że jak medykom w Polsce nie pasują
zarobki niech jadą za granicę to pojadą i będą mieli w tyle żebrać od
tego pseudo rządu brawo.

Dobrobyt Jarosława
wczoraj (15:31)
Niech jadą, jak to powiedziała posłanka PiS, w Polsce wystarczy wiara i
ksiądz.

Niemcy
wczoraj (15:19)
Pis kazal juz lekarzom wyjezdzac, to wyjezdzaja, w Niemczech pracuje b
duzo polskich doktorow i.maja poszanowanie u pacjentow

Re: Niemieckie szpitale rekrutują na proteście medyków. "2700 euro, po co czekać na decyzję rządu"

<sholq1$171d$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12136&group=soc.culture.polish#12136

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Niemieckie_szpitale_rekrutują_na_proteści
Date: Tue, 14 Sep 2021 01:10:57 +0200
 by: boukun - Mon, 13 Sep 2021 23:10 UTC

W dniu 14.09.2021 o 01:09, boukun pisze:
> [...]
> Pis kazal juz lekarzom wyjezdzac, to wyjezdzaja, w Niemczech pracuje b
> duzo polskich doktorow i.maja poszanowanie u pacjentow

Polskie dno
wczoraj (15:15)
Młodzi wyjadą, w Niemczech będą docenieni, w Polsce rząd nawet nie chce
z nimi rozmawiac, wyjezdzac i sie nie zastanawiac

Berlin
wczoraj (15:17)
Jest okazja, to korzystac z niej, nie zastanawiac sie, gorzej niz w
Polsce nie bedzie, hehe

Nasz tragedia
wczoraj (15:23)
Wyjezdzajcie, tutaj nic nie bedzie, pis Polska idzie na dno

Brawo
wczoraj (15:22)
w końcu ktoś docenił naszą służbę zdrowia PIS opluwa Niemcy przyjmą i
godnie zapłacą.

interests / soc.culture.polish / Niemieckie szpitale rekrutują na proteście medyków. "2700 euro, po co czekać na decyzję rządu"