Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 00:35:57 -0700 (PDT)
Subject: Ropucha szczescie przynosi
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Tue, 14 Sep 2021 07:35 UTC

Вчера ко мне Божерожджество пришло рано утром. Это Святая Дева Орлеанскася наведила меня, в великой упаковке. Не доверяйте лгунам которые скажут вам что американская цивиллизация подыхает уже. Если они смогут передать Святую Деву мне через Великй Океан во три дня от покупки так они ещё совсем живые.
Но больше того счастья мне-подарок от Графа Мендевеша(nom de plume) пришёл нормальной английской почтой через некое время-эта жаба,красивая и полезна. Смотрите, восхищайтесь!
Жаба это символ у китайцев счастия и благополучия. Граф, 86 летний бывший миллионер, поет да и любитель целого женского интернационала, так передает лично мне часть своего счастия. Спасибо!
Жабу харашо запомнил. Витовт нашёл её, выкопал грязную в огороде своего бедного домика. Я там прятался, бедняга у другого бедняги, брата изгнанца, эти 45 лет тому назад. Обеи нищие но Граф немножко жиром порос,бедный домик покупал-ну а как всем ведомо, от жира и ум беситься. Я не знал тогда что к Витовту особое отношение сам Йахвех имеет-он за ним бдительно смотрел.
Это берётся с военных времён-отец Витовта, хирург по урологйи спас жизнь многим евреям в Варшаве, делая им операцию на половых органах. Потом стал профессором университета-такой был хароший хирург. Ну и евреи-люди которые никому ничего не забывают, харашо за моим другом в эмиграцйи смотрели. Чему и я сам свидетель.
Витовт это генетически польский варяг. На Литве не побывал кроме своего перебывания в Крево, 1383г когда-то его предок ложил одну из седми печатей под акт присоединения вашей страны к европейской цивиллизацйи. Потом вам увидеть этого самого человека на башни Ягеллонского Университета в Кракове. Он там каждый час с бискупами, королями прыгает как первый ректор Университета.
Сегодняшний Граф Мендевешь счастливо своих дней доживает под нежным глазом своей Метрессы-китайки. Так я охотно часть его судьбы перейму-пусть и на меня Йахвех немножко благополучнее посмотрит.
[IMG]http://f26.ifotki.info/org/3ddb18e9e2472364386af2be4de4edee026158414264548.jpg

Re: Ropucha szczescie przynosi

<9f391b23-9877-4b49-bc39-60fc1afe3a9fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12152&group=soc.culture.polish#12152

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 01:02:23 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ropucha szczescie przynosi
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Tue, 14 Sep 2021 08:02 UTC

Yahveh niechaj bedzie pochwalony! Tak powyzsze na jexyk polski Google przetlumaczyl:

Wczoraj Boska Boskość przyszła do mnie wczesnym rankiem. To Matka Boska Orleańska prowadziła mnie w wielkim pakiecie. Nie ufaj kłamcom, którzy mówią ci, że cywilizacja amerykańska umiera. Jeśli w ciągu trzech dni od zakupu mogą przekazać mi Matkę Boską przez Ocean Wielki, to nadal żyją.
Ale więcej niż to szczęście dla mnie - prezent od hrabiego Mendeves (pseudonim) nadszedł po pewnym czasie zwykłą angielską pocztą - ta ropucha, piękna i pożyteczna. Zobacz, podziwiaj!
Ropucha to chiński symbol szczęścia i dobrobytu. Hrabia, 86-letni były milioner, śpiewa i jest również miłośnikiem całej międzynarodowej reprezentacji kobiet, więc osobiście przekazuje mi część swojego szczęścia. Dziękuję!
Harasho przypomniał sobie ropuchę. Vitovt go znalazł, wykopał brudny w ogrodzie swojego biednego domu. Ukrywałem się tam, biedaczek z innym biedakiem, bratem na wygnaniu, te 45 lat temu. Obaj to żebracy, ale Hrabia jest trochę zarośnięty tłuszczem, kupił biedny dom, ale jak wszyscy wiedzą, jego umysł oszalał od tłuszczu. Nie wiedziałem wtedy, że sam Yachveh miał z Witowcem szczególny stosunek - obserwował go bacznie.
To jest zaczerpnięte z czasów wojny – ojciec Witowta, urolog, uratował życie wielu warszawskim Żydom, operując ich genitalia. Potem został profesorem na uniwersytecie, był takim dobrym chirurgiem. Otóż ​​Żydzi, którzy nikomu niczego nie zapominają, opiekowali się moim przyjacielem na emigracji. Czego sam jestem świadkiem.
Vitovt jest genetycznie polskim Varangianem. Poza pobytem w Krewie nie odwiedził Litwy, w 1383 roku jego przodek położył raz jedną z siedmiu pieczęci aktu przyłączenia twojego kraju do cywilizacji europejskiej. Wtedy zobaczysz tego właśnie człowieka na wieżach Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jest tam co godzinę z biskupami, królami skaczącymi jako pierwszy rektor Uniwersytetu.
Dzisiejszy hrabia Mendevesh przeżywa szczęśliwie swoje dni pod czułym okiem swojej chińskiej Metressy. Więc chętnie wezmę na siebie część jego losu, niech Jahwe spojrzy na mnie trochę bezpieczniej.
http://f26.ifotki.info/org/3ddb18e9e2472364386af2be4de4edee026158414264548.jpg

interests / soc.culture.polish / Re: Ropucha szczescie przynosi