Whenever people agree with me, I always think I must be wrong. -- Oscar Wilde

interests / soc.culture.polish / Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

SubjectAuthor
* Władze USA przekreśliły Polskę? Byłyboukun
`* Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasabrat_olin
 +- Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Byboukun
 +* Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasaPiotr
 |`* Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Byt-1
 | `- Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasaPiotr
 `* Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasaHreczecha
> [...]
   `* Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasaHreczecha
    +- Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasaRusset Bulba
    +- Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasaandal.rogal...@gmail.com
    `- Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasaandal.rogal...@gmail.com

1
Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<shnho7$19j5$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12084&group=soc.culture.polish#12084

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Władze USA przekreśliły Polskę? Były
ambasador_stawia_sprawę_jasno
Date: Mon, 13 Sep 2021 14:55:36 +0200
 by: boukun - Mon, 13 Sep 2021 12:55 UTC

Czy Polska dyplomacja rzeczywiście nie zabiegała o spotkanie prezydenta
Joe Bidena z Andrzejem Dudą w USA? Jak w programie "Newsroom" podkreślił
Ryszard Schnepf, były ambasador Polski m.in. w Stanach Zjednoczonych, z
jego wiedzy wynika, że "starania były". - To dyplomatyczne zaprzeczanie
jest w zasadzie tylko potwierdzeniem tego, że takie kroki były
podejmowane, ale okazały się nieskuteczne. To jest nieskuteczność
działań naszej dyplomacji i efekt jest taki, że jesteśmy sami -
zaznaczył dyplomata. Jak dodał, Polska w relacjach z USA wciąż figuruje,
jednak "ważymy tyle, ile waży nasza rola w Unii Europejskiej". -
Degradujemy całkowicie rolę Polski w świecie (…). Polska lokuje się na
dość odległym miejscu i istnieje tylko wtedy, gdy dochodzi do zbieżności
interesów amerykańskich, jeżeli chodzi o politykę wschodnią - tłumaczył
Ryszard Schnepf. Były ambasador Polski w USA dodał przy tym, że wydaje
się, iż polskie władze liczą na "niemądre przeczekanie" obecnej
prezydencji w Białym Domu. - To zaniechanie, które będzie nas słono
kosztować - podkreślił Schnepf.

https://wiadomosci.wp.pl/wladze-usa-przekreslily-polske-byly-ambasador-stawia-sprawe-jasno-6682540229707393v

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<c99584a4-ce1a-4a74-8da0-de3e1de6e2c0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12086&group=soc.culture.polish#12086

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 06:20:52 -0700 (PDT)
Subject: Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasa
dor stawia sprawę jasno
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 13 Sep 2021 13:20 UTC

boukun wrote:

> [...]
> jest w zasadzie tylko potwierdzeniem tego, że takie kroki były
> podejmowane, ale okazały się nieskuteczne.

Ten Schnepf to ze stajni Geremka, znaczy agentura -
i rusko-niemiecka do tego. Autorzy audycji mogliby sie
rownie dobrze zapytac Radka Sikorskiego, czy innego
Rosatiego..

--
Smart questions to stupid answers

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<shnl10$14ot$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12088&group=soc.culture.polish#12088

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Władze USA przekreśliły Polskę? By
ły_ambasador_stawia_sprawę_jasno
Date: Mon, 13 Sep 2021 15:51:29 +0200
 by: boukun - Mon, 13 Sep 2021 13:51 UTC

W dniu 13.09.2021 o 15:20, brat_olin pisze:

> Ten Schnepf to ze stajni Geremka, znaczy agentura -
> i rusko-niemiecka do tego. Autorzy audycji mogliby sie
> rownie dobrze zapytac Radka Sikorskiego, czy innego
> Rosatiego..

To prawda, Geremak samych Żydów obsadzał w dyplomacji, ale inni nie byli
lepsi, a od okrągłego stołu szefem polskiej dyplomacji może być tylko
Żyd, za prezesa Kaczyńskiego dopiero się coś zmieniło.

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<57299817-c744-4bb7-a923-9dc4842ba7d0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12089&group=soc.culture.polish#12089

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 07:34:57 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 13 Sep 2021 14:34 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 10:50:54 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> Ten Schnepf to ze stajni Geremka, znaczy agentura -
> i rusko-niemiecka do tego. Autorzy audycji mogliby sie
> rownie dobrze zapytac Radka Sikorskiego, czy innego
> Rosatiego..

od obsadzania innych w roli agentury to jest chyba "Pierwsze Pioro Rzeczpospolitej" bratolina, red. Michalkiewicz,
ten slynny reprezentant etyki chrzescijanskiej (broniacy Kosciola K. poprzez nazywanie
12-letniej ofiary ksiedza-pedofila - "kurwa") i mysli prawicowej - ktory jakze celnie - zdemaskowal Jedynie Sluszna Partie:

"PiS jest polityczną ekspozyturą stronnictwa amerykańsko-żydowskiego"

red. Michalkiewicz, katolicki felietonista, w ktorym nasz Profesorski Katolik widzi reprezenta Boga (promowal mysli Michalkiewicza na kolanach w watkach z "Slowo na NIedziele" w tytule), czesty gosc Radia Maryja i TVTrwam i przyjaciel o. Rydzyka .

==Piotr

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<198bbeeb-010c-4b4a-8eff-43d98217aa1cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12090&group=soc.culture.polish#12090

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 08:00:42 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Mon, 13 Sep 2021 15:00 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 8:20:54 AM UTC-5, brat_olin wrote:

> [...]
> i rusko-niemiecka do tego. Autorzy audycji mogliby sie
> rownie dobrze zapytac Radka Sikorskiego, czy innego

No dobrze. Ale czy Schnepf ma racje, czy nie?

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<6f8314b8-5786-4be1-b63a-9bea3dba6f5an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12091&group=soc.culture.polish#12091

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 08:13:30 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 13 Sep 2021 15:13 UTC

Hreczecha wrote:

> No dobrze. Ale czy Schnepf ma racje, czy nie?

W TVNazi, ale i GWnie, gadali, ze Jaroslaw Kaczynski kazal
prez. Kaczynskiemu ladowac w Smolensku. Ciekawe, czy
maja racje czy nie?

--
Smart questions to stupid answers

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<ccd1cfe1-1255-4738-ba58-084c9e216f7dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12095&group=soc.culture.polish#12095

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 09:03:38 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 13 Sep 2021 16:03 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 12:43:31 PM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> W TVNazi, ale i GWnie, gadali ze Jaroslaw Kaczynski kazal prez. Kaczynskiemu ladowac w Smolensku. C

I to w Panskim profesorskim umysle _to_ jest .... odpowiedzia na pytanie Hreczeczy czy Schnepf ma racje,
ze pozycja Polski w swiecie ulegla powaznemu oslabieniu?

No i argument polegajacy na przekrecaniu nazwy oonentow tak zeby kojarzyly sie z gownem i nazizmem - KLASA!
Brawo panie Profesorze, adresacie osobistych zyczen min. Czarnka, ilustrujacy jakoscia swoich argumentow intelekutalne
walory mysli prawicowej i etyczne wartosci kultury chrzescijanskiej, ktore musimy przywrocic Europie.

Z reprezentantami jak Pan, po co polskiej prawicy wrogow? Po owocach poznacie ich ....

Piotr Trela
==="To jest zenada, ZENADA! Gdzie dowcip sprzed lat? Znaczy dowcip lekki, przyjemny, inteligentny, acz z przymruzonym okiem , a nie [tak prymitywne] ataki. Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu"
pewien scpowy anonim

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<sho86v$1f7o$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12114&group=soc.culture.polish#12114

From: t-1...@todlaspamu.pl (t-1)
Newsgroups: soc.culture.polish
ły_ambasador_stawia_sprawę_jasno
Date: Mon, 13 Sep 2021 21:19:00 +0200
 by: t-1 - Mon, 13 Sep 2021 19:19 UTC

W dniu 2021-09-13 o 16:34, Piotr pisze:

> [...]
>
> red. Michalkiewicz, katolicki felietonista, w ktorym nasz Profesorski Katolik widzi reprezenta Boga (promowal mysli Michalkiewicza na kolanach w watkach z "Slowo na NIedziele" w tytule), czesty gosc Radia Maryja i TVTrwam i przyjaciel o. Rydzyka .

A ten swoje.

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<f329e711-19e1-4a31-9cf3-d2718a4bf4bdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12126&group=soc.culture.polish#12126

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 14:40:18 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 13 Sep 2021 21:40 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 4:48:57 PM UTC-2:30, t-1 wrote:

> A ten swoje.

Uderz w obronce pedofilli opluwajacego jego ofiare implikujac ze jest "kurwa" i trywializujac wywiezienie 12-letniej dziewczynki
do innego miasta i kilkadziesiat brutalnych gwaltow na niej, wliczajac w gwalt w dzien po wymuszonej aborcji jako:
"że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał":

Red. Stanislaw Michalkiewicz, katolicki publicysta i przyjaciel o. Rydzyka:
- " Dostać milion złotych za molestowanie, że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał"
- "Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa"
- "No to żadne kurwy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie"
- "Wiele pań za znacznie mniejsze pieniądze spódniczki podciąga"

Ofiara pedofila o swojej gehennie: "
Następnego dnia po aborcji [do ktorej ja zmusil] dalej mnie gwałcił [...] nie pozwolił, żeby rany się zagoiły.
To był taki ból, że myślałam, że umieram i chyba nawet chciałam umrzeć. To był moment w którym marzyłam,
żeby mnie zamordował. Żebym nie musiała już cierpieć".

Obronca dobrego imienia Michalkiewicza, anonim t-1: ​"Michalkiewicz nie mowil o niej [kurwa]"

Tenze sam Michalkiewicz o sedzi, ktora zasadzila ofiarze pedofila ww. odszkodowanie "miliona zlotych":
"gdyby to ode mnie zależało, to zleciłbym przebadanie pani sędzi Anny Łosik przez jakieś konsylium weterynarz"
Stanislaw Michalkiewicz
czyli Michalkiewicz sprowadza sedzine do poziomu zwierzecia i do tego chorego skoro rekomenduje aby weterynarze
sie nia zajeli.

Trudno o LEPSZY przyklad prawicowych wartosci chrzescijanskich, prawicowej tradycyjnie polskiej rycerskosci
wobec kobiet i prawicowej obrony dzieci przed pedofilami.
Nic dziwnego, ze nasze "t-1" razem z u2, A.A. Filipem, fatsem czy PiSowskim ​Wielobytem go bronia:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/clD49GG_B2A/m/e7bjG1ofBAAJ
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/cDOvzLZ02Rc/m/Pf7PY_tpBAAJ

​Po tym kogo bronia ​poznacie ich.
==Piotr

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<c1d2c8dc-5252-4545-ac94-0b2ac8788933n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12128&group=soc.culture.polish#12128

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 14:49:35 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 13 Sep 2021 21:49 UTC

Piotr wrote:

> I to w Panskim profesorskim umysle _to_ jest .... odpowiedzia na pytanie
> Hreczeczy czy Schnepf ma racje /.../

bla, bla bla..

> [...]
> jakoscia swoich argumentow intelekutalne walory mysli prawicowej i etyczne
> wartosci kultury chrzescijanskiej, ktore musimy przywrocic Europie.

Ano, trzeba sie bylo wiecej uczyc, p. doktorze, to moze byscie ogarneli.
Acz watpie.

--
Smart questions to stupid answers

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<0ac0bfe6-9c9a-4c51-9e79-57f4f1bc0e69n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12130&group=soc.culture.polish#12130

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 15:02:21 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Mon, 13 Sep 2021 22:02 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 10:13:31 AM UTC-5, brat_olin wrote:

> W TVNazi, ale i GWnie, gadali, ze Jaroslaw Kaczynski kazal
> prez. Kaczynskiemu ladowac w Smolensku. Ciekawe, czy
> [...]
Co ma piernik do wiatraka?

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<84840425-b90c-4c6d-afa2-df378fbeb0d2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12133&group=soc.culture.polish#12133

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 15:13:17 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 13 Sep 2021 22:13 UTC

Hreczecha wrote:

> Co ma piernik do wiatraka?

Dobre pytanie. Piernik pierniczy, gdy mu placa, a wiatrak sie kreci
niezaleznie od wiatru kierunku - sila natury!

--
Smart questions to stupid answers

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<e1e9a034-2f35-4fd3-97f5-7c81e37b661fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12134&group=soc.culture.polish#12134

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 15:41:11 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 13 Sep 2021 22:41 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 6:49:36 PM UTC-3, brat_olin wrote:

> bla, bla bla..

I to tak na zywca. Bez zadnej demencji. Co to bedzie potem?

<6ba23b24-8f92-4336-9dbe-13822d15a9bcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12137&group=soc.culture.polish#12137

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 16:19:56 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 13 Sep 2021 23:19 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 7:19:36 PM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> bla, bla bla..

> Ano, trzeba sie bylo wiecej uczyc, p. doktorze, to moze byscie ogarneli.

Po jakosci ich argumentow poznacie wartosc ich tytulow naukowych: Prof. dr hab.Leszek Andrzej Kleczkowski:

"bla, bla bla" , "TVNazi", "GWno", "Jeb Hillary!", Swinia z the Atlantic", "Cipkomajdan", "rapefugees",
"Dzungla w kalé. Czy juz posprzatali?", "dzender srender", "kodomici", "pedzik".

Panska zona i dzieci musza byc dumne z Pana.

==PIotr Trela

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<38de851c-c14f-4382-9641-2e9077d6a064n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12138&group=soc.culture.polish#12138

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 16:44:47 -0700 (PDT)
Subject: Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 13 Sep 2021 23:44 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 8:11:12 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> I to tak na zywca.
> Bez zadnej demencji.

No - nie wiem czy bez zadnej - dawny Leszek Kleczkowski potrafil sformulowac spojny argument,
a nie byl calkowicie wtornym umyslem - ograniczajacym sie glownie do podawania linkow to prawackich
tweetow czy obrazkow z politycznie poprawnymi podpisami, a jego WLASNE argumenty KIEDYS nie ograniczaly sie
przekrecanie nazw oponentow tak zeby kojarzyli sie z gownem, gwaltami, czy by apelowaly do homofobii czytelnika
lub jego pogardy dla kobiet np.:

"TVNazi", "GWno", "Jeb Hillary!", Swinia z the Atlantic", "Cipkomajdan", "rapefugees", "Dzungla w kalé. Czy juz posprzatali?",
"dzender srender", "kodomici", "pedzik".
argumenty _obecnego_ prof. dr hab. Leszka A. Kleczkowskiego

Nie mowiac juz o tym ze _dawnemu_ p. Leszkowi - mozg nie dryfowal z tematu na temat jak chocby w tym watku
gdzie na pytanie p. Hreczechy czy Schnepf ma racje, ze pozycja Polski w swiecie ulegla powaznemu oslabieniu
- czlowiek ktory szydzi z intelektu ludzi, ktorzy nie maja tytulu profesorskiego "odpowiada" piszac o ... "TVNazi",
"GWno" i "agenturze rusko-niemieckiej".

Utraty zdolnosci sformulowania samodzielnego logicznego argumentu oraz dryfowanie umyslu z tematu na temat
- to typowe objawy demencji. Komu jak komu, ale Panu przeciez nie trzeba tego tlumaczyc.

> Co to bedzie potem?

to co z Panem: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/RJoUVRjuqEA/m/GLQCY5gNBAAJ, panie Cyrylme?

Piotr Trela

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<ed7cc38d-da6a-49e9-9e16-28faea350b6bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12140&group=soc.culture.polish#12140

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Sep 2021 17:30:10 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Tue, 14 Sep 2021 00:30 UTC

> W TVNazi, ale i GWnie, gadali, ze Jaroslaw Kaczynski kazal
> prez. Kaczynskiemu ladowac w Smolensku. Ciekawe, czy
> [...]
Sprobujmy inaczej: Do czego Bidenowi potrzebna jest Polska?

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<de6fac91-766f-4c74-8723-4990b28bebdcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12151&group=soc.culture.polish#12151

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 00:36:03 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Tue, 14 Sep 2021 07:36 UTC

Piotr wrote:

> Panska zona i dzieci musza byc dumne z Pana.

Spieprzaj, dziadu!

--
Smart questions to stupid answers

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<2bcb10da-781c-47e7-999d-21ad93890024n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12164&group=soc.culture.polish#12164

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 07:41:24 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 14 Sep 2021 14:41 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 9:30:11 PM UTC-3, Hreczecha wrote:

> Sprobujmy inaczej: Do czego Bidenowi potrzebna jest Polska?

W tej chwili do niczego, od kiedy wspolnie z Merkel wyprzedali Putinowi Europe.

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<79b9796d-4128-4b02-8af0-b94601998dc3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12176&group=soc.culture.polish#12176

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 10:44:33 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: andal.ro...@gmail.com (andal.rogal...@gmail.com)
 by: andal.rogal...@gmail - Tue, 14 Sep 2021 17:44 UTC

On Monday, September 13, 2021 at 6:30:11 PM UTC-6, Hreczecha wrote:

> Sprobujmy inaczej: Do czego Bidenowi potrzebna jest Polska?

biduli moze nie potrzebna ale moskom co mu kradziony fotel podstawili

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<1cd2d24c-0b11-4e03-95ce-187bb61fcc83n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12177&group=soc.culture.polish#12177

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 10:46:08 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: andal.ro...@gmail.com (andal.rogal...@gmail.com)
 by: andal.rogal...@gmail - Tue, 14 Sep 2021 17:46 UTC

> Sprobujmy inaczej: Do czego Bidenowi potrzebna jest Polska?

biduli moze byc nie potrzebna ale moskom co mu kradziony fotel podstawili jest niezbedna

Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno

<ee85f6da-741d-4f55-a6ef-fa5780281bc1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12179&group=soc.culture.polish#12179

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 11:21:28 -0700 (PDT)
dor stawia sprawę jasno
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 14 Sep 2021 18:21 UTC

On Tuesday, September 14, 2021 at 5:06:04 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> Spieprzaj, dziadu!

Jak wyzej: "Po jakosci ich argumentow poznacie wartosc ich tytulow naukowych" - pan prof. dr hab.Leszek Andrzej Kleczkowski! ;-)

I jak wczesniej:

[...]
pewien anonim
===Piotr Trela

interests / soc.culture.polish / Re: Władze USA przekreśliły Polskę? Były ambasador stawia sprawę jasno