Forty two.

interests / soc.culture.polish / Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

SubjectAuthor
* Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteinaa a
+- Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt EinsteiJakub A. Krzewicki
`* Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteiandal.rogal...@gmail.com
 `* Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteia a
  `* Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteiandal.rogal...@gmail.com
   `* Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteia a
    `* Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteia a
     `- Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteinaandal.rogal...@gmail.com

1
Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<218d6a75-1124-496d-a6ec-c76f7fff0c50n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12211&group=soc.culture.polish#12211

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 15:00:56 -0700 (PDT)
Subject: Pilne_!___Udowodniłem_paradoks_bliźniąt_Einsteina
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 14 Sep 2021 22:00 UTC

Korzystam ze starego peceta, w ktorym się zużyła bateria podtrzymująca CMOS, czyli zegar w pececie

Ale jak sie peceta włączy to on ustala czas na roku 1980 i muszę czas zaktualizować do aktualnego i wpisac aktualną datę, bo się nie łączy ze stronami www, bo certyfikaty serwerów znajdują niezgodność dat.

Ale jak się już wszystko ustawi
i zacznie napierdzielać w klawiaturę godzinami, to czas peceta zaczyna zwalniać i dzisiaj się już odmłodziłem o ponad godzinę.
A dodatkowo, czym dłużej człowiek napierdziela w klawiaturę, tym większy odczuwa relaks.

Bo wiadomo, że się młodnieje z każdym dniem.

To potwierdza paradoks bliźniąt Einsteina i dowodzi, że nie ma potrzeby się odmladzac, latając w kosmos.

Wystarczy staty pecet ze zużytą baterią CMOS i godziny klepania w klawiaturę i młodniejemy z każdym dniem

Brawo Einstein

On nie mógł tego wiedzieć, bo wtedy jeszcze nie było pecetów i wymyślił loty w kosmos.

A dzisiaj każdy się może odmlodzic we własnym domu
i taki odmładzający pecet będzie na wagę złota, bo nowe laptoki już mają zablokowaną funkcję odmładzania i podróżowania w czasie.

Ale to jeszcze nic w porównaniu ze snami proroczymi i prekognicją, pochodzącą z Peru, od Inków

Ale o tym za rok

--
Update

Znów się odmłodziłem przed pecetem o godzinę

Godzina na smartfonie 23.59
a godzina na pececie 23.06

a byly zsynchronizowane o 22.00

Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<54285711-557f-42ae-ae2b-65c6c983704bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12257&group=soc.culture.polish#12257

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Sep 2021 08:52:23 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Pilne_!_Udowodniłem_paradoks_bliźniąt_Einstei
na
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 15 Sep 2021 15:52 UTC

środa, 15 września 2021 o 00:00:57 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):
> [...]
>
> --
> Update
>
> Znów się odmłodziłem przed pecetem o godzinę

Powinny być jakieś aplikacje obchodzące takie felery programowo.

Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<f7456970-9508-444b-9cca-55e084db33b0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12266&group=soc.culture.polish#12266

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Sep 2021 09:17:37 -0700 (PDT)
na
From: andal.ro...@gmail.com (andal.rogal...@gmail.com)
 by: andal.rogal...@gmail - Wed, 15 Sep 2021 16:17 UTC

On Tuesday, September 14, 2021 at 4:00:57 PM UTC-6, mant...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> --
> Update
>
> Znów się odmłodziłem przed pecetem o godzinę

wyjmij baterie CMOS moze urodzisz sie drugi raz

z lepszym IQ

Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<88c657d3-6d5e-4b02-9e68-49f5dac29d73n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12275&group=soc.culture.polish#12275

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Sep 2021 10:54:55 -0700 (PDT)
na
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 15 Sep 2021 17:54 UTC

On Wednesday, 15 September 2021 at 18:17:38 UTC+2, andal.rogal...@gmail.com wrote:

> wyjmij baterie CMOS moze urodzisz sie drugi raz
>
> z lepszym IQ
dzięki bracie

dzisiaj się już odmłodziłem o 3 godziny i 12 minut
i czuje się tym bardziej zrelaksowany im dłużej napierdzielam w klawiaturę.

Mój stary pecet pracuje teraz jako Time Machine

Miał Einstein dzieci, to im napiszę, że stary miał rację.

Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<0691e4a9-fede-4f7e-b90b-b7b7148558e7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12283&group=soc.culture.polish#12283

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Sep 2021 11:46:04 -0700 (PDT)
na
From: andal.ro...@gmail.com (andal.rogal...@gmail.com)
 by: andal.rogal...@gmail - Wed, 15 Sep 2021 18:46 UTC

On Wednesday, September 15, 2021 at 11:54:56 AM UTC-6, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Mój stary pecet pracuje teraz jako Time Machine
>
> Miał Einstein dzieci, to im napiszę, że stary miał rację.

jak doznasz nirwany to zawiadom Jakuba

Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<873259c8-716d-44dc-9f2d-0cae07a8ad08n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12368&group=soc.culture.polish#12368

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Sep 2021 11:29:42 -0700 (PDT)
na
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 16 Sep 2021 18:29 UTC

On Wednesday, 15 September 2021 at 20:46:05 UTC+2, andal.rogal...@gmail.com wrote:

> jak doznasz nirwany to zawiadom Jakuba
Dzisiaj przeprowadziłem kolejny eksperyment
i różnica czasu to 19:45 pecet
20:27 smartfon

czyli znów sie odmłodziłem już o 42 minuty

to może niewiele, ale do północy odmłodzę się może o 2 godziny
i gdyby tak codziennie to jeden rok ubędzie za 12 lat,
czyli spokojnie można się odmłodzić o 5 lat

i taką kurację odmładzającą planuję zaoferować paniom

Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<5e758235-f3a8-433d-9b21-0d28b655cd89n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12394&group=soc.culture.polish#12394

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Sep 2021 15:02:53 -0700 (PDT)
na
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 16 Sep 2021 22:02 UTC

On Thursday, 16 September 2021 at 20:29:43 UTC+2, a a wrote:

> [...]
> czyli spokojnie można się odmłodzić o 5 lat
>
> i taką kurację odmładzającą planuję zaoferować paniom
Kolejny test, zaledwie niecale 2 godziny i odmłodzilem się już o 15 minut

czas komputerowy: 23:45
czas smartfonowy: 00: 01

Przeca nie będę siedział przed kompem calej nocy, aby się odmłodzić o godzinę czy 2

Re: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina

<088b001e-ed91-40a7-8786-b47f23755340n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12402&group=soc.culture.polish#12402

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Sep 2021 21:05:48 -0700 (PDT)
From: andal.ro...@gmail.com (andal.rogal...@gmail.com)
 by: andal.rogal...@gmail - Fri, 17 Sep 2021 04:05 UTC

On Thursday, September 16, 2021 at 4:02:54 PM UTC-6, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> czas smartfonowy: 00: 01
>
> Przeca nie będę siedział przed kompem calej nocy, aby się odmłodzić o godzinę czy 2

niedlugo zostaniesz cudownym dzieckiem

na razie jestes idiota spamerem

interests / soc.culture.polish / Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina