From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Nowa_przepowiednia_Billa_Gatesa._Twierdzi,_że_lu
dzkość_tego_nie_przetrwa
Date: Tue, 14 Sep 2021 23:45:02 +0200
 by: boukun - Tue, 14 Sep 2021 21:45 UTC

Bill Gates stwierdził, że świat nie jest gotowy na następną pandemię,
jak donosi The Wall Street Journal. Zdaniem miliardera potrzebujemy
fabryk, które będą w stanie stworzyć nową szczepionkę w 100 dni. W innym
przypadku walka z kolejnymi wirusami może okazać się prawdziwym wyzwaniem.

W poniedziałek, 13 września ukazał się roczny raport Fundacji Billa i
Melindy Gates – "Goalkeepers". Jego tematem przewodnim są wskaźniki z
takich obszarów jak zdrowie, edukacja czy dobrobyt. Ich analizy mają
pomóc w zapewnianiu zrównoważonego rozwoju na całym świecie. Z okazji
publikacji dokumentu, Bill Gates udzielił wywiadu "The Wall Street Journal".

Podczas rozmowy z dziennikarzami Gates zwrócił uwagę na ogromne różnice
pomiędzy liczbą zaszczepionych osób w poszczególnych regionach. Jako
przykład podał Stany Zjednoczone, które planują wprowadzić dawki
przypominające dla zaszczepionych i Afrykę, gdzie zaszczepiono mniej
osób niż w samym stanie Kalifornia.

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) na całym świecie podano około
5,5 miliarda dawek szczepionki przeciw Covid-19. WHO zaznacza jednak, że
około 80 proc. z nich otrzymały osoby z krajów wysoko i średnio
rozwiniętych.

To właśnie te dysproporcje zdaniem miliardera sprawiają, że świat
potrzebuje fabryk, które mogą stworzyć nową szczepionkę w 100 dni, a
następnie wyprodukować wystarczającą ilość dawek dla całego świata w
ciągu kolejnych 100 dni, jeśli chcemy być przygotowani na następną
pandemię. Gates wezwał również państwa do większych inwestycji w systemy
opieki zdrowotnej.

Raport "Goalkeepers" zwraca uwagę na istniejące nierówności w
zamożności, edukacji czy zatrudnieniu, które znacznie nasiliły się
podczas pandemii. Wynika z niego, że pandemia znacznie mocniej dotknęła
kobiety niż mężczyzn. Według szacunków, podczas pandemii kobiety
utraciły ponad 13 milionów więcej miejsc pracy od mężczyzn.

W dokumencie można też przeczytać, że wskaźniki szczepień dzieci
przeciwko chorobom zakaźnym, takim jak błonica, tężec i krztusiec,
spadły do ​​poziomu z 2005 r. W 2020 roku blisko 30 milionów dzieci nie
zostało zaszczepionych na wspomniane choroby i prawdopodobnie nie uda
się tego zmienić w najbliższym czasie. Dlatego Gates podkreśla, że
przygotowanie się na kolejną pandemię wymaga inwestycji w programy dla
kobiet i dzieci wraz z długoterminową polityką, która pomaga wzmocnić
społeczności, a także w systemy opieki zdrowotnej i finansowania badań
nad szczepionkami.

https://www.o2.pl/technologia/bill-gates-ostrzega-nie-jestesmy-gotowi-na-kolejna-pandemie-6683117559950304a

gt6
3 min. temu
laboratoria pracują

DJ_Rydzyk
3 min. temu
Co on znowu knuje...

Fasada
4 min. temu
koncerny farmaceutyczne i ich fabryki są jak koncerny wojskowe. Kto tego
nie widzi jest ślepy. Jednym chodzi o pokój na świecie, a drugim o
zdrowie ludzkości. żart

GOEBBELS
5 min. temu
Hitler mógłby buty czyścić Billowi.

Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, że ludzkość tego nie przetrwa

<a332af7e-61d0-4c93-bd41-0cdb99b59de3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12212&group=soc.culture.polish#12212

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 15:04:49 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Nowa_przepowiednia_Billa_Gatesa._Twierdzi,_że_l
udzkość_tego_nie_przetrwa
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 14 Sep 2021 22:04 UTC

On Tuesday, 14 September 2021 at 23:45:05 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
> koncerny farmaceutyczne i ich fabryki są jak koncerny wojskowe. Kto tego
> nie widzi jest ślepy. Jednym chodzi o pokój na świecie, a drugim o

Ja przepowiedziałem rok temu Billowi, że jak sfinansuje produkcję AstraZeneca w Indiach, to zona od niego ucieknie aby ratować wlasna kasę przed roszczeniami sparalizowanych i zakrzepnietych pacjentow.

No i co
NO i uciekla, mówiąc, uciekam , bo cię kocham, a pinionce jeszcze mocniej

Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, że ludzkość tego nie przetrwa

<a3d973f6-b089-40dc-9bad-c1b73df8ff0dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12220&group=soc.culture.polish#12220

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 15:32:52 -0700 (PDT)
udzkość_tego_nie_przetrwa
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 14 Sep 2021 22:32 UTC

On Tuesday, September 14, 2021 at 2:45:05 PM UTC-7, boukun wrote:

> Bill Gates stwierdził, że świat nie jest gotowy na następną pandemię,

Jak na razie nie wyglada by istniejaca
pandemia sie skonczyla. Moze Gates
juz wie kiedy dokladnie ma skonczyc
wiec martwi sie o nastepna.

Basia

Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, ?e ludzko?? tego nie przetrwa

<kv82kghb3i7m351h5bnhi6nnprsbl60122@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12222&group=soc.culture.polish#12222

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, ?e ludzko?? tego nie przetrwa
Date: Tue, 14 Sep 2021 18:46:24 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 14 Sep 2021 22:46 UTC

On Tue, 14 Sep 2021 23:45:02 +0200, boukun <boukun@gmail.com> wrote:

> [...]
>koncerny farmaceutyczne i ich fabryki są jak koncerny wojskowe. Kto tego
>nie widzi jest ślepy. Jednym chodzi o pokój na świecie, a drugim o

Ludzkosc przetrwala epidemie czarnej dzumy wiec na pewno przetrwa i
inne epidemia, ale watpliwe jest czy przetrwa swiatowa wojne
nuklearna. Wojna nuklearna moze spowodowac ozimienie klimatu, co
spowoduje ze ludzie ktorzy przezyja nie beda mogli wyprodukowac
wystarczajace ilosc zywnosci.
Jest raczej pewne ze Chiny zaatakuja Tajwan, a gdy USA sprobuja bronic
Tajwanu - nuklearna wojna jest raczej pewna.
Rakiety hypersonic nie daja zbyt wiele czasu na zastanawianie sie co
leci, wiec koniec ludzkosci raczej pewny.

zalek

Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, ?e ludzko?? tego nie przetrwa

<11e29721-5b70-4828-b993-ba3d88db8ae0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12223&group=soc.culture.polish#12223

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 15:59:10 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 14 Sep 2021 22:59 UTC

On Tuesday, September 14, 2021 at 3:46:26 PM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> Ludzkosc przetrwala epidemie czarnej dzumy wiec na pewno przetrwa i
> inne epidemia,

Ludzkosc przetrwywala rozne epidemie
bo przyroda dywersyfikowala i dywersyfikuje
wszelaka w tym ludzka egzystencje. Istnieja
rozne rasy/odmiany ludzkie, zyja one w roznych
srodowiskach geograficznych jedni w tropikach,
inni w Arktce, w oddalonych od siebie i wyizolowanych
lokacjach. Takze inaczej sie odzywiajac, inaczej
zachowujac itd., itp.

Dzisiaj nie mozna byc pewnym przetrwania, bo
dywersyfikacja zmalala i ciagle we wszystkich
apektach maleje.

Dzisiaj wystarczy by naukowiec zalecil szczepienia
a ludzkosc posluchala i poszla i w 100 procentach
sie zaszczepila, a jutro na zasadzie zupelnej
przypadkowosci zmutowal smiertelny
wirus uzywajacy przeciwcial wygenerowanych
przez szczepionki do skuteczniejszego wdzierania
sie do komorek... i po ludzkosci!

Basia

Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, ?e ludzko?? tego nie przetrwa

<8bc2kg9q9l5t0uvcg2b4drdptkui2gdg8v@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12225&group=soc.culture.polish#12225

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 19:37:09 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 14 Sep 2021 23:37 UTC

On Tue, 14 Sep 2021 15:59:10 -0700 (PDT), Basia
<abjjkst@sbcglobal.net> wrote:

> [...]
>przypadkowosci zmutowal smiertelny
>wirus uzywajacy przeciwcial wygenerowanych
>przez szczepionki do skuteczniejszego wdzierania

Pani Basiu,

Dziekuje ze oswiecila mnie Pani wspaniala lekcja o mutacjach i
wirologii, Pani powinna wykladac na najlepszych uniwersytetach.
Jak Pani mysli, czy jest mozliwe zeby smiertelny wirus wygenerowal sie
z bolacych kolan p. boukuna?

zalek

zalek

Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, ?e ludzko?? tego nie przetrwa

<d4d70375-c028-41f3-be0e-59e6472ba3b6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12229&group=soc.culture.polish#12229

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Sep 2021 17:28:51 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 15 Sep 2021 00:28 UTC

On Tuesday, September 14, 2021 at 4:37:06 PM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> wirologii, Pani powinna wykladac na najlepszych uniwersytetach.
> Jak Pani mysli, czy jest mozliwe zeby smiertelny wirus wygenerowal sie

Jestem przekonana ze Dinozaury w wiekszosci,
podobnie jak dzisiaj Zalki i im podobni zyly w
przekonaniu o nieustannosci ich 150 milionowo
letniej hegemonia Planety.

Basia

interests / soc.culture.polish / Re: Nowa przepowiednia Billa Gatesa. Twierdzi, ?e ludzko?? tego nie przetrwa