From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Braun_groził_Niedzielskiemu._Dr_Grzesiowski_nie_ma
_złudzeń:_To_jest_zaproszenie_do_samosądów
Date: Thu, 16 Sep 2021 21:27:04 +0200
 by: boukun - Thu, 16 Sep 2021 19:27 UTC

Podczas czwartkowego posiedzenia Sejmu doszło do szokującej sytuacji. -
Będziesz pan wisiał! - powiedział z mównicy Grzegorz Braun do ministra
zdrowia Adama Niedzielskiego. Z sali rozległy się krzyki, interweniowała
też wicemarszałek Małgorzata Kidawa-Błońska. O komentarz do
skandalicznych słów posła Konfederacji poprosiliśmy dr. Pawła
Grzesiowskiego. - Tego rodzaju zachowania i wypowiedzi są
niedopuszczalne w żadnym cywilizowanym systemie. Jest to przede
wszystkim wielka przykrość, że osoba, która jest posłem, a więc ma być
przedstawicielem społeczeństwa, używa w Sejmie tego rodzaju gróźb i
argumentów. (…) To jest zaproszenie do samosądów - powiedział w
programie "Newsroom" WP ekspert Naczelnej Rady Lekarskiej ds. walki z
COVID-19.

https://wiadomosci.wp.pl/braun-grozil-niedzielskiemu-dr-grzesiowski-nie-ma-zludzen-to-jest-zaproszenie-do-samosadow-6683841392834177v

Re: Braun groził Niedzielskiemu. Dr Grzesiowski nie ma złudzeń: To jest zaproszenie do samosądów

<d718b837-6ad5-42c9-8797-430c8c41b8dcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12382&group=soc.culture.polish#12382

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Sep 2021 13:13:56 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Braun_groził_Niedzielskiemu._Dr_Grzesiowski_nie
_ma_złudzeń:_To_jest_zaproszenie_do_samosądów
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Thu, 16 Sep 2021 20:13 UTC

boukun wrote:

> [...]
> argumentów. (…) To jest zaproszenie do samosądów - powiedział w
> programie "Newsroom" WP ekspert Naczelnej Rady Lekarskiej ds. walki z

Roman_Paliwoda@roman_paliwoda:
"A na drzewach zamiast liści będą wisieć sanitaryści."

interests / soc.culture.polish / Braun groził Niedzielskiemu. Dr Grzesiowski nie ma złudzeń: To jest zaproszenie do samosądów