From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Szczury_-_widmo._Mieszkańcy_alarmują
Date: Thu, 16 Sep 2021 22:11:35 +0200
 by: boukun - Thu, 16 Sep 2021 20:11 UTC

Zatrważające sygnały dochodzą od mieszkańców w Rzeszowie. Zgłaszają oni
ogromne problemy ze szczurami, które wchodzą do mieszkań, powodując
ogromne straty.

Problem ze szczurami spędza sen z powiek mieszkańcom niektórych bloków w
Rzeszowie. Jak czytamy w "Gazecie Wyborczej", dotyczy to osiedli przy
ulicy Pułaskiego.

Jak relacjonuje jeden z lokatorów, po powrocie z wakacji zastał on
przykrą niespodziankę. Szczury bowiem przegryzły rurę kanalizacyjną i
fekalia zalały mu ścianę w mieszkaniu. Początkowo sądził, że powodem są
roboty budowlane piętro wyżej. Jednak, gdy zaczęto szukać przyczyn, za
rurami znaleziono gryzonia.

Inny lokator opowiada o zniszczonym przez szczury sprzętu AGD. Gazeta
przytacza także relację właścicielki mieszkania na parterze, u które
szczur mieszkał dwa tygodnie. W tym czasie zrobił sobie gniazdo, wygryzł
otulinę w piekarniku i zmywarce.

Spółdzielnia nie chce się zająć sprawą i odsyła do firm deratyzacyjnych.
Te sypią trutką, ale lokatorzy nie są pewni, czy szczury faktycznie
znikają. Nadal są widywane np. w garażu.

Dodatkowo firma ubezpieczeniowa nie może pokryć kosztów zakupu nowego
sprzętu AGD, bo spółdzielnia musiałaby przyznać, że to z jej winy
wynikły szkody.

O szczurach na ulicach w centrum miasta alarmowali ostatnio także
mieszkańcy Słupska. Zdaniem firm deratyzacyjnych z Pomorza problemem
jest nastawienie właściciele prywatnych posesji, którzy nie
przeprowadzają akcji odszczurzania razem z okolicznymi spółdzielniami
czy wspólnotami.

https://wiadomosci.wp.pl/szczury-widmo-mieszkancy-alarmuja-6683755624634880a

Bezrobotny44
10 godzin temu
Tak to jest ludzie na osiedlach tępią koty dachowce zamiast im zapewnić
warunki do życia ,wodę. Pamiętajcie.Szczury unikają miejsc gdzie są koty
ponieważ te zagryzają im młode.I wcale nie muszą być głodne tylko robią
to kierując się instynktem ! Wiecie czemu w starożytnym Egipcie koty
miały status świętych zwierząt? Poniwa zabijały myszy szczury a nawet
małe żmije !

Bartek
10 godzin temu
Mam domek jednorodzinny, w którym jeszcze nie mieszkam. Obok i z tyłu
zarośnięte działki.
Szczura i myszy jeszcze nigdy nie widziałem ale koty i jeże są na
porządku dziennym.
Nawet kupiłem karmę, żeby dokarmiać te zwierzaki.
Wybetonowane miasta = zalane piwnice
Przegonione koty = myszy i szczury.
W naturze nie ma pustki.

równowaga
10 godzin temu
Jest za mało kotów. Wychodzi teraz to zamykanie okienek do piwnic i
likwidacja tych dziko żyjących. Ja mam w na swojej posesji kilka.
Dokarmiam i daję możliwość zamieszkanie w cieple i ..... po szczurach i
myszach. Nawet sąsiedzi korzystają.

interests / soc.culture.polish / Szczury - widmo. Mieszkańcy alarmują