Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 17 Sep 2021 04:12:26 -0700 (PDT)
Subject: Nowy Krylov-Bajki
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Fri, 17 Sep 2021 11:12 UTC

Теперь я сама великая Дама! закрюкала жаба. Цыган и обыкновенные мордобийцы избрали её председателем колхоза в пинском болоте. Так уважайте меня, клонитесь низко или хуже вам будет. Но болота жабе было маловато, ей захотелось престола в столице Великого Княжества Литовского. И там уехала на парадной красной телеге. Теперь я Светлана, Велика Княгини Литовская. Скулите, под ножки мои ложитесь или хуже вам будет.
Нет, Светлана ты обыкновенная обезяна- вдруг из открытой Острой Брамы услышала. Я здесь Королева и рулить буду ещё тысячу лет. Так валяй прочь во свое болота!
http://f26.ifotki.info/org/ef4564356dbb0e6b130922ccefaef45a026158414535221.jpg

Re: Nowy Krylov-Bajki

<e5c9f29b-8561-44fa-97d6-6088b75aec77n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12419&group=soc.culture.polish#12419

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 17 Sep 2021 04:22:32 -0700 (PDT)
Subject: Re: Nowy Krylov-Bajki
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Fri, 17 Sep 2021 11:22 UTC

Za Wujkiem Guglem tlumaczenie:
tTeraz sama jestem Wielką Panią! ropucha rechotała. Cyganie i zwykli Mordobowie wybrali ją na przewodniczącą kołchozu na pińskim bagnie. Więc szanuj mnie, pochyl się nisko albo będzie gorzej dla ciebie. Ale ropucha nie wystarczyło bagno, chciała tronu w stolicy Wielkiego Księstwa Litewskiego. I tam wyjechała w uroczystym czerwonym wozie. Teraz jestem Swietłaną, wielką księżną litewską. Załkaj, połóż się pod moimi nogami albo będzie ci gorzej.
Nie, Svetlana, jesteś zwykłą małpą, nagle usłyszałeś z otwartej Ostroi Brahma. Jestem tu Królową i będę sterował przez kolejne tysiąc lat. Więc idź na swoje bagna!

interests / soc.culture.polish / Re: Nowy Krylov-Bajki