From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Zaszła w ciążę po menopauzie. 62-latka
_wkrótce_zostanie_matką
Date: Thu, 16 Sep 2021 23:03:36 +0200
 by: boukun - Thu, 16 Sep 2021 21:03 UTC

Wielu mężczyzn, którzy nie planują już dzieci, decyduje się na
wazektomię. Kiedy ich partnerki przechodzą menopauzę, ryzyko ciąży spada
niemalże do zera. Jednak ta para przekonała się, że nawet w takich
okolicznościach, może dojść do zapłodnienia. 62-latka wkrótce zostanie mamą.

1. Ciąża geriatryczna

62-letnia Jenny jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych, gdzie
funkcjonuje jako The Good Wifey i obserwuje ją na samym Instagramie
ponad 71 tys. użytkowników.

Niedawno Jenny, która ma dwoje dorosłych już dzieci, poinformowała
swoich fanów o radosnej nowinie. Przyznała, że mimo iż przeszła
menopauzę 16 lat temu, spodziewa się kolejnego dziecka. Co ciekawe, jej
mąż przeszedł wazektomię. Dlatego też zaskoczona para uważa, że ciąża
jest cudem.

"To jest naprawdę cudowne dziecko. Niespodzianka" – powiedziała w jednym
z filmów.

2. Rodzice w wieku dziadków

Jenny postanowiła podzielić się użytkownikami swoimi obserwacjami
dotyczącymi późnej ciąży. Nie tylko skupiła się na typowych
dolegliwościach, ale także zwróciła uwagę na podwójne standardy
dotyczące mężczyzn i kobiet.

Kiedy przyznała, że spodziewa się dziecka, została skrytykowana ze
względu na swój wiek. Wiele osób uznało, że jest nieodpowiedzialna, że
zaszła w ciążę po 60. Argumentując, że jest w wieku dobrym dla babci.
Jednak nikogo nie obchodzi ile lat ma jej partner, a wszyscy mu gratulują.

"Zaskakujące jest to, że nikt nie zadał sobie trudu, aby zapytać o wiek
mojego męża. Wszyscy przybijają mu piątkę, kiedy wyznaje, że zostanie
ojcem. Ma 72 lata, a to ja niby jestem za stara na dziecko" – mówi.

Użytkownicy wspierają Jenny i trzymają kciuki, by jej ciąża przebiegła
bez komplikacji. Para już wkrótce powita na świecie swojego potomka.
Poród zaplanowany jest na 25 listopada.

https://parenting.pl/zaszla-w-ciaze-po-menopauzie-62-latka-wkrotce-zostanie-matka

Re: Zaszła w ciążę po menopauzie. 62-latka wkrótce zostanie matką

<e6bbec35-66d5-4372-a7ae-9c7c9ed7a966n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12393&group=soc.culture.polish#12393

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Sep 2021 14:59:52 -0700 (PDT)
Subject: Re: Zaszła w ciążę po menopauzie. 62-latka wkró
tce zostanie matką
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 16 Sep 2021 21:59 UTC

On Thursday, 16 September 2021 at 23:03:41 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
>
> Użytkownicy wspierają Jenny i trzymają kciuki, by jej ciąża przebiegła
> bez komplikacji. Para już wkrótce powita na świecie swojego potomka.

wieści dziwnej treści

Wklejaj same linki www na jedną strone , bez cytowań, bo i tak szkoda czasu na czytanie

Re: Zaszła w ciążę po menopauzie. 62-latka wkrótce zostanie matką

<442861a3-3e0d-4e11-971e-fb4f994c6292n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12404&group=soc.culture.polish#12404

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Sep 2021 21:11:02 -0700 (PDT)
tce zostanie matką
From: andal.ro...@gmail.com (andal.rogal...@gmail.com)
 by: andal.rogal...@gmail - Fri, 17 Sep 2021 04:11 UTC

On Thursday, September 16, 2021 at 3:59:54 PM UTC-6, mant...@gmail.com wrote:

> wieści dziwnej treści
>
> Wklejaj same linki www na jedną strone , bez cytowań, bo i tak szkoda czasu na czytanie

obaj jestescie huje spamerzy
zydy niszczace te grupe, tfu

Re: Zaszła w ciążę po menopauzie. 62-latka wkrótce zostanie matką

<si1ui3$10sd$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12423&group=soc.culture.polish#12423

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Zaszła w ciążę po menopauzie. 62-l
atka_wkrótce_zostanie_matką
Date: Fri, 17 Sep 2021 13:35:31 +0200
 by: boukun - Fri, 17 Sep 2021 11:35 UTC

W dniu 17.09.2021 o 06:11, andal.rogal...@gmail.com pisze:

> obaj jestescie huje spamerzy
> zydy niszczace te grupe, tfu

A tłuka lizałeś po dupie, stary żydu.

interests / soc.culture.polish / Re: Zaszła w ciążę po menopauzie. 62-latka wkrótce zostanie matką