"An ounce of prevention is worth a ton of code." -- an anonymous programmer

interests / soc.culture.polish / Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

SubjectAuthor
* Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z męboukun
+* Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczEd Pleva
|+* Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mboukun
|`- Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczbrat_olin
+* Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczJakub A. Krzewicki
> [...]
|    |  `- Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczJakub A. Krzewicki
|    `- Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mboukun
+- Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczPiotr
[...]

1
Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<sic6tj$104e$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12928&group=soc.culture.polish#12928

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Zrodzić_potomstwo_może_tylko_kobieta_z_mę
żczyzną
Date: Tue, 21 Sep 2021 10:59:31 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 08:59 UTC

Przemysław Czarnek znów szokuje. Reakcja europosłanki PiS

- Rodzic to ten, co zradza potomstwo. Zrodzić potomstwo może tylko
kobieta z mężczyzną. To są oczywiste sprawy, znane ludziom od miliardów
lat - powiedział na antenie TVP Info minister edukacji Przemysław
Czarnek. Jego słowa komentowała w programie "Tłit" Wirtualnej Polski
europosłanka PiS, była szefowa tego resortu, Anna Zalewska. - Ja tę
wypowiedź traktuję jako pewną hiperbolizację, w której łatwo popełnia
się błędy - stwierdziła. - Myślę, że pan minister zdaje sobie sprawę,
jak wielką wartością jest rodzic, który wychowuje dziecko. Czasami ten,
który wychowuje, jest najbardziej kochany, daje najwięcej miłości -
podkreśliła. W ocenie Zalewskiej, minister Czarnek powinien
"doprecyzować" swoją wypowiedź. - Wiele dzieci czeka na adopcję.
Powinniśmy promować pieczę zastępczą, chęć wychowywania wszystkich,
którzy rodziców nie mają - wskazała. Czy minister Czarnek powinien
przeprosić? - To decyzja pana ministra. Myślę, że pan minister nie
chciał nikogo dotknąć. Powinien doprecyzować - oznajmiła Zalewska.

https://wiadomosci.wp.pl/przemyslaw-czarnek-znow-szokuje-reakcja-europoslanki-pis-6685536483808897v

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<2c833979-5ae6-43ba-813b-52c71c02edd0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12950&group=soc.culture.polish#12950

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 05:57:42 -0700 (PDT)
Subject: Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężcz
yzną
From: narcia...@gmail.com (Ed Pleva)
 by: Ed Pleva - Tue, 21 Sep 2021 12:57 UTC

wtorek, 21 września 2021 o 04:59:32 UTC-4 boukun napisał(a):
> Przemysław Czarnek znów szokuje. Reakcja europosłanki PiS
>
> - Rodzic to ten, co zradza potomstwo. Zrodzić potomstwo może tylko
> kobieta z mężczyzną.

jak zwykle pierdolisz jak i ta kurwa.
Twoja stara puściła się z psem (owczarkem alzackim) - efekt, ulęgłeś się ty, psi pomiocie. Tfu!

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<sics9n$1ifu$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12956&group=soc.culture.polish#12956

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Zrodzić_potomstwo_może_tylko_kobieta_z_m
ężczyzną
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:04:23 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 15:04 UTC

W dniu 21.09.2021 o 14:57, Ed Pleva pisze:

> jak zwykle pierdolisz jak i ta kurwa.
> Twoja stara puściła się z psem (owczarkem alzackim) - efekt, ulęgłeś się ty, psi pomiocie. Tfu!

Zrodziłeś potomstwo, pedzik, z facetem?

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<sid4c9$17m5$6@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12980&group=soc.culture.polish#12980

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Zrodzić_potomstwo_może tylko kobieta z
mężczyzną
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:22:17 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 21 Sep 2021 17:22 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 17:04:23 +0200, boukun wrote:

> Zrodziłeś potomstwo, pedzik, z facetem?

nie da rady bo pierdoli jakiegos kundla albo obciaga kurtowi

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<a3a6e186-5140-4fb4-9b0a-a9c04cc5430dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13045&group=soc.culture.polish#13045

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 18:38:55 -0700 (PDT)
yzną
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 22 Sep 2021 01:38 UTC

wtorek, 21 września 2021 o 10:59:32 UTC+2 boukun napisał(a):
> [...]
> przeprosić? - To decyzja pana ministra. Myślę, że pan minister nie
> chciał nikogo dotknąć. Powinien doprecyzować - oznajmiła Zalewska.

Czarnkowi palma odbija w wieli kwestiach, ale tutaj częściowo ma punkt. Taki np. Śmiszek to przecież tyle lat ma zapewne nadzieję na zapłodnienie nasieniem Biedronia, ale mu się nie udaje i para zostaje bezdzietna.
Tylko że jest jeden poważny szkopuł, że w takim wypadku minister odmawia godności rodziców rodzicom adopcyjnym i nawet nieźle ich obraża. Bo przecież nie ci są ojcem i matką, którzy zmajstrują bachora i oddadzą do sierocińca, ale ten , kto go stamtąd weźmie do domu i wychowa.

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<a7e3913b-187f-4bcb-8a9a-f5df5e5b529an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13491&group=soc.culture.polish#13491

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 03:18:15 -0700 (PDT)
yzną
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 26 Sep 2021 10:18 UTC

narciasz wrote:

> jak zwykle pierdolisz jak i ta kurwa.

Macie grzech, pedzik. Podciagnijcie sie, OKi?

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<fedd3170-129d-4990-baac-ebb1ef31ad44n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13495&group=soc.culture.polish#13495

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 03:47:46 -0700 (PDT)
yzną
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 26 Sep 2021 10:47 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 10:38:57 PM UTC-3, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Tylko że jest jeden poważny szkopuł, że w takim wypadku minister odmawia godności rodziców rodzicom adopcyjnym i nawet nieźle ich obraża. Bo przecież nie ci są ojcem i matką, którzy zmajstrują bachora i oddadzą do sierocińca, ale ten , kto go stamtąd weźmie do domu i wychowa.

Rodzic pozostaje rodzicem niezaleznieczy czy dba czy nie dba o potomstwo. Geny, panie Jakubie.

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<anfi+qgmi9hs3cf-l9q0@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13498&group=soc.culture.polish#13498

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Zrodzić potomstwo może tylko
kobieta z mężczyzną
Date: Sun, 26 Sep 2021 11:08:42 +0000 (UTC)
sha1:z1cDStCFA03l1cj8qvuuhPodDL0=
 by: A. Filip - Sun, 26 Sep 2021 11:08 UTC

Russet Bulba <cyrylmetody2014@gmail.com> pisze:

> Rodzic pozostaje rodzicem niezaleznieczy czy dba czy nie dba o
> potomstwo. Geny, panie Jakubie.

Czy Breivik to człowiek w *każdym* sensie tego słowa?

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Ryż musi mieć nogi w wodzie, a głowę w ogniu.
| (Przysłowie chińskie)

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<siq4hc$1sbk$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13514&group=soc.culture.polish#13514

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
mężczyzną
Date: Sun, 26 Sep 2021 15:44:44 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 26 Sep 2021 15:44 UTC

On Sun, 26 Sep 2021 11:08:42 +0000, A. Filip wrote:

europoslanki-pis-6685536483808897v

> Czy Breivik to człowiek w *każdym* sensie tego słowa?

dowiesz sie jak wiecej kozojebcow osiedli sie w Polsce

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<ff3cf01e-55db-4a55-9cd2-3ff4483fed72n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13522&group=soc.culture.polish#13522

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 09:25:04 -0700 (PDT)
yzną
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 26 Sep 2021 16:25 UTC

On Sunday, September 26, 2021 at 10:44:45 AM UTC-5, andal wrote:

> europoslanki-pis-6685536483808897v

> dowiesz sie jak wiecej kozojebcow osiedli sie w Polsce
Na temat Polski sie nie wypowiadam. Ale: Po pierwsze, Koran zakazuje zoofilii. Po drugie, Na mojoa ulice, o dwa domy ode mnie wprowadzile sie muzulmanska rodzina. To sa emigranci z Afryki i co? I nic. W ogole w Cedar Rapids mieszka sporo muzulmanow, Centrum Muzulmanskie jest niedaleko ode mnie i z tego nic nie wynika. Nie ma awantur, nic nie wybucha, ja mam przyjaciol, ktorzy sa muzulmanami.

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<siq7a2$1qnn$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13523&group=soc.culture.polish#13523

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
mężczyzną
Date: Sun, 26 Sep 2021 16:32:02 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 26 Sep 2021 16:32 UTC

On Sun, 26 Sep 2021 09:25:04 -0700, Hreczecha wrote:

> [...]
> niedaleko ode mnie i z tego nic nie wynika. Nie ma awantur, nic nie
> wybucha, ja mam przyjaciol, ktorzy sa muzulmanami.

Jozek, to jest proste, oni juz nie sa muzulmanami,
podobnie jak z Toba, Ty juz nie jestes zydem

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<ba6de055-98e4-4182-9c8a-06e46d4cd4bcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13524&group=soc.culture.polish#13524

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 09:34:34 -0700 (PDT)
yzną
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 26 Sep 2021 16:34 UTC

On Sunday, September 26, 2021 at 11:32:04 AM UTC-5, andal wrote:

> Jozek, to jest proste, oni juz nie sa muzulmanami,
> podobnie jak z Toba, Ty juz nie jestes zydem
Czy moglbys mi to wytlumaczyc?

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<da7e9f14-813b-4238-938c-2505e218a26an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13525&group=soc.culture.polish#13525

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 09:48:30 -0700 (PDT)
yzną
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 26 Sep 2021 16:48 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 6:29:32 AM UTC-2:30, boukun wrote:
> [...]
> się błędy - stwierdziła. - Myślę, że pan minister zdaje sobie sprawę,
> jak wielką wartością jest rodzic, który wychowuje dziecko.

troche ironiczne ze katolicki minister przedklada dostarczenie spermy nad
wychowanie, wartosci i wzor osobisty.

Nie mowiac juz o fakcie, ze nasz katolicki prof. dr hab. zmysla liczby dla efektu retorycznego:
- wg Kosciola ludzie i caly swiat zostali stworzeni jakies 6 tysiecy lat,
- wg nauki Homo sapiens to ok 300 tysiecy. lat.
- Ani 6 tys. ani 300 tys. to "MILIARDY" lat, panie absolwencie KUL i Ministrze Edukacji Narodowej, z ramienia
Jedynie Slusznej Partii.

Po ich najlepszych umyslach delegowanych przez Partie do rzadzenia narodem poznacie ich.
===Piotr

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<siq8pl$h1a$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13527&group=soc.culture.polish#13527

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
ężczyzną
Date: Sun, 26 Sep 2021 18:57:25 +0200
 by: boukun - Sun, 26 Sep 2021 16:57 UTC

W dniu 26.09.2021 o 18:25, Hreczecha pisze:

> Na temat Polski sie nie wypowiadam. Ale: Po pierwsze, Koran zakazuje zoofilii. Po drugie, Na mojoa ulice, o dwa domy ode mnie wprowadzile sie muzulmanska rodzina. To sa emigranci z Afryki i co? I nic. W ogole w Cedar Rapids mieszka sporo muzulmanow, Centrum Muzulmanskie jest niedaleko ode mnie i z tego nic nie wynika. Nie ma awantur, nic nie wybucha, ja mam przyjaciol, ktorzy sa muzulmanami.

I żonę murzynkę, jak mówił Mieczu.

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<siqi3v$mvn$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13548&group=soc.culture.polish#13548

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
mężczyzną
Date: Sun, 26 Sep 2021 19:36:31 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 26 Sep 2021 19:36 UTC

On Sun, 26 Sep 2021 09:34:34 -0700, Hreczecha wrote:

> Czy moglbys mi to wytlumaczyc?

pojedz do Afganistanu i do Izraela tam Ci wytlumacza najlepiej

(zyd mie jest zydem jesli wpiernicza schabowe)

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<4a011edd-f7d3-440f-9164-45a1f5b649abn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13555&group=soc.culture.polish#13555

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 13:22:48 -0700 (PDT)
yzną
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sun, 26 Sep 2021 20:22 UTC

niedziela, 26 września 2021 o 21:36:33 UTC+2 andal napisał(a):

> reakcja-

> pojedz do Afganistanu i do Izraela tam Ci wytlumacza najlepiej
>
> (zyd mie jest zydem jesli wpiernicza schabowe)

"Co to za wegetarianin co wpierdala schabowe" Kazik Staszewski (12 Groszy)

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<20b48572-e5f7-45c3-b8c7-cd74c57ecb86n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13573&group=soc.culture.polish#13573

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 14:56:57 -0700 (PDT)
yzną
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 26 Sep 2021 21:56 UTC

> [...]
> jak wielką wartością jest rodzic, który wychowuje dziecko.

troche ironiczne, ze katolicki minister przedklada ... dostarczenie spermy nad
wychowanie, wartosci i wzor osobowy wychowujacej osoby.

Nie mowiac juz o fakcie, ze nasz katolicki prof. dr hab. zmysla liczby dla efektu retorycznego:
- wg Kosciola - ludzie i caly swiat zostali stworzeni jakies 6 tysiecy lat temu
- wg nauki - Homo sapiens pojawil sie ok 300 tysiecy lat temu
- Ani 6 tys. ani 300 tys. to NIE sa "MILIARDY lat, panie absolwencie KUL i Ministrze Edukacji Narodowej, z ramienia

<siqvbv$lqn$6@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13586&group=soc.culture.polish#13586

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
mężczyzną
Date: Sun, 26 Sep 2021 23:22:39 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 26 Sep 2021 23:22 UTC

On Sun, 26 Sep 2021 14:56:57 -0700, Piotr wrote:

> [...]
> Ministrze Edukacji Narodowej, z ramienia Jedynie Slusznej Partii.
>
> Po ich najlepszych umyslach delegowanych przez Partie do rzadzenia

rzeczywiscie, to nie to co katolicki prime minister kanady, jestin,
pchajacy ze wszech sil swoj narod do przodu przez aborcje,
alkoholizm,rasizm,narkotyki i wszelkie zboczenia sexualne i umyslowe

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<3fc59ce3-4e3d-4c23-a997-12e92f4b9fcdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13591&group=soc.culture.polish#13591

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 19:11:36 -0700 (PDT)
yzną
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 27 Sep 2021 02:11 UTC

On Sunday, September 26, 2021 at 8:52:40 PM UTC-2:30, andal wrote:

> rzeczywiscie, to nie to co katolicki prime minister kanady, jestin,
> pchajacy ze wszech sil swoj narod do przodu przez aborcje,
> alkoholizm,rasizm,narkotyki i wszelkie zboczenia sexualne i umyslowe

I to w umysle da Lancii ma ... bronic PiSowskiego ministra ... edukacji narodowej, absolwenta KUL
i reprezentanta wartosci chrzescijanskich, ​ktory:
"przedklada ... dostarczenie spermy nad wychowanie, wartosci i wzor osobowy wychowujacej
osoby" oraz nie ma pojecia ze ludzie na Ziemi nie sa od "MILIARDOW lat"?

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<sit38d$t69$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13680&group=soc.culture.polish#13680

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
mężczyzną
Date: Mon, 27 Sep 2021 18:41:18 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 27 Sep 2021 18:41 UTC

On Sun, 26 Sep 2021 19:11:36 -0700, Piotr wrote:

> [...]
> "przedklada ... dostarczenie spermy nad wychowanie, wartosci i wzor
> osobowy wychowujacej osoby" oraz nie ma pojecia ze ludzie na Ziemi nie

to ma na celu przypomniec ci sklerotyku o tym kim jest jewstin

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<eb17886e-1041-4f0c-a411-19a59ebcba4en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13686&group=soc.culture.polish#13686

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 13:14:47 -0700 (PDT)
yzną
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 27 Sep 2021 20:14 UTC

On Monday, September 27, 2021 at 4:11:19 PM UTC-2:30, andal wrote:

> to ma na celu przypomniec ci sklerotyku o tym kim jest jewstin
to .... rzeczywiscie obroni reputacje prof. dr hab. Czarnka ;-)
Z obroncami jak da Lancia, komu potrzeba najgorszych wrogow ?

Re: Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną

<sithfp$17i5$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13707&group=soc.culture.polish#13707

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
mężczyzną
Date: Mon, 27 Sep 2021 22:44:10 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 27 Sep 2021 22:44 UTC

On Mon, 27 Sep 2021 13:14:47 -0700, Piotr wrote:

> to .... rzeczywiscie obroni reputacje prof. dr hab. Czarnka ;-)
> Z obroncami jak da Lancia, komu potrzeba najgorszych wrogow ?

jestes trela glupszy od debila
*spieprzaj dziadu*

interests / soc.culture.polish / Zrodzić potomstwo może tylko kobieta z mężczyzną