"Language shapes the way we think, and determines what we can think about." -- B. L. Whorf

interests / soc.culture.polish / Polak, Zyd - dwa bratanki.

SubjectAuthor
* Polak, Zyd - dwa bratanki.ZalekBloom
+* Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.boukun
> [...]
 |       `* Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.ZalekBloom
 |        `* Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.Piotr
 |         +- Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.ZalekBloom
 `* Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.Astralny Rębajło

Pages:12
Polak, Zyd - dwa bratanki.

<qujjkg1ui5b70l0q161l7u7c2obddgbr0o@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12947&group=soc.culture.polish#12947

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Polak, Zyd - dwa bratanki.
Date: Tue, 21 Sep 2021 08:32:01 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 21 Sep 2021 12:32 UTC

My Zydzi jestesmy z Polakami prawie ze blizniakami, bo postepujemy
bardzo podobnie.
Polacy maja Ziemie Odzyskane - my Zydzi mamy Ziemie Wyzwolone.
Zydzi maja Holocaust Industry, Polacy maja Industry odszkodowan dla
robotników przymusowych i niewolniczych.
Zydzi wyrzucili z Izraela Palestynczykow, Polacy wyrzucili z Polski
Niemcow.
Izrael zbudowal mury aby zapobiec zamachom samobojczym, Polacy
zbudowali kolczaste ploty aby zapobiec nielegalnej immigracji.
Polak zamordowal polskiego prezydenta Narutowicza - Izraelczyk
zamordowal izraelskiego premiera Rabina.
Zydzi sluzyli w hitlerowskim wojsku, Polacy tez sluzylie w
hitlerowskim wojsku:

https://www.tvp.info/53873975/adam-gaafar-zydzi-w-armii-trzeciej-rzeszy-w-wehrmachcie-sluzylo-ponad-150-tys-zolnierzy-zydowskiego-pochodzenia

https://pl.wikipedia.org/wiki/Polacy_w_Wehrmachcie

Co za szalone podobienstwa!

zalek

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<sics7m$1ifu$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12955&group=soc.culture.polish#12955

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:03:18 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 15:03 UTC

W dniu 21.09.2021 o 14:32, ZalekBloom@hotmail.com pisze:

> [...]
> zamordowal izraelskiego premiera Rabina.
> Zydzi sluzyli w hitlerowskim wojsku, Polacy tez sluzylie w

Izraelczyk, a co to takiego? Długo Pan myślał nad tym tekstem?

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<sid4p8$17m5$7@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12982&group=soc.culture.polish#12982

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:29:12 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 21 Sep 2021 17:29 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 17:03:18 +0200, boukun wrote:

rzeszy-w-wehrmachcie-sluzylo-ponad-150-tys-zolnierzy-zydowskiego-
pochodzenia

> Izraelczyk, a co to takiego? Długo Pan myślał nad tym tekstem?

nie pytaj jak dlugo myslal tylko ile mu zaplacili

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<ec0009c1-f185-4b1e-a93e-aed9d948a05cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12989&group=soc.culture.polish#12989

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 10:41:35 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 21 Sep 2021 17:41 UTC

wtorek, 21 września 2021 o 19:29:14 UTC+2 andal napisał(a):

> rzeszy-w-wehrmachcie-sluzylo-ponad-150-tys-zolnierzy-zydowskiego-
> pochodzenia

> nie pytaj jak dlugo myslal tylko ile mu zaplacili

Słusznie! jak nie wiadomo o co chodzi, to najpewniej chodzi o pieniądze.
Wartałoby sprawdzić również, czy nie o babę. Ten automat wyczuwa i zawłaszcza forsę z odległości lat świetlnych.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<sid6nm$17p3$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12995&group=soc.culture.polish#12995

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 20:02:30 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 18:02 UTC

W dniu 21.09.2021 o 19:41, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Słusznie! jak nie wiadomo o co chodzi, to najpewniej chodzi o pieniądze.
> Wartałoby sprawdzić również, czy nie o babę. Ten automat wyczuwa i zawłaszcza forsę z odległości lat świetlnych.

Dlatego jesteś kawaler?

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<0mekkg50ime0e28q9fdm564fbe0470s1d0@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13001&group=soc.culture.polish#13001

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 16:11:57 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 21 Sep 2021 20:11 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 17:03:18 +0200, boukun <boukun@gmail.com> wrote:

>Izraelczyk, a co to takiego? Długo Pan myślał nad tym tekstem?

Co to takiego Izraelczyk? Mozliwe ze juz zapominam jezyk polski, ale
wydaje mi ze tak nazywa sie obywateli Izraela.
Czy dlugo myslalem na tym tekstem? Nie, za kazdym razem gdy czytam cos
o Izraelu przypominam sobie ze w Polsce jest podobnie.

Byl zreszta okres w Polsce gdy Zydzi i Polacy wspolnie pracowali nad
budowa komunizmu w Polsce - wspolnie przesladowano antykomunistyczne
podziemie - niestety Polacy okazali sie lepsi - o ile Stefan Michnik
sadowo zabil tylko 40 Polakow, Polak Mieczyslaw Widaj wyprzedzil go
zabijajac sadowo ponad setke. Na koniec w Marcu 1968 wyjechano
zydowskich towarzyszy i Polacy juz w zdecydowanej wiekszosci budowali
komunizm.

zalek

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<sidhia$997$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13006&group=soc.culture.polish#13006

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 23:07:22 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 21:07 UTC

W dniu 21.09.2021 o 22:11, ZalekBloom@hotmail.com pisze:

> [...]
> zabijajac sadowo ponad setke. Na koniec w Marcu 1968 wyjechano
> zydowskich towarzyszy i Polacy juz w zdecydowanej wiekszosci budowali

Tak wyjechali w 1968, że wszędzie Żydzi na najwyższych stanowiskach.
Patrz chociażby prezydent Wałbrzycha, Roman Szałemej.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<0okkkglg4mo4gjobl7tjl55hlibirj44fd@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13011&group=soc.culture.polish#13011

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:49:02 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 21 Sep 2021 21:49 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 23:07:22 +0200, boukun <boukun@gmail.com> wrote:

>Tak wyjechali w 1968, że wszędzie Żydzi na najwyższych stanowiskach.
>Patrz chociażby prezydent Wałbrzycha, Roman Szałemej.

Coz mozna poradzic na to ze Polacy wola wybierac Zydow niz Polakow?
Panski Dawidek powinien to wykorzystac i stratowac w wyborach.

zalek

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<sidkmc$1l2t$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13014&group=soc.culture.polish#13014

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 00:00:44 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 22:00 UTC

W dniu 21.09.2021 o 23:49, ZalekBloom@hotmail.com pisze:

> Coz mozna poradzic na to ze Polacy wola wybierac Zydow niz Polakow?
> Panski Dawidek powinien to wykorzystac i stratowac w wyborach.
>
> zalek

I Żyda chwalą i wybierają od lat i nawet nie zazdroszczą, że oprócz
stanowiska prezydenta z uposażeniem 13 tys. to jeszcze ordynator w
szpitalu z 66 tys. miesięcznie, plus prywatna klinika na swojej ulicy i
kasy jeszcze więcej i mało mu i mało. A obwodnica Wałbrzycha miała
kosztować 290 mln a wydano już 360 mln i jeszcze końca nie widać i gdzie
są pieniądze?

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<7cb2f08f-89fb-4fff-968f-466773ac9ff9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13023&group=soc.culture.polish#13023

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 15:25:02 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 21 Sep 2021 22:25 UTC

wtorek, 21 września 2021 o 20:02:32 UTC+2 boukun napisał(a):

> Dlatego jesteś kawaler?

Dokładnie. Przecięta baba kosztuje.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<c72798de-b561-44da-a707-b8f761c59477n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13025&group=soc.culture.polish#13025

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 15:46:07 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 21 Sep 2021 22:46 UTC

środa, 22 września 2021 o 00:25:03 UTC+2 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Dokładnie. Przecięta baba kosztuje.
Oops... Przeciętna - nie mam na nazwisko Rozpruwacz.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<bvokkgtrs111andok54lu3q4ln8stlct0q@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13026&group=soc.culture.polish#13026

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 19:03:10 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 21 Sep 2021 23:03 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 15:46:07 -0700 (PDT), "Jakub A. Krzewicki"
<patrick.o.hooligan@gmail.com> wrote:

>Oops... Przeciętna - nie mam na nazwisko Rozpruwacz.

Nic nie ma za darmo, czasami warto na babe sie wykosztowac, choc sa
tacy co maja szczescie - baba nie tylko za darmo, ale nawet doplaca:
https://stylecaster.com/madonna-boyfriend/

zalek

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<17f22acb-2006-4eac-a029-d42263e73880n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13027&group=soc.culture.polish#13027

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:25:08 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 22 Sep 2021 00:25 UTC

środa, 22 września 2021 o 01:03:15 UTC+2 Zalek...@hotmail.com napisał(a):

> Nic nie ma za darmo, czasami warto na babe sie wykosztowac, choc sa
> tacy co maja szczescie - baba nie tylko za darmo, ale nawet doplaca:
> https://stylecaster.com/madonna-boyfriend/

Ta Madonna to na jakiś reformowany new-ageowy judaizm podobno przeszła?

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<a5315ecd-6d9f-44be-a6f9-184ba74262b7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13028&group=soc.culture.polish#13028

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:27:41 -0700 (PDT)
From: tytuskon...@gmail.com (Tytus Konopka)
 by: Tytus Konopka - Wed, 22 Sep 2021 00:27 UTC

On Tuesday, 21 September 2021 at 16:00:46 UTC-6, boukun wrote:

> [...]
> kasy jeszcze więcej i mało mu i mało. A obwodnica Wałbrzycha miała
> kosztować 290 mln a wydano już 360 mln i jeszcze końca nie widać i gdzie

Nalezalo tobie bekonie studiowac medecyne, a nie zakonczyc nauke jako pomagier w rzezni swidnickiej.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<11723d5f-aefa-4786-b3db-11e3b91a01d3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13029&group=soc.culture.polish#13029

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:35:50 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 22 Sep 2021 00:35 UTC

środa, 22 września 2021 o 02:27:42 UTC+2 tytusk...@gmail.com napisał(a):

> Nalezalo tobie bekonie studiowac medecyne, a nie zakonczyc nauke jako pomagier w rzezni swidnickiej.

Jakieś 200 lat wcześniej mógłby być nawet dobrym lekarzem, wtedy chirurdzy niewiele różnili się od rzeźników.

Why Did the Best Surgeon in History Kill Most of His Patients?
https://youtu.be/BSYdstfmgrg

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<sidv6k$sjq$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13033&group=soc.culture.polish#13033

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 01:00:04 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 22 Sep 2021 01:00 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 17:27:41 -0700, Tytus Konopka wrote:

rzeszy-w-wehrmachcie-sluzylo-ponad-150-tys-zolnierzy-zydowskiego-
pochodzenia

> Nalezalo tobie bekonie studiowac medecyne, a nie zakonczyc nauke jako
> pomagier w rzezni swidnickiej.

tobie Kurt tez by sie przydalo, dzis nie zamiatalbys ulic w Calgary,
z twoja inteligencja moglbys czyscic kible w walmarcie

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<36ab41e0-d9fb-49c0-bb80-2039b94d4068n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13044&group=soc.culture.polish#13044

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 18:32:21 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 22 Sep 2021 01:32 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 10:02:03 AM UTC-2:30, Zalek...@hotmail.com wrote:
> [...]
> robotników przymusowych i niewolniczych.
> Zydzi wyrzucili z Izraela Palestynczykow, Polacy wyrzucili z Polski

Nieuczciwe porownanie od powtarzania nie stanie sie prawda:

Polacy zostali napadnieci przez Niemcow, ktorzy razem z Sowietami zamordowali pare mln Polakow,
zniszczyli kraj, i umozliwili Stalinowi narzucenie komunizmu Polsce na nastepne 45 lat
i zabranie Polsce tyle obszaru tak ze nawet "Ziemiami Odzyskanymi" od Niemcow - Polska po wojnie,
mimo ze walczyla po zwycieskiej stronie - stala sie o .... 1/5 mniejsza niz przed wojna.

Natomiast Zydzi z Europy postanowili sobie, ze zaloza sobie panstwo zydowskie na ziemiach Plaestynczykow i w tym celu przyjechali z Europy do Palestyny, i dokonali czystki etnicznej - mordujac i wypedzajac grozba mordu wiekszosc ludnosci mieszkajacej tam od stuleci.

A wiec "Zydzi" sa zupelnie nie "jak Polacy", lecz duzo bardziej jak Niemcy, tylko tacy, ktorzy nie przegrali
zaczetej przez siebie WWII i ktorzy na terenach "wyzwolonych" spod Polski i Rosji sowieckiej - zbudowali
sobie niemieckie panstwo - a.k.a. "przestrzen zyciowa na Wschodzie". "Co za szalone podobienstwo!"

A wiec Zydzi sa bratankami z Niemcami - z ta tylko roznica, ze tylko tym pierwszym
najazd innego kraju i czystka etniczna mieszkajacych tam ludzi sie udala i do dzis korzystaja
z ich owocow.

Piotr

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<sielb8$ei2$5@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13056&group=soc.culture.polish#13056

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 09:17:59 +0200
 by: boukun - Wed, 22 Sep 2021 07:17 UTC

W dniu 22.09.2021 o 02:27, Tytus Konopka pisze:

> Nalezalo tobie bekonie studiowac medecyne, a nie zakonczyc nauke jako pomagier w rzezni swidnickiej.

Jeleniogórskiej.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<635mkg16bamf0bl567qnerv6dlk9fkmh9s@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13072&group=soc.culture.polish#13072

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 07:37:29 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Wed, 22 Sep 2021 11:37 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 18:32:21 -0700 (PDT), Piotr <petrelnl@gmail.com>
wrote:

> [...]
>najazd innego kraju i czystka etniczna mieszkajacych tam ludzi sie udala i do dzis korzystaja

Panie Piotrze,

Dyskutowalismy na ten temat nie jeden raz, wiec ja tylko przedstawie
dwie teorie na ten temat.

Teoria P:
Aby ustalic wine bardzo wazne jest jaki narod na jaki narod napada i
czy napadajacemu udalo sie wypelnic swoje grozby i dlatego Niemcy sa
winni napasci na Polske a kraje arabskie nie sa winne napasci na
Izrael.

Teoria Z:
Aby ustalic wine nie wazne jaki narod na jaki narod napada, i nie
wazne jest czy napadajacemu udalo sie wypelnic swoje grozby i dlatego
kraja arabskie sa winne napasci na Izrael, a to ze krajom arabskim nie
udalo sie dokonac grozby utopienia Zydow w morzu Srodziemnym nie
zwalnia te kraje od winy za napasc.

Teoria P:
Zydzi z Europy postanowili sobie, ze zaloza sobie panstwo zydowskie
na ziemiach Plaestynczykow i w tym celu przyjechali z Europy do
Palestyny [...]

Teoria Z:
Europa, w tym takze Polska przesladowala Zydow pogromami nie
zezwalajac Zydom wcielic sie w zycie europejskich krajow, dlatego
Zydzi postanowili opuscic Europe i stworzyc panstwo Izrael na terenach
ktore 2 tysiace lat temu nalezaly do Zydow. Decyzja zbudowania
panstwa Izrael powstala gdy te tereny byly zajete przez Imperium
Otomanskie i Imperium Otomanskie nie sprzeciwialo sie immigracji
zydowskiej. Po upadku Imperium Otomanskiego tereny bylu pod
protektoratem Anglii ktora oglosila ze popiera powstanie zydowskiego
panstwa w Palesynie, i az do rebelii Palestynczykow zezwala na
immigracje zydowska.
W 1948 roku ONZ poparl projekt zydowskiego panstwa.
Kurioz: W Polsce niechec do Zydow byla tak wielka, ze w Marcu 1968
polskie wladze doszly do wniosku nalezy pozbyc sie Zydow - w tym celu
powyrzucaly Zydow z pracy dajac im opcje opuszczenia Polski do Izraela
pod warunkiem ze zrzekna sie polskiego obywatelstwa.

Teoria P:
Czystki etniczne moga byc sprawieliwe w zaleznosci od tego jaki narod
jakiemu narodowi przeprowadza czystke etniczne, dlatego czystka
etniczna jaka dokonali Polacy Niemcom z Ziem Odzyskanych mordujac i
wypedzajac grozba mordu 3,5 miliona Niemców jest w pelni
usprawiedliwiona, zas czystka etniczna jaka dokonali Zydzi mordujac i
wypedzajac grozba mordu 300,000 Palestynczykow jest zbrodnia wolajaca
o pomste do nieba.

Teoria Z:
Czystki czystki etniczne sa zbrodnia bez wzgledu na to kim jest
wypedzany i kim jest wypedzajacy.

A wiec wedlug teorji Z Polacy sa bratankami Zydow a Arabowie moga byc
bratankami Niemcow bo zaczete przez siebie wojny przegrali i tak samo
jak Niemcy stracili tereny i byli ofiarami czystki etnicznej przez
narod na ktory napadli.

zalek

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<2r5mkg11e65003pg8og26bdc3dl50mplbf@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13074&group=soc.culture.polish#13074

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 07:47:44 -0400
References: <qujjkg1ui5b70l0q161l7u7c2obddgbr0o@4ax.com> <sics7m$1ifu$2@gioia.aioe.org> <sid4p8$17m5$7@gioia.aioe.org> <ec0009c1-f185-4b1e-a93e-aed9d948a05cn@googlegroups.com> <sid6nm$17p3$2@gioia.aioe.org> <7cb2f08f-89fb-4fff-968f-466773ac9ff9n@googlegroups.com> <c72798de-b561-44da-a707-b8f761c59477n@googlegroups.com> <bvokkgtrs111andok54lu3q4ln8stlct0q@4ax.com> <17f22acb-2006-4eac-a029-d42263e73880n@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Wed, 22 Sep 2021 11:47 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 17:25:08 -0700 (PDT), "Jakub A. Krzewicki"
<patrick.o.hooligan@gmail.com> wrote:

>Ta Madonna to na jakiś reformowany new-ageowy judaizm podobno przeszła?

Nawet jesli tak, to co? Nie warto by bylo Panu uciac sobie naskorek
aby pozbyc sie problemow finansowych?

zalek

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<9a973e1d-ae48-48ff-b1d5-dad43cf32d66n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13076&group=soc.culture.polish#13076

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 05:11:23 -0700 (PDT)
From: astralny...@gmail.com (Astralny Rębajło)
 by: Astralny Rębajło - Wed, 22 Sep 2021 12:11 UTC

Piotr napisał(a):

> [...]
> sobie niemieckie panstwo - a.k.a. "przestrzen zyciowa na Wschodzie". "Co za szalone podobienstwo!"

Panie Pioter, tak relatywizować nawet ja nie potrafię. Wprost perełka. Tu można stanąć
w obronie srulków również relatywizując, wszak wrócili do siebie.

> mordujac i wypedzajac grozba mordu wiekszosc ludnosci mieszkajacej tam od stuleci.

W odwecie muslimy również wygnały srulków od siebie, dzięki akcji odwetowej izraelek
lekko się powiększył.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<0872341b-fc81-49e3-a2f3-93a79c0bde6en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13089&group=soc.culture.polish#13089

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 08:02:16 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 22 Sep 2021 15:02 UTC

On Wednesday, September 22, 2021 at 9:07:32 AM UTC-2:30, Zalek...@hotmail.com wrote:

> Panie Piotrze,
>
> Dyskutowalismy na ten temat nie jeden raz,

tak i za kazdym razem ignorowal Pan moj argument, ze Zydzi z Europy ktorzy przyjechali do Palestyny
i uzywali terroru aby wypedzic mieszkajacych tam ludzi aby zajac ich ziemie i stworzyc w tak etnicznie
wyczyszczonym terenie zydowska "przestrzen zyciowa na Wschodzie" , a.k.a. Izrael, nie sa w tym "bratankami" Polakow - lecz "bratankami" hitlerowskich Niemiec, ktory napadly na Polske, a potem na Sowiety majac
w planach oczyszczenie etniczne Polski i Ukrainy w celu stworzenia aryjskiej "przestrzen zyciowa na Wschodzie".
Jedyna roznica ze NImcy przegraly, i zaplacily za swoja napasc utrata czesci swojego terytorium, podczas gdy Zydzi wygrali, stworzyli sobie swoja "przestrzen zyciowa na Wschodzie" i jako klasycy konceptu "hucpy" podaja
siebie za ofiary agresji, a tych ktorych po swoim przyjezdzie z Euroy mordowali i wypedzili - jako agresorow.

Mowilismy o tym kilkadziesiat razy - i ani razu nie odpowiedzial Pan UCZCIWIE na _ten_ temat a tylko probowal "weasel arguments" - odwracajac uwage od root cause danego konfliktu - zaczynajac dyskusje o konflikcie
w jego trakcie lub na sam koniec:

- zaczynajac dyskusje o Polsce w 1945, a nie w 1939, ktory byl POWODEM zmian w 1945 (napasc Niemiec na Polske , wymordowania kilku mln polskich obywateli, zniszczenie kraju i utrata w wyniku zaczetej przez Niemcy wojny polowy przedwojennego obszaru Polski - za ktore niemieckie ziemie byly tylko niepelna rekompensata - dzisiejsza Polska jest o 1/5 MNIEJSZA niz przed wojna)

-zaczynajac dyskusje o Izraelu NIE od poczatku (tzn. od Zydow przyjezdzajacych z Europy do Palestyny, aby oczyscic ja etnicznie z lokalnej ludnosci, aby zrobic tym miejsce na stworzenie sobie wlasnego panstwa)
- a od POZNIEJSZEJ reakcji krajow arabskich na te napasc i teniczne czystki - bo w ten sposb nasz pan
Zalek moze zrobic ze zbrodniarza (napasc na inny kraj i etniczne czysczenie jego ludnosci przy pomocy terroru) - niewinna ofiare napasci, a mordowanie i wypedzenie Palestynczykow przez Zydow z Europy i zalozenie sobie swojego panstwa na ich ziemiach - przedstawiac jako sprawiedliwa kare dla wypedzonych Palestynczykow za noczym niesprowokowana agresje nie-Palestynczykow (inne kraje arabskie) na tak milujacych pokoj
i sprawiedliwosc Zydow.

>wiec ja tylko przedstawie dwie teorie na ten temat.

Pan da znac jak bedzie mial jakas teorie odpowiadajaca na MOJ, przypomniany powyzej, argument o
prawdziwych bratankach Zydow izraelskich. Bo to jest rzeczywista "teoria P." a nie to co Pan zmajstrowal
ponizej i przypisal mnie, aby przy pomocy tak ustawionego "mojego" argumentu - umozliwic blyskotliwy
tryumf "Teorii Z." Po angielsku: "straw-man". https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man

Piotr
==

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<d2d7479b-11a9-4cf8-a2d0-9f97eeb88bf0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13094&group=soc.culture.polish#13094

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 08:46:17 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 22 Sep 2021 15:46 UTC

On Wednesday, September 22, 2021 at 9:41:24 AM UTC-2:30, Astralny Rębajło wrote:

> Panie Pioter, tak relatywizować nawet ja nie potrafię. Wprost perełka.

nic dziwnego - nie nalezy Pan do kultury, ktora dala nam slowo: "hucpa". I ktore to slowo - wsrod Zydow
czesto nie jest pejoratywne a wprost przeciwnie - jest czyms czy mozna sie szczycic - miec "balls"
aby with straight face az tak odwracac kota ogonem. Patrz tytul bestsellera Alana Dershowitza z
1990: "Chutzpah".

> Tu można stanąć w obronie srulków również relatywizując, wszak wrócili do siebie.

Panskie "srulki" dyskwalifikuje Pana, bo oznacza ze Panski argument jest slaby, skoro czuje Pan,
ze musi go wspomagac dyskredytowania oponentow poprzez kojarzenie ich ze sraniem.

Innymi slowy, to dowod ze stoczyl sie Pan do poziomu naszego katolickiego Profesora,
ktorego obecny wklad intelektualny ogranicza sie do ... podawania linkow do cudzych twitow
i obrazkow z poprawnymi politycznie podpisami, oraz do swojego przekrecania nazw/imion
oponentow zeby kojarzyc ich, jak Panskie "srulki" - ze sraniem ( "gender srender", "sralibrium"),
gownem ("GWno", " "Dzungla w kalé"), pierdzeniem("Brąk") oraz by apelowac do homofobii
czytelnika ("Kodomici", "pedzik") i do pogardy dla kobiet ("Jeb Hillary!", "Cipkomajdan").

> W odwecie muslimy również wygnały srulków od siebie, dzięki akcji odwetowej izraelek
> lekko się powiększył.

to juz tez dyskutowano na scp: np.

====
pan Sharon, cytujac obficie ze swojego zrodla, z jakiego powodu NIE zacytowal tego, ze "exodus"
Zydow z krajow arabskich byl od poczatku ... planem Prawdziwych Patriotow Zydowskich na
zaludnienie terenow oczyszczonych z lokalnej ludnosci:

"Two hundred and sixty thousand Jews from Arab countries immigrated to Israel between 1948 and 1951, accounting for 56% of the total immigration to the newly founded state; this was the product of a policy change in favour of mass immigration focused on Jews from Arab and Muslim countries.
The Israeli government's policy to accommodate 600,000 immigrants over four years, doubling the existing Jewish population, encountered mixed reactions in the Knesset; there were those within the Jewish Agency and government who opposed promoting a large-scale emigration movement among Jews whose lives were not in danger."

Tak wiec Prawdziwi Patrioci Zydowscy wypedzili terrorem Palestynczykow z terenow - ZA JEDNYM ZAMACHEM:
1. oczyscili etnicznie, tworzac sobie zydowska wersje niemieckiej "przestrzeni zyciowej na Wschodzie"
-2. wywolany przez te dzialania odwet w krajach arabskich, plus zachecanie do imigracji nawet z krajow, z ktorych Zydzi nie byli wypedzani - wypelnil te wczesniej czyszczona z Palestynczykow zydowska "przestrzen zyciowa na (Bliskim) Wschodzie".
A potem wyprali mozgi roznym Zydom - ktorzy uwierzyli w to, ze to Zydzi byli ofiarami niczym niesprowokowanej napasci arabskiej lub jak p. Ola powyzej dowodzi - ze wrecz odplacono Zydom zlem za dobro, ktore czynili "Arabom i Beduinom", bo ci nienawidzac "zlego klimatu i koz zjadajacych wszystko" - z radoscia przyjmowali okazje do opuszczenia swojej ziemi.

By sparafrazowac pewna pania Ole:
- "Łatwo sprać syjonistyczne mózgi i napuścić na Palestynczykow" ?
- "Rasowy syjonista nie jest w stanie pogodzić się z faktami które mu przeszkadzają"?
=================Piotr

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<f87a3dc8-84d7-49ff-a232-5ee64f1e3b90n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13103&group=soc.culture.polish#13103

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 09:19:02 -0700 (PDT)
From: astralny...@gmail.com (Astralny Rębajło)
 by: Astralny Rębajło - Wed, 22 Sep 2021 16:19 UTC

Piotr napisał(a):
> Panskie "srulki" dyskwalifikuje Pana, bo oznacza ze Panski argument jest slaby, skoro czuje Pan,
> ze musi go wspomagac dyskredytowania oponentow poprzez kojarzenie ich ze sraniem.

Nigdy nie miałem takich skojarzeń. Srulek od imienia albo nazwiska Srul.

Re: Polak, Zyd - dwa bratanki.

<da5d0672-db83-46bd-931f-4e37cdba899bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13112&group=soc.culture.polish#13112

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 10:21:15 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 22 Sep 2021 17:21 UTC

środa, 22 września 2021 o 18:19:03 UTC+2 Astralny Rębajło napisał(a):
> Nigdy nie miałem takich skojarzeń. Srulek od imienia albo nazwiska Srul.

http://www.sapijaszko.net/index.php/Julian_Tuwim_-_Bank

interests / soc.culture.polish / Polak, Zyd - dwa bratanki.