Whatever you want to do, you have to do something else first.

interests / soc.culture.polish / Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

SubjectAuthor
* Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palanboukun
+* Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie jJakub A. Krzewicki
|`- Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie ja a
`* Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie jBasia

Pages:123
Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sid405$1r9e$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12977&group=soc.culture.polish#12977

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Widzisz,_k***a,_że_idę_z_dzieckiem,_palan
cie_j****y?
Date: Tue, 21 Sep 2021 19:15:48 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 17:15 UTC

"Najbardziej Polska rodzina". YouTube zawrzał! Nagranie podnosi ciśnienie

Wideo z polskiej drogi obiegło sieć błyskawicznie. Rodzina z dzieckiem
zatrzymała się na przejściu, a brawurowa matka wyzwała kierowcę. Ale czy
słusznie? Internet dosłownie wrze.

W ciągu niemal 24 godzin nagranie "Najbardziej polska rodzina XDD" na
YouTube zebrało prawie 800 tys. wyświetleń i tysiące komentarzy. Wideo z
kamerki samochodowej ukazuje sytuację, która miała miejsce na polskiej
ulicy. Kierowca przepuszcza pieszych na pasach i gdy tylko ci zeszli z
jego części drogi, ten chciał ruszyć. Jednak idąca przez pasy kobieta
zawróciła i rzuciła w stronę kierującego pojazdem kilka wyzwisk i
wulgaryzmów.

Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y? - zaczęła krzyczeć
na środku przejścia rozwścieczona kobieta.

Matka dziecka zaczęła wołać w stronę partnera, by podał jej telefon,
ponieważ chciała o zdarzeniu powiadomić policję. Kierowca powiedział, że
zajście nagrało się na kamerkę samochodową i utrzymywał, że nic się nie
stało. Kobieta zdążyła jeszcze krzyknąć, by kierujący pojazdem
zastanowił się co robi i jak jeździ. Mężczyzna odjechał, na nagraniu
słychać jeszcze oddalające się krzyki i bluzgi w jego stronę.

Wideo trafiło do sieci, a między internautami zawrzało i jak to
zazwyczaj w takich sytuacjach bywa, podzielili się na dwa obozy. Jedni
są przekonani, że nic się nie stało, kierowca nie złamał przepisów, a
matka dziecka niepotrzebnie spanikowała. Inni z kolei bronią rodziny i
twierdzą, że kierowca powinien poczekać, aż piesi wejdą na chodnik po
drugiej stronie. Kto ma rację? O2 przeprowadziło małe śledztwo.

W ustawie o ruchu drogowym z 25.02.br nie znajdziemy ani słowa o tym, że
kierowca może ruszyć dopiero wtedy, gdy pieszy będzie już na chodniku po
drugiej stronie. Ma jednak zachować wszelkie środki ostrożności.

Art. 26: a) ust. 1 brzmi: Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia
dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność, zmniejszyć
prędkość tak, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pieszego znajdującego
się na tym przejściu albo na nie wchodzącego i ustąpić pierwszeństwa
pieszemu znajdującemu się na tym przejściu albo wchodzącemu na to
przejście, z zastrzeżeniem ust. 1a.",

Mogłoby się wydawać, że kierowca nie złamał przepisów, ruszając w
momencie, gdy rodzina zeszła mu z drogi. Sytuacja jednak nie jest taka
prosta. Gdy auto rusza, na nagraniu słyszymy warkot silnika, który
niemal zawsze płoszy pieszych idących przez przejście. Co mówią przepisy
o zmuszaniu przechodniów do przyspieszenia kroku?

art. 2 prawa o ruchu drogowym: 23) ustąpienie pierwszeństwa -
powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić kierującego do
zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości, pieszego
- do zatrzymania się, zwolnienia lub przyspieszenia kroku, a osobę
poruszającą się przy użyciu urządzenia wspomagającego ruch - do
zatrzymania się, zmiany kierunku albo istotnej zmiany prędkości.

Kobieta nie powinna się obracać i zastępować kierowcy drogi. Inną sprawą
jest już fakt, że jeśli miała potrzebę zwrócenia mu uwagi, mogła dobrać
inne słowa i powstrzymać się od wyzwisk.

Kto ma racje? To rozstrzygnie policja
Ze względu na język i pojawienie się wizerunku rodziny, nie możemy
pokazać tego opublikowanego na YouTubie nagrania. Wysłaliśmy je jednak
do ekspertyzy policyjnego Wydziału Ruchu Drogowego. Gdy tylko dostaniemy
odpowiedź, zamieścimy opinię samych policjantów.

https://www.o2.pl/informacje/matka-wyzwala-kierowce-i-miala-juz-wzywac-policje-nagranie-szybko-obieglo-siec-6685642181483008a

Lekarz
4 min. temu
Jakaś chora ? bo to nie jest normalne

Aleks
4 min. temu
Ustąpił przejścia pieszym i gdy nie było żadnego niebiespieczenstwa
chciał ruszyć.niedtety Polska patola wychowana przez PiS wszechwiedzące
prosięta socjalu już są na wyżynach jestem maska mnie się należy.

mel
5 min. temu
Grażynka pyszczy Januszek z komóreczką a Brajanek ze stresu płacze i to
wszystko na pasach

luk
6 min. temu
Polakom na przejściach dla pieszych po prostu i najnormalniej w świecie
odbija megalomania Z GATUNKU BO TAKIE JEST PRAWO, BO MI WOLNO.... Brawo
PIS za zmiany w przepisach !!!

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<bdecb96c-4c27-4ce6-9965-f79c62652c14n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12983&group=soc.culture.polish#12983

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 10:29:17 -0700 (PDT)
Subject: Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j
****y?
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 21 Sep 2021 17:29 UTC

wtorek, 21 września 2021 o 19:15:51 UTC+2 boukun napisał(a):
> [...]
> Polakom na przejściach dla pieszych po prostu i najnormalniej w świecie
> odbija megalomania Z GATUNKU BO TAKIE JEST PRAWO, BO MI WOLNO.... Brawo

Ze względu na skromność dokonań w dziedzinie retoryki Nasz Najciemniejszy Pan przyznać postanowił rodzince przyznać Ordery Smorgońskie zaledwie w Klasie III - z Krzyżykiem na Drogę dla jego wiernej poddanej Grażynki, Chujem na Grób dla Janusza i Pluszowym Niedźwiadkiem dla Brajanka.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<671a9385-6d93-4950-94d9-f13db7653e19n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=12986&group=soc.culture.polish#12986

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 10:33:10 -0700 (PDT)
****y?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 21 Sep 2021 17:33 UTC

On Tuesday, 21 September 2021 at 19:29:19 UTC+2, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Ze względu na skromność dokonań w dziedzinie retoryki Nasz Najciemniejszy Pan przyznać postanowił rodzince przyznać Ordery Smorgońskie zaledwie w Klasie III - z Krzyżykiem na Drogę dla jego wiernej poddanej Grażynki, Chujem na Grób dla Janusza i Pluszowym Niedźwiadkiem dla Brajanka.
wrze to woda w czajniku jak się gotuje
a wszystko w internecie ma zainteresowanie zarazowe, czyli kilku kliknie
a miliony nie klikną

Te całe usenet grupy mają dokl;adnie takie samo zainteresowanie i dlatego nazywają sie konwersacjami, bo konwersuje 2-3 , ale nie więcej, wątki czyta 5-10 mazx.

To jest rzeczywisty wskaźnik popularności w internecie.

Co bys nie powiedział, nie napisał, to zawsze trafi maksymalnie do kilku.

Internet umarł.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<539f6b5c-69f6-4054-803e-aa19467902d4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13012&group=soc.culture.polish#13012

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 14:56:01 -0700 (PDT)
****y?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 21 Sep 2021 21:56 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 10:15:51 AM UTC-7, boukun wrote:

> [...]
> chciał ruszyć.niedtety Polska patola wychowana przez PiS wszechwiedzące
> prosięta socjalu już są na wyżynach jestem maska mnie się należy.

https://www.youtube.com/watch?v=3_hjMuY4gMI

Wiekszosc to bardzo krytyczne komentarze
wobec kobiety gdy tymczasem ma 100% racji.

Facet rusza samochodem zbyt szybko,
nie pozwlala kobiecie z malym dzieckiem
przejsc spokojnie. Widac ze Ci ludzie
najpierw obawiaja sie czy kierowca w
ogole sie zatrzyma a pozniej przechodza
w obawie ze zbyt szybko ruszy, i faktycznie
rusza b. szybko.

W USA nie mozna wjezdzac na pasy
dopoki pieszy z nich nie zejdzie.

Pieszy nie powinien na przejsciu czuc sie
jak lowcza zwierzyna. Co jak przechodzac
przez pasy sobie cos przypomnie i zechce
zawrocic, ma prawo, ...a kierowcaa juz ruszyl.

Techniczne podejscie jak w USA ma wiecej
sensu, wymusza lepsza kulture jazdy. Potracen
pieszych jest w Ameryce bardzo niewiele a
sa one zawsze grozniejsze nizeli zderzenie
dwoch samochodow.

Basia

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<03636fc0-eccc-4feb-b350-dffa14006820n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13015&group=soc.culture.polish#13015

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 15:02:51 -0700 (PDT)
****y?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 21 Sep 2021 22:02 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 2:56:03 PM UTC-7, Basia wrote:

> https://www.youtube.com/watch?v=3_hjMuY4gMI

Prawidlowy link ponizej:
https://www.youtube.com/watch?v=KkULq21LNcA

Facet powtarza na logike ze nic sie nie
stalo ale widac ze jezdzi niecierpliwie
i niewiele brakowalo i by im po pietach
dal. Nie rozumiem skad tyle krytycznych
komentarzy wobec kobiety broniacej swojego
dziecka na przejsciu, ...na czysta logike ludzie
biora ze nic sie nie stalo, ze nie widac krwi?

Basia

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<f7c55b9e-760f-4986-a72e-07da6a216579n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13016&group=soc.culture.polish#13016

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 15:06:20 -0700 (PDT)
****y?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 21 Sep 2021 22:06 UTC

On Tuesday, 21 September 2021 at 23:56:03 UTC+2, Basia wrote:

> [...]
> sensu, wymusza lepsza kulture jazdy. Potracen
> pieszych jest w Ameryce bardzo niewiele a
> sa one zawsze grozniejsze nizeli zderzenie

Jechałem ostatnio ze znajomym, emerytem samochodem
i on zatrzymywania się przed przejściem, jeszcze w ogóle nie wdrożył i miliony jemu podobnych.
Jechał niestabilnie przed przejściami i to on miał pierwszenstwo

U seniorów pole widzenia jest mniejsze i brak zdolności koncentracji na unikaniu przeszkody

Dlatego pieszym w Polsce nie wolno wierzyć, że kierowca się zatrzyma przed przejściem.

Trzeba czekac na gest ręką, czy całkowite zatrzymanie się samochodu

Jedni ruszają zaraz za plecami, gdy przechodzę, inni ruszają gdy nie opuściłem przejścia (jeden pas)

Nikt nikogo w pandemii nie szkolił i każdy jedzie byle jechać, stąd będą tysiące wypadków, bo podpuszczono pieszych, że mają pierwszeństwo przed tona zlomu w ruchu

A to w praktyce jest oszustwo.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sidl50$1qt5$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13017&group=soc.culture.polish#13017

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem,
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 00:08:31 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 22:08 UTC

W dniu 21.09.2021 o 23:56, Basia pisze:

> [...]
> sensu, wymusza lepsza kulture jazdy. Potracen
> pieszych jest w Ameryce bardzo niewiele a
> sa one zawsze grozniejsze nizeli zderzenie

Patol nie powinien się cofać na pasach i zachodzić drogę kierowcy.
Kierowca, jak w artykule pisze..., nie złamał przepisów. W ustawie o

<sidlav$1qt5$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13019&group=soc.culture.polish#13019

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 00:11:42 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 22:11 UTC

W dniu 22.09.2021 o 00:02, Basia pisze:

> [...]
> komentarzy wobec kobiety broniacej swojego
> dziecka na przejsciu, ...na czysta logike ludzie
> biora ze nic sie nie stalo, ze nie widac krwi?

Jakiej kurwa broniącej dziecka? Jeszcze sama by dziecko pod samochód
wciągła, patol jeden.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sidlcr$1qt5$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13020&group=soc.culture.polish#13020

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 00:12:42 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 22:12 UTC

W dniu 22.09.2021 o 00:06, a a pisze:

> Jechałem ostatnio ze znajomym, emerytem samochodem
> i on zatrzymywania się przed przejściem, jeszcze w ogóle nie wdrożył i miliony jemu podobnych.
> Jechał niestabilnie przed przejściami i to on miał pierwszenstwo

Większość ludzi jedzie na instynkt i nie zwraca uwagi na znaki drogowe.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sidlml$1u9$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13021&group=soc.culture.polish#13021

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 00:17:56 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 22:17 UTC

W dniu 22.09.2021 o 00:11, boukun pisze:

> Jakiej kurwa broniącej dziecka? Jeszcze sama by dziecko pod samochód
> wciągła, patol jeden.

Kierowca się zatrzymał przed przejściem dla pieszych i potem nawet
dobrze nie ruszył, tylko czekał, aż piesi przejdą dalej, a ona
najwyraźniej spowalniała i obserwowała samochód, będąc w bezpiecznej
odległości i spowodowała prowokację, on mimo to dalej czekał przed
przejściem dla pieszych.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sidlsk$1u9$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13022&group=soc.culture.polish#13022

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 00:21:07 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 22:21 UTC

W dniu 22.09.2021 o 00:17, boukun pisze:

> [...]
> najwyraźniej spowalniała i obserwowała samochód, będąc w bezpiecznej
> odległości i spowodowała prowokację, on mimo to dalej czekał przed

Dawid Wrzesień
Dawid Wrzesień
1 dzień temu
Ten film ma dużą szanse zostać hitem polskiego yt,trzymam kciuki bo na
naszych oczach rodzi się legenda

1,6 tys.

Seven
Seven
8 godzin temu
Dla takich zwierząt warto mieć kamerę. Natura jest niesamowita

295

jacfoj
jacfoj
10 godzin temu
Rewelacja!!, należy się dodatek z MOPS-u za zszargane nerwy i spóźnienie
na piwo!!!

125

Ba El
Ba El
5 godzin temu
Najbardziej mnie cieszy to że karma wraca szybko bo właśnie widziało ich
już prawie milion ludzi XD

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sidmg6$akd$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13024&group=soc.culture.polish#13024

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 00:31:34 +0200
 by: boukun - Tue, 21 Sep 2021 22:31 UTC

W dniu 22.09.2021 o 00:21, boukun pisze:

> [...]
> Ba El
> 5 godzin temu
> Najbardziej mnie cieszy to że karma wraca szybko bo właśnie widziało ich

Denver
Denver
5 godzin temu
Haha. Takich sytuacji jest mnóstwo. Zmiana przepisów ze pieszy ma
bezwzględne pierwszeństwo poprzewracała w głowach tym wszystkim Dżesikom
z Brajanami i Sebixami.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<fa122d77-6e8a-4808-a14f-e43f9d57876bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13030&group=soc.culture.polish#13030

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 17:39:09 -0700 (PDT)
****y?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 22 Sep 2021 00:39 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 3:11:44 PM UTC-7, boukun wrote:

> Jakiej kurwa broniącej dziecka? Jeszcze sama by dziecko pod samochód
> wciągła, patol jeden.

Jeszcze dobrze z trzeciego bialego
pasa nie zeszli a facet juz zaczal
powolitku ruszac...poganiajac pieszych
z dzieckiem.

Kobieta mogla zignorowac sprawe, ale
racja jest po jej stronie. Ona wie lepiej
jakie ma dziecko, moze chore, moze w goraczce
czy nierozgarniete. Ty tez boukun wymuszasz
pospiech na przechodniach, kobietach z
malymi dziecmi?

Wstydzil bys sie, a nie grzmota bronil.
Male dziecko ma prawo byc powolne nawet
nierozgarniete i trzeba na to brac poprawke.

https://www.youtube.com/watch?v=KkULq21LNcA

Basia

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<eb040b37-8d89-4aef-aea6-940d3c8f90cdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13035&group=soc.culture.polish#13035

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 18:09:51 -0700 (PDT)
****y?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 22 Sep 2021 01:09 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 3:06:21 PM UTC-7, mant...@gmail.com wrote:

> ... podpuszczono pieszych, że mają pierwszeństwo przed tona zlomu w ruchu
>
> A to w praktyce jest oszustwo.

Wlasnie tak.

Do tego samochody porobily sie ciezkie
i duze SUV, CUV. Nie to co kiedys maly
lekki samochodzik, biegowka, ktory latwo
bylo zatrzymac, a pozniej nim ruszyc.

Dzisiaj kolumbryna jadacy dziad nie
chce sie zatrzymywac bo zatrzymywanie
i wprowadzanie w ruch wazacego tony
pojazdu kosztuje.

Basia

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sidvp7$sjq$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13036&group=soc.culture.polish#13036

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie
j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 01:10:00 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 22 Sep 2021 01:10 UTC

On Tue, 21 Sep 2021 17:39:09 -0700, Basia wrote:

> [...]
> dziecmi?
>
> Wstydzil bys sie, a nie grzmota bronil.
> Male dziecko ma prawo byc powolne nawet nierozgarniete i trzeba na to

boukun to mongolskie nasienie, cos ponizej germanca,
ten kierowca pewnie tej samej rasy

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sidvqq$sjq$5@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13037&group=soc.culture.polish#13037

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 01:10:51 -0000 (UTC)

On Wed, 22 Sep 2021 00:17:56 +0200, boukun wrote:

> [...]
> najwyraźniej spowalniała i obserwowała samochód, będąc w bezpiecznej
> odległości i spowodowała prowokację, on mimo to dalej czekał przed

mongol, otworz slepia polglupie

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sie000$sjq$6@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13038&group=soc.culture.polish#13038

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 01:13:36 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 22 Sep 2021 01:13 UTC

On Wed, 22 Sep 2021 00:12:42 +0200, boukun wrote:

> Większość ludzi jedzie na instynkt i nie zwraca uwagi na znaki drogowe.

barany takie jak ty

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<2c505d8d-adbf-48b4-a362-becbe6679d8cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13039&group=soc.culture.polish#13039

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Sep 2021 18:14:03 -0700 (PDT)
****y?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 22 Sep 2021 01:14 UTC

On Tuesday, September 21, 2021 at 6:09:52 PM UTC-7, Basia wrote:

> Wlasnie tak.
>
> Do tego samochody porobily sie ciezkie
> i duze SUV, CUV. Nie to co kiedys maly
> lekki samochodzik, biegowka, ktory latwo
> bylo zatrzymac, a pozniej nim ruszyc.

Wymienic samemu sprzeglo jak sie
zuzyje. Dzisiejsze CVT transmisje
sa nie-reperowalne, ...produkuja je
slabiutkie prosto z fabryki a nowa
kosztuje 5 tysiecy USD ze wstawieniem.

> Dzisiaj kolumbryna jadacy dziad nie
> chce sie zatrzymywac bo zatrzymywanie
> i wprowadzanie w ruch wazacego tony
> pojazdu kosztuje.
Basia

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sieks8$6vm$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13051&group=soc.culture.polish#13051

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 09:10:00 +0200
 by: boukun - Wed, 22 Sep 2021 07:10 UTC

W dniu 22.09.2021 o 03:10, andal pisze:

> mongol, otworz slepia polglupie

Otwórz swoje zaropiałe, stary dziadu jebany.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<siel3u$ei2$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13052&group=soc.culture.polish#13052

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 09:14:06 +0200
 by: boukun - Wed, 22 Sep 2021 07:14 UTC

W dniu 22.09.2021 o 02:39, Basia pisze:

> [...]
>
> Wstydzil bys sie, a nie grzmota bronil.
> Male dziecko ma prawo byc powolne nawet
> nierozgarniete i trzeba na to brac poprawke.

Zeszli wystarczająco bezpiecznie, a patol od samego początku patrzył na
samochód i spowalniał przejście, seba jeszcze przed przejściem machał
witkami. To nie dziecko było powolne, tylko patole. Jebana zmiana prawa,
uaktywniła patoli, teraz wchodzą na jezdnię demonstracyjnie i
prowokacyjnie. Kiedyś było prawidłowo, przed przejściem w lewo, w prawo
i jeszcze raz w lewo...

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<siel4q$ei2$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13053&group=soc.culture.polish#13053

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 09:14:34 +0200
 by: boukun - Wed, 22 Sep 2021 07:14 UTC

> boukun to mongolskie nasienie, cos ponizej germanca,
> ten kierowca pewnie tej samej rasy

Liż rowa dziadu patole, liż dalej.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<siel5f$ei2$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13054&group=soc.culture.polish#13054

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 09:14:55 +0200

W dniu 22.09.2021 o 03:13, andal pisze:

> barany takie jak ty

Jeb się w kolano.

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<siel8h$ei2$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13055&group=soc.culture.polish#13055

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Wed, 22 Sep 2021 09:16:32 +0200
 by: boukun - Wed, 22 Sep 2021 07:16 UTC

W dniu 22.09.2021 o 00:08, boukun pisze:

> [...]
> Polakom na przejściach dla pieszych po prostu i najnormalniej w świecie
> odbija megalomania Z GATUNKU BO TAKIE JEST PRAWO, BO MI WOLNO.... Brawo

Oskar Budzik
Oskar Budzik
5 godzin temu
Cieszę się, że mogę zapierdalać 10h dziennie pracując fizycznie żeby móc
odprowadzać podatki dla tej rodziny żeby im się lepiej żyło, tyle kurwa
dobrze, że po tej pracy mogą tą patologię jebana oglądać popijając herbatkę

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<8eebc552-664a-4a19-bdd7-d889d2677601n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13184&group=soc.culture.polish#13184

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Sep 2021 19:29:02 -0700 (PDT)
****y?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 23 Sep 2021 02:29 UTC

On Wednesday, September 22, 2021 at 12:14:07 AM UTC-7, boukun wrote:

> [...]
> uaktywniła patoli, teraz wchodzą na jezdnię demonstracyjnie i
> prowokacyjnie. Kiedyś było prawidłowo, przed przejściem w lewo, w prawo

Niewiem, nie jestem na miejscu w Polsce,
byc moze masz argument, ...a byc moze ida
umyslnie wolno bo bachor jest nierozgarniety
albo chory. Matka wie lepiej.

Bylam kiedys swiadkiem tragicznego
wypadku na przejsciu. Rzecz miala
miejsce w PRL'u, ...idaca przede mna
kobieta w srodku miasta na ruchliwej arterii
weszla nieuwaznie na przejscie dla pieszych
i potracila ja pedzaca szybko Warszawa.

Czub maski starej Warszawy wybil kobiete
w powietrze na kilka metrow, pozniej gdy
jej cialo spadlo na ulice ponad 5 metrow
dalej, kolo rozpedzonej Warszawy przejechalo
jej po glowie. Scena byla przerazajaca.
Zwloki w drgawkach, pozbawione glowy
zyly jeszcze dobrych kilka chwil.

Od tamtego czasu zawsze obawiam
sie przejsc dla pieszych bez swiatel (!)
....zarowno jako piesza jak i jako
kierujaca samochodem, sa szalenie
niebezpieczne.

Basia

Re: Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?

<sihcf4$efh$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13189&group=soc.culture.polish#13189

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
palancie_j****y?
Date: Thu, 23 Sep 2021 10:04:50 +0200
 by: boukun - Thu, 23 Sep 2021 08:04 UTC

W dniu 23.09.2021 o 04:29, Basia pisze:

> Niewiem, nie jestem na miejscu w Polsce,
> byc moze masz argument, ...a byc moze ida
> umyslnie wolno bo bachor jest nierozgarniety
> albo chory. Matka wie lepiej.

Nie tłumacz matki, pod filmikiem jest tysiące komentarzy i praktycznie
wszystkie negatywne wobec patola. Na filmie widać wyraźnie, że rodzinka
szukała zaczepki i pretekst, a puszczanie rączki synka i jego prawie
upadek, a do tego takie przekleństwa i wyzwiska, to można tylko
współczuć dziecku. Wielu komentujących współczuje dzieciom takiej matki
i zastanawia się, jaką atmosferę mają w domu.

Ten filmik, ta scena podważyła kompletnie reformę kodeksu drogowego,
która dała przywileje pieszym na przejściach drogowych.

Jaroslaw Niedzwiecki
5 godzin temu
@bulba7 Tam gdzie jest duży ruch powinny być światła, ewentualnie na
żądanie. Tu mamy akurat filmik z miasta, gdzie tylko jeden kierowca
jechał i się zatrzymał, a ulica jest dla samochodów i piesi powinni auto
przepuścić i wejść na jezdnię dopiero, jak się upewnią, że nic nie
nadjeżdża. Mieliśmy niedawno 20.10.2019 r. słynny przypadek na
warszawskich Bielanach, gdzie ojciec z matką pchającą wózek z dzieckiem
nagle wtargnęli zza innego samochodu na jezdnię i ojciec w ostatniej
chwili odepchnął wózek z dzieckiem i żonę. Ich uratował, sam zginął. To
obciążyła policja kierowcę, ale winni sami sobie byli piesi. To po tym
wypadku zaostrzyli przepisy i teraz mamy święte krowy na pasach.

interests / soc.culture.polish / Widzisz, k***a, że idę z dzieckiem, palancie j****y?