From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Jak_to_nie_ma_form_pośrednich_między_ptakami_a_
ssakami?
Date: Thu, 23 Sep 2021 18:04:15 +0200
 by: boukun - Thu, 23 Sep 2021 16:04 UTC

Kontrowersyjne treści w podręczniku do religii. "Antynaukowe bzdury"

W sieci pojawiło się zdjęcie jednej ze stron podręcznika do religii.
Autorzy podają argumenty przeciwko ewolucji, a internauci, którzy je
czytają, przecierają oczy ze zdumienia.

Ostatnio rodzice coraz częściej przyglądają się treściom zawartym w
podręcznikach szkolnych i okazuje się, że ich dzieci nie zawsze uczą się
zgodnie z naukową prawdą.

Wątpliwe treści
W sieci pojawiło się zdjęcie podręcznika dla szkół średnich pt.
"Świadczę o Jezusie w świecie", w którym poruszono temat ewolucji, a
dokładnie wytłumaczono, dlaczego ewolucja nie mogła mieć miejsca.

"Brak dowodów istnienia form pośrednich (np. pomiędzy ptakami a
ssakami), niezmienność niektórych gatunków przez miliony lat, równoległe
istnienie form niższych i wyższych" - wyliczają autorzy.

Dodatkowo posiłkują się drugą zasadą termodynamiki i zapewniają, że
mutacje poniosły fiasko laboratoryjne.

Internauci przecierają oczy ze zdumienia. "Jak to nie ma form pośrednich
między ptakami a ssakami? Heloł! A nietoperze?", "Jaką oni wodę z mózgu
robią dzieciom", "Skręca mnie przez to strasznie. A dodatkowo szkodzi to
normalnym chrześcijanom", "Antynaukowe bzdury" - czytamy w komentarzach.

Kwestia treści przekazywanych uczniom na lekcjach religii to temat,
który ostatnio elektryzuje. Nic dziwnego. Ksiądz pracujący w jednej z
katowickich szkół włączył 12-latkom fragment horroru "Egzorcyzmy Emily
Rose".

Lekcja odbiła się szerokim echem. Rodzice mają do niego pretensje,
ponieważ film poruszył i wystraszył niektórych uczniów do tego stopnia,
że zaczęli moczyć się w nocy.

https://kobieta.wp.pl/kontrowersyjne-tresci-w-podreczniku-do-religii-antynaukowe-bzdury-6686314558982720a

Antz
25 min. temu
Rodzice mogą mieć pretensje do siebie. Po co posyłają dzieci na lekcje
religii. Widocznie chcą aby wciskano ciemnotę ich dzieciom. Trzeba przy
tym pamiętać, że każda religia oparta jest na strachu. Strachu przed
diabłem, piekłem a wreszcie księdzem który może rozgrzeszyć albo nie.
Czasem przed księdzem pedofilem.

Jan_Ludwik
29 min. temu
A liczni księża twierdzą, że zajmują się naukami przyrodniczymi po
studiach w seminarium. Co najgorsze, dostają tytuły naukowe z tych nauk
przyrodniczych i tak się cofamy....

iza
27 min. temu
kościół i pis chcą cofnąć nas do średniowiecza

Re: Jak to nie ma form pośrednich między ptakami a ssakami?

<siibuk$1jvc$10@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13246&group=soc.culture.polish#13246

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Jak to nie ma form pośrednich_między
ptakami a ssakami?
Date: Thu, 23 Sep 2021 17:02:13 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 23 Sep 2021 17:02 UTC

On Thu, 23 Sep 2021 18:04:15 +0200, boukun wrote:

> iza 27 min. temu kościół i pis chcą cofnąć nas do średniowiecza

ciebie juz dawno cofneli

Re: Jak to nie ma form pośrednich między ptakami a ssakami?

<siiio6$19l0$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13255&group=soc.culture.polish#13255

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Jak_to_nie_ma_form_pośrednich_między_ptak
ami_a_ssakami?
Date: Thu, 23 Sep 2021 20:58:13 +0200
 by: boukun - Thu, 23 Sep 2021 18:58 UTC

W dniu 23.09.2021 o 19:02, andal pisze:

> ciebie juz dawno cofneli

Cieciu, zmień sobie pampersa.

interests / soc.culture.polish / Re: Jak to nie ma form pośrednich między ptakami a ssakami?