From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: WHO_ogłasza_nowe_normy_smogu._Polska_będzie_m
iała_kolejny_problem
Date: Thu, 23 Sep 2021 17:46:39 +0200
 by: boukun - Thu, 23 Sep 2021 15:46 UTC

- To, co ogłasza WHO, nie jest żadnym prawem. To informacja, co świat
nauki wie teraz o zanieczyszczeniu powietrza i jakich progów powinniśmy
się trzymać. WHO zwraca uwagę i zaostrza normy dotyczące dwutlenku
azotu, który nie pochodzi z palenisk, tylko z samochodów, zwłaszcza
silników diesela - mówił w programie "Money. To się liczy" Jan
Ruszkowski z Polskiej Zielonej Sieci. - UE słucha tych wytycznych i
stara się dostosować prawo europejskie do tych wytycznych. Na Zachodzie
powstają strefy czystego transportu, co pozwala przypuszczać, że czeka
nas niedługo fala samochodów diesla, których Zachód będzie się pozbywać.
Powinniśmy też pomysleć o tworzeniu takich stref czystego transportu,
podczas gdy akurat w tym miesiącu Ministerstwo Klimatu taki uzgodniony
już projekt ustawy wyrzuciło do kosza, co nas bardzo niepokoi -
przekonywał ekspert.

https://www.money.pl/gospodarka/who-oglasza-nowe-normy-smogu-polska-bedzie-miala-kolejny-problem-6686312262731905v.html

Passat fl b5
przed chwilą
Będę dieslem jeździł gdzie mi się podoba i kiedy

olo
2 min. temu
Disel na 100 km 4-6 litra benzyna 8-10........ więc jak sie ma do tego
ekologi i ekonomi !

WOJTEK
4 min. temu
ZŁOM BEDZIE W CENIE.ZNOWU BEDA OD NAS KUPOWAC TZW:SHROTT

Polak maly
6 min. temu
W styczniu lutym wlasnie zamierzam kupic 3litrowego diesla w Polsce kolo
2050 bedzie calkowity zakaz jazdy klekotkiem ile na mazurach albo na
kaszubach jest punktow do ladowania elektryka kpina chyba komus covid
uderzyl do glowy

Re: WHO ogłasza nowe normy smogu. Polska będzie miała kolejny problem

<3721f35d-1f1d-412e-8710-246e967cd8c2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13251&group=soc.culture.polish#13251

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Sep 2021 10:31:44 -0700 (PDT)
Subject: Re:_WHO_ogłasza_nowe_normy_smogu._Polska_będzie_mi
ała_kolejny_problem
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Sep 2021 17:31 UTC

On Thursday, 23 September 2021 at 17:46:42 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
> 2050 bedzie calkowity zakaz jazdy klekotkiem ile na mazurach albo na
> kaszubach jest punktow do ladowania elektryka kpina chyba komus covid
Zakaz rakotwórczych dizlow wejdzie za 4 lata w calej europie
Wyjątkiem będą ciężarówki

Re: WHO ogłasza nowe normy smogu. Polska będzie miała kolejny problem

<siiim6$19l0$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13254&group=soc.culture.polish#13254

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_WHO_ogłasza_nowe_normy_smogu._Polska_bę
dzie_miała_kolejny_problem
Date: Thu, 23 Sep 2021 20:57:09 +0200
 by: boukun - Thu, 23 Sep 2021 18:57 UTC

W dniu 23.09.2021 o 19:31, a a pisze:

> Zakaz rakotwórczych dizlow wejdzie za 4 lata w calej europie
> Wyjątkiem będą ciężarówki

A Focus Mk1 1.8 TDDi też będzie rakotwórczy?

Re: WHO ogłasza nowe normy smogu. Polska będzie miała kolejny problem

<54e176eb-0478-416f-bb5b-d4e3af10e35en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13259&group=soc.culture.polish#13259

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Sep 2021 13:36:56 -0700 (PDT)
Subject: Re:_WHO_ogłasza_nowe_normy_smogu._Polska_będzie_miała_kolejny_problem
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Sep 2021 20:36 UTC

On Thursday, 23 September 2021 at 20:57:12 UTC+2, boukun wrote:

> A Focus Mk1 1.8 TDDi też będzie rakotwórczy?
Jest jeden prawnik w Stanach który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie
a tutaj był eksporter dizlowych zatruwaczy z Mimiec i jego klienci wygrali i dostali odszkodowania a dizlowe zatruwacze na pustyn i stoją, az zardzewieją

Kasżdy dizel jest rakotwórczy bo emituje rakotwórcze spaliny
W ciężarówkach dizel ma za niski moment rozruchowy, źle dobrana jest przeklania i dymi gdy startuje spod świateł

Po to jest dopalanie spalin, filtry cząstek stałych i jak się właczy oszczyszczanie filtra w mieście, to ulica czarna od dymu.

Elektryki się nie sprawdziły, za drogie i ladowanie długie, cena za wysoka, zasięg mały,\
to znów kombinuja z samochodami na wodór jak przed 20 laty

Ale wodór jeszcze droższy i niebezpieczny podczas kolizji, wypadku

Metan był w autobusach i forgonetkach, ale stacji tankowania zabraklo.

Po zarazie liczba ludności tak się zmniejszy że drogi będą puste, a w Europie brakuje już 2 miliony kierowców zawodowych

Re: WHO ogłasza nowe normy smogu. Polska będzie miała kolejny problem

<sij12i$nj7$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13282&group=soc.culture.polish#13282

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: WHO ogłasza nowe normy smogu. Polska
będzie_miała kolejny problem
Date: Thu, 23 Sep 2021 23:02:42 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 23 Sep 2021 23:02 UTC

On Thu, 23 Sep 2021 20:57:09 +0200, boukun wrote:

bedzie-miala-kolejny-problem-6686312262731905v.html

> A Focus Mk1 1.8 TDDi też będzie rakotwórczy?

Focus?

FORD

Fix Or Repair Daily

interests / soc.culture.polish / Re: WHO ogłasza nowe normy smogu. Polska będzie miała kolejny problem