Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 24 Sep 2021 01:30:51 -0700 (PDT)
Subject: Pilne:_polityczne_kłótnie_przed_kamerami_są_jedny
m_wielkim_teatrem
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 24 Sep 2021 08:30 UTC

Impreza u Mazurka. Jak tłumaczą się posłowie?

"Posłowie pytani przez "Fakt" o przyczynę nieobecności w Sejmie podczas przemówienia szefa NIK o godz. 21. 50. podkreślali wcześniej, że mieli "inne obowiązki". Borys Budka powiedział: "Miałem prace związane z przygotowaniem konwencji. Zajmowaliśmy się tym wspólnie z posłami Siemoniakiem i Neumannem".

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/impreza-u-roberta-mazurka-kasliwy-komentarz-mariana-banasia/vyg9q4h,79cfc278

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/impreza-u-mazurka-politycy-po-juz-wczesniej-wyrywali-sie-na-spotkania-w-czasie-obrad/1xx4xtt

Re: Pilne: polityczne kłótnie przed kamerami są jednym wielkim teatrem

<sik4pl$lad$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13305&group=soc.culture.polish#13305

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Pilne:_polityczne_kłótnie_przed_kameram
i_są_jednym_wielkim_teatrem
Date: Fri, 24 Sep 2021 11:12:21 +0200
 by: boukun - Fri, 24 Sep 2021 09:12 UTC

W dniu 24.09.2021 o 10:30, a a pisze:
> [...]
>
> "Posłowie pytani przez "Fakt" o przyczynę nieobecności w Sejmie podczas przemówienia szefa NIK o godz. 21. 50. podkreślali wcześniej, że mieli "inne obowiązki". Borys Budka powiedział: "Miałem prace związane z przygotowaniem konwencji. Zajmowaliśmy się tym wspólnie z posłami Siemoniakiem i Neumannem".

POPiS i wszystko jasne.

interests / soc.culture.polish / Pilne: polityczne kłótnie przed kamerami są jednym wielkim teatrem