Out of the crooked timber of humanity no straight thing can ever be made. -- Immanuel Kant

interests / soc.culture.polish / Re: Pilne ! Chiny zdelegalizowały właśnie bitcoina i inne konkurencyjne dla oficjalnych walut kryptowaluty.

SubjectAuthor
* Pilne ! Chiny zdelegalizowały właśnie bitcoina ia a
`* Re: Pilne ! Chiny zdelegalizowały właśnieandal
 `- Re: Pilne ! Chiny zdelegalizowały właśnie bitcoina a

1
Pilne ! Chiny zdelegalizowały właśnie bitcoina i inne konkurencyjne dla oficjalnych walut kryptowaluty.

<415af7f0-18c9-4252-9fea-bd25d2b98df6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13325&group=soc.culture.polish#13325

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 24 Sep 2021 09:22:44 -0700 (PDT)
Subject: Pilne_!_Chiny_zdelegalizowały_właśnie_bitcoina_i_
inne_konkurencyjne_dla_oficjalnych_walut_kryptowaluty.
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 24 Sep 2021 16:22 UTC

"Chiny zdelegalizowały właśnie bitcoina i inne konkurencyjne dla oficjalnych walut kryptowaluty.

które nigdy nie były żadnymi walutami, a przedmiotami kolekcjonerskimi w zakładach bukmacherskich, reklamowane jako waluty, aby ściemniać Zenkom, Bolkom, Heńkom ..

https://businessinsider.com.pl/finanse/waluty/chiny-delegalizuja-kryptowaluty-bitcoin-ostro-w-dol/q8dq9td

kurs bitkojna

https://businessinsider.com.pl/finanse/kursy-walut/forex?symbol=BTC/PLN&utm_source=onet.pl&utm_medium=referral&utm_campaign=btc

Re: Pilne ! Chiny zdelegalizowały właśnie bitcoina i inne konkurencyjne dla oficjalnych walut kryptowaluty.

<sikusa$1mnq$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13327&group=soc.culture.polish#13327

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Pilne ! Chiny zdelegalizowały_właśnie
bitcoina i inne konkurencyjne dla oficjalnych walut kryptowaluty.
Date: Fri, 24 Sep 2021 16:37:31 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 24 Sep 2021 16:37 UTC

On Fri, 24 Sep 2021 09:22:44 -0700, a a wrote:

> [...]
>
> https://businessinsider.com.pl/finanse/kursy-walut/forex?symbol=BTC/
PLN&utm_source=onet.pl&utm_medium=referral&utm_campaign=btc

doradca finansowy to broker :)

Re: Pilne ! Chiny zdelegalizowały właśnie bitcoina i inne konkurencyjne dla oficjalnych walut kryptowaluty.

<c25d00db-d489-43a7-9f2c-b7da59b4b0fdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13335&group=soc.culture.polish#13335

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 24 Sep 2021 12:00:32 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Pilne_!_Chiny_zdelegalizowały_właśnie_bitcoin
a_i_inne_konkurencyjne_dla_oficjalnych_walut_kryptowaluty.
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 24 Sep 2021 19:00 UTC

On Friday, 24 September 2021 at 18:37:34 UTC+2, andal wrote:

> kryptowaluty-bitcoin-ostro-w-dol/q8dq9td

> PLN&utm_source=onet.pl&utm_medium=referral&utm_campaign=btc
> doradca finansowy to broker :)
Gdy przed laty w San Francisco, chcieli mi płacić bitkojnami, a były wtedy po 10 $
\to pytałem kolegów IT z zespołu Bezosa

A oni na to, żadnej spekulacji, musimy żyć i pracować uczciwie, spłacać raty za samochód, dom, mieć kase na żarcie, benzynę

I taka opinia wielu z nas uchroniła od ataku serca, jak w przypadku śp. Jana Kiepury

bogaty, bogaty, bogaty,
krach na giełdzie
atak serca, atak serca, atak serca,
zmarł, zmarł, zmarł