From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Dramat_na_szpitalnych_oddziałach_ratunkowych._Mini
sterstwo_ujawnia_liczbę_zgonów
Date: Sat, 25 Sep 2021 17:49:19 +0200
 by: boukun - Sat, 25 Sep 2021 15:49 UTC

O ile w 2015 roku liczba zgonów na szpitalnych oddziałach ratunkowych
wyniosła niewiele ponad 6 tysięcy, o tyle w ubiegłym roku było to już
ponad 15 tysięcy przypadków. Zdaniem resortu zdrowia, główną przyczyną
wzrastającej liczby zgonów była pandemia, ale też "malejąca liczba
zespołów specjalistycznych z lekarzem w składzie". Według specjalistów,
SOR-y są nadal przeciążone i trafiają do nich osoby cierpiące z powodu
chorób przewlekłych, których stan pogorszył się z powodu utrudnionego
dostępu do specjalistów.

https://wiadomosci.wp.pl/dramat-na-polskich-sor-ach-ministerstwo-ujawnia-liczbe-zgonow-6686654860991008a

Dawid
5 godzin temu
Wzrost zgonów był spowodowany nie covidem tyko ograniczeniem dostępu do
lekarzy i szpitali decyzjami osób odpowiedzialnych za Służbę zdrowia.
Pamiętajmy o tym.

komedia
5 godzin temu
od kiedy ministrem zdrowia został ekonometra, pacjentów się wyłącznie
liczy zamiast leczyć! Liczyć a leczyć, to dwa różne zabiegi, może
premier niedowidział literek w nominacji?!

Koler
5 godzin temu
Bo jest tak
Tata miał udar w poniedziałek karetka przyjechała we wtorek powiedzieli
że nic mu nie jest w czwartek zawieźliśmy go do szpitala wiedzieli że ma
udar zaczęli leczyć w poniedzialek bo lekarza nie było w weekend
wypisali go we wtorek w czwartek w nocy przyjechała karetka zrobili ekg
powiedzieli że wszystko ok nie biorą go ale zaczęliśmy nalegoc żeby go
zabrali rano w piątek rozległy zawał na odziale reanimacja operacja leży
pod respiratorem masakra
A na wypisie napisali że obiawy udaru miał od 3 tygodni bo tak
powiedzial niby
Jak nic nie rozumiał i niebyl zbytnio świadomy tego co mówi
Pani doktor tak powiedziała jak spytałem czemu tak wpisali w wypis ale
pytaliśmy pacjeta tak powiedzial
To jest jakaś paranoja

Adek
5 godzin temu
prawie 200 tyś ludzi płacących całe życie składki zabili w zeszłym roku
zamykając dostęp do lekarzy. Na wizytę prywatną żadne obostrzenia nie
wpływały. Lekarze są winni tych śmierci jak i rządzący.

Re: Dramat na szpitalnych oddziałach ratunkowych. Ministerstwo ujawnia liczbę zgonów

<31613f6f-2915-4570-9db7-224b2aad06cbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13416&group=soc.culture.polish#13416

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:07:35 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Dramat_na_szpitalnych_oddziałach_ratunkowych._M
inisterstwo_ujawnia_liczbę_zgonów
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Sep 2021 16:07 UTC

On Saturday, 25 September 2021 at 17:49:21 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
> zamykając dostęp do lekarzy. Na wizytę prywatną żadne obostrzenia nie
> wpływały. Lekarze są winni tych śmierci jak i rządzący.
Co za bzdury
Opieka medyczna szpitalna została sprywatyzowana i
szpitale sa państwowe jedynie z nazwy

Żeby się dostac do szpitala to należy zemdleć na ulicy i sie przewrócić
albo iśc do ordynatora z preywatną wizytą, wtedy wypisze skierowania do szpitala panstwowe, na własny oddzial.

Ale dzisiaj spotkałem znajomego, on się leczy na jakiegos nowotwora slinianek.

Ale co mnie obchodza slinianki, gdy on byl cały żółty,
żółta twarz
żółte ręce
żółta głowa
żółta szyja, tył głowy

i lekarze go leczą a żółtaczki nie zauważyli
i on z żółtaczka chodzi po ulicach, spotyka się ze znajomymi
i zaraża
\zaraża
zaraża

żółtaczką

Dawniej to by lekarz go z przychodni , czy ze szpitala nie wypuścił, tylko od razuy wezwał zakaźna karetkę

A dzisiaj każdy ma to w ...pie

Czym więcej jeden zakażony żółtaczką zarazi, tym biznes sie będzie kręcił, bo pewnie zakażonych żółtaczką ostatnio brakowało lub zabrakło

Re: Dramat na szpitalnych oddziałach ratunkowych. Ministerstwo ujawnia liczbę zgonów

<ca8f3d28-7e0b-4e86-b6a1-b1e838c07e2bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13459&group=soc.culture.polish#13459

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:57:07 -0700 (PDT)
inisterstwo_ujawnia_liczbę_zgonów
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 21:57 UTC

sobota, 25 września 2021 o 18:07:36 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):

> [...]
>
> Czym więcej jeden zakażony żółtaczką zarazi, tym biznes sie będzie kręcił, bo pewnie zakażonych żółtaczką ostatnio brakowało lub zabrakło

Bierz poprawkę, że obecnie na żółtaczkę A i B są szczepienia, więc to stąd lekarzom zwszystkojednialo.

interests / soc.culture.polish / Dramat na szpitalnych oddziałach ratunkowych. Ministerstwo ujawnia liczbę zgonów