Remember, even if you win the rat race -- you're still a rat.

interests / soc.culture.polish / Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

SubjectAuthor
* Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 2boukun
+* Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25a a
|+* Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nboukun
|`- Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawetandal
`- Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25narciasz

1
Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

<singh4$l5p$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13413&group=soc.culture.polish#13413

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Wypadanie_włosów_po_COVID-19._Dotyczy_nawet_2
5_proc._osób_zmagających_się_z_long_COVID
Date: Sat, 25 Sep 2021 17:50:59 +0200
 by: boukun - Sat, 25 Sep 2021 15:50 UTC

Wypadanie włosów jest objawem long COVID-19 i dotyczy nawet 25 proc.
osób, które zmagają się z tą jednostką chorobową. Ozdrowieńcom zaczynają
wypadać włosy po trzech, a nawet sześciu miesiącach od zakażenia
koronawirusem.

https://portal.abczdrowie.pl/wypadanie-wlosow-po-covid-19-dotyczy-nawet-25-proc-osob-zmagajacych-sie-z-long-covid

Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

<472625bd-0110-4726-9eda-46d23a4fdd6cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13415&group=soc.culture.polish#13415

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:00:17 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Wypadanie_włosów_po_COVID-19._Dotyczy_nawet_25
_proc._osób_zmagających_się_z_long_COVID
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Sep 2021 16:00 UTC

On Saturday, 25 September 2021 at 17:51:01 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
> osób, które zmagają się z tą jednostką chorobową. Ozdrowieńcom zaczynają
> wypadać włosy po trzech, a nawet sześciu miesiącach od zakażenia

co za bełkot

nowa metoda diagnostyczna, rozpoznająca uzdrowieńców po świeżej łysinie

Przyczyną łysienia u mężczyzn jest mechaniczne niszczenie cebulek włosowych podcza mycia twarzy.

Mężczyżni myja twarz szybko i energicznie i dłoń jest skierowana palcami pionowo w górę i opuszki palców pocierają cebulki włosowe powyżej linii czoła
i te cebulki ulegają uszkodzeniu mechanicznemu

I palce wyczuwają brak włosów i docieraja z każdym rokiem coraz bardziej w gory i wycieraja mechanicznie, kolejny pasek cebulek.

A dodatkowo podczas mycia mydło pozostaje nad linią czoła , we wlosach i uszkadza cebulki włosowe chemicznie

Jak kto nie rozumie, to z tego samego powodu włosy nie rosną na dłoniach od wewnątrz, gdyż codziennie ręce myjemy nawet 10 razy
a dodatkowo używamy rąk i dloni do mycia całego ciala i cebulki uległy mechanicznej i chemicznej zagładzie.

Zatem bełkot pseudonauczkowy do kwadratu

Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

<sinhk6$142v$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13417&group=soc.culture.polish#13417

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Wypadanie_włosów_po_COVID-19._Dotyczy_n
awet_25_proc._osób_zmagających_się_z_long_COVID
Date: Sat, 25 Sep 2021 18:09:41 +0200
 by: boukun - Sat, 25 Sep 2021 16:09 UTC

W dniu 25.09.2021 o 18:00, a a pisze:

> [...]
> i te cebulki ulegają uszkodzeniu mechanicznemu

To faceci inaczej myją twarz niż kobiety? Mi zawsze w rzeźni mówili, że
od jedzenia z wiadra.

Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

<f7216d83-2408-4ffd-b18f-f91d0ccf64e9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13421&group=soc.culture.polish#13421

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:16:24 -0700 (PDT)
_proc._osób_zmagających_się_z_long_COVID
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Sat, 25 Sep 2021 16:16 UTC

sobota, 25 września 2021 o 11:51:01 UTC-4 boukun napisał(a):
> [...]
> osób, które zmagają się z tą jednostką chorobową. Ozdrowieńcom zaczynają
> wypadać włosy po trzech, a nawet sześciu miesiącach od zakażenia

bokun przed Covid-19:
https://tinyurl.com/yp2unnvk
i po sześciu miesiącach:
https://tinyurl.com/yp2unnvk

szczep się idioto!
- jak nie masz gdzie to z sąsiadką głupku

Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

<e00f26dd-c567-43d3-865a-c9f3e04aed82n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13427&group=soc.culture.polish#13427

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 10:03:43 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Wypadanie_włosów_po_COVID-19._Dotyczy_nawet_25_proc._osób_zmagających_się_z_long_COVID
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Sep 2021 17:03 UTC

On Saturday, 25 September 2021 at 18:09:43 UTC+2, boukun wrote:

> To faceci inaczej myją twarz niż kobiety? Mi zawsze w rzeźni mówili, że
> od jedzenia z wiadra.
kobiety myja twarz delikatnie, lagodnie, powoli
czeszą włosy łagodnie, a nie jak chłopy widlami.

Kobieta myje twarz ruchami poprzecznymi i nie wciera mydła we wlosy

Badałem to zjawisko lysienia chłopów przez całe życie
a zwrócil mi na nie uwage mój ojciec, gdy mnie zabierał do fryzjera, jako dziecko

Powiedział,
zobacz, fryzjerzy bardzo dbają o włosy, a wszyscy mają rzadkie włosy i łysieją

(wtedy meski fryzjer był mężczyzna jeszcze)

I zrozumiałem, że przyczyna łysienia u mężczyzn, w 90% jest mechaniczne uszkadzanie cebulek wlodowych, palcami dloni, podczas codziennego mycia twarzy, spłukiwania,
niszczenia cebulek i wyrywania włosów, podczas energi cznego, mechanicznego czesania grzebieniem.

To dlatego kobiety używaja do czesami szczotki i abny nie wyłysieć

A moje spostrzeżenia to kot się nie czesze, pies się nie czesz i nie łysieje.

Czyli czym bardziej dbasz o wlosy, o higienę tym szybciej łysiejesz

Potem spotkałem człowieka, który łysiał od wiecznego drapania sie po glowie
i pojechałem do niego na spotkaniu
i mi wszystko opowiadał, a cały czas się drapał po głowie

Poszedłem do łazienki
i tam eureka
otwieram kran, woda leci, a woda żelazista, bo wyłączony piecyk gazowy, ale woda
prezeplywa przez wężownicę, bo zmienili grzanie wody na wodę ciepłą z sieci

No i rdza w wodzie pozostawała na głowie po myciu w tej wodzie
i drazniła skórę i biedać się drapał po głowie całymi godzinami,
nie szukając przyczyny

Jak odłączył piecyk gazowy i woda płynęła bezposredni z sieci , bo nie miała koloru rdzawego i drapanie po tygodniu ustało
a wraz z nim wyrywanie włosów i mechaniczne wycieranie cebulek włosowych

Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

<sinlas$12h7$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13428&group=soc.culture.polish#13428

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet
25 proc. osób_zmagających_się z long COVID
Date: Sat, 25 Sep 2021 17:13:00 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 25 Sep 2021 17:13 UTC

On Sat, 25 Sep 2021 09:00:17 -0700, a a wrote:

> [...]
> i chemicznej zagładzie.
>
> Zatem bełkot pseudonauczkowy do kwadratu

nie myjcie się pod prysznicem bo spadającą na głowę woda zabije wam
wszystkie szare komórki

Re: Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID

<sinm43$12h7$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13431&group=soc.culture.polish#13431

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
25 proc. osób_zmagających_się z long COVID
Date: Sat, 25 Sep 2021 17:26:27 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 25 Sep 2021 17:26 UTC

On Sat, 25 Sep 2021 10:03:43 -0700, a a wrote:

> kobiety myja twarz delikatnie, lagodnie, powoli czeszą włosy łagodnie, a
> nie jak chłopy widlami.

rany julek, ożeniłem się z chłopem, pewnie od rodzenia dzieci wyłysiał?

interests / soc.culture.polish / Wypadanie włosów po COVID-19. Dotyczy nawet 25 proc. osób zmagających się z long COVID