From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Koronawirus w USA. Limit na zakup papieru toaletowego w sklepach
Date: Sat, 25 Sep 2021 18:16:23 +0200
 by: boukun - Sat, 25 Sep 2021 16:16 UTC

Amerykańska sieć sklepów Costco wprowadziła limit na zakup papieru
toaletowego. To już drugi raz podczas pandemii COVID-19, kiedy
zdecydowano się na takie rozwiązanie. Powód? Nie tylko panika przed
czwartą falą.

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-usa-limit-na-zakup-papieru-toaletowego-w-sklepach-6687045410339488a

LB
1 godzinę temu
Komuś bardzo zależy na sianiu paniki wśród społeczeństwa nie tylko w
USA, lecz na całym świecie, również w Polsce. To nie jest normalne. Daje
dużo do myślenia. Panika nie dotyczy wyłącznie COVIDA-19, również klimatu.

antek
1 godzinę temu
siedze w domu , pije kawe (jest rano), do granicy z USA mam 20 minut
samochodem. zaraz wybiore sie do najblzszego costco po mojej stronie
wodospadu bo jak ta szarancza z przodujacej demokracji wpadnie , a teraz
juz poluzowali restrykcje graniczne, to wykupi wszystko.
a przy okazji, niech mi ktos wytlumaczy jaki jest zwiazek miedzy wirusem
a dupnym papierem???

Re: Koronawirus w USA. Limit na zakup papieru toaletowego w sklepach

<887e0889-7a85-4195-b111-b3c6e891291bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13423&group=soc.culture.polish#13423

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:28:27 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 25 Sep 2021 16:28 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 1:46:25 PM UTC-2:30, boukun wrote:
> [...]
> Daje dużo do myślenia. Panika nie dotyczy wyłącznie COVIDA-19, również klimatu.

Komuś bardzo zależy na sianiu paniki wśród społeczeństwa i to nie tylko w Pompejach ale i w Herkulaneum!
To nie jest normalne. To daje dużo do myślenia. A przeciez Wezuwiusz nigdy nikomu niczego zlego nie
zrobil i nie zrobi!

Re: Koronawirus w USA. Limit na zakup papieru toaletowego w sklepach

<31ef5348-4306-4b45-8c54-1f4625aa435fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13424&group=soc.culture.polish#13424

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:40:20 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Sep 2021 16:40 UTC

On Saturday, 25 September 2021 at 18:28:28 UTC+2, Piotr wrote:

> [...]
> To nie jest normalne. To daje dużo do myślenia. A przeciez Wezuwiusz nigdy nikomu niczego zlego nie
Zawsze kupuję 80 rolek, cały worek 10 x 8 rolek w opakowaniu
bo to najtańszy papier, szary, miękki, makulaturowy, bez rakotwórczych wybielaczy

Używam go w toalecie i w kuchni, do wycierania nozy, stołu, zlewozmywaka, do szorowania patelni grubą solą z odrobiną wody.

Bo to jest bardzo mądre rozwiązanie, że po każdym wytarciu go wyrzucam

A nauczył mnie tego mój kolega klasowy, lekarz.

On przynosił z przychodni jednorazowe husteczki papierowe, papierowe ściereczki i wszystko w kuchni wycieral i wyrzucał

Dostępu do medycznych ściereczek nie mam
a ten papier nie alergizuje, jest miękki

a dodatkowo uzywam go w lodówce, aby się woda na dole nie gromadziła
i rolka papieru stoi u dołu i wchłania wode i wilgoć, jak mokra to wyrzucam i wymieniam na nową.

Rewelacja, wszystkim polecam

Re: Koronawirus w USA. Limit na zakup papieru toaletowego w sklepach

<5e7376e9-e8e9-4a72-97ed-1de8f0719a20n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13456&group=soc.culture.polish#13456

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:43:35 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 21:43 UTC

sobota, 25 września 2021 o 18:40:22 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):

> bo to najtańszy papier, szary, miękki, makulaturowy, bez rakotwórczych wybielaczy

Szary to mi się kojarzy z takim, co mu do ściernego niewiele brakuje.

interests / soc.culture.polish / Koronawirus w USA. Limit na zakup papieru toaletowego w sklepach