From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Brytyjski_rząd_łagodzi_przepisy_imigracyjne._
Wszystko_przez_dotkliwy_brak_rąk_do_pracy
Date: Sat, 25 Sep 2021 21:59:39 +0200
 by: boukun - Sat, 25 Sep 2021 19:59 UTC

W niedzielę brytyjski rząd ogłosi szczegóły dotyczące tymczasowego
programu wizowego, który ma ułatwić zagranicznym kierowcom ciężarówek
pracę w Wielkiej Brytanii – podało BBC. Wyspiarze stoją przed poważnym
kryzysem, w kraju brakuje benzyny, a w sklepach towarów.

https://www.money.pl/gospodarka/brytyjski-rzad-lagodzi-przepisy-imigracyjne-wszystko-przez-dotkliwy-brak-rak-do-pracy-6687017121970848a.html

Cayt London
10 min. temu
Borys nie potrafi zagonic nierobow z council estates do roboty bo to
same cpuny pijaki i analfabeci od pokolenia zyjaca z zasilkow a
najgorsze jest to jak do wladzy dorwa sie doktrynerzy nie wydaje mi sie
zeby jacys kierowcy tu przyjechaki

J23
10 min. temu
Teraz kierowcy ciężarówek z zagranicy powinni zadac stawek dziesięć razy
wyższych niż angielscy. A jak nie, to na szczaw !

JOL
14 min. temu
WYJECHALI MŁODZI POLACY WSPARLI ICH GOSPODARKĘ BO TUSK ICH ZNISZCZYŁ W
POLSCE I NIE DAŁ IM SZANS NA PRACĘ I ROZWÓJ MYŚLĘ ŻE TERAZ PRZY OBECNYCH
RZĄDACH I POLITYCE SOCJALNEJ NIE PODJĘLI BY TEGO KROKU JA NIGDY BYM NIE
WYJECHAŁA ZAWSZE CZUŁA BYM SIĘ OBCA W INNYM KRAJU NIE

Re: Brytyjski rząd łagodzi przepisy imigracyjne. Wszystko przez dotkliwy brak rąk do pracy

<sinv5r$1avg$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13440&group=soc.culture.polish#13440

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Brytyjski_rząd_łagodzi_przepisy_imigracyj
ne._Wszystko_przez_dotkliwy_brak_rąk_do_pracy
Date: Sat, 25 Sep 2021 22:00:58 +0200
 by: boukun - Sat, 25 Sep 2021 20:00 UTC

W dniu 25.09.2021 o 21:59, boukun pisze:
> [...]
> RZĄDACH I POLITYCE SOCJALNEJ NIE PODJĘLI BY TEGO KROKU JA NIGDY BYM NIE
> WYJECHAŁA ZAWSZE CZUŁA BYM SIĘ OBCA W INNYM KRAJU NIE

golum
31 min. temu
Angole chcieli w UE spijać tylko śmietanę i myśleli , że tacy wielcy. A
teraz ocet , musztarda i benzyna na kartki.

Re: Brytyjski rząd łagodzi przepisy imigracyjne. Wszystko przez dotkliwy brak rąk do pracy

<d9916219-f38c-41a9-91fb-ea6b2202a375n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13451&group=soc.culture.polish#13451

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:14:47 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Brytyjski_rząd_łagodzi_przepisy_imigracyjne._W
szystko_przez_dotkliwy_brak_rąk_do_pracy
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 21:14 UTC

sobota, 25 września 2021 o 22:01:01 UTC+2 boukun napisał(a):

> golum
> 31 min. temu
> Angole chcieli w UE spijać tylko śmietanę i myśleli , że tacy wielcy. A
> teraz ocet , musztarda i benzyna na kartki.

Wreszcie poczują, jak to było w PL w stanie wojennym.

Re: Brytyjski rząd łagodzi przepisy imigracyjne. Wszystko przez dotkliwy brak rąk do pracy

<9e1f6dd1-19d5-44e0-b51f-eb502f0c046fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13453&group=soc.culture.polish#13453

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:33:07 -0700 (PDT)
szystko_przez_dotkliwy_brak_rąk_do_pracy
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 25 Sep 2021 21:33 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 10:01:01 PM UTC+2, boukun wrote:

> Angole chcieli w UE spijać tylko śmietanę i myśleli , że tacy wielcy. A
> teraz ocet , musztarda i benzyna na kartki.

Bez sensu. W Polsce brakuje wiecej kierowcow truckow niz w UK.
W Niemczech tez niedobor:
https://twitter.com/Rob_Kimbell/status/1441376466021740557

Re: Brytyjski rząd łagodzi przepisy imigracyjne. Wszystko przez dotkliwy brak rąk do pracy

<8ccb67b3-8c36-4f56-a9cd-a88d978ec517n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13455&group=soc.culture.polish#13455

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:41:06 -0700 (PDT)
szystko_przez_dotkliwy_brak_rąk_do_pracy
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 21:41 UTC

sobota, 25 września 2021 o 23:33:08 UTC+2 brat_olin napisał(a):

> Bez sensu. W Polsce brakuje wiecej kierowcow truckow niz w UK.

Ale w PL jakoś poradziły sobie sklepy z dostawę i półki pełne. A UK doświadcza co to jest, jak rządzi Boris (czy inny Iwan).

interests / soc.culture.polish / Brytyjski rząd łagodzi przepisy imigracyjne. Wszystko przez dotkliwy brak rąk do pracy