If the master dies and the disciple grieves, the lives of both have been wasted.

interests / soc.culture.polish / Re: CAN'T.STOP.WINNING!

SubjectAuthor
* CAN'T.STOP.WINNING!ZalekBloom
`* Re: CAN'T.STOP.WINNING!brat_olin
 `* Re: CAN'T.STOP.WINNING!ZalekBloom
  +- Re: CAN'T.STOP.WINNING!a a
  +* Re: CAN'T.STOP.WINNING!Piotr
  |+* Re: CAN'T.STOP.WINNING!Russet Bulba
  ||`* Re: CAN'T.STOP.WINNING!Piotr
  || +* Re: CAN'T.STOP.WINNING!Russet Bulba
  || |`- Re: CAN'T.STOP.WINNING!Piotr
  || `- Re: CAN'T.STOP.WINNING!Russet Bulba
  |`* Re: CAN'T.STOP.WINNING!andal
  | `- Re: CAN'T.STOP.WINNING!Piotr
  `* Re: CAN'T.STOP.WINNING!Jakub A. Krzewicki
   `* Re: CAN'T.STOP.WINNING!andal
    `* Re: CAN'T.STOP.WINNING!Jakub A. Krzewicki
     +* Re: CAN'T.STOP.WINNING!brat_olin
     |`* Re: CAN'T.STOP.WINNING!Jakub A. Krzewicki
     | `* Re: CAN'T.STOP.WINNING!brat_olin
     |  `- Re: CAN'T.STOP.WINNING!Piotr
     `- Re: CAN'T.STOP.WINNING!Basia

1
CAN'T.STOP.WINNING!

<6idukg5k46347iu03chi6gn153m3ca8eq5@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13403&group=soc.culture.polish#13403

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: CAN'T.STOP.WINNING!
Date: Sat, 25 Sep 2021 10:50:57 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sat, 25 Sep 2021 14:50 UTC

Kto? Sleepy Joe!
A mielismy takie wielkie nadzieje ze wygra The Best US President Ever,
ale wyszlo tak jak zwykle:

https://www.foxnews.com/politics/maricopa-county-audit-concludes-similar-vote-total-to-2020-presidential-election

GOP Maricopa County audit confirms Biden 2020 victory in Arizona
[...]
The final report, conducted by the cybersecurity consulting firm Cyber
Ninjas, contained allegations of possible impropriety related to
mail-in balloting and duplicate ballots but confirmed that the
forensic audit found more ballots in favor of Joe Biden and less for
former President Donald Trump than in November.

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<1c6c0acc-2632-46fa-bbd1-32f80b226d4en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13405&group=soc.culture.polish#13405

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 08:11:43 -0700 (PDT)
Subject: Re: CAN'T.STOP.WINNING!
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 25 Sep 2021 15:11 UTC

Zalek...@hotmail.com wrote:

> Kto? Sleepy Joe!
> A mielismy takie wielkie nadzieje ze wygra The Best US President Ever,
> ale wyszlo tak jak zwykle:
> https://www.foxnews.com/politics/maricopa-county-audit-concludes-similar-vote-total-to-2020-presidential-election
> GOP Maricopa County audit confirms Biden 2020 victory in Arizona
> [...]
> The final report, conducted by the cybersecurity consulting firm Cyber
> Ninjas, contained allegations of possible impropriety related to
> mail-in balloting and duplicate ballots but confirmed that the
> forensic audit found more ballots in favor of Joe Biden and less for
> former President Donald Trump than in November.

Te Cyber Ninjas to niezle pajace:
The Arizona forensic audit found over 17,000 duplicates of
votes. The same voter cast ballots 2, 3, and even 4 times.
This far surpasses the Federal Election Commission’s legal
limit of 0.0008% error rate:
https://twitter.com/mtgreenee/status/1441744971485360131

I to wszystko jeno w jednym powiacie, a tych sa dziesiatki
w Arizonie! Ciekawe tez, ilu z tych podwojnie i wiecej glosujacych
nie zyje od 20 lat?

--
Smart questions to stupid answers

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<difukgtk2blmq6os3a0nim0jo85d3ofcsn@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13409&group=soc.culture.polish#13409

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 11:30:31 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sat, 25 Sep 2021 15:30 UTC

On Sat, 25 Sep 2021 08:11:43 -0700 (PDT), brat_olin
<bratolin9@gmail.com> wrote:

>Zalek...@hotmail.com wrote:
>
>> Kto? Sleepy Joe!
>> A mielismy takie wielkie nadzieje ze wygra The Best US President Ever,
>> ale wyszlo tak jak zwykle:
>> https://www.foxnews.com/politics/maricopa-county-audit-concludes-similar-vote-total-to-2020-presidential-election
>> GOP Maricopa County audit confirms Biden 2020 victory in Arizona
>> [...]
>> The final report, conducted by the cybersecurity consulting firm Cyber
>> Ninjas, contained allegations of possible impropriety related to
>> mail-in balloting and duplicate ballots but confirmed that the
>> forensic audit found more ballots in favor of Joe Biden and less for
>> former President Donald Trump than in November.
>
>Te Cyber Ninjas to niezle pajace:
>The Arizona forensic audit found over 17,000 duplicates of
>votes. The same voter cast ballots 2, 3, and even 4 times.
>This far surpasses the Federal Election Commission’s legal
>limit of 0.0008% error rate:
>https://twitter.com/mtgreenee/status/1441744971485360131
>
>I to wszystko jeno w jednym powiacie, a tych sa dziesiatki
>w Arizonie! Ciekawe tez, ilu z tych podwojnie i wiecej glosujacych
>nie zyje od 20 lat?

Geniusz! Prezydent Trump to prawdziwy GENIUSZ!

Attorney General William Barr (nominated by President Trump) didn't
find any fraud

Over 50 judges (some nominated by President Trump) didn't find any
fraud

Georgia Gov. Brian Kemp and Secretary of State Brad Raffensperger,
both Republicans didn't find any fraud

Vice president Pence didn't find any fraud.

Supreme Court Justices Appointed by Republicans Amy Coney Barrett,
Brett Kavanaugh, John Roberts didn't find any fraud.

Christopher A. Wray, Director of the FBI (Appointed by President
Trump) didn't find any fraud.

Attorneys for famous Trump supporter Sidney Powell are asking a
federal judge to dismiss a defamation lawsuit filed against her,
claiming that “no reasonable person” thought the pro-Trump lawyer’s
statements about the 2020 election results were factual.

Christopher Krebs, director of the Cybersecurity and Infrastructure
Security Agency didn't find the election fraud.

Many Republican Senators didn't find any fraud.

Many Republican Congressman didn't find any fraud.

Lt. Gov. Texas Dan Patrick offered a $1 million reward for any
information leading to the arrest and conviction of voter fraud.
The only person to claim the rewards was Lt. Gov. Fetterman of PA, who
offered up two persons, both were Republicans.
No one else has claimed the reward.

Republikanski Senat w Arizonie zarzadal sprawdzenie wynikow wyborow w
Arizonie w county Maricopa ktore sprawdzila firma Cyber Ninjas ktorej
wlasciciel Doug Logan jest zwolennikiem Trumpa i 'wierzy' ze Demokraci
sfalszowali wybory. Okazalo sie ze ktos sfalszowal wyniki - na korzysc
Trumpa.
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Maricopa_County_presidential_ballot_audit

Czy to przekonalo zwolennikow Trumpa ze Biden uczciwie wygral wybory?
NIE! Dalej wierza w zapewnienia Trumpa ze Demokraci wybory
sfalszowali.

GENIUSZ!

zalek

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<6ca3713e-37a3-441c-8c37-2ac50b02a635n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13410&group=soc.culture.polish#13410

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 08:36:12 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Sep 2021 15:36 UTC

On Saturday, 25 September 2021 at 17:30:35 UTC+2, Zalek...@hotmail.com wrote:
> [...]
>
> Many Republican Congressman didn't find any fraud.
>
> Lt. Gov. Texas Dan Patrick offered a $1 million reward for any
> information leading to the arrest and conviction of voter fraud.
> The only person to claim the rewards was Lt. Gov. Fetterman of PA, who
> offered up two persons, both were Republicans.
> No one else has claimed the reward.
>
> Republikanski Senat w Arizonie zarzadal sprawdzenie wynikow wyborow w
> Arizonie w county Maricopa ktore sprawdzila firma Cyber Ninjas ktorej
> wlasciciel Doug Logan jest zwolennikiem Trumpa i 'wierzy' ze Demokraci
> sfalszowali wybory. Okazalo sie ze ktos sfalszowal wyniki - na korzysc
> Trumpa.
> https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Maricopa_County_presidential_ballot_audit
>
> Czy to przekonalo zwolennikow Trumpa ze Biden uczciwie wygral wybory?
> NIE! Dalej wierza w zapewnienia Trumpa ze Demokraci wybory

pamiętam, gdy przed laty wprowadzono w Hameryce głosowanie przez klikanie na terminalach dotykowych

I były 2 opcje, tak / nie
ale tak się dziwnie skladało, ze jak Zenki klikały TAK, to system zliczal NIE
Potem to wykryli i twierdzili., że terminal dotykowy musi być codziennie rano kalibrowany,
aby TAK było TAK
a NIE było NIE

ale to jest Hameryka i Demokracjo
i niewazne jak Zenki klikają, ważne aby wygral nasz kandydat, tego co te g....niane terminale skonfigurowal i zamontował.

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<fcdbf53c-c6e5-4792-8bbb-1b3cd26ce9f3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13418&group=soc.culture.polish#13418

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:11:59 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 25 Sep 2021 16:11 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 1:00:35 PM UTC-2:30, Zalek...@hotmail.com wrote:
> [...]
>
> Many Republican Congressman didn't find any fraud.
>
> Lt. Gov. Texas Dan Patrick offered a $1 million reward for any
> information leading to the arrest and conviction of voter fraud.
> The only person to claim the rewards was Lt. Gov. Fetterman of PA, who
> offered up two persons, both were Republicans.
> No one else has claimed the reward.
>
> Republikanski Senat w Arizonie zarzadal sprawdzenie wynikow wyborow w
> Arizonie w county Maricopa ktore sprawdzila firma Cyber Ninjas ktorej
> wlasciciel Doug Logan jest zwolennikiem Trumpa i 'wierzy' ze Demokraci
> sfalszowali wybory. Okazalo sie ze ktos sfalszowal wyniki - na korzysc
> Trumpa.
> https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Maricopa_County_presidential_ballot_audit
>
> Czy to przekonalo zwolennikow Trumpa ze Biden uczciwie wygral wybory?
> NIE! Dalej wierza w zapewnienia Trumpa ze Demokraci wybory

Na tym polega wlasnie PRAWDZIWA wiara! Nie sztuka wierzyc w cos co potwierdzaja fakty - prawdziwa
wiare poznaje po wierze WBREW faktom (niepokalane poczecie, woda w wino, wskrzeszenia etc.)

I im mocniejsze fakty wbrew ktorym wierzymy - tym wieksza zasluga gleboko wierzacego, ze potrafil odrzucic rzeczywistosc na rzecz wiary, and the more true is his heart.

I jak w kazdym kulcie - prawdziwych wiernych poznaje sie po bezkrytycznym zachwycie nad liderem,
po wierze ze lider jest nieomylny i nie do pokonania ("Pres. Trump Can't Stop Winning!") i po nieustannej
katachezie - promocji jego osiagniec do nieprzekonanych.

Innymi slowy, nasz Brat Olin jest jak swiadek Jehowy pukajacy do twych drzwi, tyle ze z wiekszym zasiegiem i duzo wiekszym zacieciem - setki(?), tysiace (?) watkow o przewagach jego Pana i grzechach jego oponentow i Judaszy z jego partii ktorzy osmielili sie nie wierzyc w Cudowne Zwyciestwo Tego Ktory Nie Moze Przestac Wygrywac.

==Piotr

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<f8128bae-7b58-4ce0-bd79-860c7be94a1an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13426&group=soc.culture.polish#13426

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:59:15 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 25 Sep 2021 16:59 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 1:12:00 PM UTC-3, Piotr wrote:
> [...]
> wiare poznaje po wierze WBREW faktom (niepokalane poczecie, woda w wino, wskrzeszenia etc.)
>
> I im mocniejsze fakty wbrew ktorym wierzymy - tym wieksza zasluga gleboko wierzacego, ze potrafil odrzucic rzeczywistosc na rzecz wiary, and the more true is his heart.
>
> I jak w kazdym kulcie - prawdziwych wiernych poznaje sie po bezkrytycznym zachwycie nad liderem,
> po wierze ze lider jest nieomylny i nie do pokonania ("Pres. Trump Can't Stop Winning!") i po nieustannej
> katachezie - promocji jego osiagniec do nieprzekonanych.
>
> Innymi slowy, nasz Brat Olin jest jak swiadek Jehowy pukajacy do twych drzwi, tyle ze z wiekszym zasiegiem i duzo wiekszym zacieciem - setki(?), tysiace (?) watkow o przewagach jego Pana i grzechach jego oponentow i Judaszy z jego partii ktorzy osmielili sie nie wierzyc w Cudowne Zwyciestwo Tego Ktory Nie Moze Przestac Wygrywac.

No i ze wszystkie rasy maja takie samo IQ jak i jego rozklad. A na olimpiadach biegi wygrywaqja ci, co musza pieszo chodzic do szkoly pod gorke.

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<sinlk7$12h7$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13430&group=soc.culture.polish#13430

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 17:17:59 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 25 Sep 2021 17:17 UTC

On Sat, 25 Sep 2021 09:11:59 -0700, Piotr wrote:

> I jak w kazdym kulcie - prawdziwych wiernych poznaje sie po
> bezkrytycznym zachwycie nad liderem,
> po wierze ze lider jest nieomylny i nie do pokonania ("Pres. Trump Can't
> Stop Winning!") i po nieustannej katachezie - promocji jego osiagniec
> do nieprzekonanych.

Trela, nie truj dupy,
Jewstin jest nieomylny

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<48c52ef3-e781-4006-98eb-e593bfd6afe8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13436&group=soc.culture.polish#13436

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 11:21:45 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 25 Sep 2021 18:21 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 2:29:16 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> [...]
> >
> > I jak w kazdym kulcie - prawdziwych wiernych poznaje sie po bezkrytycznym zachwycie nad liderem,
> > po wierze ze lider jest nieomylny i nie do pokonania ("Pres. Trump Can't Stop Winning!") i po nieustannej
> > katachezie - promocji jego osiagniec do nieprzekonanych.
> >
> > Innymi slowy, nasz Brat Olin jest jak swiadek Jehowy pukajacy do twych drzwi, tyle ze z wiekszym zasiegiem i duzo wiekszym zacieciem - setki(?), tysiace (?) watkow o przewagach jego Pana i grzechach jego oponentow i Judaszy z jego partii ktorzy osmielili sie nie wierzyc w Cudowne Zwyciestwo Tego Ktory Nie Moze Przestac Wygrywac.
> >
> > ===
> > Piotr
> No i ze wszystkie rasy maja takie samo IQ jak i jego rozklad. A na olimpiadach biegi wygrywaqja ci, co musza pieszo chodzic do szkoly pod gorke.
And this, in your head, this constitutes .... a valuable contribution to the discussion
about .... the Trumpists' deep belief that Trump won in 2020?"

"Tangentiality, flight of ideas, and circumstantiality can often be a symptom of formal thought disorders such as schizophrenia or mood disorders with thought disturbances such as mania with psychosis. Tangentiality refers
to a disturbance in the thought process that causes the individual to relate excessive or irrelevant detail
that results in never reaching the essential point of a conversation or the desired answer to a question.
Flight of ideas refers to the expression of rapidly shifting thoughts that are loosely associated with one
another."

Piotr Trela
==" [The Indians] do not know how to be human."
Andrew Strak

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<2f188851-c5a2-4931-a685-f78d3fddfffan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13443&group=soc.culture.polish#13443

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 13:53:35 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 25 Sep 2021 20:53 UTC

<5393bd98-983e-41c9-a54b-d0f05a6c3d8fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13444&group=soc.culture.polish#13444

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 13:55:20 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 20:55 UTC

sobota, 25 września 2021 o 17:30:35 UTC+2 Zalek...@hotmail.com napisał(a):

> Geniusz! Prezydent Trump to prawdziwy GENIUSZ!

Oba kurna geniusze! Jeden i drugi uczciwy i czysty jak łza! Crēdat iūdaeus Apella, nōn ego...

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<8a96e2ea-5e02-45f1-b09f-5533c5c0055fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13445&group=soc.culture.polish#13445

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:00:30 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 25 Sep 2021 21:00 UTC

A co do Indian, to kannibalizm, skalpowanie, nieustanna wzajemna nienawisc i wojny plemienne i masakry, kolekcjonowanie ludzkich szczatkow jako trofea, czy obowiazek zucia brudnych mokasynow mezowi byly wszak rzecza codzienna i normalna w tzw pre- kolumbijskiej Ameryce. Bardzo to wszystko ludzkie i normalne. Cos z tego wciaz sie ostalo.

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<sio31c$tl5$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13447&group=soc.culture.polish#13447

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 21:06:52 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 25 Sep 2021 21:06 UTC

On Sat, 25 Sep 2021 13:55:20 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> sobota, 25 września 2021 o 17:30:35 UTC+2 Zalek...@hotmail.com
> napisał(a):
>
>> Geniusz! Prezydent Trump to prawdziwy GENIUSZ!
>
> Oba kurna geniusze! Jeden i drugi uczciwy i czysty jak łza! Crēdat
> iūdaeus Apella, nōn ego...

100%

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<cdd38bbd-c7fe-49b8-83c6-2487d43f34fbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13449&group=soc.culture.polish#13449

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:10:23 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 21:10 UTC

sobota, 25 września 2021 o 23:06:55 UTC+2 andal napisał(a):
> On Sat, 25 Sep 2021 13:55:20 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:
>
> > sobota, 25 września 2021 o 17:30:35 UTC+2 Zalek...@hotmail.com
> > napisał(a):
> >
> >> Geniusz! Prezydent Trump to prawdziwy GENIUSZ!
> >
> > Oba kurna geniusze! Jeden i drugi uczciwy i czysty jak łza! Crēdat
> > iūdaeus Apella, nōn ego...
> 100%

Ameryka się sypie, bo nie ma kogoś w rodzaju Reagana, tylko dwóch zramolałych skłóconych dziadków, za których plecami neobolszewizm szaleje w najlepsze.

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<2a508dd0-4d08-41b9-9eb6-e7bc194e66acn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13457&group=soc.culture.polish#13457

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:50:26 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 25 Sep 2021 21:50 UTC

Jakub A. Krzewicki wrote:

> Ameryka się sypie, bo nie ma kogoś w rodzaju Reagana, tylko dwóch
> zramolałych skłóconych dziadków, za których plecami neobolszewizm
> szaleje w najlepsze.

Bez sensu. Ze niby prez. Trump "kloci sie" z Joe Alzheimerem, zdebilalym
komuchem gadajacym cokolwiek mu szepcza do sluchawki w uchu?

--
Smart questions to stupid answers

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<47b05d92-2c59-4689-b4b0-d1faded68919n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13458&group=soc.culture.polish#13458

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 14:52:58 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 21:52 UTC

sobota, 25 września 2021 o 23:50:27 UTC+2 brat_olin napisał(a):
> Jakub A. Krzewicki wrote:
>
> > Ameryka się sypie, bo nie ma kogoś w rodzaju Reagana, tylko dwóch
> > zramolałych skłóconych dziadków, za których plecami neobolszewizm
> > szaleje w najlepsze.
> Bez sensu. Ze niby prez. Trump "kloci sie" z Joe Alzheimerem, zdebilalym
> komuchem gadajacym cokolwiek mu szepcza do sluchawki w uchu?

Trumpowi też szepczą, tylko nie z Pekinu a z Kremla. Puchatek czy Putin? - jeden czort!

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<08cd3082-b84b-4efe-a19c-6c32eb8992aen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13460&group=soc.culture.polish#13460

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 15:00:05 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 25 Sep 2021 22:00 UTC

Jakub A. Krzewicki wrote:
> brat_olin napisał(a):
> > Jakub A. Krzewicki wrote:
> >
> > > Ameryka się sypie, bo nie ma kogoś w rodzaju Reagana, tylko dwóch
> > > zramolałych skłóconych dziadków, za których plecami neobolszewizm
> > > szaleje w najlepsze.

> > Bez sensu. Ze niby prez. Trump "kloci sie" z Joe Alzheimerem, zdebilalym
> > komuchem gadajacym cokolwiek mu szepcza do sluchawki w uchu?

> Trumpowi też szepczą, tylko nie z Pekinu a z Kremla. Puchatek czy Putin?
> - jeden czort!

Ja ja, naturlich! I dlatego Trump zablokowal ruhre, ktora Russkies' Joe
odblokowal, zreszta ku zachwytowi Angeli, tez od Wowki.

--
Smart questions to stupid answers

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<6ce59332-aa19-4003-baef-2101f3e21778n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13464&group=soc.culture.polish#13464

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 15:29:42 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 25 Sep 2021 22:29 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 2:10:24 PM UTC-7, Jakub A. Krzewicki wrote:
> sobota, 25 września 2021 o 23:06:55 UTC+2 andal napisał(a):
> > On Sat, 25 Sep 2021 13:55:20 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:
> >
> > > sobota, 25 września 2021 o 17:30:35 UTC+2 Zalek...@hotmail.com

> > > Oba kurna geniusze! Jeden i drugi uczciwy i czysty jak łza! Crēdat
> > > iūdaeus Apella, nōn ego...
> > 100%
>
> Ameryka się sypie, bo nie ma kogoś w rodzaju Reagana,

Taaa, ...tymczasem to Reagan finansowo zbankrutowal
Ameryke.

Basia

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<ef5aa5c4-5183-425d-aef0-16c6a9151a0fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13466&group=soc.culture.polish#13466

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 17:53:07 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 26 Sep 2021 00:53 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 6:23:36 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> On Saturday, September 25, 2021 at 3:21:46 PM UTC-3, Piotr wrote:

> > > No i ze wszystkie rasy maja takie samo IQ jak i jego rozklad. A na olimpiadach biegi wygrywaqja ci, co musza pieszo chodzic do szkoly pod gorke.
> > And this, in your head, this constitutes .... a valuable contribution to the discussion
> > about .... the Trumpists' deep belief that Trump won in 2020?"
> >
> > "Tangentiality, flight of ideas, and circumstantiality can often be a symptom of formal thought disorders such as schizophrenia or mood disorders with thought disturbances such as mania with psychosis. Tangentiality refers
> > to a disturbance in the thought process that causes the individual to relate excessive or irrelevant detail
> > that results in never reaching the essential point of a conversation or the desired answer to a question.
> > Flight of ideas refers to the expression of rapidly shifting thoughts that are loosely associated with one
> > another."
> >
> > Piotr Trela
> > ===
> > " [The Indians] do not know how to be human."
> > Tylko dodalem do tego, co globoko poprawnie wierzacy pan Trela tak trafnie sformulowal, jak nizej:
> Na tym polega wlasnie PRAWDZIWA wiara! Nie sztuka wierzyc w cos co potwierdzaja fakty - prawdziwa
> wiare poznaje po wierze WBREW faktom (niepokalane poczecie, woda w wino, wskrzeszenia etc.)
>
> I im mocniejsze fakty wbrew ktorym wierzymy - tym wieksza zasluga gleboko wierzacego, ze potrafil odrzucic rzeczywistosc na rzecz wiary, and the more true is his heart.

See Andrew Strak, who is on record stating that Blacks and Muslims are on average less intelligent than
White Europeans, and as such - more criminal, and who claimed that these beliefs were unequivocally
supported by science. Even better - he triumphantly produced a link supposedly proving so:
"Ot chociazby ponizej https://www.worlddata.info/iq-by-country.php"

Unfortunately for him - A. Strak often does not understands what he reads - in this case HIS OWN
SOURCE stated:
"None of the studies used here, conclude that the intelligence quotient is influenced by a particular race."

​After this sentence was pointed to him - he ... disavowed his own source and no longer considered the studies
on IQ by country, reviewed there, to be believable.

Mr. Andrew Strak - everyone! ;-)
==Piotr (Trela)

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<e96da781-ce24-4989-b051-17396df89d21n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13467&group=soc.culture.polish#13467

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 17:59:48 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 26 Sep 2021 00:59 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 2:48:00 PM UTC-2:30, andal wrote:
> On Sat, 25 Sep 2021 09:11:59 -0700, Piotr wrote:
> > Czy to przekonalo zwolennikow Trumpa ze Biden uczciwie wygral wybory?
> > NIE! Dalej wierza w zapewnienia Trumpa ze Demokraci wybory
> > sfalszowali. GENIUSZ!
> >zalek

>> Na tym polega wlasnie PRAWDZIWA wiara! Nie sztuka wierzyc w cos co potwierdzaja fakty
>> - prawdziwa wiare poznaje po wierze WBREW faktom (niepokalane poczecie, woda w wino,
>> wskrzeszenia etc.)
>>
>> I im mocniejsze fakty wbrew ktorym wierzymy - tym wieksza zasluga gleboko wierzacego, ze potrafil
>> odrzucic rzeczywistosc na rzecz wiary, and the more true is his heart.

> > I jak w kazdym kulcie - prawdziwych wiernych poznaje sie po bezkrytycznym zachwycie nad liderem,
> > po wierze ze lider jest nieomylny i nie do pokonania ("Pres. Trump Can't Stop Winning!")
>> i po nieustannej katachezie - promocji jego osiagniec do nieprzekonanych.

>> Innymi slowy, nasz Brat Olin jest jak swiadek Jehowy pukajacy do twych drzwi, tyle ze z wiekszym
>> zasiegiem i duzo wiekszym zacieciem - setki(?), tysiace (?) watkow o przewagach jego Pana i
>> grzechach jego oponentow i Judaszy z jego partii ktorzy osmielili sie nie wierzyc w Cudowne
>> Zwyciestwo Tego Ktory Nie Moze Przestac Wygrywac.

> Trela, nie truj dupy, Jewstin jest nieomylny

Aaa, pan da Lancia, ze szkoly logiki im. Andrew Straka... Skoro tak to odpowiem to co Strakowi:

"And this, in your head, constitutes .... a valuable contribution to the discussion about .... the Trumpists' deep
belief that Trump won in 2020?"

Great minds think alike! Mr. Strak - Andrew da Lancia, Mr. da Lancia - Andrew Strak.

===
Piotr

Re: CAN'T.STOP.WINNING!

<edd1647a-7432-4a12-8653-7050fb40b990n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13468&group=soc.culture.polish#13468

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 18:50:00 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 26 Sep 2021 01:50 UTC

On Saturday, September 25, 2021 at 7:30:06 PM UTC-2:30, brat_olin wrote:
> Jakub A. Krzewicki wrote:
> > brat_olin napisał(a):

> > > Bez sensu. Ze niby prez. Trump "kloci sie" z Joe Alzheimerem, zdebilalym
> > > komuchem gadajacym cokolwiek mu szepcza do sluchawki w uchu?
>
> > Trumpowi też szepczą, tylko nie z Pekinu a z Kremla. Puchatek czy Putin?
> > - jeden czort!
> Ja ja, naturlich! I dlatego Trump zablokowal ruhre,

nie, dlatego zeby zapewnic rynek zbytu w Europie dla amerykanskiego gazu lupkowego po
preferencyjnych (dla USA) cenach. Jak to juz nieraz tlumaczono, np.

"USA od 2017 produkuja wiecej gazu niz zuzywaja i planuja dalszy ostry wzrost produkcji, ograniczany
na razie brakiem RYNKOW ZBYTU.
"Trump last week proclaimed that a "golden era" of U.S. energy production will enable the country
to develop a policy of "energy dominance" through exports to Europe and Asia."

I to dlatego, a nie z milosci do Kaczynskiego, DJ Trump obkladal sankcjami konkurencje dla
amerykanskich interesow finansowych (Nordstream 2) i obiecywal sprzedaz amerykanskiego gazu
Polsce i innym chetnym, oczywiscie nie po cenach rosyjskich tylko po cenach dobrych dla Ameryki
(it's America first, stupid!). Gdyby amerykanski gaz byl tanszy - Trump nie musialby obkladac
sankcjami Nordstreamu - bo nikt by nie chcial rosyjskiego gazu.

> ktora Russkies' Joe odblokowal, zreszta ku zachwytowi Angeli, tez od Wowki

Merkel robi co dobre dla Niemiec - alternatywa byloby kupowac drozszy amerykanski gaz od Putinowego
Trumpa, ktory oglosil UE za wieksza grozbe dla interesow USA niz Rosje, ktory kwestionowal zasade
automatycznej obrony zaatakowanych czlonkow NATO, i robic to wszystko po to aby przymilic sie PiSowi,
ktory plul jej w twarz?

Co nie znaczy, ze jej spuscizna wobec Polski jest bez problemow - patrz artykul "swin z the Atlantic" [(c) brat Olin] -
https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2021/09/germany-election-angela-merkel/620131/

"The second big challenge came with the rise of authoritarian populists in large parts of Central Europe. When Viktor Orbán was first elected, the EU could have imposed real sanctions on Hungary to halt the country’s backslide toward autocracy. Instead, Merkel opposed meaningful steps to hold Orbán accountable and allowed his party to remain a member of the Christian Democratic faction in the European Parliament. Now Hungary is no longer a free country and other far-right leaders have emulated Orbán’s model. As a result, autocrats are able to protect one another by vetoing any sanctions that Brussels might seek to impose on them. Institutionally incapable of reining in the budding dictators in its midst, the EU is no longer a club of democracies."

Jesli wg "braolin" - "Angela" to od "Wowki", to co powiedziec o Wiciu - Wegry importuja WIECEJ rosyjskiego gazu niz Polska mimo 4-krotnie meniejszej populacji !
O wzorowaniu sie Wicia i Jarka Polskezbawiarka na Putinie nie mowiac - podporzadkowywanie
panstwa i spoleczenstwa Partii i jej Wodzowi:
- podporzadkowywanie policji i sadow,
- podporzadkowywanie mediow,
- obsadzanie spolek skarbu panstwa nomenklatura partyjna,
- wejscie Partii do lozka z Kosciolem/Cerkwia (rosyjskie i polskie "wartosci chrzescijanskie")
- apele do nacjonalizmu,
- wrogosc wobec EU,
- zachwyty Partia przez panstwowe media,
- identyfikowanie krytykow Partii jako agentow Zgnilego Zachodu,
- promowanie homofobii
- negowanie ludzkich zmian klimatu , bo uznanie ich za realne wymagaloby odchodzenia od gazu i ropy - a wiec zalamaloby eksport tychze przez Rosje, a z tym - ekonomie i wplywy geopolityczne Rosji.

==Piotr

interests / soc.culture.polish / Re: CAN'T.STOP.WINNING!