Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 10:49:27 -0700 (PDT)
Subject: Ladowanie elektrykow (re: tzw. global warmimg)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 26 Sep 2021 17:49 UTC

W Wielkiej Brytanii jeździ dopiero 300 000 elektroaut, a od
maja 2022 roku zostanie wprowadzony system wyłączania
prywatnych ładowarek: od 8-11 i od 16-22. Ograniczenia
będą z powodu przeciążenia sieci. Niemieccy politycy
zapowiadają to samo w Niemczech:
https://focus.de/auto/elektroauto/in-grossbritannien-schon-realitaet-stromrationierung-drehen-baerbock-scholz-und-laschet-e-auto-fahrern-den-saft-ab_id_24275575.html?

Re: Ladowanie elektrykow (re: tzw. global warmimg) [Brytole i Szwaby nie wierzą w rozwiązania rynkowe]

<anfi+3gk3vq7f6f-l9q0@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13534&group=soc.culture.polish#13534

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Ladowanie elektrykow (re: tzw. global warmimg) [Brytole i
Szwaby nie wierzą w rozwiązania rynkowe]
Date: Sun, 26 Sep 2021 17:58:06 +0000 (UTC)
sha1:YvOFkmMZEI8SHBHT6wL2JtKSwa8=
 by: A. Filip - Sun, 26 Sep 2021 17:58 UTC

brat_olin <bratolin9@gmail.com> pisze:
> [...]
> prywatnych ładowarek: od 8-11 i od 16-22. Ograniczenia
> będą z powodu przeciążenia sieci. Niemieccy politycy

Preferencyjne ceny prądu przy ładowaniu nocą nie załatwią sprawy?

Kto by tam wierzył w rozwiązania rynkowe? Chyba tylko idiota ;-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Jeśli chcesz mi pomóc, nie każ mi czekać w kuchni.
| (Przysłowie chińskie)

Re: Ladowanie elektrykow (re: tzw. global warmimg) [Brytole i Szwaby nie wierzą w rozwiązania rynkowe]

<7df29ba3-6d48-4889-a71e-40ff95b820d4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13545&group=soc.culture.polish#13545

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 12:00:44 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Ladowanie_elektrykow_(re:_tzw._global_warmimg)_[
Brytole_i_Szwaby_nie_wierzą_w_rozwiązania_rynkowe]
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 26 Sep 2021 19:00 UTC

On Sunday, 26 September 2021 at 19:58:08 UTC+2, A. Filip wrote:
> Preferencyjne ceny prądu przy ładowaniu nocą nie załatwią sprawy?
>
> Kto by tam wierzył w rozwiązania rynkowe? Chyba tylko idiota ;-)
>
> --
> A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
Kto nigdy nie miał elektryka, ten mówi:
kupię elektryka

kto kupił elektryka, ten mówi
p..... le elektryki

Ok, można kupic elektryka jako 3-ci samochód w rodzinie,
niech stoi na polu tydzien i sie ładuje z solarów

Ale elektryk nie nadaje się do codziennego użytku, bo kto nie ma domu, ten nie ma ladowarki w domu, a na ulicy jest tak mało ładowarek i ładowanie trwa kilkas godzin
i nigdy się to nie zmieni, bo bezpieczne ladowanie to proces elektrochemiczny, który wydziela cieplo i to ciepło trzeba uwolnic z akumulatora, aby go nie rozerwało.

Jak nowy to problem maly, ale jak kilkuletni to elektryk niepewny, jak wiertarka na aku
a jak padnie aku w wietarce to jedynie na złom się nadaje

Zatem elektryków nie powinno się kupowac.
To gminy powinny zbudowac sieć ładowarek, kupować elektryki i wynajmowac elektryki na czasowe użytkowanie, za opłatami, tak jak gminy oferują transport publiczny.

I tak zrobił Paryż

Elektryki na wynajem
a jak padną aku to do utylizacji.

Bezyniak może jeździć 20 lat i kolejne 10 lat jak zadbany.,

Elektryk nigdy nie dożyje 10 lat bo aku ma niską żywotność

interests / soc.culture.polish / Re: Ladowanie elektrykow (re: tzw. global warmimg) [Brytole i Szwaby nie wierzą w rozwiązania rynkowe]