Use an accordion. Go to jail. -- KFOG, San Francisco

interests / soc.culture.polish / Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również w stronę dziecięcych zawodników

SubjectAuthor
* Patologia na trybunach. Obelgi lecą równieboukun
`* Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również wHreczecha
 +* Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą rówboukun
 |`- Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również wHreczecha
 `- Re: Patologia na trybunach. Obelgiandal

1
Patologia na trybunach. Obelgi lecą również w stronę dziecięcych zawodników

<siqblr$1tao$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13532&group=soc.culture.polish#13532

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Patologia_na_trybunach._Obelgi_lecą_równie
ż w stronę dziecięcych zawodników
Date: Sun, 26 Sep 2021 19:46:35 +0200
 by: boukun - Sun, 26 Sep 2021 17:46 UTC

https://kobieta.wp.pl/sedzia-ch-to-pikus-obelgi-leca-rowniez-w-strone-dzieciecych-zawodnikow-6686328226499136a

Rodzic pilkarza
3 godziny temu
Genialnie prawdziwy artykuł. Sam zapisalem syna na piłke gdy miał 4
lata, to byla zabawa. Później sie rozkrecił gra nadal. Nie jestem w
stanie znieść prostactwa ludzi ktorzy sa rodzicami. Te zachowania, te
bzdury wygadywane przez rza zbawców, te glupie dyskusje, ta histeryczna
wiara ze oto cale zycie bedzie sportowcem. Niestety żałośni sa ci
ludzie. Nie da sie przebywać w tym towarzystwue oglupialych matek i
ojców. Zamiast dumy, i szacunku oraz zabawy. Patologia , szał w oczach,
i sami eksperci. Żałośni bo to nie oni graja. Ci ludzie sa odrazajacy i
te zachowania śmieszne i niepoważne

Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również w stronę dziecięcych zawodników

<adbdb460-88bb-4741-b4e7-1ea51c5c3263n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13535&group=soc.culture.polish#13535

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 10:59:14 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Patologia_na_trybunach._Obelgi_lecą_również_w
_stronę_dziecięcych_zawodników
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 26 Sep 2021 17:59 UTC

On Sunday, September 26, 2021 at 12:46:37 PM UTC-5, boukun wrote:
> [...]
> ojców. Zamiast dumy, i szacunku oraz zabawy. Patologia , szał w oczach,
> i sami eksperci. Żałośni bo to nie oni graja. Ci ludzie sa odrazajacy i
To samo w USA, tyle, ze podczas meczuw w Baseball.

Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również w stronę dziecięcych zawodników

<siqd55$ggi$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13538&group=soc.culture.polish#13538

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Patologia_na_trybunach._Obelgi_lecą_rów
nież_w_stronę_dziecięcych_zawodników
Date: Sun, 26 Sep 2021 20:11:49 +0200
 by: boukun - Sun, 26 Sep 2021 18:11 UTC

W dniu 26.09.2021 o 19:59, Hreczecha pisze:

> To samo w USA, tyle, ze podczas meczuw w Baseball.

Moda w Polsce z USA.

Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również w stronę dziecięcych zawodników

<3087b8e8-c8ef-4708-a914-8e0c9f91d81fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13541&group=soc.culture.polish#13541

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Sep 2021 11:23:18 -0700 (PDT)
_stronę_dziecięcych_zawodników
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 26 Sep 2021 18:23 UTC

On Sunday, September 26, 2021 at 1:11:50 PM UTC-5, boukun wrote:

> Moda w Polsce z USA.
Watpie.Po prostu powtarza sie pewna prawidlowosc. Roznice polega na tym, ze w USA baseball jest popularniejszy od pilki noznej.

Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również w stronę dziecięcych zawodników

<siqjdf$mvn$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13549&group=soc.culture.polish#13549

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Patologia na trybunach. Obelgi
Date: Sun, 26 Sep 2021 19:58:40 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 26 Sep 2021 19:58 UTC

On Sun, 26 Sep 2021 10:59:14 -0700, Hreczecha wrote:

dzieciecych-zawodnikow-6686328226499136a

> To samo w USA, tyle, ze podczas meczuw w Baseball.

w Kanadzie hokej, rodzice graczy naparzaja sie w szatniach a gracze na
lodzie

interests / soc.culture.polish / Re: Patologia na trybunach. Obelgi lecą również w stronę dziecięcych zawodników