You will lose your present job and have to become a door to door mayonnaise salesman.

interests / soc.culture.polish / Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złomiarzem, zarabiaj miliony

SubjectAuthor
* Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złomiara a
`* Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złoJakub A. Krzewicki
 `* Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostańboukun
  `- Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złoJakub A. Krzewicki

1
Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złomiarzem, zarabiaj miliony

<a55f4773-bb63-4260-a16c-169c1db944a6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13419&group=soc.culture.polish#13419

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 09:12:46 -0700 (PDT)
Subject: Pilne!_Stal_drożeje_pod_niebiosa_-_Zostań_złomiar
zem,_zarabiaj_miliony
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Sep 2021 16:12 UTC

Zaskakujące odbicie na rynku stali. Radykalny wzrost cen, braki w magazynach

https://businessinsider.com.pl/firmy/zaskakujace-odbicie-na-rynku-stali-radykalny-wzrost-cen-braki-w-magazynach/kbf67mz

W takiej Slavic Village, przed laty, to na opuszczonych były napisy:

Tu juz nie ma nic do ukradzenia

A złomiarze odrywali rynny, rury, wyrywali rury od wody, nawet zabierali stemple kamienne pod budynkami

Oby ta moda nie przyszła do Polski, że złomiarze ogołocą ze stali klatki schodowe, ulice, chodniki

Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złomiarzem, zarabiaj miliony

<022aa807-9978-4277-8a17-d921f17cf70cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13442&group=soc.culture.polish#13442

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Sep 2021 13:28:21 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Pilne!_Stal_drożeje_pod_niebiosa_-_Zostań_zło
miarzem,_zarabiaj_miliony
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Sep 2021 20:28 UTC

sobota, 25 września 2021 o 18:12:47 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):
> [...]
>
> Oby ta moda nie przyszła do Polski, że złomiarze ogołocą ze stali klatki schodowe, ulice, chodniki

A to ciekawe... produkują masowo noże, miecze, rewolwry?... Strach się bać!

Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złomiarzem, zarabiaj miliony

<sip5mm$1f3t$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13477&group=soc.culture.polish#13477

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Pilne!_Stal_drożeje_pod_niebiosa_-_Zostań
_złomiarzem,_zarabiaj_miliony
Date: Sun, 26 Sep 2021 08:58:31 +0200
 by: boukun - Sun, 26 Sep 2021 06:58 UTC

W dniu 25.09.2021 o 22:28, Jakub A. Krzewicki pisze:

> A to ciekawe... produkują masowo noże, miecze, rewolwry?... Strach się bać!

Noże i nożownicy w Polsce są w modzie.

Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złomiarzem, zarabiaj miliony

<16f7f898-0dd1-42d0-90b5-3538c740c8e7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13643&group=soc.culture.polish#13643

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 03:30:17 -0700 (PDT)
miarzem,_zarabiaj_miliony
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 27 Sep 2021 10:30 UTC

niedziela, 26 września 2021 o 08:58:31 UTC+2 boukun napisał(a):

> Noże i nożownicy w Polsce są w modzie.

Ja raczej myślałem o kuciu noży i klamek na użytek USrańskich G.I. i ruskich zielonych ludzików.

interests / soc.culture.polish / Re: Pilne! Stal drożeje pod niebiosa - Zostań złomiarzem, zarabiaj miliony