From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: a ten przeciął mężczyźnie szyję noż
em, niemal oddzielając głowę od tułowia
Date: Mon, 27 Sep 2021 10:46:57 +0200
 by: boukun - Mon, 27 Sep 2021 08:46 UTC

Podczas śledztwa Rafał O. opowiedział, że w 2002 roku wraz z Robertem
M., Zbigniewem B., Januszem S. i nieznanym mu mężczyzną z Zielonej Góry
pił alkohol w lokalu we wsi Łasko (woj. zachodniopomorskie).

Podczas imprezy Robert M. miał zawołać innego mężczyznę, a następnie
uderzyć go w twarz i zaprowadzić do samochodu i wywieźć nad jezioro
Osiek we wsi Ługi (woj. lubuskie).

"Tam M., po wypiciu alkoholu miał się kłócić z mężczyzną, po czym -
według Rafała O. - powiedział do Zbigniewa B.: "Wiesz, co masz robić", a
ten przeciął mężczyźnie szyję nożem, niemal oddzielając głowę od
tułowia. Jak opowiadał Rafał O., rozpalono ognisko, B. odciął części
ciała zabitego człowieka, upiekł i nakazał je zjeść świadkom" -
przekazała Polska Agencja Prasowa.

Zjedzenie ciała to swego rodzaju "pakt", który miał zapewnić milczenie
uczestników zbrodni.

Według zeznań Rafała O. mężczyźni następnie włożyli ciało do pontonu i
wypłynęli na jezioro, a kiedy wrócili, umyli ponton i załadowali z
powrotem do samochodu.

Kanibalizm i zabójstwo. Prokuratura żąda surowych wyroków

W sprawie oskarżono Roberta M., Sylwestra B., Rafała O. i Janusza S., a
także Zbigniewa B., który zmarł w 2017 roku.

"Prokuratura domaga się dożywotniego więzienia dla Roberta M., po 25 lat
dla Janusza S. i Sylwestra B. oraz 14 lat dla Rafała O. Prokurator
Hubert Kołtuniak wskazywał podczas ostatniej rozprawy, że wśród dowodów
znajdują się nagrania z mieszkania Rafała O., o których oskarżony nie
wiedział, a na których zarejestrowane zostały rozmowy z sąsiadami
podczas "zakrapianych" imprez. Rafał O. mówił w nich o szczegółach
zbrodni. Prokurator zaznaczył, że dowodem są także zeznania Rafała O.
złożone na etapie postępowania przygotowawczego, które uszczegółowił w
czasie eksperymentów procesowych" - opisał PAP.

Obrońcy wnioskowali na pierwszej rozprawie o uniewinnienie oskarżonych.
Wskazali, że Rafał O. jest upośledzony umysłowo i cierp na chorobę
alkoholową, co trzeba wziąć pod uwagę, oceniając jego zeznania. Poza tym
nigdy nie odnaleziono ciała i nie ustalono tożsamości domniemanej ofiary.

Z kolei mecenas Jerzy Synowiec, reprezentujący Rafała O., wierzy w
wersję swojego klienta. Jak powiedział, nie wyobraża sobie, aby mógł on
wymyślić podobną historię.

Wyrok ma zapaść w poniedziałek, 27 września, w Sądzie Okręgowym w
Szczecinie.

https://wiadomosci.wp.pl/oskarzeni-o-zabojstwo-i-kanibalizm-sad-w-szczecinie-ma-wydac-wyrok-6687622520826496a

szok
1 godzinę temu
To tylko w Polsce! Nie ma ofiary, nie ma tożsamości , nie ma ogniska,
nie ma samochodu. Są winni ! Szok!

kasta
2 godziny temu
Dostaną surowe wyroki - po rok w zawieszeniu i będziemy ich leczyć na
koszt państwa

Re: a ten przeciął mężczyźnie szyję nożem, niemal oddzielając głowę od tułowia

<928b1a95-7d2e-4512-b998-d6e383a46329n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13641&group=soc.culture.polish#13641

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 03:16:36 -0700 (PDT)
Subject: Re: a ten przeciął mężczyźnie szyję nożem, ni
emal oddzielając głowę od tułowia
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 27 Sep 2021 10:16 UTC

poniedziałek, 27 września 2021 o 10:46:59 UTC+2 boukun napisał(a):
> [...]
>
> kasta
> 2 godziny temu
> Dostaną surowe wyroki - po rok w zawieszeniu i będziemy ich leczyć na

Jakoś mi się nie chce wierzyć w zeznania psychicznie chorego świadka.
W normalnym kraju to jest zasada, że nie ma ciała, nie ma śladów - nie ma zbrodni.
Równie dobrze może byś to pomówienie.

Re: a ten przeciął mężczyźnie szyję nożem, niemal oddzielając głowę od tułowia

<sisc0q$o04$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13648&group=soc.culture.polish#13648

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: a ten przeciął mężczyźnie szyję
nożem, niemal oddzielając głowę od tułowia
Date: Mon, 27 Sep 2021 14:04:42 +0200
 by: boukun - Mon, 27 Sep 2021 12:04 UTC

W dniu 27.09.2021 o 12:16, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]

Z kolei mecenas Jerzy Synowiec, reprezentujący Rafała O., wierzy w
wersję swojego klienta. Jak powiedział, nie wyobraża sobie, aby mógł on

interests / soc.culture.polish / Re: a ten przeciął mężczyźnie szyję nożem, niemal oddzielając głowę od tułowia