From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: świat_pracowników_seksualnych
Date: Mon, 27 Sep 2021 20:18:37 +0200
 by: boukun - Mon, 27 Sep 2021 18:18 UTC

https://kobieta.wp.pl/przez-20-lat-byla-prostytutka-teraz-wyznaje-ilu-miala-partnerow-6687765266520704a

watacha
2 godziny temu
Chyba klientów , a nie partnerów

ala
2 godziny temu
20 lat prostytuowania sie...to raczej nie bledy mlodosci :(

misiek
2 godziny temu
Jakich partnerów?
Klientów, chyba.....

1234
2 godziny temu
O jakim partnerstwie tu mowa?.Po prostu tych kilkanaście tysięcy osób
używało tego ciała jak chciało. I tyle

Re: świat pracowników seksualnych

<2df9c7e9-0cda-443f-b435-ad85ecda91a1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13690&group=soc.culture.polish#13690

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 13:30:05 -0700 (PDT)
Subject: Re:_świat_pracowników_seksualnych
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 27 Sep 2021 20:30 UTC

On Monday, 27 September 2021 at 20:18:39 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
>
> 1234
> 2 godziny temu
> O jakim partnerstwie tu mowa?.Po prostu tych kilkanaście tysięcy osób
znów promocja bórdeli bo uczciwej pracy nie ma i nie będzie
a jedyna robota to na kasie w Biedronce i przenoszenie setek skrzyń z towarem codziennie w te i nazad, a te klienty wiecznie nienażarte, by całego tira zeżarły

Re: świat pracowników seksualnych

<5b7e4e6c-1230-4205-b82d-a10db107763dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13811&group=soc.culture.polish#13811

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 28 Sep 2021 13:41:38 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 28 Sep 2021 20:41 UTC

poniedziałek, 27 września 2021 o 22:30:06 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):

> [...]
> a jedyna robota to na kasie w Biedronce i przenoszenie setek skrzyń z towarem codziennie w te i nazad, a te klienty wiecznie nienażarte, by całego tira zeżarły

Najpierw ten najgorszy, na Wiejskiej trzeba rozpędzić.

Re: świat pracowników seksualnych

<414aa653-9877-42e0-b550-1e2253577e10n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13815&group=soc.culture.polish#13815

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 28 Sep 2021 14:57:19 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 28 Sep 2021 21:57 UTC

On Tuesday, 28 September 2021 at 22:41:39 UTC+2, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Najpierw ten najgorszy, na Wiejskiej trzeba rozpędzić.
polityka to ludziom fika,
bo liczy się świat realny
a ten jest taki, że caly świat sie przygotowuje do arktycznej zimy 100-lecia i gromadzi zapasy węgla, gazu, ropy, drewna, chrustu na opał i do grzania

50 lat temu Polska stała i spała na węglu i ogrzewanie domów były oparte na spalaniu węgla.

Potem hamerykańska Agencja Ochrony Środowiska EPA, przygotowała projekty analizy emisji zanieczyszczeń z kominów przemyslowych i w takim projekcie brałem udział
i zamknięto w Polsce 1000-ce kominów przemyslowych, założone elektrofiltry na pozostałe.

Ale krokiem dalej była energia odnawialna, czyli wiatraki, solary, male elektrownie wodne, pompy ciepła itd.

I dzisiaj Polska, jak i cala Europa nie jest oparta o węgiel w ogrzewaniu domów, ale na ogrzewaniu, centralnym z sieci, spalaniu gazu, ogrzewaniu elektrycznym.

Ropa, gaz sa tłoczone, ale rurociągami naziemnymi
i te mogą ulec awarii, zamarznięciu gdy mrozy osiągną -60 C na Syberii a -30 -40 C w Europie i to jest prawdziwy problem.

Stare kamienice przedwojenne, mają grube ściany z cegiel, grube mury i są zabezpieczone przed przemarzaniem, nawet gdy zabraknie ogrzewania przez miesiąc

Ale nowe domy były liczone na optymistyczna przenikalnośc ciepła, bo zim i mrozów mialo zabraknąć i one przemarzną bez ogrzewania, zamarzna rury c.o., rury z wodą
i rozwizaniem jedynym będzie dogrzewanie prądem, bo do gazu za daleko.

Miuliony nowych domów są pozbawione piecy na węgiel, nie ma do czego podłączyć "koz" na drewno/ węgiel, bo przewody kominowe zostały odcięte, albo nigdy nie zbudowane.

I to jest włąśnie problem seksualny, gdy klimat zimą zacznie się pier..... lić w arktyczny

I NASA mi o tym mówiła 3 lata temu, abym się przygotował na minimum aktywności slonca w latach 2020/21/22

i dlatego całe lato zbierałem chrust w lasach

"kozę" kupiłem a szukam po zlomach pieców na węgiel, bo ostatnie to Tesco w Polsce wysprzedawało w promocji.

Jak prąd wyłączą, to ani pompa c.o. nie zadziała , ani podajnik w piecyku na groszek , ani żadne sterowanie w pompie ciepła, ani elektronika.

UPS to wystarczy na 1 dzień pracy a nie na tydzień, czy miesiąc
| Solary zamarzną pod lodem i śniegiem i wygenerują 10% mocy nominalnej

wiatraki tez zamarzna bo nie były liczone na takie mrozy i mają funkcje odmrażania generatora, ale pobierając energię z gridu..

Zatem polityki się jeszcze nikt nie najadł, ale na mrozy należy się przygotować,
sprawdzic stan obuwia zimowego, kurtek, czapek., rękawic, szalików

bo nie wiadomo, co nas czeka już za miesiąc, czy przymrozki i pierwsze opady śniegu.

Wodospady Niagara jak mają zamarznąc to zamarzna w styczniu 2022
a najwczesniej mrozy arktyczne pojawią się na Syberii

Na stacji Vostock na Antarktydzie, ekstremalne mrozy do -70 C, a temperatura odczuwalna do -90 C, a przecież tam nadeszla wiosna, a potem lato

https://www.timeanddate.com/weather/antarctica/vostok-station

Arktycznych mrozów świat nie wytrzyma i miliony mogą zamarznąć bez ogrzewania,
także biedni uchodźcy, gdy im nikt nie zaoferuje ogrzewanych noclegów.

Zatem może być prawdziwy bórdel z mrozami zimą 2021/22

interests / soc.culture.polish / świat pracowników seksualnych