Writing free verse is like playing tennis with the net down.

interests / soc.culture.polish / Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

SubjectAuthor
* Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?a a
+- Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?Russet Bulba
`* Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?boukun
 `* Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?Zalek Bloom
  +* Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?a a
  |`- Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?boukun
  `- Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?a a

1
Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

<083b5469-fe40-45ca-80d5-61047e44805en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13718&group=soc.culture.polish#13718

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 16:16:33 -0700 (PDT)
Subject: Dlaczego_miliony_umierają_na_raka_prostaty_?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 27 Sep 2021 23:16 UTC

Odpowiedź jest prosta.

Wszystko się zaczyna od kamieni w pęcherzu moczowym
i pacjent jest leczony 5 lat na prostatę a ma kamienie i one zatykaja ujście cewki moczowej i w moczu rozwijaja się bakterie i pojawia sie krwiomocz
i znów pacjent dostaje leki przeciwzapalne itd itd

Ale moment przełomowy nastepuje, gdy pacjentowi zatka sie pęcherz moczowy.
Wtedy zostaje zaopatrzony w cewnik
a medyk mówi, ooooooo, to sa kamienie, a nie widzialem ich na usg

No i zleca usunięcie kamieni i pacjentr chodzi z cewnikiem 12 miesięcy
i co tydzien kamienie zatykają cewnik, pacjent przetyka cewnik drutem
albo jak się nie da, jedzie na oddzial ratunkowy na wymiane cewnika i tak 20 razy w roku

Każda wymiana cewnika wywołuje wewnętrzne otarcia, podrażnienia tkanek
\a dodatkowo rozwijaja się nadal baterie w wyniku zatrzymywania moczu

i po roku kamienie zostają usuniete

a nastepnie zostaje zoperowana prostata, która w międzyczasie była miliona razyu podraziana kamieniami w pęcherzu moczowym
i szansa na jej zrakowacenie znacznie się zwiększyła.

Po 2 latach kamienie znów narastają, wywoluja krwawienie,
zakładany jest cewnik i znów rok czekania na ich usunięcie, a w międzyczasie wymiana cewnika 20 razy

Jak kto ma kase to niech płaci prywatnie, bo życie miłe, a kasa nie ma znaczenia.

Nie warto czekać z cewnikami 12 miesięcy, bo można nie doczekać

Desperaci wyciągają sobie cewniki i siedzą na ławkach, w miastach z mokrymi nogawcami, bo nie mogę znieśc tego bólu i tortury.

Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

<e6712533-e2a5-4c34-a909-b403b0111d08n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13720&group=soc.culture.polish#13720

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 16:19:27 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Dlaczego_miliony_umierają_na_raka_prostaty_?
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 27 Sep 2021 23:19 UTC

On Monday, September 27, 2021 at 8:16:34 PM UTC-3, mant...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Desperaci wyciągają sobie cewniki i siedzą na ławkach, w miastach z mokrymi nogawcami, bo nie mogę znieśc tego bólu i tortury.

Podobno byli kierowcy szczegolnie narazeni.

Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

<siudqr$1v8n$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13743&group=soc.culture.polish#13743

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 28 Sep 2021 08:47:55 +0200
 by: boukun - Tue, 28 Sep 2021 06:47 UTC

W dniu 28.09.2021 o 01:16, a a pisze:
> [...]
>
> Desperaci wyciągają sobie cewniki i siedzą na ławkach, w miastach z mokrymi nogawcami, bo nie mogę znieśc tego bólu i tortury.

Ponoć woda po ugotowanych ziemniakach rozpuszcza kamienie nerkowe, a
także ta po startych surowych ziemniakach, nawet w nerce się to czuje.

Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

<e1e147d6-ee36-4c08-a3a7-45b601e6e24an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13756&group=soc.culture.polish#13756

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 28 Sep 2021 02:53:38 -0700 (PDT)
From: zalekbl...@gmail.com (Zalek Bloom)
 by: Zalek Bloom - Tue, 28 Sep 2021 09:53 UTC

On Tuesday, September 28, 2021 at 2:47:56 AM UTC-4, boukun wrote:

> Ponoć woda po ugotowanych ziemniakach rozpuszcza kamienie nerkowe, a
> także ta po startych surowych ziemniakach, nawet w nerce się to czuje.

Ponoc sliwowica rozpuszcza kamienie nerkowe, a sliwowica koszerna niszczy raka prostaty. Ponoc...

zalek

Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

<b0ae120a-10b9-41bf-92dc-5756a5b4c6bdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13760&group=soc.culture.polish#13760

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 28 Sep 2021 03:25:55 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 28 Sep 2021 10:25 UTC

On Tuesday, 28 September 2021 at 11:53:39 UTC+2, zalek...@gmail.com wrote:

> Ponoc sliwowica rozpuszcza kamienie nerkowe, a sliwowica koszerna niszczy raka prostaty. Ponoc...
>
> zalek
z tego co wyczytałem to jest kilka przyczyn kamicy nerkowej i pęcherza moczowego.

1. skład moczu
2. barwa moczu
3. ilość przyjmowanych płynów
4. pH moczu
5. dieta
6. aktywnośc fizyczna, usuwająca wodę z organizmu
7. nieregularne oddawanie moczu, wywołujące jego zagęszczanie w pęcherzu
8. długotrwałe zaleganie moczu nasyconego solami mineralnymi jest warunkiem rozpoczęcia się procesu krystalizacji soli

Mam znajomego i on nie przyjmuje płynów już od popoludnia
i tak idzie spać
- czyli ma mało płynów i jest szczupły

Mam drugiego znajomego, otyłego i on oddaje mocz rano, dopiero w południe,
- czyli mu mocz zalega do 6 godzin dlużej

Można mocz zbierać, zagęszczać , sprawdzać pH i badać, w jakim zagęszczeniu zacznie się krystalizacja soli mineralnych i jakie sole zbuduja kryształy

Ale mocz śmierdzi i takie badania musiałyby być sterylne i w zamkn iętym naczyniu, a problemem jest odprawadzanie pary podczas ogrzewania.

Czyli parę wodną musi coś pochłaniać, aby nie zwiększala objętości.

I taki test mogę sfinansowac i wyprodukować
jak będą chętni
do użytku własnego, w domu.

Sprawdź swój mocz
I ty to potrafisz
Domowe laboratorium

Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

<440cb432-45fd-4fda-9cec-0c440b99d681n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13762&group=soc.culture.polish#13762

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 28 Sep 2021 03:27:49 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 28 Sep 2021 10:27 UTC

> Ponoc sliwowica rozpuszcza kamienie nerkowe, a sliwowica koszerna niszczy raka prostaty. Ponoc...
>
> zalek
sliwowicę to pił mąż kuzynki, gdy pracował na budowach rezydencji milionerów w Czechach

Jeden z brygady przwoził sliwowice z Łącka i pili co sobotę po pół litra
a jak przyjechał to się trząsł latem podczas upalów

Re: Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?

<siute0$1l90$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13767&group=soc.culture.polish#13767

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 28 Sep 2021 13:14:08 +0200
 by: boukun - Tue, 28 Sep 2021 11:14 UTC

W dniu 28.09.2021 o 12:25, a a pisze:

> [...]
> 8. długotrwałe zaleganie moczu nasyconego solami mineralnymi jest warunkiem rozpoczęcia się procesu krystalizacji soli

Nadmierna ilość spożywanej w dużych dawkach witaminy C, powoduje
tworzenie się kamieni nerkowych!

interests / soc.culture.polish / Dlaczego miliony umierają na raka prostaty ?