If you can survive death, you can probably survive anything.

interests / soc.culture.polish / Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach. Nie działa na niego większość leków

SubjectAuthor
* Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskiboukun
`* Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskica a
 +* Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskicPiotr
 |`* Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach.andal
 | `- Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskicPiotr
 `- Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' wboukun

1
Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach. Nie działa na niego większość leków

<sit4rf$1t1o$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13681&group=soc.culture.polish#13681

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Efekt_uboczny_pandemii:_''supergrzyb''_w_polski
Date: Mon, 27 Sep 2021 21:08:30 +0200
 by: boukun - Mon, 27 Sep 2021 19:08 UTC

Lekarze na całym świecie alarmują, że jednym z efektów ubocznych
pandemii koronawirusa stał się gwałtowny wzrost infekcji rzadkimi
patogenami grzybiczymi. Obawy specjalistów budzi coraz powszechniejsze
występowanie inwazji Candida auris, potocznie nazywanego supergrzybem.
Jest on oporny na wiele leków i powoduje wysoką śmiertelność - nawet u
70 proc. pacjentów. W Polsce już odnotowano pierwsze przypadki zakażenia.

https://portal.abczdrowie.pl/efekt-uboczny-pandemii-supergrzyb-w-polskich-szpitalach-nie-dziala-na-niego-wiekszosc-lekow

Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach. Nie działa na niego większość leków

<6b754f80-5751-4c5c-ba86-479240bf8546n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13687&group=soc.culture.polish#13687

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 13:24:28 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Efekt_uboczny_pandemii:_''supergrzyb''_w_polskic
h_szpitalach._Nie_działa_na_niego_większość_leków
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 27 Sep 2021 20:24 UTC

On Monday, 27 September 2021 at 21:08:38 UTC+2, boukun wrote:
> [...]
> Jest on oporny na wiele leków i powoduje wysoką śmiertelność - nawet u
> 70 proc. pacjentów. W Polsce już odnotowano pierwsze przypadki zakażenia.

czemu tego nie piszesz na grupę zdrowie czy medycyna,
tam jest właściwe miejsce a tutaj to jest codzienny spam

Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach. Nie działa na niego większość leków

<423ac60c-bf24-4096-a1a5-a82bb732c669n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13694&group=soc.culture.polish#13694

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 14:31:20 -0700 (PDT)
h_szpitalach._Nie_działa_na_niego_większość_leków
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 27 Sep 2021 21:31 UTC

On Monday, September 27, 2021 at 5:54:30 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> czemu tego nie piszesz na grupę zdrowie czy medycyna,
> tam jest właściwe miejsce a tutaj to jest codzienny spam

napisal autor ...setek(?) watkow o Covidzie "tutaj". Robta jak wam mowie, nie jak sam robie?

Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach. Nie działa na niego większość leków

<sithu0$17i5$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13711&group=soc.culture.polish#13711

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach.
Nie działa_na_niego_większość_leków
Date: Mon, 27 Sep 2021 22:51:45 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 27 Sep 2021 22:51 UTC

On Mon, 27 Sep 2021 14:31:20 -0700, Piotr wrote:

polskich-szpitalach-nie-dziala-na-niego-wiekszosc-lekow

> napisal autor ...setek(?) watkow o Covidzie "tutaj". Robta jak wam
> mowie, nie jak sam robie?

na dodatek anonimowo

ale widzisz trela tobie chuj do tego, spieprzaj dziadu

Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach. Nie działa na niego większość leków

<9160caf3-eaf7-4268-9ffb-d65894c3b693n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13735&group=soc.culture.polish#13735

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Sep 2021 18:34:11 -0700 (PDT)
h_szpitalach._Nie_działa_na_niego_większość_leków
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 28 Sep 2021 01:34 UTC

On Monday, September 27, 2021 at 8:21:46 PM UTC-2:30, andal wrote:

> polskich-szpitalach-nie-dziala-na-niego-wiekszosc-lekow

> na dodatek anonimowo

dorzucil ... "andal" ;-)

> ale widzisz trela tobie chuj do tego,
> spieprzaj dziadu

Aaach, tu nasz andal przemowil jezykiem innego reprezentanta wartosci chrzescijanskich - prof. Leszka Kleczkowskiego. Plagiat najszczersza forma komplementu ? ;-)
Piotr Trela^*
^* na wypadek gdyby jego kolega znowu ustawial sie na poziomie ofiar stalinowskich donosow.

Re: Efekt uboczny pandemii: ''supergrzyb'' w polskich szpitalach. Nie działa na niego większość leków

<siudgl$1v8n$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=13742&group=soc.culture.polish#13742

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Efekt_uboczny_pandemii:_''supergrzyb''_w_
Date: Tue, 28 Sep 2021 08:42:30 +0200
 by: boukun - Tue, 28 Sep 2021 06:42 UTC

W dniu 27.09.2021 o 22:24, a a pisze:

> czemu tego nie piszesz na grupę zdrowie czy medycyna,
> tam jest właściwe miejsce a tutaj to jest codzienny spam

Mój spam, twój nie spam. Jak tylko pojawiła się groźba pandemii
koronawirusa na całym świecie, w lutym u. r. pisałem, że będzie to teraz
temat numer jeden na całym świecie na długi czas. Dół czas kopać.