From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: "Ani_Jednej_Więcej"_-_pod_tym_hasłem_od_pon
ad_tygodnia_gromadzą_się_ludzie_pragnący_uczci
ć_pamięć_o_30-letniej_Izabeli_z_Pszczyny
Date: Sat, 6 Nov 2021 15:52:05 +0100
 by: boukun - Sat, 6 Nov 2021 14:52 UTC

"Ani Jednej Więcej". Protesty po śmierci 30-latki z Pszczyny

W całym kraju rozpoczynają się protesty po śmierci 30-letni Izabeli z
Pszczyny. Kobieta zmarła w wyniku wstrząsy septycznego w 22. tygodniu
ciąży. Największe manifestacje zaplanowane są w Warszawie pod gmachem
Trybunału Konstytucyjnego.

13 min temu
W proteście w Warszawie udział bierze szef PO Donald Tusk. Wraz z
manifestującymi ruszył w kierunku Ministerstwa Zdrowia.

https://wiadomosci.wp.pl/ani-jednej-wiecej-protesty-po-smierci-30-latki-z-pszczyny-6701908257139360a

fakt taki
23 min. temu
woła o pomstę do nieba ,żeby stare dziady decydowały o kobietach ! głos
powinny mieć tylko kobiety w wieku rozrodczym kropka

Polak
24 min. temu
Trzeba wyjść pokazać tym fanatykom z rządu że Polacy mają swoją wolę że
myślą inaczej bo inaczej polska skończy jako średniowieczne państwo
zacofane ograniczone bo tak chce PiS i jego zwolennicy życie kobiety
jest dla nich niczym chwila ulotna !

Efedryna
26 min. temu
Rządzą nami obecnie ludzie zatopieni w średniowiecznych fantasmagoriach,
gdzie umyka im całkowicie otaczająca ich rzeczywistość. Niebezpieczne
urojenia stają się prawem stanowionym, a anachroniczne i absurdalne
koncepcje wyznacznikami życia społecznego.

interests / soc.culture.polish / "Ani Jednej Więcej" - pod tym hasłem od ponad tygodnia gromadzą się ludzie pragnący uczcić pamięć o 30-letniej Izabeli z Pszczyny