You have an ambitious nature and may make a name for yourself.

interests / soc.culture.polish / Re: Iowa

SubjectAuthor
* Iowaandal
+- Re: Iowaandal
`* Re: IowaHreczecha
 `* Re: Iowaandal
  `* Re: IowaHreczecha
   `* Re: Iowaandal
    `* Re: IowaHreczecha
     `* Re: Iowaandal
      `* Re: IowaHreczecha
       `* Re: IowaHreczecha
        `* Re: Iowaandal
         `* Re: IowaHreczecha
          `* Re: Iowaandal
           `- Re: Iowaboukun

1
Iowa

<sm0v18$cql$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18141&group=soc.culture.polish#18141

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Iowa
Date: Thu, 4 Nov 2021 15:42:32 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 4 Nov 2021 15:42 UTC

https://tinyurl.com/2xpfm9va

Re: Iowa

<sm16qc$n6v$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18147&group=soc.culture.polish#18147

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Iowa
Date: Thu, 4 Nov 2021 17:55:24 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 4 Nov 2021 17:55 UTC

On Thu, 04 Nov 2021 10:11:36 -0700, brat_olin wrote:

> Cytuje; "Governor Kim Reynolds signed legislation that allows fired
> workers to receive unemployment benefits and protects religious and
> medical exemptions."
>
> Nasz p. Jozek z Iowa, to w czepku urodzony, ze ma gubernatora
> trumpistke! Gorzej z p. Zalkiem w NYC..

wlasnie czekam na Jozka oklaski :)

Re: Iowa

<c1f1bbc4-eab8-49e6-86fa-70ba8ffe725an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18159&group=soc.culture.polish#18159

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 4 Nov 2021 13:15:56 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Thu, 4 Nov 2021 20:15 UTC

On Thursday, November 4, 2021 at 12:15:07 PM UTC-5, brat_olin wrote:

> [...]
> religious and medical exemptions."
>
> Nasz p. Jozek z Iowa, to w czepku urodzony, ze ma gubernatora

Hmm.....Ladnych pare lat te,mu do liceum moich corek trafila dziewczyna z Katowic. A poniewaz teskinla z domem iz Polska, wiec ugotowlem dla nie flaczki. Przynioslem do szkoly, rzecz jasna po zajeciach. Skosztowala i byla zachwycona. A kolo nas (ja, M., i corki) przechodzili inni uczniowie, przechodzily uczennice i od czasu do czasu ktos sie pytal, co to jest. Wiec wypadalo powiedziec, co to jest i skad sie to wzielo. No i wypadal zapraszac pytajacych do degustacji. Chetnych nie bylo, a jeden chlopak powiedzial, ze niestety nie moze, bo to jest sprzeczne z jego religia...

Re: Iowa

<sm1n3c$143$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18190&group=soc.culture.polish#18190

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 4 Nov 2021 22:33:16 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 4 Nov 2021 22:33 UTC

On Thu, 04 Nov 2021 13:15:56 -0700, Hreczecha wrote:

> [...]
> wypadal zapraszac pytajacych do degustacji. Chetnych nie bylo, a jeden
> chlopak powiedzial, ze niestety nie moze, bo to jest sprzeczne z jego

jaka religia nie zezwala na jedzenie cielecych/wolowych flakow?

Re: Iowa

<e13db958-ef29-4945-9b53-a710dcabb2b1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18195&group=soc.culture.polish#18195

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 4 Nov 2021 16:20:40 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Thu, 4 Nov 2021 23:20 UTC

On Thursday, November 4, 2021 at 5:33:18 PM UTC-5, andal wrote:

> jaka religia nie zezwala na jedzenie cielecych/wolowych flakow?
Nie wiem. Chopak mial poczucie humoru. Inny powiedzial, ze ma alargie na flaki. A jeszcze jeden, ze wlasnie wczoraj lekarz mu ich zakazal.

Re: Iowa

<sm1u6t$e4m$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18206&group=soc.culture.polish#18206

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 5 Nov 2021 00:34:38 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 5 Nov 2021 00:34 UTC

On Thu, 04 Nov 2021 16:20:40 -0700, Hreczecha wrote:

> Nie wiem. Chopak mial poczucie humoru. Inny powiedzial, ze ma alargie na
> flaki. A jeszcze jeden, ze wlasnie wczoraj lekarz mu ich zakazal.

jednym słowem brak ci talentu do uświadamiania ciemniaków, współczuję

Re: Iowa

<cc6df43f-ed44-4b45-97e1-bf917e079aa9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18215&group=soc.culture.polish#18215

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 4 Nov 2021 18:49:00 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Fri, 5 Nov 2021 01:49 UTC

On Thursday, November 4, 2021 at 7:34:40 PM UTC-5, andal wrote:

> jednym słowem brak ci talentu do uświadamiania ciemniaków, współczuję
No to powiedz mi, gdzie w Saskatchewan mozne zjesc flaczki?

Re: Iowa

<sm3j51$kj7$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18249&group=soc.culture.polish#18249

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 5 Nov 2021 15:38:09 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 5 Nov 2021 15:38 UTC

On Thu, 04 Nov 2021 18:49:00 -0700, Hreczecha wrote:

> No to powiedz mi, gdzie w Saskatchewan mozne zjesc flaczki?

https://www.thecottagerestaurant.ca/

w rumunskim klubie, w "OliveGarden"

w niektorych chinskich restauracjach

mozna tez kupic w sklepach ukrainskich

Re: Iowa

<eb9806dc-9cb6-432d-8326-a657b39bd5ddn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18274&group=soc.culture.polish#18274

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 5 Nov 2021 11:44:38 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Fri, 5 Nov 2021 18:44 UTC

On Friday, November 5, 2021 at 10:38:12 AM UTC-5, andal wrote:

> https://www.thecottagerestaurant.ca/
>
> w rumunskim klubie, w "OliveGarden"
>
> w niektorych chinskich restauracjach
>
> mozna tez kupic w sklepach ukrainskich
W Cedar Rapids jst Olive Garden, ale flaczkow nie podaja. Jst wietnmska rastauracja, w ktorej jest typowa wietnamska zupa z flaczkami, ale to nie jesty to, co flaczki po warszawsku.
A oprocz tego: Z faktu, ze to mozne znalezc nie wynika, ze tubylcy cos takiego jedza. Wiem, bo pytalem sie o to studentow.
Niedaleko mnie jest meksykanska restauracyjka i piekarnia. Jadlospis jest po angielsku, poza jednym wyjatkiem: Butrrito con la lenga. Jej wspolzalozycuelka byla moja studentka, wiec zapytalem sie dlaczego nazwa tego dania jest wylacznie po angielsku. I potwierdzila moje przypuszczenie: Wtajemniczni, tzn. mekskanscy klienci wiedza, o co chodzi, a gringos, tzn. nie-Meksykanow nie chca straszyc.
Zeby wszystko bylo jasne: La lenga, to jest jezyk, czyli ozor.

Re: Iowa

<c3b30b12-e022-4f58-bb0d-f66df5d21af4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18275&group=soc.culture.polish#18275

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 5 Nov 2021 11:47:32 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Fri, 5 Nov 2021 18:47 UTC

On Friday, November 5, 2021 at 1:44:39 PM UTC-5, Hreczecha wrote:

> [...]
> Zeby wszystko bylo jasne: La lenga, to jest jezyk, czyli ozor.
P.S. Polecam Callos Madrilenos, czyli flaki po madrydzku. Rewelacja.

Re: Iowa

<sm6bnr$11c4$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18352&group=soc.culture.polish#18352

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 6 Nov 2021 16:50:04 -0000 (UTC)
<c3b30b12-e022-4f58-bb0d-f66df5d21af4n@googlegroups.com>
 by: andal - Sat, 6 Nov 2021 16:50 UTC

On Fri, 05 Nov 2021 11:47:32 -0700, Hreczecha wrote:

> P.S. Polecam Callos Madrilenos, czyli flaki po madrydzku. Rewelacja.

ja polecam po litewsku

Re: Iowa

<a9aac59c-f767-4b9d-be5a-80b69851fbcdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18355&group=soc.culture.polish#18355

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 6 Nov 2021 10:03:01 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sat, 6 Nov 2021 17:03 UTC

Masz przepis?

Re: Iowa

<sm6esd$11c4$7@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18366&group=soc.culture.polish#18366

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 6 Nov 2021 17:43:42 -0000 (UTC)
<c3b30b12-e022-4f58-bb0d-f66df5d21af4n@googlegroups.com>
<sm6bnr$11c4$2@gioia.aioe.org>
<a9aac59c-f767-4b9d-be5a-80b69851fbcdn@googlegroups.com>
 by: andal - Sat, 6 Nov 2021 17:43 UTC

On Sat, 06 Nov 2021 10:03:01 -0700, Hreczecha wrote:

> Masz przepis?

nie mam, mnie nie wolno wchodzic do kuchni, wszystko gotuje malzonka

poszukaj przepisu on line

Re: Iowa

<sm6f6f$qcu$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18373&group=soc.culture.polish#18373

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 6 Nov 2021 18:49:03 +0100
<c3b30b12-e022-4f58-bb0d-f66df5d21af4n@googlegroups.com>
<sm6bnr$11c4$2@gioia.aioe.org>
<a9aac59c-f767-4b9d-be5a-80b69851fbcdn@googlegroups.com>
<sm6esd$11c4$7@gioia.aioe.org>
 by: boukun - Sat, 6 Nov 2021 17:49 UTC

W dniu 06.11.2021 o 18:43, andal pisze:

> nie mam, mnie nie wolno wchodzic do kuchni, wszystko gotuje malzonka

Jesz żarcie z tego samego gara co dla psa gotuje, te same żarcie.

interests / soc.culture.polish / Re: Iowa