From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Kryzys na granicy: co
państwo_niemieckie_mogłyby_zrobić, ale nie zrobi
Date: Tue, 9 Nov 2021 15:34:30 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 9 Nov 2021 15:34 UTC

On Tue, 09 Nov 2021 02:58:26 -0800, brat_olin wrote:

> https://www.salon24.pl/u/jedrzejewski/1179527,kryzys-na-granicy-co-
niemcy-moglyby-zrobic-ale-nie-zrobia

> [...]
> w mediach - miałoby szansę spowodować, że Łukaszenka nie znajdowałby
> chętnych na kolejne samoloty z Iraku do Mińska.
>
> Jednak to się, oczywiście, nie stanie, więc co się stanie - nie wiadomo.
> Niemcy, których państwo jest mekką dla uchodźców, mają komfortową
> sytuację - polscy pogranicznicy i żołnierze będą chronić ich zimą w
> polskich lasach przed inwazją działającą na korzyść Putina, a oni będą w
> tym czasie grzać się przy rosyjskim gazie, nabijając jednocześnie kabzę
> Putina setkami milionów euro.
>
> Opublikowano: 9 listopada 2021, 06:36 ; Ostatnia aktualizacja: 9

https://www.salon24.pl/u/okiemdocenta/1176735,a-czegoz-to-rotszyldowie-
zycza-dzis-sobie-od-nas-i-od-europy-4 ...???

interests / soc.culture.polish / Re: Kryzys na granicy: co państwo niemieckie mogłyby zrobić, ale nie zrobi