Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 Nov 2021 04:10:15 -0800 (PST)
Subject: Re: "Kanalia"
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 9 Nov 2021 12:10 UTC

On Tuesday, November 9, 2021 at 6:42:26 AM UTC-3:30, boukun wrote:
> [...]
> Usnarzu Górnym dostarczyć torbę z jedzeniem i lekami.
>
> - Czy to nie poseł z klubu PO biegał po granicy z siatką zapraszając
> tych ludzi? Czy to nie Pana zaplecze medialne apeluje o ich wpuszczenie
> i manipuluje faktami? - pytał nawiązując też do głosów środowisk, które
> opowiadały się za przyjęciem migrantów.
>
> - Łukaszenka nie zwoziłby tych ludzi, gdyby nie był pewny, że tak wiele
> osób w Polsce od Was stanie w ich obronie - oświadczył Jaki.
>
> Słowa Tuska skomentował też wiceminister MSWiA Paweł Szefernaker. Jednym
> słowem. "Kanalia" - napisał na Twitterze.

"Kanalia", "Jest pani kretynka", "Zdradzieckie mordy" - aaa - ta slynna PiSowska chrzescijanska kultura dyskusji,
zakotwiczona w naczuaniu sw. Jana Pawla II o godnosci czlowieka ?

> Oooo
> wczoraj (17:21)
> Donald z resztą posłów na granice i biegać

Jaroslaw Niedzwiecki:
wczesniej
"Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emerytalnego"

Re: "Kanalia"

<smdqjq$99m$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18634&group=soc.culture.polish#18634

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 Nov 2021 13:46:50 +0100
 by: boukun - Tue, 9 Nov 2021 12:46 UTC

W dniu 09.11.2021 o 13:10, Piotr pisze:

> "Kanalia", "Jest pani kretynka", "Zdradzieckie mordy" - aaa - ta slynna PiSowska chrzescijanska kultura dyskusji,
> zakotwiczona w naczuaniu sw. Jana Pawla II o godnosci czlowieka ?

lepiej
6 min. temu
nie ilustrować wypowiedzi Donnalda jego zdjęciami, zwłaszcza aktualnymi.
Ta zajadła, nienawistna twarz dominuje przekaz.

Re: "Kanalia"

<9aa5e28d-933a-4072-a0fe-a4de3f869816n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18665&group=soc.culture.polish#18665

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 Nov 2021 07:51:43 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 9 Nov 2021 15:51 UTC

On Tuesday, November 9, 2021 at 9:16:52 AM UTC-3:30, boukun wrote:

> lepiej
> 6 min. temu
> nie ilustrować wypowiedzi Donnalda jego zdjęciami, zwłaszcza aktualnymi.
> Ta zajadła, nienawistna twarz dominuje przekaz.

..... Odwazne slowa, pamietajac twarz Niedzwieckiego ze zdjecia, ktorym sie chwalil na scp... ;-)

Nalezy natomiast ilustrowac zdjeciami b.posel Pawlowicz zazerajacej sie kanapka w trakcie posiedzenia sejmu-
jak mila i pelna zyczliowsci twarz. Albo twarz samego Jaroslawa Polskezbawa - gdy z miloscia chrzescijanska krzyczy "zdradzieckie mordy!". Albo ta milusia twarz marszalka Terleckiego (tego od "Jest pani kretynka!")

"Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emerytalnego"
Jaroslaw Niedzwiecki

"naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie... " "Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę. " Jaroslaw Niedzwiecki

I wszystko jasne.

==Piotr

interests / soc.culture.polish / Re: "Kanalia"