Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 Nov 2021 04:02:47 -0800 (PST)
Subject: Kurdowie ida! Narod okrutny.
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Wed, 10 Nov 2021 12:02 UTC

Sw.Pamieci Adolf Hitler uczyl swych generalow: Zwyciezcow sie nie sadzi a pamiec ludzka jest krotka. Czy pamieta dzisiaj sie w swiecie o wymordowaniu Armenczykow przez Kurdow? Adolfek mowil to zaledwie w jedna generacje po owych wydarzeniach. Dzis juz rzadko kto wie o co mi sie rozchodzi. Ale ja pamietam. Przypomnial mi moj Alter ego-HrMendewesz-podsylajac dokument-fotografie 7-miu nagich ukrzyzowanych niczym Chrystus kobiet. Armenskich kobiet. Jakis niemiecki doradca Turkow Kemala Paszy zrobil owo gustowne ujecie-SS mani rowniez z pasja fotografowali. Fotografii setek tysiecy Armenczykow wygnanych na pustynie by tam umierali z pragnienia, niestety brak. A szkoda bo to by stanowilo doskonaly Corpus Delicti-dowod zbrodni.
Sprawcami owego ludobojstwa byli tureccy Kurdowie, tacy sami po krwi jak migranci placzacy o wpuszczenie do Europy, na polskim kolczastym drucie.
Co mieli za zle Armenczykom owi Kurdowie, ze ich az tak nienawidzili? przeciez to pokrewne, turkomanskie narody.
A mieli im za zle jedno-Armenia wybrala chrzescijanstwo. Armenczycy mieli wlasny kosciol we Lwowie i Polska traktowala ich dobrze. Bo to byli Bracia-Chrzescijanie w przeciwienstwie do hord mongolskich i tureckich pohancow.
Tak wiec rodacy, zastanowcie sie dobrze nim otworzycie wrota Europy owej obcej dziczy. Bo zalowac tego bedziecie przez stulecia.

Re: Kurdowie ida! Narod okrutny.

<1a998c3a-c9f2-4735-a260-9440857be1cbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18747&group=soc.culture.polish#18747

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 Nov 2021 05:07:41 -0800 (PST)
Subject: Re: Kurdowie ida! Narod okrutny.
From: astralny...@gmail.com (Astralny Rębajło)
 by: Astralny Rębajło - Wed, 10 Nov 2021 13:07 UTC

fatso napisał(a):

> [...]
> A mieli im za zle jedno-Armenia wybrala chrzescijanstwo. Armenczycy mieli wlasny kosciol we Lwowie i Polska traktowala ich dobrze. Bo to byli Bracia-Chrzescijanie w przeciwienstwie do hord mongolskich i tureckich pohancow.

Faktycznie jest coś takiego. Kurdowie dostali wolną rękę i skorzystali z okazji.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Masakry_hamidia%C5%84skie

interests / soc.culture.polish / Re: Kurdowie ida! Narod okrutny.