"It ain't over until it's over." -- Casey Stengel

interests / soc.culture.polish / Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

SubjectAuthor
* Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazyRusset Bulba
+* Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazyandal
> [...]
|         | `- Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazyRusset Bulba
|         `- Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazyRusset Bulba
`* Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazyZexon
> [...]
   +- Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazyRusset Bulba
   `- Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazyandal

Pages:12
Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<61dcddc2-eee8-41d1-92a7-37d03e3a8b58n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19745&group=soc.culture.polish#19745

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 17:13:52 -0800 (PST)
Subject: Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 21 Nov 2021 01:13 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 6:48:00 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Byla to dyskusja z ludzmi, ktorzy troche najezdzali na Kanade, wiec bronilem.

Pgraza sie Pan - bo oznacza ze jest Pan sofista - dla zwyciestwa w dyskusji mowil Pan .... odwrotnosc tego co Pan uwazal,
oraz stosowal odpowiedzialnosc zbiorowa - za posty paru internetopwych glabow - opluwal Pan "zwyklych Amerykanow"
i "the American public", cytuje:

[...]
Andrzej (Andrew) Strak

Oraz gdy do innych ludzi, np. do pana Milika, ktory na Kanade nie najezdzal - szydzil Pan z absurdalnej nieefektywnosci
amerykanskiego prywatnego systemu sluzby zdrowia i groteskowo kosztownego systemu prawnego - to .... tez dlatego,
ze uwazal Pan ...cos odwrotnego niz to co pisal?

Z obrona siebie jak Panska - komu potrzeba wrogow ?

=Piotr

Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<6db9bc7c-4776-4083-afa5-f84b9d3d5f9fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19747&group=soc.culture.polish#19747

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 17:35:12 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 01:35 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 9:13:53 PM UTC-4, Piotr wrote:

> [...]
> ze uwazal Pan ...cos odwrotnego niz to co pisal?
>
> Z obrona siebie jak Panska - komu potrzeba wrogow ?

Ale ja chce dowodow na PANSKI ZARZUT pograzania przeze mnei Kanady w tych sciepowych dyskusjach a nawet innych publikacjach i bedac rzetelnym, ba nawet elementarnie uczciwym, powinien je pan byc w stanie dostarczyc. Dlaczego nie?

Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<f9fadca9-7d8b-4514-a797-d0857cc364b9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19748&group=soc.culture.polish#19748

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 18:04:48 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 02:04 UTC

> [...]
> ze uwazal Pan ...cos odwrotnego niz to co pisal?
>
> Z obrona siebie jak Panska - komu potrzeba wrogow ?

Nie, nie uwazalalem za odwrotnosc. Bylo to raczej 'card stacking' i niemal caly watek toczyl sie w tej konwencji 'one sided evidence' a raczej dowolnego wyboru tematu celem charakteryzacji kompleksowej sytuacji. Ale i tez bynajmniej sie z tym nie krylem. Taka zreszta mamy w tej chwili kulture informacji jak i generalnie sadow.

Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<fb3baae1-254a-4664-8687-0c5484595bb0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19774&group=soc.culture.polish#19774

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 12:43:24 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 21 Nov 2021 20:43 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 10:05:13 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Ale ja chce dowodow na PANSKI ZARZUT pograzania przeze mnei Kanady

I to ma czynic Panskie przyznanie sie ze dla dokopania scpowym oponentom jest Pan gotow twierdzic to co w {Pan nie wierzy,
oraz dla tego samego nie jest Pan ponad opluwanie calych narodow - jak ? ;-)

> w tych sciepowych dyskusjach a nawet innych publikacjach i bedac rzetelnym, ba nawet elementarnie uczciwym, powinien je pan byc w stanie dostarczyc. Dlaczego nie?

Panska demencja postepuje - dowod na Panska wybiorcze "wyszukiwanie negatywnych informacji o Kanadzie" jest ... w tym watku:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/cP8GOGjs8DY/m/qGLQjWxcAQAJ

Jesli Pan zapomnial lub nie zrozumial - Pan przelknie dume i poprosi zone o pprzeczytanie Panu i wytlumaczenie.

A Panskie insynuacje o brak "rzetelnosci" i "elementarnej uczciwosci" jakby znajome - jesli pamiec nie sluzy to pomoge:

Ja: "Odnosze wrazenie, ze Kanada jest nieustanna sola w oku wielu Amerykanow. Tak jak Kuba[ sic!] i chyba z podobnych wzgledow:
nie uwaza systemu amerykanskiego za najlepszy na swiecie ani nie chce byc taka sama jak USA."
Andrzej Strak: "He, he, przeczytane chyba w Toronto Star"
ja: ja : "Nie, na sciepie. Autor: "Andrew Strak"
A.Strak:
- "Niech mi pan juz takich zaslug nie przypisuje"
- "czyli pan Piotr znow sie 'pomylil' a teraz troluje"
- wynika, ze mi pan podpisy podrabia, panie Piotrze. Wiem, ze to nie czek ale tym bardziej spodziewam sie ELEMENTARNEJ RZETELNOSCI."
- "Podpisal sie pan moim imieniem i nazwiskiem, kiedy w oryginalnej mojej wypowiedzi ich nie bylo A wiec w jakim to celu, poniewaz byla to dzalalnosc najzupelniej swiadoma. W takim kontekscie sfalszowal pan moja wypowiedz udajac przy tym iz ja wiernie cytuja."

A tu oryginalny post, autor i jego podpis: aby kazdy mogl sie jakie sa standardy prawdy i etyki p. Andrzeja Straka:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/g7U3ADeorz0/m/nnJiuQiTHXEJ
Piotr Trela

Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<297dfca9-57c9-4829-956f-7d82544889edn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19777&group=soc.culture.polish#19777

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 13:26:52 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 21:26 UTC

On Sunday, November 21, 2021 at 4:43:25 PM UTC-4, Piotr wrote:

> [...]
>
> A tu oryginalny post, autor i jego podpis: aby kazdy mogl sie jakie sa standardy prawdy i etyki p. Andrzeja Straka:

Ciekawy byl to watek. Moze dlatego, ze bez pana, panie Piotrze? Kto chce, niech czyta. No ale gdzie to kalalem to kanadyjskie gniazdo, co mi pan wielokrotnie zarzucal? Dalej brak dowodow? Czy w zwiazku z tym moge juz nazwac pana klamca?

Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<ac23f064-c27f-49a7-b372-712fcce9a01en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19779&group=soc.culture.polish#19779

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 14:05:30 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 22:05 UTC

> [...]
>
> A tu oryginalny post, autor i jego podpis: aby kazdy mogl sie jakie sa standardy prawdy i etyki p. Andrzeja Straka:

Gdzie tutaj napadam na Kanade, panie Piotrze? Czy aby widzicie dobrze? W tym tit for tat ripostuje pana Duchnowskiego (jego tekst z dwukropkami). Tak wiec nieladnie klamac, profesorze.

Andrew Strak
Apr 6, 1996, 4:00:00 AM
S. Duchnowski (sduc...@mars.superlink.net) wrote:

: Imigranci maja najpelsze informacje na swiecie tzn. od swoich ziomkow i rodzin
: ktore wczesniej wyjechaly.

Musze sie nie zgodzic. W wiekszosci tyle wiedza, co i Polacy z filmow
hollywood'skich i takie sa ich oczekiwania. Ta "czysta" O.K. Kanada jest
juz szokiem dla wielu Polakow a Stany czesto-gesto szokiem kompletnym. Na
niekorzysc, oczywiscie.

: Ci glupi Kanadole ktorym sei wsytko sypie musz znalez kozla ofiarnego wiec

: tlumacza swoim obywatelom: to przez tech Hamerykanow! Ja to skads znam.
: A stonki te Hamerykany nie rozrzucaja?

Kanadyjczycy przecietnie wiedza o niebo wiecej o Stanach niz odwrotnie i
jezeli jada na poludnie, to glownie po pieniadze. My tez w tej mojej
biednej prowincji nie narzekamy na niedobor pracujacych Amerykanow. Sa
wszedzie, i z roznych wzgledow. Co do tych glupich Kanadoli, co coz moj
Boze, czesto wygladaja na tytanow intelektu w porownaniu ze zwyklym
Amerykaninem. "When the American public walks, its knuckles graze the
ground" i ja tego nie wymyslilem. Jest to oryginalnie z poludnia.
Stryjaszek obecnego - vice prezydenta USA autorem.

: Co byscie bez tego drewna zrobili ?

[...]

Click here to read the complete article
Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<f8d69866-49fa-4678-af37-1d07ba034b51n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19797&group=soc.culture.polish#19797

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 17:22:48 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 22 Nov 2021 01:22 UTC

On Sunday, November 21, 2021 at 5:56:53 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Ciekawy byl to watek.

chyba tylko w tym jaka przepasc intelektualna i etyczna miedzy tamtym Andrzejem Strakiem a dzisiejszym. Bo link podalem
tylko jako dowod ze to byly _Panskie_ poglady a nie lewacka propaganda ("He he, przeczytane chyba w Toronto Star") czy
owoc mojego FALSZERSTWA o ktore mnie Pan oskrazal:
[...]

A wiec [pan Andrzej Strak najzupelniej swiadomie zdecydowal sie za sformulowanie zarzutu braku "elementarnej rzetelnosci" i "sfalszowania wypowiedzi" celem zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci. A wszystko w ramach "typowej metody"
A. Straka, opisanej we wczesniejszym watku:

"[Pan] najzupelniej swiadomie zdecydowal sie za sformulowanie zarzutu celem zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci. I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze"
A. Strak

> Moze dlatego, ze bez pana, panie Piotrze? Kto chce, niech czyta. No ale gdzie to kalalem to kanadyjskie gniazdo, co mi pan wielokrotnie zarzucal? Dalej brak dowodow?

Patrz post na ktory A. Strak "odpowiada":
======>>> [A. Strak:] " w tych sciepowych dyskusjach a nawet innych publikacjach i bedac rzetelnym, ba nawet elementarnie uczciwym, powinien je pan byc w stanie dostarczyc. Dlaczego nie?"

Click here to read the complete article
Re: Migranci wieja od pana Piotra, jak zarazy

<bcbf3944-e072-46a0-a333-70125d4cf06dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19799&group=soc.culture.polish#19799

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 17:32:19 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 22 Nov 2021 01:32 UTC

<49cd7ad4-30a8-43c6-91e2-de802815167bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19800&group=soc.culture.polish#19800

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 18:21:56 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 22 Nov 2021 02:21 UTC

On Sunday, November 21, 2021 at 10:02:20 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> No i macie wyklad profesora-lektora z Memorial University. Poslal by ktos tam swoje dzieci?

I to ma czynic z Pana - czlowieka osobistej integrity i honoru? Po ich owocach poznacie ich:

[...]

Ostatnie oskarzenia JUZ po podaniu mu linku do jego oryginalu, z user name Andrew Strak i podpisanego "Andrzej Strak".
Po owocach poznacie ich: pan Andrzej Strak takim jakim naprawde jest i takim jakim pozostanie dopoki jego posty beda dostepne na Google.
==Piotr Trela