From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Czy nawet Łukaszenko czasem prawd
ę powie? [prawdziwe wnioski z fałszywych
_przesłanek_się_trafiają :-)]
Date: Mon, 22 Nov 2021 13:23:38 +0000 (UTC)
sha1:g6hjnK0qAarscp0af9AeuCg4jZI=
 by: A. Filip - Mon, 22 Nov 2021 13:23 UTC

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/lukaszenko-do-dziennikarza-bbc-nie-masz-w-glowie-krzty-rozumu-steve/ywznzgm
> Łukaszenko do dziennikarza BBC: nie masz w głowie krzty rozumu, Steve
> ; dzisiaj 12:46
>
> Dziennikarz BBC zapytał Aleksandra Łukaszenkę o fałszowane wyniki
> wyborów prezydenckich na Białorusi i falę strajków, która przetoczyła
> się przez kraj po ogłoszeniu jego wygranej. W odpowiedzi dziennikarz
> usłyszał, że ani on, ani "jego mocodawcy nie mają w głowach krzty
> rozumu". […]

Łukaszenka nie dość że skurwysyn to jeszcze nie nasz skurwysyn! ;-)

Na Białorusi nie ma (prawdziwej) demokracji ale do takiego Egiptu
Sisiego krwawego albo "wolności i demokracji" królestwa Saudów
Białorusi Łukaszenki *BARDZO* daleko.

Q: Po czym poznać że polityk kłamie?
A: Po tym że otwiera usta.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

interests / soc.culture.polish / Czy nawet Łukaszenko czasem prawdę powie? [prawdziwe wnioski z fałszywych przesłanek się trafiają :-)]