If time heals all wounds, how come the belly button stays the same?

interests / soc.culture.polish / Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

SubjectAuthor
* Grał na komputerze, nagle padł strzał.boukun
+* Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latfatso
|`- Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-lata a
`* Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latfatso
 +* Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latRusset Bulba
 |`- Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latRusset Bulba
 `* Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latJakub A. Krzewicki
[...]

1
Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<sngmf1$118p$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19839&group=soc.culture.polish#19839

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Grał na komputerze, nagle padł strzał.
13-latek_zmarł_na_miejscu
Date: Mon, 22 Nov 2021 19:10:41 +0100
 by: boukun - Mon, 22 Nov 2021 18:10 UTC

Tragiczne wieści z Kalifornii w USA. Jak informują media, nie żyje
13-letni chłopiec, którego dosięgła zbłąkana kula. Nastolatek był w tym
czasie w domu, gdzie grał na komputerze.

Do śmiertelnej strzelaniny doszło w nocy w sobotę 20 listopada. Tragedia
wydarzyła się w Kalifornii w USA.

Strzelanina w USA. Nie żyje 13-latek
Jak informują służby, ofiara to 13-letni chłopiec, którego dosięgła
zbłąkana kula. W niedalekiej odległości od domu nastolatka miała miejsce
strzelanina. Jeden z pocisków miał zostać wystrzelony w stronę domu ofiary.

Kula dosięgła chłopca, gdy ten grał na komputerze w swoim pokoju. Mimo
natychmiastowej reakcji służb i podjęcia akcji reanimacyjnej 13-latek zmarł.

- To tragedia. Chcę, abyśmy wszyscy byli świadomi, że słowa takie jak
'tragedia', 'bezsensowność' to już powoli historia. To musi się skończyć
- podkreślił w rozmowie z mediami z USA szeryf John Perez.

Strzelanina w USA. Zginął, grając na komputerze
Z informacji służb wynika, że nie ma podstaw do tego, by sądzić, że
rodzina chłopca, a także sam 13-latek, byli celem zabójców. Policja
pracuje teraz nad ustaleniem przebiegu zajścia.

Media z USA dotarły też do świadków zdarzenia. - Mama chłopca krzyczała
i płakała. Wskazywała na jej płuco i krzyczała: "zranili mojego chłopca"
- relacjonowała sąsiadka rodziny, która słyszała strzały.

USA. Strzelaniny paraliżują Kalifornię

Jak podaje "Daily Mail", od kilku tygodni w Kalifornii liczba strzelanin
znacznie wzrosła. Strzelanina, w wyniku której zginął 13-latek z USA,
miała miejsce zaledwie kilka przecznic od ulicy, gdzie 25 października
zginęła jedna osoba, a druga została poważnie ranna.

Z komunikatu służb wynika, że w ciągu ostatnich tygodni policja
zarekwirowała aż 500 sztuk różnego rodzaju broni. Wszystko ze względu na
walki gangów, które nasiliły się w ostatnim czasie. Miasto wdraża też
specjalne zabezpieczenia, które mają zapobiec strzelaninom na ulicach miast.

https://wiadomosci.wp.pl/gral-na-komputerze-nagle-padl-strzal-13-latek-zmarl-na-miejscu-6707524968373024a

Dindu nuffin!
6 godzin temu
Nie prawowici posiadacze broni, a gangi czarnoskórych oraz Latynosów
korzystające z nielegalnie nabytej broni odpowiedzialne są za większość
ofiar broni palnej w USA. Niestety, media i służby boją się poruszyć
tematu, bo zaraz było by że to rasizm i miałyby miejsce kolejne
&#34;pokojowe rozróby&#34; w wykonaniu BLM. Powinno się wprowadzić stan
wyjątkowy w takim np. Chicago czy Detroit, przeszukać posesję po posesji
i konfiskować nielegalnie nabytą broń. Od razu przestępczość drastycznie
by spadła!

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<58d41b70-51ca-423c-9d82-3d3c767aab96n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19840&group=soc.culture.polish#19840

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 10:29:02 -0800 (PST)
Subject: Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-lat
ek zmarł na miejscu
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Mon, 22 Nov 2021 18:29 UTC

On Monday, 22 November 2021 at 18:10:45 UTC, boukun wrote:
> [...]
> by spadła!

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<f29dff10-a27f-4098-9d1f-13f9646769b1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19841&group=soc.culture.polish#19841

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 10:34:27 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 22 Nov 2021 18:34 UTC

On Monday, 22 November 2021 at 19:29:03 UTC+1, fatso wrote:
> [...]
tam gdzie broń tam strzelaniny
ktos to produkuje aby strzelać mógł ktoś

Dla kasy to niedługo będą Zenkom sprzedawali czolgi i rakiety, a latem łodzie podwodne.

Gdy więzienia prywatne, to czym więcej przestępców, tym większe zyski

No i biznes się kręci

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<f35d0d55-7b46-4f76-aabe-2a4e0c2fd162n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19842&group=soc.culture.polish#19842

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 10:38:32 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Mon, 22 Nov 2021 18:38 UTC

Przed wielu laty zastrzelilem nad polem farmera z wysianym tam groszkiem pieknego golebia.
Bardzo go w domu zalowalem bo piekny byl i mial obraczke. Znaczy sie-ktos go hodowal, holubil i wyslal w podroz pocztowa na setki mil-taki tutaj mamy sport szlachetny ludzi pracy.
No ale coz-zamordowalem ptaszka to teraz go zjesc trzeba. Wsadzilem do pieca lkajac zalosnie.
Zona No 1 pocieszyla mnie wszakze, z typowa chlopska u niej logika-Nie placz! A po co on tam lecial?
No wlasnie! A po co ten murzynek w California gral na komputerze? Bylo wlezc pod stol gdy strzelali, nie prowokowac innych murzynow by nie strzelali do niego. To jego samego wina!

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<cdeb8194-3fa6-4edc-a7ec-cefb3cf806c0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19847&group=soc.culture.polish#19847

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 11:21:12 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 22 Nov 2021 19:21 UTC

On Monday, November 22, 2021 at 2:38:33 PM UTC-4, fatso wrote:
> [...]
> No wlasnie! A po co ten murzynek w California gral na komputerze? Bylo wlezc pod stol gdy strzelali, nie prowokowac innych murzynow by nie strzelali do niego. To jego samego wina!

Cena wolnosci, fatso. Gdy inni za to placa.

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<b26d8cc9-938e-471e-906f-69340b5eca59n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19848&group=soc.culture.polish#19848

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 11:28:20 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 22 Nov 2021 19:28 UTC

On Monday, November 22, 2021 at 3:21:13 PM UTC-4, Russet Bulba wrote:
> Cena wolnosci, fatso. Gdy inni za to placa.

No ale prawda jest jeszcze straszniejsza. Ten zamach stanu w ataku na Capitol niemal udalo sie tym tysiacom przeprowadzic bez zadnej broni palnej. Tak wiec inne potencjalnie niebezpieczne przedmioty jak WD-40, Bygony, farby etc tez powinny byc zakazane do posiadania przez przecietnego obywatela.

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<23cd39af-093a-4f59-aa3a-f8e89c82b298n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19862&group=soc.culture.polish#19862

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 14:34:02 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 22 Nov 2021 22:34 UTC

poniedziałek, 22 listopada 2021 o 19:38:33 UTC+1 fatso napisał(a):
> [...]
> No wlasnie! A po co ten murzynek w California gral na komputerze? Bylo wlezc pod stol gdy strzelali, nie prowokowac innych murzynow by nie strzelali do niego. To jego samego wina!

A skąd miał wiedzieć, że za chwilę będzie jakaś strzelanina i strzał padnie? Nie wyściubiał nosa z domu, grał sobie w chałupce, ze słuchawkami na uszach i zapewne przy zamkniętym oknie, a tu sru! zabłąkana kula i po nim.

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<48f695c6-bc73-4364-b11e-b2133655779bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19864&group=soc.culture.polish#19864

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 14:39:04 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 22 Nov 2021 22:39 UTC

On Monday, 22 November 2021 at 23:34:03 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:
> A skąd miał wiedzieć, że za chwilę będzie jakaś strzelanina i strzał padnie? Nie wyściubiał nosa z domu, grał sobie w chałupce, ze słuchawkami na uszach i zapewne przy zamkniętym oknie, a tu sru! zabłąkana kula i po nim.
Naiwnością jest zakładać, że to był przypadek
To był zawodowy snajper, aby wywołać okreslony efekt i dokładnie wycelował
a nie przypadkowo

Jaki miał cel ?

Pewnie o tym już napisali, ale zostało przykryte przez wieści dziwnej tresci.

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<b9522ef2-0ac9-4840-9f62-3df0cc6a6825n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19865&group=soc.culture.polish#19865

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 15:05:53 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 22 Nov 2021 23:05 UTC

poniedziałek, 22 listopada 2021 o 23:39:05 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
> [...]
>
> Jaki miał cel ?
>
> Pewnie o tym już napisali, ale zostało przykryte przez wieści dziwnej tresci.

Zakładając, że go znaleziono. Jeśli nie, to być może nie dowiemy się nigdy.
Nie mówiąc już o tym, że celem mogła bać np. rozgrywka osób trzecich, a uszkodzenie "przypadkowych" zasobów ludzkich np. miało na celu zastraszenie landlorda przez PZ (albo jakiegoś innego zarządcy terenu, jeżeli działki byłyby prywatne, a infrastruktura wspólna).
Wtedy mieszkańcy mogli nic nie wiedzieć, a do bycia ofiarami przyczynili się sami jedynie w tym sensie, że mieszkali stale na tym terenie.

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<cc5c9430-cd79-449c-a98d-44778e1d775bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19867&group=soc.culture.polish#19867

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 15:11:29 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 22 Nov 2021 23:11 UTC

On Tuesday, 23 November 2021 at 00:05:55 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Wtedy mieszkańcy mogli nic nie wiedzieć, a do bycia ofiarami przyczynili się sami jedynie w tym sensie, że mieszkali stale na tym terenie.
ciepło ciepło
na Greenpoincie wujek mial kamienicę
i żylo się spokojnie dopóki nie przyjechali Portos i nie ucięli gościomi głowy brzytwa u fryzjera
No i od razu zaczęło się myslenie, czy dzielnica bezpieczna, czy warto inwestować, czy szukać spokoju gdzie indziej.

Bo jak od kuli zginąl mlody chłopiec w domu, to każdy jest zagrożony a nie każdego stac na szyby pancerne w oknach., metalowe kraty, metalowe żaluzje na noc

Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu

<1f0c8c07-456c-4d78-8915-1b294b93e043n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19870&group=soc.culture.polish#19870

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 16:42:44 -0800 (PST)
ek zmarł na miejscu
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 23 Nov 2021 00:42 UTC

wtorek, 23 listopada 2021 o 00:11:30 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):

> [...]
>
> Bo jak od kuli zginąl mlody chłopiec w domu, to każdy jest zagrożony a nie każdego stac na szyby pancerne w oknach., metalowe kraty, metalowe żaluzje na noc

Czyli ktoś tu próbuje wyłudzeń i wymuszeń od osoby CEO odpowiedzialnej za dzielnicę. Jak nie wiadomo o co chodzi, to po prostu znaczy, że szuka łatwego zarobku na terytorium. Bezpiecznie będzie tylko, jeśli ta konkretna główna osoba mu zapłaci (wliczając to w koszty usług dla mieszkańców - można spodziewać się ich podrożenia). Plus jest to dodatkowo rodzaj reklamy własnych nielegalnych usług w obrocie dobrami heksagonalnymi dla osób prywatnych mogących być źródłem kolejnych dochodów. Z tym, że przecież ma konkurenta: państwo, które też zbiera podatki.

interests / soc.culture.polish / Re: Grał na komputerze, nagle padł strzał. 13-latek zmarł na miejscu