The chief enemy of creativity is "good" sense -- Picasso

interests / soc.culture.polish / Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków

SubjectAuthor
* w Elysium ( dla ) Chińczykówatla...@orcon.net.nz
+* Re: w Elysium ( dla ) ChińczykówRusset Bulba
|`- Re: w Elysium ( dla ) Chińczykówa a
`* Re: w Elysium ( dla ) ChińczykówJakub A. Krzewicki
 `* Re: w Elysium ( dla ) Chińczykówatla...@orcon.net.nz
  `* Re: w Elysium ( dla ) Chińczykówatla...@orcon.net.nz
   `* Re: w Elysium ( dla ) ChińczykówJakub A. Krzewicki
    `- Re: w Elysium ( dla ) ChińczykówJakub A. Krzewicki

1
w Elysium ( dla ) Chińczyków

<d1ae8ba4-92ed-4943-b614-5082a20afb75n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19550&group=soc.culture.polish#19550

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Nov 2021 07:57:31 -0800 (PST)
Subject: w Elysium ( dla ) Chińczyków
From: atlant...@orcon.net.nz (atla...@orcon.net.nz)
 by: atla...@orcon.net.nz - Fri, 19 Nov 2021 15:57 UTC

już odpoczywamy bosko
na koronie - dachu - świata
po kolacji przy pełni Księżyca

https://youtu.be/y2SKs0TPET4
KAILASH E DON CARLOS SATTAMASSAGANA
https://youtu.be/1JHkkpSsqPE
________________________________

przestawiam się na polski
( czyli to można ominąć )

Pomiędzy polowaniem na „spiski”
( które z perspektywy czasu miały rację )
a teraz „antyvax”, odkryjemy fałdy stalinizmu :
wszystko, co nie jest zgodne z dominującą ideologią,
traktowane jest z bezsensowną agresywnością
i absurdalną kategoryzacją.

Eksperymentalne wstrzyknięcie genów,
które jest obecnie narzucane na całym świecie
z rażącym naruszeniem międzynarodowych konwencji
i prawa zdrowotnego,
jest szczepionką tylko poprzez nadużywanie języka.
Podobnie jak „nowa” definicja odporności
Światowej Organizacji Zdrowia,
konieczna była zmiana definicji

Sztuczka prymitywna, ale wynik okazały:
większość jest przekonana, że ​​
„otrzymała jeszcze jedną szczepionkę”
i nie brała udziału w medycznym eksperymencie
którego producenci nie odpowiadają za zagrożenia
(w podpisanych umowach z państwami)

Twierdząc, że „szczepionki” (które nie są szczepionkami)
są „bezpieczne i skuteczne” (a nie są),
liderzy stwierdzili coś absurdalnego
(czego nie możemy nie wiedzieć i nadal nie wiemy).
a zatem jest skandalicznie oszukańczy.

do tego przymus dyskryminacja segregacja
etykietowanie stygmatyzacja (wbrew Konstytucji)
medialne kampanie oszczerstw
suma bzdur i kłamstw wypowiadanych przez władze
i telewizyjnych * lekarzy *
(obarczonych konfliktem interesów)

środki przymusu nakładane od dwóch lat
nie są oparte na jakichkolwiek podstawach naukowych,
utrudniają realizację rozsądnej polityki,

populacje azymutowane nie tylko przez media
nie odzyskają elementarnej logiki i rzeczywistości rzeczy:
odosobnienia, maski, systemy śledzenia
(w tym certyfikat Covida), eksperymenty genowe,
zamykanie szkół, przedsiębiorstw, restauracji
nie chroni przed nowym koronawirusem,
wyrządzając jednocześnie poważne szkody
społeczeństwu i ludziom.
to tylko gestykulacje rozhisteryzowanych umysłów
zinstrumentalizowane przez oczywiste interesy mafijne
wyjątek Szwecji , Chin , itp to potwierdza

Pozwolić kategoriom, które nie są zagrożone Sars-CoV-2
uodparniać się naturalnie, pozwalać społeczeństwu
normalnie funkcjonować i chroniąc te kategorie,
które są zagrożone, to naukowa i skuteczna strategia.

nie tylko mediom zawdzięczamy
że ta katastrofa była i jest możliwa.
ruina, terror i zniszczenie, przez prawie dwa lata
między innymi przez dziennikarstwo
niegodne tego miana,
to prosta analiza zdrowego rozsądku

mówi sie o vax, o eksperymentach (genowych)
ale to celowy atak na globalne zdrowie
oraz zdecydowane (zaplanowane) ludobójstwo.
w prawdziwym eksperymencie, wszystko byłoby przejrzyste.
bez propagandy, cenzury, zastraszaniu , szantażowaniu
w celu * zaszczepienia * ( też dzieci )
ignorując wszelkie środki bezpieczeństwa i ostrożności.
zniszczenie gospodarek narodowych
i przygotowanie ludzi na bezwarunkowe poddanie się.

w tym eksperymencie na „terapiach genowych”,
w dziedzinie inżynierii społecznej,
sztuce organizowania, modelowania, identyfikowania,
kontrolowania i zniewalania ludzi.

a tu się warto zatrzymać :
źródło: https://www.limpertinentmedia.com
Szwecja demonstruje nieskuteczność kluczowych środków zdrowotnych
https://reseauinternational.net/comment-la-suede-demontre-linefficacite-des-principales-mesures-sanitaires/

pretłumaczone google'm :

Stojąc na czele wyważonej strategii anty-Covid,
Szwecja jest wyjątkiem w obliczu ograniczonej Europy.
Dziś nie spełniły się najczarniejsze przepowiednie tych,
którzy ganili brawurę skandynawskiego kraju,
i . . . Szwecja opuściła nagłówki międzynarodowych gazet.
Podczas gdy reszta Europy staje w obliczu X fali,
kraj na północy kontynentu nie ma żadnych problemów z Covid.
Trzeba było więc tam pojechać, aby zobaczyć efekty podjętych decyzji
i ich wpływ na szeroko rozumiane zdrowie ludności.
Szwecja wyeliminowała pandemię

Druga część naszego raportu w sercu stolicy.
„ Szwajcaria (o; nie mylić ze Szwecją ;o)
stoi teraz w obliczu piątej fali Covid ”
a w Szwecji jesteśmy pragmatyczni. Ciągle i zawsze.
Zapytany o istnienie nowej fali w tym kraju w zeszłym tygodniu,
Anders Tegnell, Szwedzki pan Covid, dał następującą odpowiedź:
„ Jak już kilkakrotnie powtarzałem, nie wiemy,
czy ktoś jest na fali, czy nie,
Ta flegma i poszukiwanie pewności
przed niepotrzebnym niepokojem ludności
doskonale odzwierciedla strategię
przyjętą przez Szwecję od początku tego kryzysu.
ta , która pozwoliła swoim obywatelom zapomnieć o Covid.
Rzeczywiście, odkąd kilka skromnych restrykcji zostało zniesionych
pod koniec września, sprawa wydaje się dla Szwedów starą historią.
To już nie jest temat rozmowy
„ To dość zdumiewające, jak szybko wszystko wróciło do normy ”.

Ostrożność i proporcjonalność
W przeciwieństwie do Francji, Szwajcarii
i większości krajów na świecie
szwedzki rząd prawie nie interweniował
w zarządzanie kryzysem zdrowotnym.
To urząd ds. zdrowia publicznego, Folkhälsomyndigheten,
którego przedstawicielem jest w szczególności Anders Tegnell,
dbał o informowanie ludności i formułowanie zaleceń.
W ten sposób nadanie bardziej ludzkiej twarzy
niezbędnej oprawie w tym niezwykłym okresie.

Szwedzcy naukowcy oparli się
na jednej z podstawowych zasad Hipokratesa:
Primum non nocere . Nie szkodzić.
Niezależnie od tego, czy chodzi o zdrowie
w ogólnym znaczeniu tego słowa,
w tym zdrowie psychiczne, gospodarkę czy całe społeczeństwo.
Równowaga tych różnych elementów kierowała szwedzką strategią.
Tak więc jedynymi oficjalnymi środkami było mycie rąk i dystans społeczny.
Noszenie maski było bardzo krótko zalecane
podczas transportu w godzinach szczytu.

„ Mamy to zabawne, nowoczesne podejście,
postrzegając śmierć jako porażkę, a nie część życia”,
wyjaśnia Johan Norberg, szwedzki pisarz
i starszy członek libertariańskiego think-tanku Catho Institute.
Jednak tym razem wygląda na to, że nie spanikowaliśmy,
ale pomyśleliśmy więcej o uszkodzeniach ubocznych.
Tak, ludzie cierpią na Covid, ale jeśli zamkniemy wszystko,
jeszcze więcej osób straci inne formy zdrowia,
będzie cierpieć z powodu samotności,
dolegliwości psychicznych,
nie mówiąc już o samobójstwach ”.

Daleko od francuskiego „ jesteśmy w stanie wojny ”
i obowiązku posiadania zaświadczeń
uzasadniających najmniejsze ruchy,
fakt, że szwedzkie środki zdrowotne
były przekazywane w formie zaleceń, a nie nakazów,
skłoniły obywateli do wzięcia odpowiedzialności
i wzięcia na siebie swojego przeznaczenia w ręce.
"Szwedzi mają długą tradycję stosowania się do rad władz
– po części dlatego, że nigdy nie zostali podbici
przez obcokrajowców lub arystokratów,
więc rząd wydaje się składać z ludzi takich jak ty i ja,
a nie jako wyzysk z zewnątrz,
wyjaśnia Johan Norberg,
- dotyczy to również porad władz ds. zdrowia.
Myślę, że jest to jeden z powodów,
dla których zaakceptowaliśmy otwartość
naszego społeczeństwa podczas pandemii,

Szwedzkie władze szybko zorientowały się,
że jedynym sposobem na jak najszybsze pozbycie się tego wirusa
jest zbudowanie silnej naturalnej odporności.
Dlatego zrezygnowali ze ścisłych ograniczeń,
aby umożliwić krążenie Covidowi,
a tym samym uniknąć kolejnych fal
spotykanych w innych krajach europejskich.

Rzeczywiście,
jeśli są znacznie bardziej zaszczepieni
niż w Szwajcarii (81,3% w wieku 16 lat i więcej otrzymali dwie dawki),
Szwedzi są szczególnie bardziej uodpornieni przeciwko tej chorobie:
„ Ostatnie badania krwi na łącznie 2959 osób
mieszkających w ośmiu różnych regionach Szwecji
ujawnia przeciwciała przeciwko Covid w 75,6% z nich ”
- informuje krajowa Agencja Zdrowia Publicznego

" Szwecja ma mniej zgonów niż większości krajów europejskich,
które zmierzają do udowodnienia, że działa dystans społeczeństwa
nałożone blokady opóźniły tylko śmierć, nie zatrzymał ich,
według Johan Norberg.
Szwecja nigdy nie miała desperackiej ambicji
całkowitego pozbycia się wirusa,
w przeciwieństwie do innych narodów,
oznacza, że ​​teraz że może iść dalej.
gdy większość krajów przechodzi tam i z powrotem

też pod względem ekonomicznym Szwecja
ma najłatwiejsze wyjście z „pandemii”. ale

" Nie jest łatwo być w jedynym kraju na świecie,
który podąża inną drogą ”

uspokajające było to,
że to Agencja Zdrowia Publicznego podejmowała te decyzje,
a nie politycy.

Covid, koniec gry?
Na ulicach Sztokholmu, a także w sklepach, w transporcie i na dworcach
maski można policzyć na palcach jednej ręki,
co ma niebagatelny wpływ na atmosferę otoczenia.
„Tak naprawdę nigdy ich nie zakładamy,
a kiedy widzimy je w mieście, są turystami ”
– Nad miastem unosi się
delikatna i pogodna, beztroska atmosfera,

Trudno znaleźć maski w Szwecji
już to widzimy: jedyny kraj w Europie,
który nie ograniczył swojej populacji,
radzi sobie lepiej niż inne,
a tym samym udowodnił
nieskuteczność działań podejmowanych przez innych liderów.
Co gorsza, ich kontrproduktywność,
ponieważ decyzje te są – i zdecydowanie – nie bez konsekwencji.

Nie tylko pogrążyli młodsze pokolenia
w stanach udręki,
z których wyzdrowienie zajmie im nieobliczalny czas.

Hiszpania zdążyła już opublikować np liczba samobójstw
wśród osób poniżej 15 roku życia podwoiła się w 2020 roku.

Ale dodatkowo na dłuższą metę głęboko podzielili społeczeństwo.
Podział ludności do punktu wywołującego u niektórych ślady totalitaryzmu .
W przeciwieństwie do liczby zgonów,
które można znaleźć za pomocą kilku kliknięć,
nie zaczęliśmy jeszcze liczyć długofalowych konsekwencji
środków, które od prawie dwóch lat przerywały nasze życie.
Po prostu wiemy, że będą gorsze niż przyczyny.

„ Myślę, że im bardziej trzymamy się z daleka,
tym bardziej boimy się siebie nawzajem i jest to niebezpieczne”
– konkluduje Johan Norberg.

https://bit.ly/3oCEmDm

Click here to read the complete article
Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków

<f0d113ab-6ad4-47b0-8768-2315269eef36n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19551&group=soc.culture.polish#19551

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Nov 2021 09:04:15 -0800 (PST)
Subject: Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 19 Nov 2021 17:04 UTC

Milicja, tu mowi poeta Bezdomny z….

<f42ab69a-8978-42ed-ab5e-68bf27c040e6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19554&group=soc.culture.polish#19554

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Nov 2021 09:49:37 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 19 Nov 2021 17:49 UTC

On Friday, 19 November 2021 at 18:04:16 UTC+1, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Milicja, tu mowi poeta Bezdomny z….

Dużo tekstu a to realizacja agendy redukcji emisji CO2, rzekomo ocieplającego, bardziej niż Słońce

Click here to read the complete article
Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków

<619ec28d-e923-4418-bcfc-5bfbef5ed767n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19603&group=soc.culture.polish#19603

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Nov 2021 16:53:50 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 20 Nov 2021 00:53 UTC

<b4a5862a-8d60-4649-8541-fdba6e9f7906n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19737&group=soc.culture.polish#19737

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 15:31:16 -0800 (PST)
From: atlant...@orcon.net.nz (atla...@orcon.net.nz)
 by: atla...@orcon.net.nz - Sat, 20 Nov 2021 23:31 UTC

From: Jakub A. Krzewicki

? mógł tylko tak sKojarzyć ten temat ?

> W Chinach nie ma wielu Ashkenazim
> za to (szczególnie we władzach) jest sporo Kaifengów
> a prawidłowo mówiąc Tiao jin jiao (挑筋教)
> Niby jedno i drugie bez napletka,
> ale jaka różnica!

(o; ? ? ? . . .
pełna pustki ;o)

wśród 1 500 000 000
niecałe 600 sztuk " żydów "
gdybyś tam wynalazł jednego też byś oGłosił że :
" (szczególnie we władzach ! ) jest sporo Kaifengów "

mi się zdaje że ty się urodziłeś bardzo stary
i dalej , się starzejesz ( coraz ) szybciej !
? po trzeciej dawce kowidiotyzmu ?
zaburzenia natury poznawczej
kłopoty z orientacją
problemy z liczeniem . . .

" Osoba, którą dotknęła demencja * starcza *
nie potrafi prawidłowo ocenić sytuacji w której się znajduje .
Ma także problemy z rozumieniem i myśleniem przyczynowo-skutkowym .

Wikipedia
" członek żydowskiej grupy Zhao w Kaifeng, 2005 :
Obecnie uważa się, że tylko około 600 Żydów
pozostało w Chińskiej Republice Ludowej,
bez żydowskich tekstów religijnych
i jakiejkolwiek prawdziwej wiedzy o judaizmie,
( nieliczni podjęli się emigracji do Izraela
w ramach dążenia do powrotu do judaizmu )
W XXI wieku
Z inicjatywy Instytutu Chińsko-Judaistycznego w Kai-Feng
starał się założyć świetlicę oferującą lekcje hebrajskiego
i poznawanie żydowskich tradycji, a także żydowską szkołę.
Jednak w lutym 2018 roku Komunistyczna Partia Chin
wprowadziła nowe przepisy dotyczące spraw religijnych,
które zabraniają zagranicznej dominacji stowarzyszeń religijnych.
Projekty te są przerwane i
społeczność żydowska wciąż czuje się obserwowana "

mi się zdaje że : bardzo wiele przegapiłeś

(o; całe Życie . . . za tobą ;o)
_______________________________________
_____________________________________

" dlaczego jest ciemno ( w nocy " ?
spytało dziecko ) może wtedy
wszechświat był młody jak ty
niebo olśniewało splendorem
.. . . świat , starzeje się oddala
teraz ( kiedy ) patrzę w niebo
między gwiazdami zobaczyć
mogę tylko to
co przepadło

https://youtu.be/sZ7N9QKNnuw?t=461
Toru Takemitsu Family Tree 武満徹 系図

https://youtu.be/xlE9cz38A18
https://youtu.be/rXxYO-DoghI
https://youtu.be/M0Coksp4TQk
https://youtu.be/20jXxRUYsRM

Toru Takemitsu -How slow the wind
https://youtu.be/K3uepL8XWI8

moja zaKochana już się szykuje
na niedzielną włóczęgę ze mną
nad Himalajami ( będzie zimno )
u nas (o: twardsze powietrze
mocniej trzyma :o) cały dzień
は至高の世界のもの。

Toru Takemitsu [武満徹]: Wind Horse
https://youtu.be/vFyVdMl6E4w
for mixed chorus (1966)

wczoraj obiecałem jej
pokazać lądowisko
naszej nowej bazy
w połowie drogi
do ( krainy kóz
ogrodzonej górami
ziemi bogów ) Lhasa

Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków

<248bc3f3-154f-406e-9424-c852700974ffn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19893&group=soc.culture.polish#19893

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 22 Nov 2021 22:02:06 -0800 (PST)
From: atlant...@orcon.net.nz (atla...@orcon.net.nz)
 by: atla...@orcon.net.nz - Tue, 23 Nov 2021 06:02 UTC

przed obiadem : "Gurdy's Green" -
Patty Gurdy (Hurdy Gurdy Music)
https://youtu.be/rGfnlO_z97E
__________________________________

ściągając epocztę -> zerkam w e - nowiny :

Policja w Holandii
strzelała ostrą amunicją do cywilów demonstrujących przeciwko rządowym środkom ochrony zdrowia.
Według filmów krążących w Internecie,
holenderska policja użyła swojej broni
do zabijania, a nie strzałów ostrzegawczych.

Izraelskie badanie z października wykazało,
że poziom przeciwciał spada o 40%
każdego miesiąca u osób „zaszczepionych”

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.19.21262111v1

w Global Research z 17 listopada 2021 r
liczba zgonów i chorób wzrasta
wraz ze szczepieniami we wszystkich krajach

https://www.globalresearch.ca/trends-in-mortality-and-morbidity-in-the-most-vaccinated-countries-twenty-one-proven-facts/5761773

" lekarze mają nakaz ukrywania zaszczepionych hospitalizowanych ”

ewolucja dyskursu na temat skuteczności szczepionek
Tragikomiczna :
https://pgibertie.com/2021/11/21/la-video-que-tous-doivent-voir-encore-un-effort-et-ils-finiront-par-avouer-que-leurs-injections-bousillent-le-systeme-immunitaire/

Szczepienie przeciwko Covid-19:
liczba poważnych skutków ubocznych rośnie wykładniczo
https://reseauinternational.net/vaccination-covid-19-les-effets-indesirables-graves-augmentent-de-maniere-exponentielle/

______________________________________________________________________________________________________________________________

Empty Land.
Medieval Tune. Hurdy-Gurdy Solo
https://youtu.be/r5ghnd0EuN4
_______________________________________
_______________________________________

a u nas
święto :o)
w * Elysium *
z 1,5 miliardem
nieskowidiociałych
niezmodyfikowanych
genetycznie , Ludzkich !
bez parchów i ich ( gojim )
zwierząt laboratoryjnych , itp
tu ( świętować ) Życie ma sens
z naszą ekipą , przy tym obiedzie
uGotowanym i uPieczonym , już
przez generator -> 240K watts . . .
[o: ma działać ( nie mniej niż ) 30 lat
bez słońca , wiatru , kieratów yaków :o]
nie potrzeba mu dodawać żadnego paliwa
takie trzy przyleciały tu w jednym kontenerze !
Pierwszy ( zainstalowany ) już testujemy :
na max elektryczne ogrzewanie domu
w (o: przeźroczystym * termosie *
szklarni :o) tarasach , dookoła
minus - 10 °C -> 20K watts
gorąca woda , kuchnia , itd
z hangarem -> 80K watts
trzy rodziny -> 10 osób
tu za kilka lat stworzą
kompletną autonomię
dla ( około ) 100 osób
240K watts będzie OK
a na razie ( przy okazji )
planujemy szlak yakom
między naszymi oazami
(o: usłać kwiatami itp :o)
zdrowo , smacznie i
nie lawiniasto .

武満徹:未来への遺産
https://youtu.be/vDxmIIP3z7o

koniec tej ( obiadowej ) przerwy .

Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków

<a97e30dc-4011-464a-8dba-2c2ce7bcaa60n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19905&group=soc.culture.polish#19905

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 06:33:11 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 23 Nov 2021 14:33 UTC

wtorek, 23 listopada 2021 o 07:02:07 UTC+1 atla...@orcon.net.nz napisał(a):
> przed obiadem : "Gurdy's Green" -
> Patty Gurdy (Hurdy Gurdy Music)
> https://youtu.be/rGfnlO_z97E

Widzę, że Pan Kapitan lubi dobrą muzykę...
Na Patty często zdarza mi się napotykać na YT już od paru lat!

Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków

<64ce5deb-1e03-44c1-af8c-59e65b71b12en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19906&group=soc.culture.polish#19906

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 06:36:59 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 23 Nov 2021 14:36 UTC

wtorek, 23 listopada 2021 o 15:33:12 UTC+1 Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> Widzę, że Pan Kapitan lubi dobrą muzykę...
> Na Patty często zdarza mi się napotykać na YT już od paru lat!
PS. Tutaj Patty gra znany wszystkim kawałek Ramina Djawadi (tra o gron):
https://youtu.be/RT271KaT0Rk

interests / soc.culture.polish / Re: w Elysium ( dla ) Chińczyków