Will your long-winded speeches never end? What ails you that you keep on arguing? -- Job 16:3

interests / soc.culture.polish / Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

SubjectAuthor
* Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani BasiRusset Bulba
+- Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani BasiRusset Bulba
+* Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani BasiBasia
> [...]
|      +- Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani BasiRusset Bulba
|      `- Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basiandal
`- Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani BasiJakub A. Krzewicki

1
Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<a3b63d75-b19c-435e-a152-6032e7c4a9ben@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19925&group=soc.culture.polish#19925

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 10:01:15 -0800 (PST)
Subject: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 23 Nov 2021 18:01 UTC

No i z jej zrozumieniem, czemu dawala swoj wyraz wielokrotnie. W koncu ten biedny czlowiek tez chcialby Rolexa czasem ponosic. Ten z Chin go nie satysfakcjonuje. Sklepow z parowkami chyba nie atakuja. A wiec mamy nastepne konsekwencje lewackiego przyzwolenia.

https://youtu.be/wSAuJT0EDGs

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<cb40f40c-3987-41b0-a39e-c5d365a2b2acn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19928&group=soc.culture.polish#19928

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 10:17:51 -0800 (PST)
Subject: Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 23 Nov 2021 18:17 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 2:01:16 PM UTC-4, Russet Bulba wrote:

> No i z jej zrozumieniem, czemu dawala swoj wyraz wielokrotnie. W koncu ten biedny czlowiek tez chcialby Rolexa czasem ponosic. Ten z Chin go nie satysfakcjonuje. Sklepow z parowkami chyba nie atakuja. A wiec mamy nastepne konsekwencje lewackiego przyzwolenia.

> [...]

Blazenady w lewicowych mediach ciag dalszy. Czy to mozna nazwac rabunkiem? Nie nalezy tych kryminalistow tak obrazac:

https://abc7news.com/retail-theft-smash-and-grab-looting-meaning-bay-area/11263189/

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<c2b332e0-cb73-4006-869e-fdb65b24f552n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19946&group=soc.culture.polish#19946

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 15:56:18 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 23 Nov 2021 23:56 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 10:01:16 AM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> No i z jej zrozumieniem, czemu dawala swoj wyraz wielokrotnie. W koncu ten biedny czlowiek tez chcialby Rolexa czasem ponosic. Ten z Chin go nie satysfakcjonuje. Sklepow z parowkami chyba nie atakuja. A wiec mamy nastepne konsekwencje lewackiego przyzwolenia.
Ty na ile Bulba okradles komune opuszczajac
PRL bez finasowego rozliczenia sie z darmowej
wyzszej edukacji?

Na tym zlodziejstwie oparles cala swoja
kariere zawodowa w Kanada, pozniej USA.
To ile dokladnie tych dolarkow na kradzionej
edukacji wyrabales na Zachodzie?

Bez ukradzionej komunie wyzszej edukacji
bylbys na Zachodzie dishwasher, ...albo moze
kelnerem w jakiejs etnicznej restauracji.
Dzisiaj pouczasz dookola, pietnujesz
zlodziei co pare koszul z sklepu wyniesli.

No ale jak juz Basia od dawna pisze zyjemy
w czasach w ktorych wszelacy bankruci moralni
pouczaja, ...poczuwa sie do pouczania i nasz
Karts.

Basia

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<d8b4ae5e-71e9-4b41-998c-2862b021dbc9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19948&group=soc.culture.polish#19948

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 16:14:46 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 24 Nov 2021 00:14 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 7:56:19 PM UTC-4, Basia wrote:

> [...]
>
> No ale jak juz Basia od dawna pisze zyjemy
> w czasach w ktorych wszelacy bankruci moralni
> pouczaja, ...poczuwa sie do pouczania i nasz

Swoja edukacje skwapliwie odpracowalem za grosze przez pare lat do czasu kiedy bylem zwolniony z obowiazku jej odpracowywania. A wiec jestem czysty. Ponadto moj ojciec mial maly sklepik z ktorego utrzymywal rodzine i placil podatki. Placil po 14 tysiecy miesiecznie a na zycie zostawalo okolo 3 tysiecy zlotych. Wiem, poniewaz mu te podatki pomagalem rozliczac. Czasem brakowalo na zycie lub na podatek, to pisalismy odwolania. W odpowiedzi przychodzil komornik zajmowac i obklejac meble jak i jedyne radio. No i wpadala tez jakas brygada przerzucac koks w piwnicy czy czasem pod nim nie ma zlota. Mnie, jako synowi burzuja nie przyslugiwalo zadne stypendium ani akademik chociaz moj ojciec sowicie oplacal podatkami moja edukacje. Ani tez extra punkty w egzaminach wstepnych na uczelnie nie mialem. Ale poza tym nie przesladowali.

A ponizej zalety zycia w Tenderloin w San Francisco. Oblicza najzupelniej ciemne wskutek rasizmu ale srac i szczac poblicznie po chodnikach mozna do woli i jakies renty tez za to placa. Te kilkaset skorodowanych uryna latarn tez wymienili na koszt podatnika. Tylko dlaczego trzeba jak pies odlewac sie na latarnie?

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<7c28cf00-2d1b-4549-82e5-7133d9fbf0b5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19950&group=soc.culture.polish#19950

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 16:21:28 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 24 Nov 2021 00:21 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 8:14:47 PM UTC-4, Russet Bulba wrote:

> [...]
>
> A ponizej zalety zycia w Tenderloin w San Francisco. Oblicza najzupelniej ciemne wskutek rasizmu ale srac i szczac poblicznie po chodnikach mozna do woli i jakies renty tez za to placa. Te kilkaset skorodowanych uryna latarn tez wymienili na koszt podatnika. Tylko dlaczego trzeba jak pies odlewac sie na latarnie?

A tutaj arcyciekawy link z Tenderloin:

https://youtu.be/YIiJ1nic9YU

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<58aa2fbc-964b-4e10-84e0-413a710ee938n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19951&group=soc.culture.polish#19951

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 16:33:35 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 24 Nov 2021 00:33 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 4:14:47 PM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Swoja edukacje skwapliwie odpracowalem za grosze przez pare lat do czasu kiedy bylem zwolniony z obowiazku jej odpracowywania. A wiec jestem czysty.

Przedstaw papiery z MEN wtedy pogadamy,

....ze samo-deklarujesz sie za rozliczonego
nic przeciez nie znaczy. Po kilku latach pracy
to nabyles doswiadczenia zawodowego.

Uciekles komunie z wieloletnia inwestycja
w Twoja wyzsza edukacja oraz profesjonalne
doswiadczenie. Sprzedales kradziony towar
na Zachodzie a teraz wymadrzasz sie gdy
zobaczysz Murzyna wychodzacego ze sklepu
z niezaplacona koszula.

Basia

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<3c2c4a2e-734e-46b7-9e63-fc20ebd01604n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19952&group=soc.culture.polish#19952

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 16:52:29 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 24 Nov 2021 00:52 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 8:33:36 PM UTC-4, Basia wrote:

> [...]
> doswiadczenie. Sprzedales kradziony towar
> na Zachodzie a teraz wymadrzasz sie gdy
> zobaczysz Murzyna wychodzacego ze sklepu

Ano zdobylem to doswiadczenie pracujac dla PRL-u. I to ciezko, na morzu, zaczynajac od pokladu i przetworni. Tak wiec solidna kierunkowa edukacja poparta hands-on experience a nie MBA-owskie dyrdymaly. A to ma swoja wartosc, jak ludzie widza mierzalne rezultaty i namacalne rezultaty. I tak bylo dalej przez zycie. Przy czym nie obdzieralem z rent staruszkow :-))

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<c627d02c-21d0-456c-a95a-cf71d65750a1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19955&group=soc.culture.polish#19955

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 18:07:34 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 24 Nov 2021 02:07 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 4:52:30 PM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Ano zdobylem to doswiadczenie pracujac dla PRL-u. I to ciezko, na morzu, zaczynajac od pokladu i przetworni. Tak wiec solidna kierunkowa edukacja poparta hands-on experience a nie MBA-owskie dyrdymaly. A to ma swoja wartosc, jak ludzie widza mierzalne rezultaty i namacalne rezultaty. I tak bylo dalej przez zycie. Przy czym nie obdzieralem z rent staruszkow :-))

Okradles komune, teraz w rynkowej
ekonomii sie wymadrzasz,

....nic po za tym!

Basia

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<121f6f9e-bcb2-4c58-97dc-150e5f35cd03n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19957&group=soc.culture.polish#19957

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 20:10:37 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 24 Nov 2021 04:10 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 6:07:35 PM UTC-8, Basia wrote:

> Okradles komune, teraz w rynkowej
> ekonomii sie wymadrzasz,
>
> ...nic po za tym!

Szukasz rabusia, popatrz tutaj:
https://www.youtube.com/channel/UCVc5wa-aCe9t1M6T5w1Toow

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<17e2fec5-11b1-403c-b6d6-6e2e84f6d956n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19959&group=soc.culture.polish#19959

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 23 Nov 2021 21:06:22 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 24 Nov 2021 05:06 UTC

wtorek, 23 listopada 2021 o 19:01:16 UTC+1 cyrylme...@gmail.com napisał(a):
> No i z jej zrozumieniem, czemu dawala swoj wyraz wielokrotnie. W koncu ten biedny czlowiek tez chcialby Rolexa czasem ponosic. Ten z Chin go nie satysfakcjonuje. Sklepow z parowkami chyba nie atakuja. A wiec mamy nastepne konsekwencje lewackiego przyzwolenia.

> [...]

To się nazywa "odzyskiwanie co nasze". W Polsce znane ze strony niektórych "prawdziwych Polaków".
Ja też jestem chyba co najmniej w 7/8 Polak, prawdziwszy od wielu "prawdziwków", a jednak ręka po cudze mnie nie świerzbi.
Poznać Pana po cholewach. Odzyskiwanie było zawsze gburską domeną.

Czarni to też społeczność z zaszłościami historii zacofania i rzadko kiedy pańska (z wyjątkiem Free People of Color z Nowego Orleanu i okolic, reszta просто рабы).ó
Więc nie dziwota, że pazerność na dobra materialne, jakich z dziada pradziada nigdy nie mieli, jest u nich standardem.
Taki charakter jest wynikiem zadawnionych wzorców i nawyków biedy tkwiących w człowieku.
Najsmutniejsze, że bogactwa, po które wkrótce sięgną, w większości zaraz wszystkie przeputają. Lekką ręką, bo to naprawdę nie ich.

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<2edba1cd-e44b-4625-8ad9-02ca1fd79d42n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19968&group=soc.culture.polish#19968

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 24 Nov 2021 03:55:50 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 24 Nov 2021 11:55 UTC

On Tuesday, November 23, 2021 at 10:07:35 PM UTC-4, Basia wrote:

> Okradles komune, teraz w rynkowej
> ekonomii sie wymadrzasz,
>
> ...nic po za tym!
>
> Basia

Taaa… uciekl z lagru i za zakwaterowanie nie zaplacil. Basi to tam musialo byc dobrze. Z USA do PRL by nie wracala.

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<6fb31d0b-b264-4e81-92c7-8f16918af048n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19970&group=soc.culture.polish#19970

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 24 Nov 2021 04:34:35 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 24 Nov 2021 12:34 UTC

On Wednesday, November 24, 2021 at 3:55:51 AM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Taaa… uciekl z lagru i za zakwaterowanie nie zaplacil. Basi to tam musialo byc dobrze. Z USA do PRL by nie wracala.

W "lagrze" wyzsze studia byly na uzytecznych
kierunkach wysoce selektywne,

....wiec zamiast lawirowac niech lepiej
sobie przypomnie jak sie dostal na istotny
dla Komuny kierunek, pozniej po jakiej
znajomosci dostal zatrudnienie pozwalajace
zdobyc doswiadczenie zawodowe w branzy
do ktorej dostep byl scisle kontrolowany.

Na morze nie wyplynal nikt kto mial
jakiekolwiek ryzyko zejscia z pokladu.
Nawet majtkiem na statku w PRL'u nie mogl
zostac jak mial jakakowliek rodzine na
Zachodzie, itp.

Uprzywilejowany rabus zaskoczyl checia
posiadania Rolexa??

Ja tam w PRL'u nie studiowalam wcale.
Nie bylo mowy o dostaniu sie na jakikolwiek
sensowny kierunek, ...w Stanie Wojennym
Basia stala sie obiektem niemilego
zainteresowania roznych typkow
co to wtedy chcieli w systemie edukacji
promowac sie bedac na uslugach roznych
PRON'ow itd.

Basia

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<28bdcd0b-77c9-4651-88f7-38551be8594dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19979&group=soc.culture.polish#19979

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 24 Nov 2021 08:44:31 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 24 Nov 2021 16:44 UTC

On Wednesday, November 24, 2021 at 8:34:37 AM UTC-4, Basia wrote:

> [...]
> posiadania Rolexa??
>
> Ja tam w PRL'u nie studiowalam wcale.
> Nie bylo mowy o dostaniu sie na jakikolwiek

Basia pracowala na morzu czy tez tylko plywala w jakis tam ukladach? Otoz Wydzial Rybactwa Morskiego na jakims tam wysrolu nie byl ani prominentny ani priorytetowy. Dla mnie byl namiastka Szkoly Morskiej ktora moj Ojcies skutecznie wyperswadowal mi z glowy. Mawial, iz przy tak specjalistycznym zawodzie po kilku latach pracy plywanie mi zbrzydnie i co wowczas? I mial w tym racje.

A po skonczeniu studiow, w ktorych przez ostatnie dwa lata (po zamknieciu przez Ojca sklepu i przejsciu na panstwowa posade) Dalmor mi placil stupendium w zamian za zobowiazanie pracy tam przez 3 lata pojawilem sie w zakladzie powiedziano mi, iz nie maja dla mnie miejsca i moge sobie isc gdzie mam ochote bez zadnych dalszych zobowiazan w stosunku do nich. Chyba, ze zechce zaczynac tam od rybaka. No i coz - zgodzilem sie na to.

Re: Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi

<snltkp$1pd4$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19984&group=soc.culture.polish#19984

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 24 Nov 2021 17:43:54 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 24 Nov 2021 17:43 UTC

On Wed, 24 Nov 2021 04:34:35 -0800, Basia wrote:

> [...]
> Stanie Wojennym Basia stala sie obiektem niemilego zainteresowania
> roznych typkow co to wtedy chcieli w systemie edukacji promowac sie

glupstwa gadasz

komuna masowo wysylala na zachod bo dolce byly jej potrzebne,
dla przykladu sprawdz co robila taka instytucja jak Zaklady Przemyslu
Rozrywkowego

interests / soc.culture.polish / Bandziorstwo i rabunek pod nosem pani Basi