Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 24 Nov 2021 04:42:30 -0800 (PST)
Subject: Kartka z kalendarza
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Wed, 24 Nov 2021 12:42 UTC

24 listopada. "Dzień Buraka".

Zamiast wspólnego briefingu w Pałacu Elizejskim, premier Kłamceusz stanął sam - na balkonie, by poinformować o efektach spotkania: https://tinyurl.com/b26hkcc Jak parias.
Głupota ma pewien urok, ignorancja nie!

Rasowa opozycja nie chodzi na rozmowy z NIE "rządem", na zawołanie byle marionetki.
Rasowa opozycja przygotowuje własny projekt, po czym żąda jego przyjęcia. Bez żadnych negocjacji.
W ten sposób przejmuje się inicjatywę, PiSdowatym pozostaje tylko skowyt.
Tylko radykalizacja stanowiska PO (likwidacja 500+, podatek kościelny, wypowiedzenie konkordatu, sojusz z Niemcami i resztą Europy Zach., "krew, pot i łzy" do odbudowy kraju po rządach PiSdowatych) może jej zapewnić władzę. To jej target!

Żebraczy objazd Europy przez Morawieckiego ma sprawić wrażenie, że to PiS-"Polska" zmobilizowała UE, by zatrzymać Rosję i Białoruś.
To, oczywiście, kłamstwo - kryzys rozwiązały za komunę Niemcy.
Tusk może jeździ za szybko, ale polski reżim ma wyraźnie spóźniony zapłon.

Ktoś mi powie, dlaczego do tej pory nikt myślący nie odpowiedział na kłamliwą zbitkę "totalna opozycja" hasłem: "totalny reżim"?

Krajowy Rejestr Ciąż
https://tinyurl.com/nxxweybr
Rządowy rejestr kobiet w ciąży zaleca:
Kobiety w ciąży będą wyposażone w tablice rejestracyjne i nalepkę na czole z przewidywanym terminem porodu.

Z ostatniej chwili:
Złoty jest tak słaby, że Szumowski chce załatwić mu respirator.

Re: Kartka z kalendarza

<5f85b6f4-600a-494a-8044-c164f80b9f28n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19998&group=soc.culture.polish#19998

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 24 Nov 2021 13:11:46 -0800 (PST)
Subject: Re: Kartka z kalendarza
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 24 Nov 2021 21:11 UTC

środa, 24 listopada 2021 o 13:42:31 UTC+1 narciasz napisał(a):
> [...]
>
> Z ostatniej chwili:
> Złoty jest tak słaby, że Szumowski chce załatwić mu respirator.

Onet donosi: Radny PiS uciekł przez oborę na widok policji. Miał kraść paliwo.
https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/krotoszyn-radny-pis-uciekl-przez-obore-na-widok-policji-mial-krasc-paliwo/yelc0kh,79cfc278
Tutaj by się przydał dubbing pod tego grubego wąsatego Meksykanina...

interests / soc.culture.polish / Re: Kartka z kalendarza