From listening comes wisdom and from speaking repentance.

interests / soc.culture.polish / Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

SubjectAuthor
* Sprzedawali naszyjniki "chroniÄ…ce przed 5G". Okazaa a
+- Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniÄ…ce przed 5G". Oka a
`* Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniÄ…ce przed 5G". OkGwaÅ‚ciciel moralnoÅ›ci werbalnej
[...]

1
Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<8525004a-1633-49e0-bfeb-16852f079e14n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21373&group=soc.culture.polish#21373

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Dec 2021 02:38:14 -0800 (PST)
Subject: Sprzedawali_naszyjniki_"chroniÄ…ce_przed_5G"._Okaza
ły_się_radioaktywne
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 19 Dec 2021 10:38 UTC

Czyli 5G jednak promieniuje

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/naszyjniki-mialy-chronic-przed-5g-okazaly-sie-radioaktywne/j8mtw1z,79cfc278

---Czy 5G jest szkodliwe?

Jak pisaliśmy w serwisie Medonet, pole elektromagnetyczne o częstotliwości radiowej mieści się w tej samej grupie, co... wyciągi z aloesu czy kiszone warzywa.

Dotychczasowe badania (ponad 25 tys. różnych analiz naukowych) nie wykazały istotnego związku między oddziaływaniem fal elektromagnetycznych wykorzystywanych w telekomunikacji a zapadalnością na żadne choroby czy obniżeniem odporności organizmu.

Jedyny negatywny efekt zdrowotny pola elektromagnetycznego, potwierdzony w praktyce medycznej i w badaniach laboratoryjnych, to efekt termiczny. Pole EM może nieznacznie wpłynąć na temperaturę ciała.

---
Co za bel;kot

Badałem 20 zachorowań na raka wokół nadajnika komórkowego dużej mocy w Turzy Śląskiej i wysłałem raport do Rady Europy, WHO, Komisji Europejskiej i sprawozdawca rady europy odpowiedzial,
że wiemy,
że miliony umrą od telefonii komórkowej ale nic nie będziemy robić, bo to parlam,enty poszczególnych kirajów muszą uchwalic legislacje chroniące swoich obywateli.

I ta lipa z moca nadajników

Jedyny pomiar mocy czynnej to odczyt na zywo energii pobieranej z sieci energetycznej i takie odczyty liczników energii powinny byc udostępnione w internecie dla całej Europy

Jak licznik pokazuje zużycie energii na poziomie 10 kW to nadajnik promieniuje 90% tego, czyli ma moc 9 kW a nie 9W

i to jedyna metoda wykrycia patologii

Jeżeli nadajniki komórkowe dużej mocy, mają zasięg do 100-200 kilometrów to maja moc kilowatów, a nie watów

I co z tego, że podczas pomiarów moc nadajnika jest redukowana 100 razy, aby po zakonczeniu pomiarów wzrosła 100 razy.

Belkot o efekcie termicznym to belkot sprzedawany przez l,obbystów przez lata dla niekumatych.

Pole elektromagnetyc zne modyfikuje kod DNA i dlatego wywołuje raka
jest to pole modulowane
i dlatego operatorzy radarów dostaja renty zdrowotne, dodatki za szkodliwa pracę

To francja ma instytut raka w Paryżu
i to Francja zakazała wifi i telefonii komórkowej w szkołach aby chronić uklady nerwowe młodzieży, bo jeszczse ich uklad nerwowy sie rozwija a każda modyfikacja genetyczna go upośledza

Spotkalem znajomego,
duzo dzwonił z komórki i dostal raka ślinianki od strony telefonu.
Potem pojawiły się przerzuty na nerke i mu usunęli nerkę
potem dostal żółtaczki
Potem żółtaczka ustąpiła, ale policczek ponownie napuchnięty

i tak się skraca żyucie o 30 lat

Kolejuny znajomy sprzedaje używane telefony i ma noc jak kalafior, zmodyfikowany genetycznie mikrofalami

A codziennie załącza 100 telefonów od klientów, sprawdza je, w sklepie ma wifi, router, modem, komputer
i w ciasnej, betonowej kabinie spędza 8 godzin z napromieniowywaczami mikreofalowymi.

10 lat temu MIT ogłosil prosty eksperyment dla studentów

2 kwiatki umieszczamy w pokoju
jeden przy routerze wifi a drugi z dala i obserwujemy ich rozwój

Żona kolegi zmarla na raka mózgu, czyli glejaka, ale 2 lata wczesniej umieścili nadajnik komórkowy 3 budynki dalej od jego domu

On potem dostal silnej cukrzycy i też zmarł na atak serca

Znajomy mieszka na ostatnim pietrze wieżowca
a nad nim nadajnik komórkowy dużej mocy i stracil głos i chodzi jak sparaliżowany inwalida, a głos ma jak po 3-cim przekwicie..

IO ci ludzie sa ośmieszani, aby ich nie leczyc, nhie wyplacac odszkodowań.

Jedynie Hiszpania, Barcelona zadbala o mieszkanców i turystów bo tam odbywal sie co roku Moibile Congress, czyli konkres operatorów komórkowych, producentów telefonów i osprzętu
i zainstalowali w całej Barcelonie monitoring m,ocy mikrofal i w każdym punkcie miasta mozna sprawdzićć, jaka jest moc napromieniowywaczy
i osoby uczulone na mikrofal,e których pi8eca iczy, dostaja wysepki, czerwonego gardła, mogą się przeprowadzic do strefy niskiego napromieniowywania.

WQ Izraelu tysiące z alergia na mikrofale nie uzywa komórek,. telewizji, komputera w domu
bo widza, że to im szkodzi

W Polsce byly przed laty szpitale garnizonowe i badano każdego rekruta pod kątem alergii na mikrofale i zdolnosci do sluzby w jednostkach radarowych i jest 20 schorzeń które oznaczają zakaz pracy przy mikrofalach

Ale dla cywili te badania zostały ukryte
bo redukując populacje, redukuje sie liczbe emitentów CO2
czyli schladza klimat

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<24b7deba-6928-4cc6-be0a-6ac4e90e1c23n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21374&group=soc.culture.polish#21374

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Dec 2021 03:04:07 -0800 (PST)
Subject: Re:_Sprzedawali_naszyjniki_"chroniÄ…ce_przed_5G"._Ok
azały_się_radioaktywne
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 19 Dec 2021 11:04 UTC

On Sunday, 19 December 2021 at 11:38:15 UTC+1, a a wrote:
> [...]
>
> Ale dla cywili te badania zostały ukryte
> bo redukując populacje, redukuje sie liczbe emitentów CO2
==Badacze w komunikacie wymienili dziewięć szkodliwych produktów, w tym maskę do spania

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<1d1a34f8-501b-4900-a4cc-dbe8cb63e0a4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21380&group=soc.culture.polish#21380

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Dec 2021 06:13:02 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: GwaÅ‚ciciel moralnoÅ - Sun, 19 Dec 2021 14:13 UTC

Derek napisał(a):
> Jak licznik pokazuje zużycie energii na poziomie 10 kW to nadajnik promieniuje 90% tego, czyli ma moc 9 kW a nie 9W

Nie ma takiej potrzeby psze Pana. Takie moce sÄ… stosowane w komunikacji jednokierunkowej np. radio/TV - odbiorca.
GSM jest komunikacją dwukierunkową, nie ma sensu z jednej strony stawiać nadajnika 9kW
i z drugiej strony telefonu z mocą 2W gdyż albowiem ponieważ w takim przypadku telefon odbierze sygnał ze stacji,
ale stacja nie odbierze sygnału z telefonu. Poza tym przy 9kW wszystkie wzajemnie by się zakłócały.
% też nie bardzo pasują, 90% sprawności nigdy nie uzyskasz na tej częstotliwości.

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<e21d21fd-281a-470f-bb42-430a68a8ef4dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21385&group=soc.culture.polish#21385

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Dec 2021 07:30:57 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 19 Dec 2021 15:30 UTC

On Sunday, 19 December 2021 at 15:13:03 UTC+1, Gwałciciel moralności werbalnej wrote:
> [...]
> % też nie bardzo pasują, 90% sprawności nigdy nie uzyskasz na tej częstotliwości.
Panie teoretyk,
oblicz moc nadajnika i zużycie energii dla extended macrocell z zasięgiem 150 km

Base stations have subsets based on the coverage area. Typical coverage area radius

Femtocell - 10 m
Domestic repeater - 100 m
Picocell - 200 m
Microcell - 1to 2 km
Macrocell - 5–30 km
Extended Macrocell - could go up to 120–150 km

https://www.quora.com/What-are-femto-macro-micro-and-pico-cells-in-wireless-communication?fbclid=IwAR0n9wlzdl1zUtlVYpfMOlRz0Ey0jEigMQegFaTijbSefHoIGjY_NWC3mlc

Power Consumption Model for Macrocell and Microcell Base Stations M. Deruyck, W. Joseph, L. Martens
0:00
1:00
2:00
3:00
4:00
5:00
6:00
7:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Time [hours]
Power consumption P
el
[W]
Macrocell weekday
Macrocell weekend day
(a)
360

Tutaj mamy wykres dla macrocell
i power consumption do 1680W

a temat dotyczy extended macrocell

czyli wzrost zasięgu
z Macrocell - 5–30 km
do
Extended Macrocell - could go up to 120–150 km

czyli 5 - 10 razy

Są podane wzory i można obliczyć,
dlaczego górska i wiejska Austria stosuje nadajniki extended macrocell
gdyż jest taniej, gdy wokół górskie wioski i niska gęstośc zaludnienia i kabli nie trzeba ciągnąć ani triangulacji stacji bazowych budować

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<d24c737f-586b-46ef-95ac-7d8feb84fce3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21386&group=soc.culture.polish#21386

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Dec 2021 07:31:55 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 19 Dec 2021 15:31 UTC

On Sunday, 19 December 2021 at 16:30:59 UTC+1, a a wrote:
> [...]
> gdyż jest taniej, gdy wokół górskie wioski i niska gęstośc zaludnienia i kabli nie trzeba ciągnąć ani triangulacji stacji bazowych budować
https://biblio.ugent.be/publication/5683273/file/5683281

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<9e36a327-e6f8-4c89-9077-cabfe9194fe8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21411&group=soc.culture.polish#21411

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Dec 2021 09:53:53 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: GwaÅ‚ciciel moralnoÅ - Sun, 19 Dec 2021 17:53 UTC

niedziela, 19 grudnia 2021 o 16:31:56 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
> [...]

W pdfie widzę rozkład dobowy pobieranej mocy. W nocy stacja pobiera 1KW w dzień jakieś 1400.

Czyli nie nadająca stacja pobiera energię podobnie jak włączony nieużywany komputer. Różnica w poborze
energii między nadaje/nie nadaje wynosi jakieś 100-400W i tyle idzie na stopień końcowy.

Mnożymy 100-400W x 30% sprawność stopnia końcowego dla GSM i wyjdzie nam
30-130W do anteny.

Rozumisz? Moc oddana = moc pobrana x sprawność.

Żarówka ma sprawność pi x oko 4%, LED ok. 20%. Świetlik ponad 95% (natura górą).

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<f0b14f5c-3059-492e-993a-76f05eb58fa4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21415&group=soc.culture.polish#21415

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Dec 2021 10:22:17 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 19 Dec 2021 18:22 UTC

On Sunday, 19 December 2021 at 18:53:54 UTC+1, Gwałciciel moralności werbalnej wrote:

> [...]
>
> Rozumisz? Moc oddana = moc pobrana x sprawność.
>
> Żarówka ma sprawność pi x oko 4%, LED ok. 20%. Świetlik ponad 95% (natura górą).
No i kto ma racjÄ™ ten stawia kolacjÄ™

Miliony zmarły mieszkając obok napromieniowywaczy mikrofalowycch, albo pod nimi i też im wmówiono, że to zdrowotne, że antena sektorowa, kierunkowa ich nie obejmuje

Ale każdy może w telefonie zain stalowac skaner napromieniowywaczy mikrofalowych w sąsiedztwie i sprawdzic, żę w dużym miescie mieszka w zasięgu nawet 100 napromieniowywaczy zdrowotnych nierakotwórczych, odmladzających
i te szumy w uszach, cala dobÄ™ to samo zdrowie

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<ae2677c9-ba7e-4316-a374-5ff4e71db089n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21484&group=soc.culture.polish#21484

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 03:46:06 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: GwaÅ‚ciciel moralnoÅ - Mon, 20 Dec 2021 11:46 UTC

niedziela, 19 grudnia 2021 o 19:22:19 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):

> No i kto ma racjÄ™ ten stawia kolacjÄ™

Derek:
- 9kW idzie do anteny

Lekko przyciśnięty Derek:
- 1500W

Jeszcze mocniej przyciśnięty praktyką&teorią (30-130 do anteny) Derek:
> Miliony zmarły mieszkając

Ano. I zaszczepieni!

> Ale każdy może w telefonie zain stalowac skaner

Skaner częstotliwości to skaner, miernik poziomu fal elektromagnetycznych to miernik.
Nie trza było spać na lekcjach.

> cala dobÄ™ to samo zdrowie

https://m.komorkomania.pl/radjo-488813bbda4e7eb1b9e7b31fa7,710,0,0,0.jpg

Ano.

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<b6bdffc8-40a5-4566-a457-4deb12f62d0an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21489&group=soc.culture.polish#21489

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 04:17:51 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 20 Dec 2021 12:17 UTC

On Monday, 20 December 2021 at 12:46:07 UTC+1, Gwałciciel moralności werbalnej wrote:

> [...]
>
> Ano. I zaszczepieni!
> Skaner częstotliwości to skaner, miernik poziomu fal elektromagnetycznych to miernik.

No i po co znów ględzi

> [...]

===> Ale każdy może w telefonie zain stalowac skaner

Skaner częstotliwości to skaner, miernik poziomu fal elektromagnetycznych to miernik.

Aplikacja jest skanerem i wykrywa wszystkie stacje bazowe w sÄ…siedztwie
i jednoczesnie wskazuje ich geolokalizację, czyli położenie, odległość i poziom poziom natężenia mikrofal

I każdy z alergią na mikrofale używa jej w Izraelu, bo chce życ dłużej
i nie musi traci czasu na dyskusje z Bolkami na usenecie
ale sprawdza , skanuje okolicę i gdy zauwazy zbyt duża ilośc stacji bazowych w okolicy domu, okolicy szkoły, do której chodza jego dzieci, to już podejmuje decyzję o relokacji
a nie czeka na Microwaves Long-Term-Exposure-Syndrome i rozwój raka.

Gdy widzi szkołę, przedszkole z nadajnikiem na dachu to nigdy swoich dzieci tam nie pośle, to głąbem kapuścianym nie jest.

Znajomy profesor był dziekanem na farmacji i wyrazil zgode na umieszczenia napropmieniowywacza mikrofalowego na dachu akademików

I mówię, mu , co Pan robi, sam pracuje nad lekami na raka a studentów napromieniowuje mikrofalami.

A on na to , że to nie jest szkodliwe, bo to są dzwięki, czyli dBm

No i tyle żesmy spobie pogadali
Ale za rok kazał zdjąć, ale nadajnik przeszedł na dach szkoły w sąsiedztwie

Potrafi obliczyc moc nadajnika mikrofalowego stacji bazowej z zasięgiem 150 km w Austrii, to niech obliczy, a nie marudzi.
Przypominam, topologia extended macrocell

Wzory podałem

Re: Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne

<90e05aea-f3e5-4e00-a8e2-8ba3d4c9f362n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21494&group=soc.culture.polish#21494

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 05:01:27 -0800 (PST)
azały_się_radioaktywne
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: GwaÅ‚ciciel moralnoÅ - Mon, 20 Dec 2021 13:01 UTC

mant...@gmail.com napisał(a):

> a nie czeka na Microwaves Long-Term-Exposure-Syndrome i rozwój raka.

Ruskie i pewnie nie tylko robili badania, używali mikrofal do leczenia różnych
schorzeń, jakich chorych kolan czy czegoś innego. Linka zapodawałem w tematach w których sprzeczałem się z boukunem,
niech se mr.Derek wygrzebie albo na tej grupie, albo w góglu. Ja nie mam czasu tłumaczyć
każdemu (po wyższej szkole gotowania na gazie) z osobna.

> Potrafi obliczyc moc nadajnika mikrofalowego stacji bazowej z zasięgiem 150 km w Austrii

Po chj? Niech idzie na fora o krótkofalarstwie i się dowie, albo niech się uczy:
https://winntbg.bg.agh.edu.pl/skrypty2/0067/ppframe.html

interests / soc.culture.polish / Sprzedawali naszyjniki "chroniące przed 5G". Okazały się radioaktywne