There's no real need to do housework -- after four years it doesn't get any worse.

interests / soc.culture.polish / Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44

SubjectAuthor
* 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44a a
`* Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44a a
 `* Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44t-1
  `* Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44a a
   `- Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44a a

1
4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44

<4a0329aa-c00a-4e2a-a947-bcdba5386bc7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21502&group=soc.culture.polish#21502

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 09:03:00 -0800 (PST)
Subject: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 20 Dec 2021 17:03 UTC

4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44

Czym więcej się szczepia tym więcej zarażonych

Czyli wirus jest w szczepionkach, bo w powietrzu go nie ma.

I to jest główne źródło zarazy

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Jak się zaszczepią 100% 5 razy to zarażonych będzie 10 milionow dziennie

Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44

<92c375f4-7ba1-4f0f-9c59-1622ed64c8f7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21503&group=soc.culture.polish#21503

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 09:04:32 -0800 (PST)
Subject: Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 20 Dec 2021 17:04 UTC

On Monday, 20 December 2021 at 18:03:01 UTC+1, a a wrote:
> [...]
>
> https://www.worldometers.info/coronavirus/
>
> Jak się zaszczepią 100% 5 razy to zarażonych będzie 10 milionow dziennie
33 Israel 1,356,579 +1,088 8,232

Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44

<spqjd1$hed$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21510&group=soc.culture.polish#21510

From: t-1...@todlaspamu.pl (t-1)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 19:52:29 +0100
 by: t-1 - Mon, 20 Dec 2021 18:52 UTC

W dniu 2021-12-20 o 18:04, a a pisze:

> 33 Israel 1,356,579 +1,088 8,232

Porównujesz maximum w GB z minimum w Israelu.
Israel jest już w lokalnym minimum po maximum z 1 listopada.
Każde było większe od poprzedniego, mimo szczepień.
Już się rysuje następne po dawce przypominającej.

Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44

<4b451db8-e2d4-4cf1-b698-8c3a5c1f5904n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21511&group=soc.culture.polish#21511

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 11:31:02 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 20 Dec 2021 19:31 UTC

On Monday, 20 December 2021 at 19:52:19 UTC+1, t-1 wrote:

> Porównujesz maximum w GB z minimum w Israelu.
> Israel jest już w lokalnym minimum po maximum z 1 listopada.
> Każde było większe od poprzedniego, mimo szczepień.
> Już się rysuje następne po dawce przypominającej.
Nic nie rozumiesz

Porównanie to pelny serwis
jak chcesz jednak porównywac to masz tu Chiny

113 China 100,386 +102 4,636

89 Australia 254,633 +3,905 2,146

a tu masz wykresy dla Izraela

i patrz na daily cases i active cases

Rok temu się szczepili i rozmawiałem z prezezsem Pfizera i mówił , że będzie sukces bo ma więzi z Izraelem, tam mala liczba ludności i dobra infrastruktura i że tam będzie testowal szczepionkę

No i szef instytutu zaszczepil publicznie swoja sekretarkę
a potem szczepiono publicznie premiera i ministra zdrowia i zapytałem się ministra, dlaczego jego szczepili w inna ręke niż premiera mi mi to wyjasnił

I jeszcze rok temu instytut się promował, że ma test na koronawirusa ze śliny, szybki, minutowy i chciał test kupić, to się 5 razy pytali czy jestem kliniką

Ale zapewniali że test sprawny jest i działa i rok upłynął i testu ze śliny ani z wydychanego powietrza na covida nie ma na rynku

ok.
Dostali szczepionek od Bourli bez limitu i zaszczepili wszystkich 3 x
i miało się zakończyc sukc esem a tu maja 10 razy więcej zarażonych dziennie niż w Chinach, nie porównująć nawet populacji

9,326,000 vs. 1,439,323,776 ( 1 vs. 150)

czyli w relacji do populacji Chin mają 150.000 zarażonych

no i gdzie tu sukces, gdy ta liczba powinna spaśc do 10-20 a nigdy 1000

Kraj w którym stan wyjątkowy trwa od 70 lat i wszyscy wykonuja rozkazy wojska
ma wykresy aktywnych przypadków i dziennych zarażeń
raz w góre, raz w dół z wielkimi siodłami i cyklami

Tego w ogóle nie powinno byc

Krzywa zarażeń i aktywnych przypadków powinna sie wypłaszczyć od 6 miesięcy
ana wakacje urosły pod niebiosa.

Czyli gdzies popelniono błąd i należy go wyeliminowac i naprawić

Ma byc sukces, jak biercano bo inne kraje juz promuja 4-ta dawkę szczepionki, czyli ona nie działa, jest nieskuteczna, skutki są krótkotrwałe

A szczepionki autogeniczne są skuteczne w 99% i na cale życie

Czyli jest problem

I tydzien temu znów jakiś uniwersytet hamerykanski głosił, że zaraza potrwa jeszcze kolejne 3 lata bo tyle potrwa wyszczepienie Afryki

A co nas obchodzi Afryka gdy granice zamknięte

Maja byc szybkie, bezplatne testy covid19 ze śliny i z wydychanego powietrza,
jak obiecano

A nie mam czasu dzwonic, dlaczego ich nie ma od roku, skoro zapewniano, obiecano.

Mnie zaraza niepotrzebna, kasy z niej nie wyrywam 200-500 zł za 1 test,l testując miliony
i chcę aby ktoś mądry ją zakonczył

Skoro się szkoliłem 2 lata temu w Wuhan i tam skończyli zarazę w 3 miesiące bez deluzji
to niech Chinczyk przyjedzie do Europy ze swoim sztabem i zakonczy zarazę w Europie w 3 miesiące

Testując 1 milion dziennie x 100euro to jest 100 mln euro wyrzucone dziennie w bbłoto
to jest 3,5 mld euro wyrzucone w bloto za reok, 7 mld euro za 2 lata

Lepiej te kase dac Chinczykowi za zlikwidowanie zarazy
niż czekać kol;ejne 3 lata,
że jakos to będzie i jak 3-dawka nit ok, to 4-ta
a jak 4-ta za slaba to 5-ta

Bo to patologia i zrujnuje Brókselkę do rangi 3 świata na 50 lat

i 100 milionów Europejczyków będzie szukać pracy na swoim smietniku

Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44

<e5ff889f-94f1-4b5a-9f28-e5b633c41e19n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21512&group=soc.culture.polish#21512

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 11:34:00 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 20 Dec 2021 19:34 UTC

On Monday, 20 December 2021 at 20:31:03 UTC+1, a a wrote:

> [...]
>
> Bo to patologia i zrujnuje Brókselkę do rangi 3 świata na 50 lat
>
> i 100 milionów Europejczyków będzie szukać pracy na swoim smietniku
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/israel/

interests / soc.culture.polish / Re: 4 UK 11,453,121 +91,743 147,261 +44