What one fool can do, another can. -- Ancient Simian Proverb

interests / soc.culture.polish / Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised the @Novavax vaccine. With 5 approved vaccines, the EU has a varied portfolio, based both on novel technologies, such as mRNA, and classic ones, like Novavax, which is protein-based.

SubjectAuthor
* Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised the @Novavaxa a
`* Re: Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised theboukun
 `* Re: Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised thea a
        `- Re: Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised theandal

1
[...]

<77ad3ee0-a51f-4f6d-8641-85042f33d6edn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21544&group=soc.culture.polish#21544

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 15:40:12 -0800 (PST)
Subject: Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised the @Novavax
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 20 Dec 2021 23:40 UTC

[...]

dadada

a tych najlepszych szczepionek nigdy nie zatwierdzi, bo zaraza by się zakończyła w 3 miesiące, jak w Chinach

A celem nie jest zlapanie króliczka, ale gonienie go.

https://businessinsider.com.pl/technologie/piata-szczepionka-dopuszczona-w-ue-novavax-oficjalnie-zatwierdzony/2xe2d4w

Re: Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised the @Novavax vaccine. With 5 approved vaccines, the EU has a varied portfolio, based both on novel technologies, such as mRNA, and classic ones, like Novavax, which is protein-based.

<spr4hl$5r5$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21545&group=soc.culture.polish#21545

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Ursula von der Leyen @vonderleyen We have now authorised the
Date: Tue, 21 Dec 2021 00:44:53 +0100
 by: boukun - Mon, 20 Dec 2021 23:44 UTC

W dniu 21.12.2021 o 00:40, a a pisze:
> [...]
>
> dadada
>
> a tych najlepszych szczepionek nigdy nie zatwierdzi, bo zaraza by się zakończyła w 3 miesiące, jak w Chinach

Wierzysz w to, że w najludniejszym kraju świata, gdzie się zaczęła,
zaraza się skończyła?

[...]

<5d9fad43-a684-40de-b6e6-00a8797ba36en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21547&group=soc.culture.polish#21547

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 15:49:04 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 20 Dec 2021 23:49 UTC

On Tuesday, 21 December 2021 at 00:44:58 UTC+1, boukun wrote:

> Wierzysz w to, że w najludniejszym kraju świata, gdzie się zaczęła,
> zaraza się skończyła?
rozumiem, że jesteś deluzjonistą i zyjesz wizjami, a nie faktami

==dane dotyczące skuteczności szczepionki Nuvaxovid wobec innych wariantów, w tym Omikronu są ograniczone.

Czyli kolejna wadliwa szczepionka, bo niskuteczna, ale wazne aby biznes sie kręcił

A jak masz wątpliwości nt. konca zarazy w Chinach 20 miesięcy temu
to powiedz ze chcesz lecieć do Chin i sam sprawdzić, czy znajdziesz 100 zarazonych na 2 miliardy

Jak się zgodzisz, to zrobimy zrzutkę internetową
i leć, szukaj zarażonych

[...]

<spr589$bja$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21549&group=soc.culture.polish#21549

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Dec 2021 00:56:58 +0100
 by: boukun - Mon, 20 Dec 2021 23:56 UTC

W dniu 21.12.2021 o 00:49, a a pisze:

> [...]
> to powiedz ze chcesz lecieć do Chin i sam sprawdzić, czy znajdziesz 100 zarazonych na 2 miliardy
>
> Jak się zgodzisz, to zrobimy zrzutkę internetową

Bo tam inne ludzie żyją i ich się zaraza już nie czepia :))) I na wsiach
też wszyscy zdrowi i władza w Chinach panuje nad całym krajem i
zabezpieczyła wszystkich Chińczyków :)

[...]

<17fe4246-d390-4632-ae55-548cbde23a42n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21550&group=soc.culture.polish#21550

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Dec 2021 16:04:00 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 21 Dec 2021 00:04 UTC

On Tuesday, 21 December 2021 at 00:57:00 UTC+1, boukun wrote:

> Bo tam inne ludzie żyją i ich się zaraza już nie czepia :))) I na wsiach
> też wszyscy zdrowi i władza w Chinach panuje nad całym krajem i
> zabezpieczyła wszystkich Chińczyków :)
dadada
miliony ukryli w podziemnych pieczarach
a kolejne 100 milionów w podziemnej stolicy
a kolejne 100 milionów sie ukrywa w Afryce i mówi po zugulsku, aby ich nie wykryli

No to chcesz lecieć do Chin na kontrolę ?>

Jak chcesz to zadzwonię bo bylego ambasadora aby ci dal wizę, a do Tedrosa, szefa WHO, aby dal ci rekomendację światowej organizacji zdrowia i jeszcze ktoś ci da legitymacje prasową

Polecisz, sprawdzisz a potem napiszesz ksiązkę

Ja tam byłem w Wuhan od 01.01.2020 to mnie nie ciągnie

[...]

<spte65$1bgs$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21613&group=soc.culture.polish#21613

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Dec 2021 21:41:42 +0100
 by: boukun - Tue, 21 Dec 2021 20:41 UTC

W dniu 21.12.2021 o 01:04, a a pisze:

> [...]
> a kolejne 100 milionów sie ukrywa w Afryce i mówi po zugulsku, aby ich nie wykryli
>
> No to chcesz lecieć do Chin na kontrolę ?>

Jak WHO nie wpuszczają.

[...]

<65a766d6-4854-484a-bd40-78dfb747161an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21623&group=soc.culture.polish#21623

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Dec 2021 14:26:06 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 21 Dec 2021 22:26 UTC

On Tuesday, 21 December 2021 at 21:41:43 UTC+1, boukun wrote:

> Jak WHO nie wpuszczają.
WHO musi uzyskać urzędową zgodę, bo oni jadą na węszenie
i połowa z ekipy to wywiadowce

a ty jesteś wolnym obywatelem
i pojedziesz jako prywatna osoba, zatroskana losem świata, jako uczciwy dziennikarz

[...]

<spvmce$157i$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21684&group=soc.culture.polish#21684

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Dec 2021 18:13:50 +0100
 by: boukun - Wed, 22 Dec 2021 17:13 UTC

W dniu 21.12.2021 o 23:26, a a pisze:

> WHO musi uzyskać urzędową zgodę, bo oni jadą na węszenie
> i połowa z ekipy to wywiadowce

I bardzo dobrze, bo Chińczyki ukrywają prawdę o koronawirusie z
laboratorium w Wuhan jak i to, że u nich wirus nadal szaleje i zbiera
śmiertelne żniwa.

[...]

<18c40142-63da-449d-acd5-7f3ade539180n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21690&group=soc.culture.polish#21690

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Dec 2021 09:27:31 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 22 Dec 2021 17:27 UTC

On Wednesday, 22 December 2021 at 18:13:51 UTC+1, boukun wrote:

> I bardzo dobrze, bo Chińczyki ukrywają prawdę o koronawirusie z
> laboratorium w Wuhan jak i to, że u nich wirus nadal szaleje i zbiera
> śmiertelne żniwa.
da da da
tak mówią o Chinczykach ci, co postradali zmysły od koronawirusa
i to mija, ale po 5 latach i wymaga kosztownej terapii

zatem dodaj do aplikacji paszport covidowy i certyfikat z ostatniego badania przeciwciał

[...]

<spvqfq$1bd0$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21699&group=soc.culture.polish#21699

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Dec 2021 18:23:54 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 22 Dec 2021 18:23 UTC

On Wed, 22 Dec 2021 09:27:31 -0800 (PST), a a wrote:

> da da da tak mówią o Chinczykach ci, co postradali zmysły od
> koronawirusa i to mija, ale po 5 latach i wymaga kosztownej terapii

tobie to bedzie potrzebne sto lat
ile razy sie szczepiles zeby tego zajoba dostac?