From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Na_temat_egzekucji_zabrał_głos_Yoshihisa_Furuka
wa
Date: Tue, 21 Dec 2021 22:27:37 +0100
 by: boukun - Tue, 21 Dec 2021 21:27 UTC

Egzekucja została wykonana na trzech skazańcach – byli to Yasutaka
Fujishiro, Tomoaki Takanezawa i Mitsunori Onogawa. Fujishiro w 2004 roku
dopuścił się morderstwa siedmiu osób, a następnie podpalił ich dom. Z
kolei Takanezawa oraz Onogawa w 2003 roku zabili dwóch pracowników
salonu gier.

Kara śmierci w Japonii. Potrójna egzekucja, pierwsza od dwóch lat
Jak podaje ABC News, wszyscy trzej skazańcy zostali straceni przez
powieszenie. Zgodnie z panującym w Japonii prawem poznali datę swojej
śmierci rankiem w dniu wykonania kary.

Okoliczności wykonywania kar śmierci są utrzymywane w Japonii w ścisłej
tajemnicy. Od 2007 roku władze podają do wiadomości publicznej niektóre
szczegóły, m.in. imiona i nazwiska straceńców, a także informacje na
temat zbrodni, których się dopuścili.

Na temat egzekucji zabrał głos Yoshihisa Furukawa. Japoński minister
sprawiedliwości wziął udział w konferencji prasowej, w trakcie której
potępił czyny, których dopuścili się straceni i podkreślił, że kara
śmierci była adekwatną za ich zbrodnie.

Jako minister sprawiedliwości zezwoliłem na ich egzekucje, wcześniej
długo i dokładnie to rozważając – podkreślił Yoshihisa Furukawa (ABC News).

W japońskich celach śmierci przebywa obecnie łącznie 107 skazańców.
Fakt, że Japończycy wciąż stosują karę odebrania życia, budzi
kontrowersje wśród przedstawicieli międzynarodowej społeczności.

https://www.o2.pl/informacje/mordercy-zawisneli-na-sznurze-potrojna-egzekucja-w-japonii-6717865784871776a

Obywatel
13 min. temu
Mordercy zabijając pozbawiają swoje ofiary prawa do życia i prawa
człowieka. Więc logiczne jest, że sami też powinni być ich pozbawieni.

piotras
16 min. temu
Po prostu normalny kraj, do którego nie sięgają macki UE.

Re: Na temat egzekucji zabrał głos Yoshihisa Furukawa

<cbe49e59-a45d-4690-9db9-c9e34810989en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21620&group=soc.culture.polish#21620

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 21 Dec 2021 14:16:03 -0800 (PST)
Subject: Re:_Na_temat_egzekucji_zabrał_głos_Yoshihisa_Furuk
awa
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 21 Dec 2021 22:16 UTC

On Tuesday, 21 December 2021 at 22:27:38 UTC+1, boukun wrote:
> [...]
>
> piotras
> 16 min. temu
> Po prostu normalny kraj, do którego nie sięgają macki UE.
Japonia nadal żyje w średniowieczu,
a przeciętny Zenek ma tyle praw co niewolnik

Ma prawo do pracowania aż do śmierci

Cesarz ich trzyma silną ręką za kołnierz

Re: Na temat egzekucji zabrał głos Yoshihisa Furukawa

<spvm8i$157i$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21682&group=soc.culture.polish#21682

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Na_temat_egzekucji_zabrał_głos_Yoshihisa_
Furukawa
Date: Wed, 22 Dec 2021 18:11:46 +0100
 by: boukun - Wed, 22 Dec 2021 17:11 UTC

W dniu 21.12.2021 o 23:16, a a pisze:

> Japonia nadal żyje w średniowieczu,
> a przeciętny Zenek ma tyle praw co niewolnik
>
> Ma prawo do pracowania aż do śmierci
>
> Cesarz ich trzyma silną ręką za kołnierz

A mimo to, Japończycy żyją najdłużej.

Re: Na temat egzekucji zabrał głos Yoshihisa Furukawa

<e42d74a9-7b35-45de-9dab-0c72401eb65dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21692&group=soc.culture.polish#21692

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Dec 2021 09:30:21 -0800 (PST)
awa
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 22 Dec 2021 17:30 UTC

On Wednesday, 22 December 2021 at 18:11:48 UTC+1, boukun wrote:

> A mimo to, Japończycy żyją najdłużej.
nie mimo tego, a dzięki temu,
bo dlugowieczny niewolnik to duzy zysk
a krótkowieczny niewolnik to mały zysk

Musisz tam pojechać i zamieszkać na wsi, to zobaczysz jak zapierniczają w ciszy i się nikomu nie skarżą, a strajku tam nie było od 1000 lat

interests / soc.culture.polish / Re: Na temat egzekucji zabrał głos Yoshihisa Furukawa