From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Gdynia._29-latka_uderzyła_staruszkę._Posz
ło o maseczkę
Date: Wed, 22 Dec 2021 19:39:55 +0100
 by: boukun - Wed, 22 Dec 2021 18:39 UTC

W gdańskim trolejbusie doszło do rękoczynów. 29-latka uderzyła 73-latkę
za uwagę dot. braku obowiązkowego zakrycia ust i nosa. Okazało się, że
podobnego incydentu dopuściła się już dzień wcześniej.

29-letnia Gdańszczanka podróżująca trolejbusami nie przejmowała się
obowiązującymi zasadami sanitarnymi i nie zakrywała ust i nosa maseczką.
Któregoś razu jedna z podróżnych zwróciła kobiecie uwagę na ten temat.
Skończyło się to interwencją policji

Okazało się, że niezakryta 29-latka była bardzo wrażliwa na temat
maseczek i zareagowała agresją. W końcu doszło do szarpaniny. Siłą
zdjęła maskę 73-latki, a później uderzyła ją w twarz. I nie była to
pierwsza taka sytuacja.

Policjanci informują, że 29-latka zaatakowała już dzień wcześniej. Wtedy
to inna seniorka podróżująca trolejbusem zwróciła uwagę na to samo. W
jej obronie stanęła 46-latka, która padła ofiarą niezamaskowanej
Gdynianki. Ta chwyciła za jej nowe okulary korekcyjne, złamała je i
rzuciła na chodnik. Prokurator zastosował wobec kobiety dozór policyjny.
Za naruszenie nietykalności i zniszczenie mienia grozi jej do 5 lat
pozbawienia wolności.

https://www.o2.pl/informacje/gdynia-29-latka-uderzyla-staruszke-poszlo-o-maseczke-6718177956703104a

kogucik
2 min. temu
ja każdemu bez maseczki czy chłop czy baba daje z piąchy w ryło
....pomaga bo na drugi dzień maja zasłoniete usta i nos ...opatrunkiem :)

pepe
4 min. temu
A ja jestem za większością. 50%+1 chce się zaszczepić to szczepienie
powinno być obowiązkowe. Koniec tematu

stalion
7 min. temu
Grzywna ... i 18 miesięcy prac społecznie użytecznych na oddziale
covidovym bez środków ochrony osobistej.

Re: Gdynia. 29-latka uderzyła staruszkę. Poszło o maseczkę

<e1c03007-5514-46f2-b3a6-8e2f775ce509n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21703&group=soc.culture.polish#21703

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Dec 2021 11:12:22 -0800 (PST)
Subject: Re: Gdynia. 29-latka uderzyła staruszkę. Poszło o
maseczkę
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 22 Dec 2021 19:12 UTC

On Wednesday, 22 December 2021 at 19:39:57 UTC+1, boukun wrote:
> [...]
> 7 min. temu
> Grzywna ... i 18 miesięcy prac społecznie użytecznych na oddziale
> covidovym bez środków ochrony osobistej.
U milionów maseczka wywołuje szkodliwe działanie na zdrowie, a głównie niedotlenienie i omdlenia.

Każdy może sprawdzić w internecie, że czas użykowania maseczki medycznej, czy niemedycznej to jest godzina a nie caly dzien i każdy lekarz po zabiegu wyrzuca maseczkę, a nastepnie zaklada nową

1. Skoro seniorka była w maseczce, to spelniała normy i była chroniona

2. Skoro młoda osoba była bez maseczki, nie miala objawów covida, nie kaszlala, nie kichala, zachowywała dystas, to spelnione zostały wszystkie normy,
bo w powietrzu nie ma koronawirusów, bo powietrze je tak rozrzedza, ze jest maksymalnie kilka w 1 m3 powietrza, a tyle nie zaraża, bo organizm je zwalcza już w nosie, bo tam sa 3 bariery immunologiczne.

3. Czyli młoda osoba nikomu nie zarażała, a może była wyleczona, zaszczepiona i zwolniona medycznie z obowiązku noszenia maseczki.

4. Skoro maseczki szkodza na zdrowie wielu osób to powinny być wagony tramwajowe, trolejbusowe, dla osób bez maseczek, z zachowaniem dystansowania

5. Glówny epidemiolog Szwecji, rok temu promował wzajemne zarażenia, bo one uodparniaja i zalecal nienoszenie maseczek w miejscach publicznych, restauracjach,
podobnie głosil Johnson:
- niech sie wszyscy najszybciej zarażą

Zatem seniorzy nie powinni niepotrzebnie wywoływac agresji, a wystarczy że sie odsuna od osoby bez maseczki
i tak powinni być szkoleni

Bo to nie seniorzy się zarażają od mlodych a właśnie mlodzi od seniorów, bo ich uklad immunologiczny jest osłabiony i łatwo łapią i roznosza zarazę

Zatem wagony w tramwajach, pociągach, trolejbusach dla pasażerów bez mazseczek,
to dobre rozwiązanie akceptowane przez WHO

W WHO w Genewie, rok temu odbywały sie szkolenia, konferencje i szefowie nigdy nie zakładali maseczek, bo wiedzieli, że są szkodliwe

Jedyne co, to zachowywali wzajemny dystans

Łatwo sprawdzić, że vipy nie zakladaja maseczek

Teraz odbywają się spotkania zarządu kanalu sueskiego i są tam milionerzy, multimilionerzy i każdy bez maseczki na ustach, bo siedzą w dużej sali konferencyjnej i sie dystansują wzajemnie.

Tutaj link, niech każdy sam sprawdzi, że vipy żyja bez maseczek
https://www.facebook.com/SuezCanalAuthorityEG

7. Dalej Iga Świątek reklamuje PiZetJu i siedzi blisko agenta PZU , oboje bez maseczek

https://www.facebook.com/watch/?v=300091878723307

https://www.facebook.com/swiatekiga

8. Czyli milionerzy nie noszą maseczek, a zmuszeni do noszenia sa biedacy

interests / soc.culture.polish / Gdynia. 29-latka uderzyła staruszkę. Poszło o maseczkę