The first sign of maturity is the discovery that the volume knob also turns to the left.

interests / soc.culture.polish / Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)

SubjectAuthor
* Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)brat_olin
+* Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)fatso
|`* Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)Jakub A. Krzewicki
| `- Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)Jakub A. Krzewicki
+- Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)andal
`- Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)ZalekBloom

1
Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)

<9157e4e2-a901-4b1f-9e9a-73a61e4a2133n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21752&group=soc.culture.polish#21752

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 03:41:12 -0800 (PST)
Subject: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Thu, 23 Dec 2021 11:41 UTC

Bog sie rodzi moc truchleje
A Wam niech dobrze się dzieje
Niech Was radosc nie opuszcza
Ani jadlo nie otluszcza
Niechaj szczescia Wam nie zbraknie
I funduszy nie zabraknie
Niech Wam Boza laska sprzyja
Oraz Jezus i Maryja!

Drodzy Sciepowicze i Sciepowerzy,

Zycze Wam pelnych radosci, pokoju i szczescia
Swiat Bozego Narodzenia oraz wszelkiej pomyslnosci
i blogoslawienstwa Bozego w Nowym Roku. Zycze tez
wytrwalosci, a takze dalszych sukcesow w szlachetnym
trudzie gloszenia prawdy w duchu patriotyzmu i milosci
do Ojczyzny.

Wesolych Swiat!

Wasz Ordynator

---
Smart questions to stupid answers

Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)

<5400abbf-2600-4019-a6f0-fde0e8f707fcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21757&group=soc.culture.polish#21757

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 04:33:27 -0800 (PST)
Subject: Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Thu, 23 Dec 2021 12:33 UTC

I spiewajmy koledy nie temu "Jozefowi staremu"-znaczy sie technicznie juz nie pedofilowi
ale Kaczorowi Wielkiemu. Ani on kato-faszysta a naprawde to Ojciec Zadzumionych, przyjaciel kotow i wiekszosci Polakow.

Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)

<sq28n5$140s$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21788&group=soc.culture.polish#21788

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 16:39:01 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 23 Dec 2021 16:39 UTC

On Thu, 23 Dec 2021 03:41:12 -0800 (PST), brat_olin wrote:

> [...]
> tez wytrwalosci, a takze dalszych sukcesow w szlachetnym trudzie
> gloszenia prawdy w duchu patriotyzmu i milosci do Ojczyzny.

Bóg się rodzi moc truchleje A Wam niech dobrze się dzieje Niech Was radość
nie opuszcza Ani jadło nie otłuszczą Niechaj szczęścia Wam nie zbraknie I
funduszy nie zabraknie Niech Wam Boża łaska sprzyja Oraz Jezus i Maryja!

Drodzy Sciepowicze i Sciepowerzy,

Życzę Wam pełnych radości, pokoju i szczęścia Świąt Bożego Narodzenia oraz
wszelkiej pomyślności i błogosławieństwa Bożego w Nowym Roku. Życzę też
wytrwałości, a także dalszych sukcesów w szlachetnym trudzie głoszenia
prawdy w duchu patriotyzmu i miłości do Ojczyzny.

Wesołych Świat!

Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)

<l6c9sg1iqbe4ssl4bb62hba128kgems4nu@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21810&group=soc.culture.polish#21810

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 12:40:03 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 23 Dec 2021 17:40 UTC

<bratolin9@gmail.com> wrote:

> [...]
>wytrwalosci, a takze dalszych sukcesow w szlachetnym
>trudzie gloszenia prawdy w duchu patriotyzmu i milosci

Serdeczne podziekowania Panie Leszku. Ja mam dwa powody aby cieszyc
sie tego swieta.
Raz - milo mi ze prawie caly swiat cieszy sie ze Zydowka urodzila
syna. Jak na pewno cala sciepa wie - Zydzi uznaja za Zyda kazde
dziecko Zydowki, bez wzgledy na to czy ojciec jest Zydem czy nie.

Dwa - porzucilem ateizm i obecnie jestem gleboko wierzacym
Pastafarianem i jak na razie nikt nie udowodnil ze Jezus Chrystus nie
jest synem Latajacego Potwora Spagetti:

https://boingboing.net/2005/08/19/boing-boings-250000.html
[...]
We are willing to pay any individual *$250,000 if they can produce
empirical evidence which proves that Jesus is not the son of the
Flying Spaghetti Monster.

Wiec ja rowniez zycze calej sciepie duzo szczescia, pieniedzy,
uwlosienia (na glowie, a nie w nosie czy w uszach) i seksu.
A jesli nie daj Boze przyjdzie opuscic Wam ten swiat, abyscie trafili
do pastafarnskiego nieba, gdzie z wulkanow wylewa sie zimne piwo, a
stripteaserki/ stripteaserzy tylko czekaja aby Was uszczesliwic.

zalek

Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)

<270d171a-f500-4c05-95da-5cc4a8697f83n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21832&group=soc.culture.polish#21832

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 11:16:28 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Thu, 23 Dec 2021 19:16 UTC

czwartek, 23 grudnia 2021 o 13:33:28 UTC+1 fatso napisał(a):
> I spiewajmy koledy nie temu "Jozefowi staremu"-znaczy sie technicznie juz nie pedofilowi
> ale Kaczorowi Wielkiemu. Ani on kato-faszysta a naprawde to Ojciec Zadzumionych, przyjaciel kotow i wiekszosci Polakow.

Jakoś bez wzajemności.
Nawet co do Pierwszego Kota to nie jestem pewien, czy mu ukradkiem nie sika do buta.
A już na schedę po staruszku za życia łaszczą się Ziober i Buratino, tylko szepczą za plecami jak by go ustawić do kąta.
Atmosfera jak za schyłkowego Franz-Josefa: nigdy nie wiadomo, kiedy się to wszystko rozleci.
Chociaż jak mówi przysłowie, najlepiej trzyma się prowizorka. Kto wie?

Re: Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)

<7e935a29-f9a0-46da-94d5-73585ad03811n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21833&group=soc.culture.polish#21833

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 11:17:38 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Thu, 23 Dec 2021 19:17 UTC

czwartek, 23 grudnia 2021 o 20:16:29 UTC+1 Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
> Chociaż jak mówi przysłowie, najlepiej trzyma się prowizorka. Kto wie?

PS. Wesołych bombek - tych na choince, nie od Talibów!

interests / soc.culture.polish / Droga sciepo (W dniu tak uroczystym!)